Forfatter |
|
1967Henrik Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 55
|
Sendt: 01 Februar 2008 kl. 08:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
spped six skrev:
Batemandk skrev:
hifihuset.dk skrev:
GLS fragt har introduceret et nyt fragtsystem, så det meste man kan komme til at betale er 95 kr per pakke.
Og man kan indlevere pakkerne på Q8 stationer m.v. check deres website for at finde en location nær afsender!
|
|
|
Super Info!!! Det er er da noget de burde reklamere noget mere for.. Hvis ikke Henrik1967 og jeg finder på en fiks aftale er det da helt sikkert vejen frem.. ( er der begrænsninger på, hvor stor en pakke de tager med? her tænker jeg 2 L3'er i org embl. + 2 stk stander blir en ret stor kasse )
Mvh Tim
|
|
|
Ja, det er noget af en kasse, de bliver leveret i. Den kasse, mine kom i, måler 55x70x70, og den kunne akkurat ikke komme ind bag i bilen
Jeg skriver ikke dette for at stikke en kæp i hjulet på eventuelle personer, der vil være dig behælpelige med afhentningen, men blot så de lige kan sikere sig, at de vitterligt kan have dem med i bilen.
/Henrik
|
|
|
Jeg har en Peugeot 307, så hvis jeg lægger sæderne ned - mon ikke at der så er plads? Jeg må lige måle i eftermiddag.
/Henrik __________________ Pioneer 50" 508 (ISF kalibreret), Pathos Logos, Copland CDA-266, Sonus Faber Concertino Domus, JMLab SW 800, Sony BDP-S300, Sony RDR-HXD1070. Div kabler
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 990
|
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
MathiasLarsen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 586
|
Sendt: 07 Februar 2008 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det må jeg sige, ham Henrik lyder da som en vældig fin gut!! Holder L3'erne så længere end de normale 2-3 måneder?
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
Sendt: 07 Februar 2008 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et "tråd tillykke" er vel også på sin plads, så tillykke med det nye legetøj :) Hvad har du gjort af kabel overvejelser andet end de supra der?
Mvh. Henrik __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
Til top |
|
|
1967Henrik Forum Bruger

|
Sendt: 07 Februar 2008 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen, det var så lidt. Jeg skulle jo den vej forbi - så det var ikke noget problem .
Jeg håber at du får lov til at spille med en lidt højere volume, ellers må konen gå en tur med den lille (vejret er jo dejligt for tiden )
mvh
Henrik __________________ Pioneer 50" 508 (ISF kalibreret), Pathos Logos, Copland CDA-266, Sonus Faber Concertino Domus, JMLab SW 800, Sony BDP-S300, Sony RDR-HXD1070. Div kabler
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 08 Februar 2008 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
1967Henrik skrev:
Jamen, det var så lidt. Jeg skulle jo den vej forbi - så det var ikke noget problem .
Jeg håber at du får lov til at spille med en lidt højere volume, ellers må konen gå en tur med den lille (vejret er jo dejligt for tiden )
mvh
Henrik
|
|
|
Jeg havde hjemmet for mig selv i små 2 timer i går Dér blev der tæsket en ordentlig omgang skiver igennem!
Mest aktuelle punkt på To Do listen er nyt kabel. Så pt. spejdes der efter 2 x3m bi-wire * hint hint*
Mvh Tim __________________ Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
Sendt: 08 Februar 2008 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 08 Februar 2008 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
Hvad skal det kunne i forhold til dit gamle? |
|
|
Meget simpelt Det skal være længere og bi-wire. Har som nødløsning smidt noget tarveligt kabel på...
Krav til det nye: 2 x 3m bi-wire til menneskepenge. Vil ikke ud og smide 2k for kabler lige nu.. Så det blir nok noget fra ebay.de 
Stuen
|
Til top |
|
|
Nobody Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 693
|
Sendt: 09 Februar 2008 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det undrer mig en del, at der ikke allerede ligger billeder her i tråden, af de nye speakers
__________________ Nobody is perfect. I´m Nobody !
|
Til top |
|
|
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
Sendt: 09 Februar 2008 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
 billeder tak...
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 09 Februar 2008 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nobody skrev:
Det undrer mig en del, at der ikke allerede ligger billeder her i tråden, af de nye speakers  |
|
|
Baah.. Du er jo en af dem, der godt ved hvad næsten al tiden bruges på pt.. 
Er lige kommet hjem fra 76 års fødselsdagsfest.. Billeder må komme i morgen..
Stuen
|
Til top |
|
|
Nobody Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 693
|
Sendt: 09 Februar 2008 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er da ikke noget der kan være vigtigere end at poste billeder herinde. Selv ikke ens egne små børn og da slet ikke en 76 års fødselsdag :-) Nej det er sgu cool nok. Jeg vil nok gerne komme forbi med en kammi næste weekend. Så han kan høre hvordan et anlæg ikke skal spille  Nej jeg glæder mig lidt til at høre hvad de meget omtalte L3 kan, og jeg vil stadigvæk gerne komme forbi med en kammi næste weekend. Han er nemlig på handlen efter nye speakers. Og det lader ikke helt til at Dali Grand Coupé er hans smag/hans-anlægs-smag :-)
__________________ Nobody is perfect. I´m Nobody !
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg endelig nøvlet mig sammen og fik taget et par billeder Desværre var lysforholdene ikke helt optimale - men skidt pyt..
Før billederne blev taget fik jeg lige et kort visit af den kære nobody der tilfældigvis havde noget lækkert kabel liggende. Så dette skulle liiiiige monteres først.. ( det er ikke så simpelt som man tror med dette møbel.
Her kommer nogle skud i lind strøm.

Til sidst men ikke til mindst kommer først de 2 mobile basfælder AKA Preben og Flemming.

Og her er hende der optager 96% af min fritid 

Det var det for denne gang __________________ Noget vellydende :p
Stuen
|
Til top |
|
|
1967Henrik Forum Bruger

|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Tim
Ser godt ud . Er det spikes der er under standene?? Din kone sagde ellers at det kunne du glemme alt om .
Med alt den udskiftning, kunne du overveje hjul under dine "cuber"....
mvh
Henrik __________________ Pioneer 50" 508 (ISF kalibreret), Pathos Logos, Copland CDA-266, Sonus Faber Concertino Domus, JMLab SW 800, Sony BDP-S300, Sony RDR-HXD1070. Div kabler
|
Til top |
|
|
spped six Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 781
|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige præcis 1967Henrik
Jeg har også været godt træt af de fødder på mine cube møbler. Derfor har jeg monteret nogle låsbare hjul i stedet. Nøj, hvor er det bare meget mere praktisk, når man skal rode bag ved herlighederne.
I øvrigt nogle rigtig fede højtalere du har fået købt Batemandk Nu mangler du bare nogle seje standere som prikken over i'et 
/Henrik
|
Til top |
|
|
NESREDNA Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 259
|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
spped six skrev:
Nu mangler du bare nogle seje standere som prikken over i'et 
/Henrik |
|
|
Jeg kan nu egentlig godt lide de standere de står på. Men de står måske lidt ustabilt?  __________________ Hjemme: Cowon D2 > X-Can V3 > AKG K701
Undervejs: Cowon D2 > Ety4P
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
1967Henrik skrev:
Hej Tim
Ser godt ud . Er det spikes der er under standene?? Din kone sagde ellers at det kunne du glemme alt om .
mvh
Henrik
|
|
|
Der er kommet spikes under / i standerne.. Men der er også nogle diskrekte tabletter nederst.
Jeg havde faktisk ikke overvejet hjul under kasserne. Mest fordi, jeg ikke syntes det ser kønt ud??? Men jeg kan da snildt fidusen i dem.. Det må lige overvejes..
Stuen
|
Til top |
|
|
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
1967Henrik skrev:
Hej Tim
mvh
Henrik
|
|
|
Der er kommet spikes under / i standerne.. Men der er også nogle diskrekte tabletter nederst.
Jeg havde faktisk ikke overvejet hjul under kasserne. Mest fordi, jeg ikke syntes det ser kønt ud??? Men jeg kan da snildt fidusen i dem.. Det må lige overvejes..
Mvh Tim |
|
|
Du kan jo bare nøjes med at sætte hjul bagerst, så du stadig har de fine ben forrest, så løfter du bare foran når du skal køre den ud, easy  Ser i øvrigt rigtig godt ud, men de standere skal bare væk, hva med nogle Audio Magic Genta?? Synes de klæder de fleste højtalere.. [UPDATE] Lige et lille link__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
NESREDNA skrev:
spped six skrev:
Nu mangler du bare nogle seje standere som prikken over i'et 
/Henrik
|
|
|
Jeg kan nu egentlig godt lide de standere de står på. Men de står måske lidt ustabilt? 
|
|
|
Standerne i sig selv er rigtig fede. De er bare en anelse for små til L3'erne ( det er også en GamuT Phi stander - derfor ) Så lidt ustabilt er det.. Er på udkig efter en anden stander..
Forslag modtages gerne.. Og jeg er klar over der findes en L3 stander men til 8.000,- for et sæt bliver det ikke dem   
Stuen
|
Til top |
|
|
Søren84 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 04 Juni 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 249
|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Tim
Så fik du dem endelig Tillykke med dem. Det ser rigtig godt ud.
|
Til top |
|
|