Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2025 | 23:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Bateman’s grej nu med nyt grej og hus (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 19
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sHaCk_kO
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 11:29 | IP-adresse registreret  

du er da også ude på at ødelægge det hele tim

har luret lidt på de andre stander du  har tilsalg, de ville sikkert se godt ud med mine Haydn

Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 11:42 | IP-adresse registreret  

sHaCk_kO skrev:

du er da også ude på at ødelægge det hele tim

har luret lidt på de andre stander du  har tilsalg, de ville sikkert se godt ud med mine Haydn

De andre? Forhåbenligt er der kun disse Audio Magic. GamuT standerne er solgt videre

Mvh Tim

Til top Vis Batemandk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batemandk

sHaCk_kO
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

allerede

Wilco
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2007
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 13:05 | IP-adresse registreret  

Efter at have brugt så meget energi (og sandsynligvis penge) på at finde det helt rigtige anlæg, synes jeg det er synd du ikke køber et par originale
Gamut L3-standere i sort. De er skabt til L3 og har en WAF der rykker, og i dit stylede hjem kan du da ikke ha´ krom og "racer" trekantsfod.

Efter at have set dit drømmer jeg hedt om Gamut L7 i sort pianolak, selvom jeg nok ikke har plads til at få det optimale ud af dem.

Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Februar 2008 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

Wilco skrev:
Efter at have brugt så meget energi (og sandsynligvis penge) på at finde det helt rigtige anlæg, synes jeg det er synd du ikke køber et par originale
Gamut L3-standere i sort. De er skabt til L3 og har en WAF der rykker, og i dit stylede hjem kan du da ikke ha´ krom og "racer" trekantsfod.

Efter at have set dit drømmer jeg hedt om Gamut L7 i sort pianolak, selvom jeg nok ikke har plads til at få det optimale ud af dem.

De er nu ikke så slemme som du fremstiller dem.. Den trekantede fod er i mine øjne ret frække.. At rørene er i krom kan evt. diskuteres. Alternativt er det ret nemt at slibe dem ru og så give dem en omgang mat sort spray.. ( er allerede blevet overvejet 2 gange  )

Klart at en L3 fod er det optimale.. Men den pris forhandlerne vil have for den er helt ude i hampen.. Jeg kan ikke retfærdige at smide 8.000,- efter nye stands  ( der er en barnedåb osv. ) der skal betales i den nærmeste fremtid..

Mvh Tim

Mulleblop
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 20:56 | IP-adresse registreret  

de spiller bedst med deres org stands set i det lys er 8k slet ikke tosset

har både haft mkI + mkII på stands fra am aavik target og anchors - l3 spiller klart bedst på deres egne stands... specielt overgang ml bas/diskant er way better det kan man høre selv med den ene fingr i øret og den anden i rø... samt bunden er noget mere stram

Til top Vis Mulleblop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mulleblop

Wilco
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Februar 2008 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

Batemandk skrev:

Wilco skrev:
Efter at have brugt så meget energi (og sandsynligvis penge) på at finde det helt rigtige anlæg, synes
jeg det er synd du ikke køber et par originale Gamut L3-standere i sort. De er skabt til L3 og har en WAF der rykker, og i dit stylede hjem kan du
da ikke ha´ krom og "racer" trekantsfod. Efter at have set dit drømmer jeg hedt om Gamut L7 i sort pianolak, selvom jeg nok ikke har
plads til at få det optimale ud af dem.

De er nu ikke så slemme som du fremstiller dem.. Den trekantede fod er i mine øjne ret frække.. At rørene er i krom kan evt. diskuteres.
Alternativt er det ret nemt at slibe dem ru og så give dem en omgang mat sort spray.. ( er allerede blevet overvejet 2 gange  )

Klart at en L3 fod er det optimale.. Men den pris forhandlerne vil have for den er helt ude i hampen.. Jeg kan ikke retfærdige at smide 8.000,-
efter nye stands  ( der er en barnedåb osv. ) der skal betales i den nærmeste fremtid..

Mvh Tim

Det er helt fair. Børn er det vigtigste - men bliver du nogensinde tilfreds med det ikke optimale eller ender det bare med, at du skifter stands
10 gange for til sidst at komme til lommerne og have brugt dobbelt så meget, som de koster.   

Ligegyldigt hvad glæder jeg mig enormt til at høre om dine oplevelser med L3.

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 07:49 | IP-adresse registreret  

Batemandk skrev:

mn1974 skrev:
Køb hellere andre standere der passer i højden - bare et stille forslag herfra.

mvh

Også klart det nemmeste. Men jeg gider ikke smide flere tusinde efter andre standere.. Er ret vild med designet på disse. Så kunne de afkortes ville det være herligt..

De er sat til salg også. Men endnu ingen henvendelser. Derfor de kreative tanker..

Mvh Tim

De er nu også ret fede designmæssigt. Har selv den "gamle" model i ren sort og "kun" en søjle. Stabiliteten på den gamle er dog sådan lidt lala

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 07:59 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg må give Mulleblop ret i at Gamut L-3 spiller bedst med deres nye stander !

Spiller lige på den nye L-3 MKll med deres nye stander og det lyder godt.....

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king

DPetersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

Nååå, mulleblop , og king hvordan lyder mk2 i forhold til mk1 så. Er der nogen hørbar forskel som i kan huske det?

Vil ikke ændre trådens retning men er bare interesseret nu da nogen har hørt begge versioner.

I øvrigt så vil jeg da også lige sige stort tillykke med dine nye L3 hr. Bate.

Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Februar 2008 kl. 09:37 | IP-adresse registreret  

Scatcat skrev:
Batemandk skrev:

mn1974 skrev:
Køb hellere andre standere der passer i højden - bare et stille forslag herfra.

mvh

Også klart det nemmeste. Men jeg gider ikke smide flere tusinde efter andre standere.. Er ret vild med designet på disse. Så kunne de afkortes ville det være herligt..

De er sat til salg også. Men endnu ingen henvendelser. Derfor de kreative tanker..

Mvh Tim

De er nu også ret fede designmæssigt. Har selv den "gamle" model i ren sort og "kun" en søjle. Stabiliteten på den gamle er dog sådan lidt lala

hehe.. Jeg vil også tro, at én enkel søjle er lidt ustabil.. De 3 disse har + alt det sand der er i dem gør at de står som støbt i gulvet..

Mvh Tim

Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Februar 2008 kl. 09:38 | IP-adresse registreret  

DPetersen skrev:

I øvrigt så vil jeg da også lige sige stort tillykke med dine nye L3 hr. Bate.

Mange tak..

Mvh Tim

Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Februar 2008 kl. 09:42 | IP-adresse registreret  

Wilco skrev:
Batemandk skrev:

Wilco skrev:
Efter at have brugt så meget energi (og sandsynligvis penge) på at finde det helt rigtige anlæg, synes
jeg det er synd du ikke køber et par originale Gamut L3-standere i sort. De er skabt til L3 og har en WAF der rykker, og i dit stylede hjem kan du
da ikke ha´ krom og "racer" trekantsfod. Efter at have set dit drømmer jeg hedt om Gamut L7 i sort pianolak, selvom jeg nok ikke har
plads til at få det optimale ud af dem.

De er nu ikke så slemme som du fremstiller dem.. Den trekantede fod er i mine øjne ret frække.. At rørene er i krom kan evt. diskuteres.
Alternativt er det ret nemt at slibe dem ru og så give dem en omgang mat sort spray.. ( er allerede blevet overvejet 2 gange  )

Klart at en L3 fod er det optimale.. Men den pris forhandlerne vil have for den er helt ude i hampen.. Jeg kan ikke retfærdige at smide 8.000,-
efter nye stands  ( der er en barnedåb osv. ) der skal betales i den nærmeste fremtid..

Mvh Tim

Det er helt fair. Børn er det vigtigste - men bliver du nogensinde tilfreds med det ikke optimale eller ender det bare med, at du skifter stands
10 gange for til sidst at komme til lommerne og have brugt dobbelt så meget, som de koster.   

Ligegyldigt hvad glæder jeg mig enormt til at høre om dine oplevelser med L3.

Hvis dem jeg har i dag, kan fikses så de får den rette højde vil jeg være fint tilfreds...  Men jeg giver lige mine salgsannoncer en chance før jeg begynder at udføre indgreb på dem

Mvh Tim

Wilco
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Februar 2008 kl. 00:34 | IP-adresse registreret  

Held og lykke med salget. Har du noget andet på vej?
Som jeg har skrevet tidligere har dine beskrivelser af udskiftninger været meget interessante, men jeg kunne godt tænke mig at vide, om du får
dine penge hjem igen hver gang du køber noget brugt og sælger det igen eller taber du penge for hver udskiftning?

Personligt har jeg aldrig købt brugt, fordi jeg er en bangebuks, og det sætter jo ligesom nogle begræsninger for eksperimenterne.
Lad mig endelig høre om det har været dyrt at komme frem til dit drømmesetup: MF A5 + GamuT L3.    

Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Februar 2008 kl. 17:59 | IP-adresse registreret  

Wilco skrev:
Held og lykke med salget. Har du noget andet på vej?
Som jeg har skrevet tidligere har dine beskrivelser af udskiftninger været meget interessante, men jeg kunne godt tænke mig at vide, om du får
dine penge hjem igen hver gang du køber noget brugt og sælger det igen eller taber du penge for hver udskiftning?

Personligt har jeg aldrig købt brugt, fordi jeg er en bangebuks, og det sætter jo ligesom nogle begræsninger for eksperimenterne.
Lad mig endelig høre om det har været dyrt at komme frem til dit drømmesetup: MF A5 + GamuT L3.    

Den store beskrivel må vente lidt endnu.. Der skal lige eksperimenteres lidt  Men nye standere er det blevet til.. De andre er fortsat til salg. Men min utålmodighed er minimal på visse punkter

Jeg er jo stor fan af at handle brugt, så mine udskiftninger koster mig sjældent mere end differencen til det der opgraderes til - og nogle gange mindre

MF A5 + MF CD er forresten ikke længere i besidelse  Lige nu, står der noget Densen. Men det er kun inde og hilse..

Jeg får besøg af en flink Englænder imorgen, der har en ny og spændende forstærker med.. Jeg satser på, at denne har lige et par ekstra kræfter - kontra MF A5'eren..

Billeder vil jeg vente med

Mvh Tim

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006
Sendt: 16 Februar 2008 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

Batemandk skrev:
Den store beskrivel må vente lidt endnu.. Der skal lige eksperimenteres lidt  Men nye standere er det blevet til.. De andre er fortsat til salg. Men min utålmodighed er minimal på visse punkter

Jeg er jo stor fan af at handle brugt, så mine udskiftninger koster mig sjældent mere end differencen til det der opgraderes til - og nogle gange mindre

MF A5 + MF CD er forresten ikke længere i besidelse  Lige nu, står der noget Densen. Men det er kun inde og hilse..

Jeg får besøg af en flink Englænder imorgen, der har en ny og spændende forstærker med.. Jeg satser på, at denne har lige et par ekstra kræfter - kontra MF A5'eren..

Mvh Tim

Hej Tim!

Tak for handlen.

Hvad bringer den kære englænder med sig?
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle

Wilco
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

Batemandk skrev:

Wilco skrev:
Held og lykke med salget. Har du noget andet på vej? Som jeg har skrevet tidligere har dine
beskrivelser af udskiftninger været meget interessante, men jeg kunne godt tænke mig at vide, om du får dine penge hjem igen hver gang du
køber noget brugt og sælger det igen eller taber du penge for hver udskiftning? Personligt har jeg aldrig købt brugt, fordi jeg er en
bangebuks, og det sætter jo ligesom nogle begræsninger for eksperimenterne. Lad mig endelig høre om det har været dyrt at komme frem til dit
drømmesetup: MF A5 + GamuT L3.    

Den store beskrivel må vente lidt endnu.. Der skal lige eksperimenteres lidt  Men nye standere er det blevet til.. De andre er fortsat til
salg. Men min utålmodighed er minimal på visse punkter

Jeg er jo stor fan af at handle brugt, så mine udskiftninger koster mig sjældent mere end differencen til det der opgraderes til - og nogle gange
mindre

Jeg får besøg af en flink Englænder imorgen, der har en ny og spændende forstærker med.. Jeg satser på, at denne har lige et par ekstra
kræfter - kontra MF A5'eren..

Mvh Tim

At du har skaffet dig af med MF er trist - jeg var meget interesseret i netop MF og GamuT-kombinationen . Men ok lad os se hvad du finder på.
Men power er jo ikke alt - lydbillede er vigtigere.
Lad os høre og se !!!

spped six
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 20 Februar 2008 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

Nå hr. Batemandk. Er det ikke snart på tide, at du løfter sløret for, hvad der har fået plads i din stue?

/Henrik

Til top Vis spped six's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af spped six

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 Februar 2008 kl. 16:08 | IP-adresse registreret  

Batemandk skrev:

Wilco skrev:

De er nu ikke så slemme som du fremstiller dem.. Den trekantede fod er i mine øjne ret frække.. At rørene er i krom kan evt. diskuteres. Alternativt er det ret nemt at slibe dem ru og så give dem en omgang mat sort spray.. ( er allerede blevet overvejet 2 gange  )

Klart at en L3 fod er det optimale.. Men den pris forhandlerne vil have for den er helt ude i hampen.. Jeg kan ikke retfærdige at smide 8.000,- efter nye stands  ( der er en barnedåb osv. ) der skal betales i den nærmeste fremtid..

Mvh Tim

hvad koster en liter vand og en præst?

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift

preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006
Sendt: 22 Februar 2008 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Hejsa, fedt anlæg du har dig der     har lige et hurtigt spørgsmål, hvor har du fået fat i den omformer fra din ps3 til din analog forstærker?
Til top Vis preben1234's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af preben1234

<< Forrige Side af 19 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes