Forfatter |
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 07 Marts 2009 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
kampko skrev:
linket virker desvære ikke |
|
|
Lader til at hans annonce er udløbet. Men godt man stadig har hans kontakt oplysninger
Har dog hans tlf. nr hvis du var interesseret 
Kan sendes via en PB
__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 07 Marts 2009 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
Hey M4L
Tillykke med slæden og fedt at hører den synger!! Jeg er slet ikke i tvivl om at den går super godt i spænd med dine Vantage. Er iøvringt helt enig i dine betragtninger Vantage Vs. Vista, alting bliver bare lidt større, mere frigjort og alligevel sammenhængende ikke.
Hvordan vurdere du poweren i din Cronus kontra Thor? Hvor lang tid synes du den skal varme op?
Er det fordi du bedre kan li' Rogues lydfilosofi/spillestil, eller er den bare en klasse bedre end Thoren? Det er super spændende og de koster jo ikke alverden.
|
|
|
Hej CrC1
Jeg mangler ingen power overhovedet iforhold til Thor grundet den aktive drift på Vantage. Det hele lyder bare luftigt, dynamisk og uanstrengt . Rogue spiller bedre end Thor i mit setup. Ingen tvivl om det. Mere krop, bedre mellemtone og en letflydenhed, nærvær og musikalitet som jeg ikke synes jeg havde på samme måde med Thor.
Opvarmningen er ingen problem sålænge man bare bliver grebet af dens dejlige musikalitet ved første strofe af musikken . Ja, den er rørende billig og oser af kram. Den burde koste langt mere __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 682
|
Sendt: 07 Marts 2009 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
CRC1 skrev:
Hey M4L
Tillykke med slæden og fedt at hører den synger!! Jeg er slet ikke i tvivl om at den går super godt i spænd med dine Vantage. Er iøvringt helt enig i dine betragtninger Vantage Vs. Vista, alting bliver bare lidt større, mere frigjort og alligevel sammenhængende ikke.
Hvordan vurdere du poweren i din Cronus kontra Thor? Hvor lang tid synes du den skal varme op?
Er det fordi du bedre kan li' Rogues lydfilosofi/spillestil, eller er den bare en klasse bedre end Thoren? Det er super spændende og de koster jo ikke alverden.
|
|
|
Hej CrC1
Jeg mangler ingen power overhovedet iforhold til Thor grundet den aktive drift på Vantage. Det hele lyder bare luftigt, dynamisk og uanstrengt . Rogue spiller bedre end Thor i mit setup. Ingen tvivl om det. Mere krop, bedre mellemtone og en letflydenhed, nærvær og musikalitet som jeg ikke synes jeg havde på samme måde med Thor.
Opvarmningen er ingen problem sålænge man bare bliver grebet af dens dejlige musikalitet ved første strofe af musikken . Ja, den er rørende billig og oser af kram. Den burde koste langt mere
|
|
|
Fedt, fedt fedt!!! Men kan du vurdere om den har færre krafter end Thor'en? Altså jeg var jo meget imponeret over alt det juice og overskud der var i den.
Kunne være spændende at lytte det Rogue snask ordenligt en dag! __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 07 Marts 2009 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
Music4life skrev:
CRC1 skrev:
Hey M4L
|
|
|
Hej CrC1
Opvarmningen er ingen problem sålænge man bare bliver grebet af dens dejlige musikalitet ved første strofe af musikken . Ja, den er rørende billig og oser af kram. Den burde koste langt mere
|
|
|
Fedt, fedt fedt!!! Men kan du vurdere om den har færre krafter end Thor'en? Altså jeg var jo meget imponeret over alt det juice og overskud der var i den.
Kunne være spændende at lytte det Rogue snask ordenligt en dag!
|
|
|
Selvfølgelig har den færre kræfter end Thor. Men jeg mangler ikke power
Tror rør vil synge på dine Dynaudio standere. Prøv det en dag __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 08 Marts 2009 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen det tænkte jeg godt.
Jeg gad godt prøve det en dag, men C1'erne er svære at trække, de skal have meget juice før de synger rigtigt. __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 08 Marts 2009 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
Jamen det tænkte jeg godt.
Jeg gad godt prøve det en dag, men C1'erne er svære at trække, de skal have meget juice før de synger rigtigt.
|
|
|
Enig, og skal du have rør og stor strømkapacitet koster det for alvor kassen. Tror nu at dit Bladelius sæt lyder fabelagtigt sammen med Dynaudioerne. Du mangler ihvertfald ikke støm __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 08 Marts 2009 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, jeg er sinddsyg glad for Balder/Idun og det gør det perfekt! Det er nu også bare mere tanken om gå i en ny retning. Jeg tror rør for mig er meget knald eller fald, jeg kan rigtig godt li en meget fremadrettet, stor åben spille stil, hvor der slam-bam men stadig 100% kontrol, det må helst ikke blive for roligt. Det er i hvert fald det jeg er faldet meget for i dette setup. __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 10 Marts 2009 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nyt lækkert på vej  __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
Sendt: 10 Marts 2009 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Nyt lækkert på vej  |
|
|
HVad skifter du nu...??  Selv er jeg stadig ved valg af højtaler - der er mange penge på spil, så det skal helst være den rigtige... Og der står stadig Martin Logan på ønskelisten!  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 10 Marts 2009 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Asklepios skrev:
Music4life skrev:
Nyt lækkert på vej 
|
|
|
HVad skifter du nu...?? Selv er jeg stadig ved valg af højtaler - der er mange penge på spil, så det skal helst være den rigtige... Og der står stadig Martin Logan på ønskelisten!  |
|
|
Hej Simon, Nej det er ikke ML som må forlade hjemmet. Det kommer de aldrig til. Er du sindsyg . Surrounden står til upgrade med en perle af en speaker som front i setup. 2
Hvis du kigger på dette link kan du måske gætte hvad det er. Men se bort fra standeren. De sælges for højeste bud . Men stendøde det er de
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=111449 __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
Sendt: 10 Marts 2009 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Asklepios skrev:
Music4life skrev:
Nyt lækkert på vej 
|
|
|
HVad skifter du nu...?? Selv er jeg stadig ved valg af højtaler - der er mange penge på spil, så det skal helst være den rigtige... Og der står stadig Martin Logan på ønskelisten!  |
|
|
Hej Simon, Nej det er ikke ML som må forlade hjemmet. Det kommer de aldrig til. Er du sindsyg . Surrounden står til upgrade med en perle af en speaker som front i setup. 2
Hvis du kigger på dette link kan du måske gætte hvad det er. Men se bort fra standeren. De sælges for højeste bud . Men stendøde det er de
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=111449 |
|
|
Jeg blev jo helt nervøs, men så kunne det jo være jeg ku score et sæt ML billigt...  Ok, så er jeg med. Lidt Vienna som front istedet for dine B&W? Det bliver helt sikkert noget af en opgradering! Mange gange tillykke med dem!  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 11 Marts 2009 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo, Jo Simon der er lidt at glæde sig til
Af en stander speaker spiller de rigtig lækkert!
Den dybsorte pianolak er sindsyg flot. Så mangler vi bare at få bestilt nogle audio magic stands til vægmontering.

|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 11 Marts 2009 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej music4life,
det er snydddd... for du vienna haydn eller hvordan skal jeg tolke det du skriver? __________________ mvh
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 14 Marts 2009 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom mine nye Vienna Haydn piano black til biffen. På et par Audio Magic "hyldeknægte" er finishen efter mig at dømme heller ikke helt tosset .

og Audio Magic LW beslaget - mums. Genialt, enkelt, elegant og effektiv afkobling

|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 24 Marts 2009 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Påtænker som næste projekt en ny Vienna center. Men hvilken ?
Skal det være Waltz eller maestro?. Nogen erfaringer med disse to __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
ning Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 534
|
Sendt: 24 Marts 2009 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så tæt som fronterne sidder på hinanden nu, kunne det så ikke være en ide at køre helt uden center, og så indstille forstærkeren til phantom, eller hvad det nu hedder?
I det mindste indtil du får en Vienna-center. Og da kan jeg da sagtens anbefale Maestro, for den har jeg selv. __________________ mvh Ning
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 25 Marts 2009 kl. 06:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
ning skrev:
Så tæt som fronterne sidder på hinanden nu, kunne det så ikke være en ide at køre helt uden center, og så indstille forstærkeren til phantom, eller hvad det nu hedder?
I det mindste indtil du får en Vienna-center. Og da kan jeg da sagtens anbefale Maestro, for den har jeg selv.
|
|
|
Afstanden mellem fronterne er 1,30 m, så måske jeg skulle prøve med at lege med indstillingerne. Det skralder lige an, men tvivler på om jeg kan undvære en center.
Som du kan se kan jeg ikke give dem mere (satans vinduer)
Maestro er en fed center __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
ning Forum Bruger

|
Sendt: 25 Marts 2009 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad bruger du af baghøjttalere?
Du kunne jo købe 2 sæt Haydn mere, og så bruge en til center og de 3 andre til rear og rear-center. Det er nok lidt nemmere at finde Haydn brugt end Maestro, og du kan jo næsten få 2 sæt brugte Haydn for det som en ny Maestro koster i vejledende udsalgspris __________________ mvh Ning
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 25 Marts 2009 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
ning skrev:
Hvad bruger du af baghøjttalere?
Du kunne jo købe 2 sæt Haydn mere, og så bruge en til center og de 3 andre til rear og rear-center. Det er nok lidt nemmere at finde Haydn brugt end Maestro, og du kan jo næsten få 2 sæt brugte Haydn for det som en ny Maestro koster i vejledende udsalgspris
|
|
|
Jeg har et sæt VM1 fra B&W. Kigger lidt på det diskrete også. Skal have dem hængende på væggen og her er Walz ideel som baghøjttaler. Men først centeren. Har set Waltz og maestro på KSB. Men det skal være sort piano og de er sjældne på brugtmarkedet. __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
ning Forum Bruger

|
Sendt: 25 Marts 2009 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja man skal være lynhurtig hvis der dukker en op. Jeg var superheldig at erhverve en sidste år. Pianosort som ny til den ringe pris af 3500 kr. Passer super til mine Mozart fronter.
__________________ mvh Ning
|
Til top |
|
|