Emne: Hifiklubben, dårlig erfaring! ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 03 December 2009 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
Hifi klubben tilbyder allerede erstatning, så de har vel deres på det tørre. |
|
|
Jeg tænker mere på opmærksomheden omkring det. Mange ved måske ikke at der er et problem. Men det er godt at hifiklubben har været før mange andre, med at tage stilling til det.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
Sendt: 03 December 2009 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
De nævner i den artiken på DR at få modeller havde MPEG4 på tidspunktet i januar 2008. Så vidt jeg ved kom Sony med deres første modeller sent forår 2008, og Philips, Samsung osv kom i det tidlige efterår.. hvem havde MPEG4 modeller før disse? Mener at hvis Ingen havde modeller med MPEG4 indbygget, så er det jo rimelig svært for butikkerne at sælge "fremtidssikrede" modeller på det tidspunkt!!
__________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
Til top |
|
|
Mkirkelund Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 201
|
Sendt: 03 December 2009 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
nemligja skrev:
De nævner i den artiken på DR at få modeller havde MPEG4 på tidspunktet i januar 2008. Så vidt jeg ved kom Sony med deres første modeller sent forår 2008, og Philips, Samsung osv kom i det tidlige efterår.. hvem havde MPEG4 modeller før disse? Mener at hvis Ingen havde modeller med MPEG4 indbygget, så er det jo rimelig svært for butikkerne at sælge "fremtidssikrede" modeller på det tidspunkt!! |
|
|
Helt enig. Dette er jo helt TIL GRIN! TV'et kan jo stadigt nemt bruges, og skal det bruges på kabeltv nettet, så gør det jo INGEN forskel, da der ingen deadline er på nuværende tidspunkt. Jeg synes virkelig det er TIL GRIN! Hvordan kan man overhovedet give medhold i sådan en sag? Selvfølgelig kan TV'et bruges, det kræver jo bare den lille boks. Hvis nogen skulle betale for dette, er det næsten staten, som har været så fantastisk dårlig til at formulere HVAD der skulle ske. __________________ LG 50PK950N TV
Onkyo TX-NR808 Reciever
Sony X229ES CD
Sony PS3 Blu-ray/Konsol
XTZ 99.36 Front
XTZ 99.25 Center
XTZ 99.22 Rear
XTZ 99 W10.16 S
|
Til top |
|
|
Martin_Kbh Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1203
|
Sendt: 03 December 2009 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Kjeldsen skrev:
Hifi klubben tilbyder allerede erstatning, så de har vel deres på det tørre.
|
|
|
Jeg tænker mere på opmærksomheden omkring det. Mange ved måske ikke at der er et problem. Men det er godt at hifiklubben har været før mange andre, med at tage stilling til det. 
|
|
|
HFK håber da kun at de kan slippe med de 500,- tænk hvis de føste for medhold i at hæve købet i henhold til købeloven. Tænk hvis de rotter sig sammen i gruppesøgsmål - det kan blive mega dyrt for branchen. Av av.
HFK skriver på deres hjemmeside "Du slipper helt for at spekulere på parallelimporterede produkter med suspekte garantiforhold eller tekniske platforme, som ikke virker i Skandinavien." Ups....
Nu kan man jo ikke købe et nyt fjernsyn for 500,-. Man skriver sikkert også under på at de 500,- er "til fuld og endelig afgørelse" således at man ikke senere kan komme og kræve mere..
Ja...det er ret spændende dette her.
Tænkt eksempel: hvis gennemsnitsprisen er 8.000,- og man ender med at kunne hæve købet i henhold til Købeloven så får branchen sine 686.000 fjernsyn igen og skal af med 5.488.000.000,-
Måske de kan sælges i Albanien?
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 December 2009 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske kan der bygges MPEG4 ind i nogle af modellerne? Findes der iøvrigt en MPEG4 modtager, der kun koster kr. 500,- ? Jeg gav vist omkring kr. 1300,- for min.
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
Sendt: 03 December 2009 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Måske kan der bygges MPEG4 ind i nogle af modellerne?
Findes der iøvrigt en MPEG4 modtager, der kun koster kr. 500,- ? Jeg gav vist omkring kr. 1300,- for min.
|
|
|
Ja da, kr. 399,- i Aldi og kr. 479,- i Harald Nyborg, den kan ovenikøbet optage til USB-KEY eller harddisk via USB  . __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 03 December 2009 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Spencer skrev:
Findes der iøvrigt en MPEG4 modtager, der kun koster kr. 500,- ? Jeg gav vist omkring kr. 1300,- for min. |
|
|
Ja da, kr. 399,- i Aldi og kr. 479,- i Harald Nyborg, den kan ovenikøbet optage til USB-KEY eller harddisk via USB . |
|
|
Den i Aldi har jeg også netop set... Men den er kun for dem der ikke vil have betalingstv - der er vist ikke kortlæser i.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 December 2009 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
Hans J skrev:
Spencer skrev:
Findes der iøvrigt en MPEG4 modtager, der kun koster kr. 500,- ? Jeg gav vist omkring kr. 1300,- for min. |
|
|
Ja da, kr. 399,- i Aldi og kr. 479,- i Harald Nyborg, den kan ovenikøbet optage til USB-KEY eller harddisk via USB . |
|
|
Den i Aldi har jeg også netop set... Men den er kun for dem der ikke vil have betalingstv - der er vist ikke kortlæser i. |
|
|
Kortlæser er vist ikke en obligatorisk del af en 'fremtidssikring'? I mine øjne kan en mulighed for indbygningsbox samt firmwareopgradering også være fremtidssikring. At der er mulighed for udbygning, bør efter min mening være nok. Kan der ikke bygges en MPEG4 dekoder ind i skærmen/tv'et, kan man måske snakke om mangelfuld vejledning. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 03 December 2009 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Wymax skrev:
Hans J skrev:
Spencer skrev:
|
|
|
|
Den i Aldi har jeg også netop set... Men den er kun for dem der ikke vil have betalingstv - der er vist ikke kortlæser i. |
|
|
Kortlæser er vist ikke en obligatorisk del af en 'fremtidssikring'? |
|
|
Øh... Nej, naturligvis ikke. Jeg ville bare påpege, inden nogen fiser ud og køber den, at hvis man vil have betalingstv (via Boxer), så "duer" boksen ikke.
|
Til top |
|
|
Tweaker Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
Sendt: 03 December 2009 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
nemligja Forum Bruger

|
Sendt: 03 December 2009 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Igen.. det er jo noget fis i en hornlygte.. forbrugerrådet har selv på deres hjemmeside oplyst at det kun er inden for 6 mdr at der kan gives krav.. jeg er hovedrystende over det igen.. men har desværre ikke så meget til overs for forbrugerrådet..Hvorfor overhovedet tage sagen.. når tv'et er købt i januar 08.. På det tidspunkt var MPEG4 ikke fremme..
Og hvor skal vi så egentlig stoppe. hvis der i 2016 kommer MPEG6 skal alle der har købt et tv i 2009 så også have kompensation fordi det er da for dårligt at folk ikke ved det og rådgiver om dette. SÅ kom ind i kampen forbrugerråd.. og sig at folk da skal være glade at hvis man har købt et tv i 2008 at det så fungerer i 4 år.. så er det alligevel på tide at skifte det ud __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
Til top |
|
|
nemligja Forum Bruger

|
Sendt: 03 December 2009 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Spencer skrev:
Findes der iøvrigt en MPEG4 modtager, der kun koster kr. 500,- ? Jeg gav vist omkring kr. 1300,- for min.
|
|
|
Ja da, kr. 399,- i Aldi og kr. 479,- i Harald Nyborg, den kan ovenikøbet optage til USB-KEY eller harddisk via USB .
|
|
|
Lad os nu se den dag tv2 bliver solgt.. så får alle med de billige bokse uden kortlæser et pænt stort problem med at modtage tv2.. men nåhja det oplyser Harald Nyborg og Aldi vist ikke lige.. Så fordi en box har indbygget MPEG4 er den ikke fremtidssikret.. det er der ikke noget der er. __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
Til top |
|
|
nemligja Forum Bruger

|
Sendt: 03 December 2009 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Tweaker Forum Bruger

|
Sendt: 03 December 2009 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den omtalte sag er nok lidt bopbop, men det ændrer ikke på at der har været en hel del dårlig rådgivning. Bankerne bliver stillet regnskab for det, så hvorfor skulle elektronikbranchen ikke også? 
|
Til top |
|
|
nemligja Forum Bruger

|
Sendt: 03 December 2009 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tweaker skrev:
Den omtalte sag er nok lidt bopbop, men det ændrer ikke på at der har været en hel del dårlig rådgivning. Bankerne bliver stillet regnskab for det, så hvorfor skulle elektronikbranchen ikke også? 
|
|
|
Mener ikke du kan klantre radio/tv branchen i starten af 2008 for forkert rådgivning, når ikke det var faldet helt på plads med hensyn til MPEG4 og samtidig kun fandtes et par tv begge til over 20.000 stykket. Så er det jo rigtig svært at vejlede kunderne med andet end den information der er tilgængelig.. Skal folk der købte en computer med Windows XP eller Vista også kunne kræve at få en ny pc med Windows 7.. for de er heller ikke blevet fortalt at der kom en ny Windows 2 år senere??
Synes folk skal nyde deres tv.. hvis det er købt start af 2008 så fungerer det jo i 4 år.. og så er det alligevel forældet teknologisk.. SÅ kom ind i kampen og da køb den skide box, hvis man absolut vil se DR K eller børnekanalen og lad være at brokke sig __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
Til top |
|
|
wamba Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
Sendt: 03 December 2009 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå - så stortuder hele befolkningen igen.
Jeg har først læst denne tråd i aften, samme aften hvor jeg på DR 1 kunne se indslaget, om radiobranchens fallit i en forvejen kriseramt tid.
500 kr til samtlige forbruger, som føler sig "vildledt", i et år, hvor knap nok forretningerne selv vidste hvilken vej situationen ville ende.
Jeg syntes det er hykleri og decideret kvalmende.
Når man skal investere så mange penge i et TV, så må man da som min. gå ind og læse lidt på nettet, spørge nogle bekendte hvad der rører på
sig m.m. Som der nævnes i tråden, kunne man knap nok købe tv med MPEG 4, og syntes da først det er ved at være trådt rimelig meget
igennem indenfor det seneste halve til 3 kvart års tid.
Det efterhånden blevet sådan, at vi som forbruger kan finde undskyldninger FOR ALT. Er godt nok glad for jeg ikke er butiksdrivende, det må ikke
være nemt.
Syntes det er synd for de "sælgere", som har været "genier" i en kort stund, for vejledning om hvilket TV folk skulle vælge. Udover de skulle
forklare folk forskellen på et HD ready tv og et Full HD, så skulle de tage stilling til om Mpeg 2/4 m.m.
Hvad bliver det næste? Alle dem som har købt Blueray, får penge tilbage, nu her om nogle års tid hvor vi har et helt 3 og nyt spændende medie
at lagre på? Jeg syntes godt nok det er noget af et ansvar, man pådrager butikkerne. I øvrigt - så må alle dem som valgte det medie der var i
kamp med blue ray om at vinde, vel få alle pengene igen, det endte jo med at være Blue ray alligelvel? Altså sådan kan vi fortsætte med at finde
mange produkter?
Syntes også det er ærgeligt at læse om trådopretterens kampagne mod Hifiklubben, det er at generalisere lige en anelse for meget, tænker også
de par kommentarer, der kom efterfølgende.
Det kan vel et eller andet sted heller ikke komme bag på folk, at sælgeren ikke altid ved alt?
Her er et par eksempler:
Min onkel skulle købe fladskærm, han tager i Computer City, hvor sælgeren anbefaler ham et LCD tv, han påstår i øvrigt at Plasma ikke kommer
tilbage i butikken, da de er blevet forbudte at bruge, pga. strømforbruget...
Jeg var i Plantorama for et års tid siden, for at få noget rådgivning om fisk. Var lidt skeptisk til at starte med, da ekspedienten så meget ung ud.
Jeg spørger dog alligevel til nogle ting, ting som jeg vidste i forvejen, men ja, svaret var: Jeg ved ikke lige så meget om dette område, da jeg
først lige selv har startet mit eget akvarie i sidste uge... Øhhh kan du finde en som kan svare mig? Nej kan jeg ikke, jeg er den eneste i akvarie
afd.
Ja og man kan blive ved.
Jeg syntes det er meget forkert, når man begynder at diktere om hvilke ting sælgere burde vide, og hvilke ting de ikke burde. Hvor går
grænserne så? Syntes det er et urimelig ansvar man pådrager sælgere, som i mange situationer reelt set er studerende som bijobber.
Jeg har da som så mange andre, været godt og grundig træt af det, når jeg har været misinformeret af en sælger, men man kan ikke andet end
sige, at fornuften burde advare en, hvis man føler en sælger ikke altid ved hvad han snakker om.
Til sidst vil jeg dog tilføje, at det ville være skammeligt, hvis det fandt sted den dag i dag, efter al propagandaen fra staten, at man solgte en
MPEG 2 til en kunde som vil være så fremtidssikret som muligt. Oplysningen idag er jo en del anderledes end i 2008....
|
Til top |
|
|
Jblfan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 527
|
Sendt: 03 December 2009 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Digitaliseringen i "kalenderform"..:
Bemærk specielt, at den ENDELIGE form / Standard for MPEG4 i Danmark FØRST fastlægges 1. Juli 2008, så at kræve at TV-Forhandlere skal vide noget før denne dato, er vist et greb udi den blå luft. Sekundært er første "Boxer-liste" offentliggjort i starten af December 2008, så før dette kan man ikke garantere at nogen TV kan køre "det nye signal". Fx. Solgte Bilka på et tidspunkt nogen Panasonic PX81 eller PX84 - kan ikke lige huske det - , som HAVDE MPEG4, men ikke HE-AAC lyd, så de ville køre stumfilm med vores "danske" DVB-T . Ligeledes kan de franske Neotion moduler heller ikke håndtere HE-AAC, og de ( franskmændende ) har ordret sagt, at så længe der ikke er flere lande der benytter det, så gider man ikke programmere en ny firmware til modulerne der klarer opgaven.
I kan læse hele Dansk Erhvervs pressemeddelelse omkring den aktuelle sag på http://www.danskerhverv.dk/Nyheder/Sider/Tv-forhandlere-er-i kke-clairvoyante.aspx
Mvh. JBLfan.
Digitaliseringens Forløb: • DR1 og TV2 har siden marts 2006 sendt digitalt i MPEG2-format.
• Medieforliget fra juni 2006 fastlægger en overgang til digitalt tv og lukning af det analoge signal i oktober 2009. På dette tidspunkt kendes kun MPEG2-formatet, som også bruges i vores nabolande. Det besluttes, at der skal gennemføres en oplysningskampagne.
• 11. juni 2007 indgås en tillægsaftale til medieforliget. Her besluttes at benytte et endnu ikke fastlagt MPEG4-format. Der findes derfor ingen tv-apparater eller modtagerbokse beregnet til dette format. Af aftalen fremgår derudover, at det forventes at DR1, DR2 og TV2 overgår til MPEG4-format i 2012, men det står ikke klart.
• 9. november 2007 udsender Brancheforeningen for digitale medier en informationspjece til elektronikforhandlere om digitaliseringen. Den handler mest om lukning af det analoge signal og spørgsmålet om at undgå sort skærm. Det anføres i informationspjecen, at MPEG2 vil blive erstattet af MPEG4 i løbet af få år, men ikke hvornår. Det fremgår ikke, at konsekvensen skulle være, at MPEG2 ophører. I en oversigt på side 14 i pjecen anføres da også både MPEG2- og MPEG4-formatet som brugbart efter 2012. • 11. januar 2008 orienterer Kulturministeriet i et brev til Radio- og TV-nævnet om, at DR1, DR2 og TV2 skal overgå til MPEG4-format. Det ser ikke ud til, at dette kommunikeres til offentligheden.
• I april 2008 får Boxer officielt opgaven som gatekeeper. Det fremgår af tilladelsen, at betalingskanalerne vil blive sendt i MPEG4-format. Det bliver her officielt klart, at DR1, DR2 og TV2 skal overgå fra MPEG2 til MPEG4 format i 2012.
• 1. juli 2008 bliver den MPEG4-standard, der skal anvendes, endeligt fastlagt.
• 31. oktober 2008 skydes den offentlige informationskampagnen om digitalisering i gang.
• 25. november 2008 godkender Boxer de første fladskærme i MPEG4-formatet. Det fremgår af pressemeddelelsen, at kun forbrugere med Boxer-godkendte fladskærme kan være sikre på, at skærmen lever op til de nødvendige tekniske standarder. Det vil sige, at det først er i november 2008, at der kommer TV-apparater i handlen, hvor det med sikkerhed kan siges, at de kan tage det nye signal uanset udbyder.
• December 2008: Boxer offentliggør en liste de første godkendte MPEG4 modtagerbokse.
• December 2008. Oplysningskampagnen ”Det nye TV-signal” laver en informationspjece, som i starten af måneden gives til forhandlerne, med henblik på udlevering til kunderne. Kort før juleferien husstandsomdeles denne. Pjecen omtaler på side 7, at DR vil lancere en børne- og historiekanal i MPEG4-standarden pr. 1. november 2009.
• 9. januar2009 beslutter forligspartierne at DR skal have en bevilling til at udvikle HD-TV.
• 19. marts 2009 offentliggør DR i en pressemeddelelse at de lancerer 3 nye kanaler i MPEG4-formatet og navne og indhold på disse. Samtidig offentliggøres den nye HD-TV kanal.
• 31. oktober 2009 slukkes for det analoge signal.
__________________ MMmmmmm.... - JBL....
|
Til top |
|
|
Tweaker Forum Bruger

|
Sendt: 04 December 2009 kl. 01:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
nemligja skrev:
Tweaker skrev:
|
|
|
Mener ikke du kan klantre radio/tv branchen i starten af 2008 for forkert rådgivning, når ikke det var faldet helt på plads med hensyn til MPEG4 og samtidig kun fandtes et par tv begge til over 20.000 stykket. Så er det jo rigtig svært at vejlede kunderne med andet end den information der er tilgængelig.. Skal folk der købte en computer med Windows XP eller Vista også kunne kræve at få en ny pc med Windows 7.. for de er heller ikke blevet fortalt at der kom en ny Windows 2 år senere??
Synes folk skal nyde deres tv.. hvis det er købt start af 2008 så fungerer det jo i 4 år.. og så er det alligevel forældet teknologisk.. SÅ kom ind i kampen og da køb den skide box, hvis man absolut vil se DR K eller børnekanalen og lad være at brokke sig
|
|
|
Læg nu mærke til at jeg skrev, at lige den sag er bopbop. Netop af samme årsag som du siger. MEN, når ændringer er vedtaget, bør forhandlerne også være forpligtet til at informere deres kunder.
|
Til top |
|
|
Munken Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 209
|
Sendt: 04 December 2009 kl. 09:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mkirkelund skrev:
nemligja skrev:
De nævner i den artiken på DR at få modeller havde MPEG4 på tidspunktet i januar 2008. Så vidt jeg ved kom Sony med deres
første modeller sent forår 2008, og Philips, Samsung osv kom i det tidlige efterår.. hvem havde MPEG4 modeller før disse? Mener at hvis Ingen
havde modeller med MPEG4 indbygget, så er det jo rimelig svært for butikkerne at sælge "fremtidssikrede" modeller på det
tidspunkt!! |
|
|
Helt enig. Dette er jo helt TIL GRIN!TV'et kan jo stadigt nemt bruges, og skal det bruges på kabeltv nettet, så gør det jo
INGEN forskel, da der ingen deadline er på nuværende tidspunkt. Jeg synes virkelig det er TIL GRIN! Hvordan kan man overhovedet give
medhold i sådan en sag? Selvfølgelig kan TV'et bruges, det kræver jo bare den lille boks. Hvis nogen skulle betale for dette, er det næsten staten,
som har været så fantastisk dårlig til at formulere HVAD der skulle ske. |
|
|
Fuldstændig enig!
Hvad bliver det næste?
Skal ALLE der nogensinde har købt et tv, have deres penge igen, om et par år når der kommer 3D?
__________________ www.headgear.dk
Et rent høretelefon-site
|
Til top |
|
|
Hovedskou Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 190
|
Sendt: 06 Januar 2010 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alt hvad der går ind under billed-behandling og visning ER IKKE FREMTIDSSIKRET!
Får man også at vide hvis man går ind i Hifi-klubben.
Det er trods alt også kundens egent ansvar at søge information om det produkt man søger.. en sælger kan ikke bruge 5 timer på at remse alle ting og specifikation op for en...
Der har ligeledes været nogle tilfælge med de nye LED tv, som ikke har lyd udgang til tradionelle anlæg, altså med signal kabel... Så skal kunderne pludslig have pengene tilbage fordi de ikke fik noget at vide om dette, da de købte Tv'et..
Men nævnte de selv noget om at de skulle bruge fjernsynet sammen med et analog anlæg.. NEJ....
Det er utrolig nemt at give sælgeren skylden, er det også hans skyld at man kommer til at putte diesel i benzin tanken på bilen 2 år efter at man har købt den, fordi shell bytter rundt på standerne...
|
Til top |
|
|
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|