Forfatter |
|
Tophinho Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 7
|
Sendt: 30 December 2009 kl. 20:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey . Som overskriften siger så kunne jeg godt tænke mig og høre om nogen kender links til tyske eller engelske netbutikker som forhandler Marantz?
Er faldet for 6004 modellen fra dem nemlig, og vil se om den kunne erhverves billigere end de 8000,- den går i Danmark for :)
På forhånd tak.
|
Til top |
|
|
Vilstrup Forum Bruger

Bang & Olufsen sælger
Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 307
|
Sendt: 19 Januar 2010 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg ved det ikke helt om de er billigere, men jeg ved at sverige har nok nogle til en anden pris. Men så skal du bare til sverige med den, hvis der skulle være problemer med den vedr. garantien. personligt syntes jeg ikke at det er rart eller smart at handle sådan i udlandet, hvis man ikke bor tæt på grænsen til tæt på det land som man har handlet i, for ellers kommer du jo op på det samme i benzin og evt. betale brobis.... og på den måde taber du jo meget af den udlandske og danske differancen der imellem mindre og mindre og mindre og så har du jo så alligevel ikke helt spare noget.
Men det er jo heller ikke helt billigt at sende den med fragtmand eller postDK.... __________________ Mvh.
Vilstrup
|
Til top |
|
|
Rotte Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 169
|
Sendt: 19 Januar 2010 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Hyl.dk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 413
|
Sendt: 19 Januar 2010 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
På flatscreencenter.se kan du få den til ca. 7350 kr inc fragt. Jeg købte selv min 5003 derigennem og jeg har ikke oplevet
problemer.
|
Til top |
|
|
Vilstrup Forum Bruger

Bang & Olufsen sælger
|
Sendt: 19 Januar 2010 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror ikke at der skulle blive nogen form for problemer, men skulle der nu ske noget som skal dækkes af garantien, jamen så skal køberen betale fragten frem og tilbage og så differancen imellem Danmark og Sverige, så bliver jo mindre og derfor mindre sparet.
__________________ Mvh.
Vilstrup
|
Til top |
|
|
Hyl.dk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 413
|
Sendt: 19 Januar 2010 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vilstrup skrev:
Jeg tror ikke at der skulle blive nogen form for problemer, men skulle der nu ske noget som skal dækkes af
garantien, jamen så skal køberen betale fragten frem og tilbage og så differancen imellem Danmark og Sverige, så bliver jo
mindre og derfor mindre sparet. |
|
|
Er du sikker på det? Det kan godt være man som udgangspunkt skal betale fragten til firmaet, men hvis det viser sig at være
en fejl der er dækket at garantien tror jeg de betaler alle fragtomkostninger. Men er ikke selv sikker, så skal ikke kunne sige
det. Det er måske også forskelligt fra sted til sted. Dengang jeg købte min kunne jeg spare ca. 2000kr. ift til dansk pris.
|
Til top |
|
|
Vilstrup Forum Bruger

Bang & Olufsen sælger
|
Sendt: 19 Januar 2010 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er jeg, men det nok er også forskelligt for sted til sted, for jeg har da oplevet at jeg skulle betale for fragten begge veje, hvis der var nogen problemer med et produkt. __________________ Mvh.
Vilstrup
|
Til top |
|
|