Forfatter |
|
Dejen Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 957
|
Sendt: 28 December 2007 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spændende højttalere dér! Jeg har aldrig været i nærheden af et lyt på dem, men der skulle være meget monitor over dem forstået som, at de er meget afslørende og ærlige formidlere af kilde- og forstærkeregenskaber?
Det må i så fald være noget lidt andet end Phi, som jeg har hørt. Kan du sige lidt om forskellene på de to højttalere - og om dine præferencer for det ene eller det andet? 
Sikke mange spørgsmål... 
Mvh Dejen __________________ Audia Flight CD TWO
VdH the Second XLR
Pass Labs INT-150
VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 990
|
Sendt: 28 December 2007 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe.. Tjooeh, men sælger af L3'erne ligger ikke op til den store byttehandel. Det er ellers lige sådanne et sæt damen ville af..
Mvh Tim __________________ Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
|
Til top |
|
|
hifihuset.dk Udelukket fra forum

Hifihuset.dk
Bruger siden: 24 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
Sendt: 28 December 2007 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej bate Godt at se du bliver ved at forfølge visse mål. WA Cub er en seriøs HT og jeg synes da bare du skal sige til madamen at der er visse ting som DU bestemmer.  Nyd lyden, nyd det at kunne bestemme selv - og ombestemme sig - der er masser af overraskelser til dem der tør prøve noget. Jeg er i KBH op til nytår, på begge sider af den forbandede dag  og måske jeg finder kræfter til at gentage mig selv i at du bare skal blive ved. Ha det og del det med andre!
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
WEBSIDE:http://www.hifihuset.dk/Velkommen.html
|
Til top |
|
|
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
Sendt: 05 Januar 2008 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, det var ikke længe de fik lov at blive  Er det L3 nu så?? Så har du vidst også fået din ultimative højtaler..
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
1967Henrik Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 55
|
Sendt: 05 Januar 2008 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Tim
Flot set up du har, dog var dine Phi 7 de pæneste (jo jo, det er jo ikke det det kommer an på ) og de passede bedst til det sofabord.
mvh
Henrik
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 10 Januar 2008 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
L3'eren skulle meget gerne blive den næste højttaler der står i min stue.
Dog, skal Cub'erne lige afsættes først. Havde besøg af en potentiel køber forleden. Desværre havde han en forventning om, at Cub'erne ville spille lige så blødt og dybt, som de store Snell gulvfættere han havde derhjemme med rørgrej spændt foran.. Så han blev noget skuffet.
Men mon ikke der findes en arvetager til dem derude. Lars " Nobody" var ret imponeret ( gav han da udtryk for ) efter han havde hørt dem spille. - Måske han vil give en kort anmeldese? 
Vender tilbage når der er nyt under solen.
Stuen
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 12 Januar 2008 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
Hurtig skrev:
Hvor mange gange har du skiftet hunden??

Jeg er sikker på at eksperimenteren med netop denne kan bringe dig endnu videre .
|
|
|
Preben er jo min specielle mobile basfælde og er yderst modificeret. Har pt. en kampvægt 10 kg og top hastighed på 12 km/t Og skulle han blive doven, har jeg en miniudgave stående der kan sættes frem i nødstilfælde..
Mvh Tim
|
|
|
12 km/t, det er seriøst det bedste humor nogensinde! 
Forresten vil jeg lige sige at de ser p***e lækkert ud, dog forstår jeg dig ikke helt, tag dig dog tid til at nyde dit hifi lidt, og ikke bare sige, hmm, NYT NU! Ej, synes måske bare at du udskifter rimelig hurtigt det skal bestemt ikke forstås på en negativ måde btw Håber da din basfælde virker, hvis du han tager for meget af bassen væk pga. sin kampvægt kan du da låne min basfælde i en uge, det er en hunlig model yorkshire terrier, og den vejer omrkring 1.8 kg. Vi kunne jo også se hvad for et underligt dyr der ville kommer ud af det hvis du forstår Min hund har en tophastighed på 35 km/t, så den er hurtig under filmene/musikken og får sgu alle detaljer med. Har set nogle der har skrevet af dine gamuT phi7 var de fedeste, og til dem vil jeg gerne sige at jeg er enig. Jeg synes bestemt det ser rart ud. Forresten vil jeg også gerne sige at man godt kan se du er blevet ældre. Det hele er blevet mere voksent, det skulle vel ikke have noget at gøre med konen/kæresten 
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
Sendt: 13 Januar 2008 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det bliver kedeligt når du en gang får dig det sæt L3'ere - så skulle der jo ikke være grund til at skifte mere ud? Eller? ;)
Mvh. Henrik __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fandt Cub'erne sig en ny og meget glad ejermand.
Nu går jeg en længere tørke i møde, da de kommende kasser står og venter på mig i Århus .
Så skulle der være en venlig sjæl der har en tur planlagt til Århus - Kbh hører jeg MEGET gerne fra folk .
Ham der købte Cub'erne smed et sæt Dali 909 med i handlen.. hehe.. godt nok nogle ordentlige kasser.. Så lidt lyd er dér.. men ikke helt i samme klasse som tidligere 
Mvh Tim
__________________ Noget vellydende :p
Stuen
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
Nu går jeg en længere tørke i møde, da de kommende kasser står og venter på mig i Århus .
Så skulle der være en venlig sjæl der har en tur planlagt til Århus - Kbh hører jeg MEGET gerne fra folk .
Ham der købte Cub'erne smed et sæt Dali 909 med i handlen.. hehe.. godt nok nogle ordentlige kasser.. Så lidt lyd er dér.. men ikke helt i samme klasse som tidligere 
Mvh Tim
|
|
|
Blev det så et sæt L3 eller hvad har du fundet på at købe? Hvordan lyder 909'erne, når man lige har spillet på sådan nogle temmelig high end cub'er der, er det bare helt galt eller hvordan    __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|

Hifihuset.dk
|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
GLS fragt har introduceret et nyt fragtsystem, så det meste man kan komme til at betale er 95 kr per pakke.
Og man kan indlevere pakkerne på Q8 stationer m.v. check deres website for at finde en location nær afsender!
|
Til top |
|
|

Hifihuset.dk
|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og så kan jeg da lige fortælle at den nye L3 i ny version kommer prismæssigt til at lige mellem 50-60.000,- kr. Så de vi kan få nu brugt til 20-25K er bare billige.
Okay, Goller siger der er sket en del med soundstagen, L3 s SS skulle være på højde med en L5 på det område...
|
Til top |
|
|
1967Henrik Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 55
|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
Mvh Tim
|
|
|
Hej Tim
Jeg skal til København på torsdag, men så længe kan du vel ikke vente , men ellers tager jeg dem gerne med over.
mvh
Henrik __________________ Pioneer 50" 508 (ISF kalibreret), Pathos Logos, Copland CDA-266, Sonus Faber Concertino Domus, JMLab SW 800, Sony BDP-S300, Sony RDR-HXD1070. Div kabler
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune|WildChild skrev:
Batemandk skrev:
Mvh Tim
|
|
|
Blev det så et sæt L3 eller hvad har du fundet på at købe? Hvordan lyder 909'erne, når man lige har spillet på sådan nogle temmelig high end cub'er der, er det bare helt galt eller hvordan  
|
|
|
Jups.. Der er "bestilt" / sat til side 1 sæt sorte L3'er  Sidste hurdle er at få dem til Kbh.
909'erne er en rigtig teenager ht'er.. MASSER af bas og knapt så mange detaljer 
Stuen
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
GLS fragt har introduceret et nyt fragtsystem, så det meste man kan komme til at betale er 95 kr per pakke.
Og man kan indlevere pakkerne på Q8 stationer m.v. check deres website for at finde en location nær afsender!
|
|
|
Super Info!!! Det er er da noget de burde reklamere noget mere for.. Hvis ikke Henrik1967 og jeg finder på en fiks aftale er det da helt sikkert vejen frem.. ( er der begrænsninger på, hvor stor en pakke de tager med? her tænker jeg 2 L3'er i org embl. + 2 stk stander blir en ret stor kasse )
Stuen
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
Rune|WildChild skrev:
Batemandk skrev:
Mvh Tim
|
|
|
Blev det så et sæt L3 eller hvad har du fundet på at købe? Hvordan lyder 909'erne, når man lige har spillet på sådan nogle temmelig high end cub'er der, er det bare helt galt eller hvordan  
|
|
|
Jups.. Der er "bestilt" / sat til side 1 sæt sorte L3'er  Sidste hurdle er at få dem til Kbh.
909'erne er en rigtig teenager ht'er.. MASSER af bas og knapt så mange detaljer 
Mvh Tim |
|
|
Hehe, det er måske en forfinet Cerwin Vega  Men det er da lækkert at høre du endelig får dine L3'ere, tror sgu du bliver rigtig glad for dem, det ville jeg ihvertfald  Synes virkelig de spiller lækkert.. __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og tillykke forresten, men det har jeg jo allerede sagt :) Håber at de får lov til at blive stående et stykke tid. __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
Og tillykke forresten, men det har jeg jo allerede sagt :) Håber at de får lov til at blive stående et stykke tid. |
|
|
Tak tak.. Nu skal de bare se at komme til Kbh..
Stuen
|
Til top |
|
|
spped six Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 781
|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
hifihuset.dk skrev:
|
|
|
Super Info!!! Det er er da noget de burde reklamere noget mere for.. Hvis ikke Henrik1967 og jeg finder på en fiks aftale er det da helt sikkert vejen frem.. ( er der begrænsninger på, hvor stor en pakke de tager med? her tænker jeg 2 L3'er i org embl. + 2 stk stander blir en ret stor kasse )
Mvh Tim
|
|
|
Ja, det er noget af en kasse, de bliver leveret i. Den kasse, mine kom i, måler 55x70x70, og den kunne akkurat ikke komme ind bag i bilen
Jeg skriver ikke dette for at stikke en kæp i hjulet på eventuelle personer, der vil være dig behælpelige med afhentningen, men blot så de lige kan sikere sig, at de vitterligt kan have dem med i bilen.
/Henrik
|
Til top |
|
|