| Forfatter |
|
Frimann Forum Bruger

Bruger siden: 20 April 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 05 August 2009 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror også jeg lever mere i Mr. Tarantinos verden.
|
| Til top |
|
| |
Mr_Tarantino Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1562
|
| Sendt: 05 August 2009 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for opbakningen!
|
| Til top |
|
| |
Vilstrup Forum Bruger

Bang & Olufsen sælger
Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 307
|
| Sendt: 06 August 2009 kl. 10:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altså jeg har altså også kunne høre en forskel, og jeg har på ingen måde helt lige så dyrt et anlæg som Pierre har, den gang ejg lavede testen. Men hvor jeg nu er ved at opgrader min hjemmebio og min gamle bio lå i prisklassen xxxxxx kr hvor nu den nye bio kommer til at ligge imellem xxxxxx og xxxxxx kr og jeg kan stadig høre en forskel.
__________________ Mvh.
Vilstrup
|
| Til top |
|
| |
Luggelaj Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2008 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
| Sendt: 06 August 2009 kl. 10:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det handler vel også om at tage hvad man kan få og betale sig fra.
Jeg er rigtig tilfreds med min Ps3. Havde jeg flere penge, og mere plads ville jeg nok også købe en blu ray afspiller. Det tillader en SU bare ikke.
|
| Til top |
|
| |
Vilstrup Forum Bruger

Bang & Olufsen sælger
|
| Sendt: 06 August 2009 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sandt det er hårdt med SU penge, men jeg købte en Bil da jeg var på SU og havde et deltidsjob og det var en bil til mere end xxxxx kr og jeg havde lidt mere end halvdelen selv til udbetaling, hvor resten blev lånt i banken. Plus at det blev min bil nummer 2. Dette var på ingen måde for at præjle, men siger bare at hvis man har villigen kan man også godt, klare det på SU penge.
Så sagt på en anden måde, Villigen til at ville skaber even til at kunne. så hvis man vil kan man godt....
__________________ Mvh.
Vilstrup
|
| Til top |
|
| |
Frimann Forum Bruger

Bruger siden: 20 April 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 06 August 2009 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, og jeg havde et hvidt næsehorn og en bengalsk tiger på mit 12 m2 kollegieværelse, mens jeg var på SU. Nej, nu stopper det. Hvordan man prioritere sine penge, SU eller ej, er vel næppe noget der hører dette forum til. Ja, undskyld det sure opstød, men nu er denne tråd vist drejet ud af et sidespor.  Jeg er dog sikker på, at hvis vi har "viljen", så kan vi få den på ret køl igen.  Mvh Frimann
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 06 August 2009 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Din gamle bio lå kun i 50.000 kr. klassen? Jamen det er jo osse små penge...  Og tillyke med din bil til 80.000 kr mens du var på SU, men som sagt så er en PS3 altså længe nok til mig og heldigvis også andre. Og ja, det var jo sådan set slet ikke det mit indlæg handlede om til at starte med.
|
| Til top |
|
| |
abel Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 566
|
| Sendt: 18 August 2009 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vilstrup skrev:
Hey.
Jeg havde fået lidt samme idé, da jeg anskaffede mig en PS3. Jeg tænkte YES nu er den bare hjemme både billed og lydmæssigt, men nej jeg
blev også hurtigt klogere på det punkt. Så jeg gjorder det at jeg anskaffede mig en nu Surround Reciver og lavede en lyd test sammen med en
kammerat som hedder PS3 vs Panasonic DMP-BD 35, hvor vi blev enige om at Panaen var bedre på lyd siden, så sådan måtte ejg også anskaffe
mig, hvilket jeg så har gjort og helt klart tilfreds og glad. Nu bliver PS3 kun brugt til at spille spil på og bliver på ingen måde brugt til at afspille
film på, da i mine og min kammerats øre er PS3eren dårlig på lyd siden. Dette blev min løsning for at få HD formater og på en ordenligt måde
efter min mening. |
|
|
Jeg startede ud med en PS3 til blu-ray, og har så også anskaffet mig en Panasonic DB 35, efter et halvt år med den, prøvede jeg at smide noget
på PS3'eren og oplevede faktisk netop det modsatte. Jeg syntes lyden er mere klar på PS3'eren
Oftes er det jo sådan at har man et produkt, som man udskifter med noget nyt... vil det nye tit vinde når man sammenligner. Det er menneskeligt
at man ønsker det nyeste og det man lige har betalt for er bedst. Men prøv efter et stykke tid at sammenligne.... Min Panasonic BD-35 er
ihvertfald sat til salg nu. __________________ /Abel
|
| Til top |
|
| |
Vilstrup Forum Bruger

Bang & Olufsen sælger
|
| Sendt: 18 August 2009 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
oki det er da godt at der er delte meninger om det, og at vi ikke er ens for ellers ville det da ikke være sjovt. Men det er da rart at man kan høre en forskel på dem.... __________________ Mvh.
Vilstrup
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 August 2009 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for dit input abel. Vi kan jo vist godt blive enige om at der, heldigvis, er forskellige meninger om hvad god lyd er.
|
| Til top |
|
| |