Emne: Pixmania.com ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
mammon Lukket konto

Konto lukket efter brugers eget ønske
Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 169
|
Sendt: 22 Maj 2006 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har før bestilt en mp3-afspiller og det gik fint...men jeg ville nok ikke bestille der i fremtiden.
|
Til top |
|
|
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
Sendt: 22 Maj 2006 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Fenris skrev:
Personligt ville jeg ALDRIG handle hos Pixmania. Jeg kan ikke umiddelbart komme i tanke om et firma som jeg har hørt så meget dårligt om.
|
|
|
Klaus Garde? 
|
|
|
Jeg vidste bare at han ville blive nævnt;-)
Men Pixmania er i det mindste et stort firma og ikke bare en enkelt gal mand, som stjæler med arme og ben
|
Til top |
|
|
rune79 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
Sendt: 07 Januar 2008 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu begynder jeg sku at blive lidt bekymret  . Var lidt impulsiv for leden, efter jeg for tredje gang gik forgæves hos Elgiganten, hvor jeg har været på jagt efter et af to fladskærms tv som de har haft i deres tilbudsavis 3 uger i træk, uden reelt at have dem i deres forretninger. Så jeg valgte at kigge efter noget andet, og kiggede mest på pris og kvalitet. Til sidst endte jeg på Pixmania, blandt andet pga. deres forygende anmeldelser på Pricerunner.dk (har dog nu erfaret at man som bruger slet ikke kan skrive anmeldelser hos dem!!?? Sidder de selv og udgiver sig for at være brugere der inde?) Bestilte så et TV fredag aften, om lørdagen opdager jeg via min mail at ordren ikke er ekspederet endnu, da de skal først bruge ID som Pass/kørekort og en varmeregning el. anden husholdningsregning til identitetsbekræftigelse. Det fax og mailer jeg så øjeblikkeligt lørdag, og beder om en bekræftigelse når de har modtaget det. Nu er kl. så 21.15 mandag, og jeg har endnu ikke hørt noget og kan se at min ordre stadig ikke er kommet videre.. Jeg er normalt optimist, men denne tråd tyder godt nok på at der er noget helt galt hos pixmania(cs), og jeg gider Virkelig ikke til at skulle bruge en masse tid på døje med dårlige forretninger/webshops, jeg synes jeg har haft problemer nok med at få byttet mine julegaver.  Fortsættelse følger (hvis det går helt galt)..
|
Til top |
|
|
rune79 Forum Bruger

|
Sendt: 11 Januar 2008 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er det fredag igen, og jeg har ikke hørt noget relavant fra Pixmania, dvs. at jeg ifølge track&trace kan se at mit TV endnu ikke er sendt med posten. På selve ordrebekræftigelsen, samt på deres hjemmeside står der at leveringen tager max. 2-3 dage. De har endnu ikke sendt min pakke, de har trukket penge på min konto, jeg har ikke modtaget en bekræftigelse fra den person der anmodede om mine personlige oplysninger, og der er nu gået 7 dage! (Varen og er på lager) WTF!!!! Mærkeligt firma! Man skulle jo næsten tro at de havde et forud indtaget had mod deres kunder, og deres første prioritet er at skræmme folk fra at bestille mere end en gang hos sig, og det klarer de sikkert godt  .
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 11 Januar 2008 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ring da til dem
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
Henrik OK Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1
|
Sendt: 11 Januar 2008 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har handlet en del på internettet og jeg har aldrig oplevet en dårligere handel på nettet, jeg skulle bruge nogle fladskærme til fødselsdags gaver, men fik dem ikke til tiden:S. Mens jeg lavede min bruger der inde fravalgte jeg reklamemails, men dagen efter lå der reklamer fra dem i min inbox. Da jeg ville ind og klage kunne jeg ikke finde nogen emailadresse nogen steder og var nød til at skrive det under nogen under katagorier. Jeg fik kun besvaret ganske få at mine spørgsmål og de svar jeg fik var ikke særligt gode. Derfor kan jeg kun anbefale folk at købe sine ting et andet sted.
|
Til top |
|
|
rune79 Forum Bruger

|
Sendt: 12 Januar 2008 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
(AM-E)Jeg ringede første gang om mandagen for lige at følge op på om min ordre var accepteret og registreret, her kunne de på ingen måde hjælpe. Jeg tror det har været et eksternt callcenter jeg blev omstillet til, da de ikke bedte om ordrenummer eller på nogen måde virkede behjælplige, jeg fik dog at vide at der ikke ville gå så lang tid, men mere kunne de ikke uddybe. (på engelsk)
Anden gang jeg ringede var onsdag da jeg gerne ville sikre mig mit fjernsyn inden weekenden, her var de lidt mere behjælpelige og bedte om mit ordre nr., jeg fik at vide at mit fjernsyn var blevet registreret og da jeg spurgte ind til hvornår det vill blive sendt, sagde han at det ville blive sendt onsdag (lidt tøvende) (også på engelsk). Jeg har dog lidt på fornemmelsen at disse callcentre bare er til som buffere for sure kunder, og reelt ikke kan hjælpe meget.
(Henrik)Jeg får også spam i lange banner, jeg frabedte mig også bevidst deres reklamer ved bestillingen, men det respektere de tydeligvis ikke.
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 12 Januar 2008 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er en skandaleramt online-shop. De har været i utallige tv-programmer efterhånden bl.a. pga dårlig kundeservice.
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
rune79 Forum Bruger

|
Sendt: 16 Januar 2008 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fik mit fjernsyn!!!  Så skete det! Det ringede på døren sent i går ca. kl. 19.50, og jeg måtte ned og hjælpe postmanden med en pakke på 23kg., længe har jeg ikke været så lykkelig, når man venter så lang tid er det lige som om det hober sig op. Og fjernsynet både virker og har heller ikke taget skade. Så alt i alt tog det 11 dage fra bestillingen til fjernsynet ankom , jeg ved ikke om det har hjulpet at jeg har haft ringet 3 gange og skrevet én, det håber jeg ikke. Alt i alt er jeg tilfreds nu, jeg har sparet et sted mellem 1000 og 2000 kr., så hvis ikke der opstår problemer med fjernsynet er det til at acceptere den usikkerhed der er omkring firmaet, da fjernsynet (kun) har kostet mig 5600kr. Men jeg vil nok i fremtiden kigge efter nogle andre forhandlere, og i det hele taget vil jeg nok vælge at købe hardware i den prisklasse i en rigtig butik i stedet, det er lidt mere betryggende i det lange løb. Jeg må hellere her til sidst nævne hvad det er for et fjernsyn jeg har købt, det er jo trods alt en Hifi side jeg er på og ikke en forbruger portal. Det blev til et Philips 32PFL7562D. Normalt er det ikke det mærke jeg først og fremmest falder for, efter en smule research blev det dog alligevel dét jeg valgte. Billede: http://alatest.dk/philips_pfl7562_series_lcd_tv_32_37_42/fje rnsyn/Produktanmeldelser/pe-36100859,33/ Jeg er rigtig godt tilfreds, billedet er knivskarpt og farverne er også i særklasse, det er let at tilpasse billedet sådan som man vil have det, og det er ikke bare kontrast, farvebalance og brightnes, det er natural motion, saturation, skarphed og meget mere.
|
Til top |
|
|
JacobDam Forum Bruger

Bruger siden: 21 Januar 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
Sendt: 21 Januar 2008 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har i går, d. 20/1-08, bestilt et
LG LCD-fjernsyn 42LF65. Nu har jeg så efterfølgende læst denne tråd igennem, og den giver jo god grund til at være nervøs. Da de første indlæg er ret gamle, håbede jeg på at det ville blive mere positivt, jo nyere indlæggene blev, men ak. Nu vil jeg så dele mine oplevelser med PixM med jer andre. Ifg. Pix og Jeg på PixM's hjemmeside, er min ordre, i skrivende stund, "klar til at blive ekspederet.".
Jeg følger selvfølgelig op på bestillingen her inde, så snart der er nyt i sagen.
Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogle der har handlet der som har modtaget deres pakke ved hjælp af Dachser? Og hvilke oplevelser der dermed har været forbundet.
__________________ Jacob Dam
|
Til top |
|
|
JacobDam Forum Bruger

|
Sendt: 22 Januar 2008 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit fjernsyn skulle nu være afsendt fra Frankrig... Jeg venter nu i spænding på at se hvordan fjernsynet ser ud når det kommer frem.. For ikke at snakke om hvor hurtigt fragtfirmaet kommer frem med det..
|
Til top |
|
|
zaboom Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
Sendt: 22 Januar 2008 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har næsten lige købt en fj.betj. fra Pixmania, en Logitech Harmony 555, til kr. 526 inkl. forsendelse.
Havde læst lidt skidt og kanel inden bestillingen, men valgte at forsøge mig. En noget rodet procedure, men bestillingen blev afsendt og netbank accepteret. Efter 6-7 hverdage, uden nogen korrespondence, modtog jeg min "lille ny" med posten.
Men større/dyrere ting ville jeg nok vælge at købe andetsteds. __________________ ...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
Til top |
|
|
Lyth Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 55
|
Sendt: 22 Januar 2008 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ohh - mit yndlingsfirma
Købte i 2006 en DVD-optager hos dem, og den blev leveret to dage efter at ordren var modtaget - Hatten af for det.
Men - I må aldrig ønske, at jeres ting går i stykker, og i skal have dem repareret under garantien.
Min optager gik desværre i stykker, og jeg sendte den til dem 16 OKT 2007. Da jeg ikke kunne forstå, at jeg ikke havde hørt noget fra dem i en måned kontaktede jeg dem, og fik at vide, at deres bestemmelser er som følger:
- De har 15 arbejdsdage til indledende undersøgelser.
- 40 arbejdsdage til undersøgelser ved fabrikanten.
- Hertil kommer administration, som de ikke vil komme nærmere ind på.
Vi skriver nu 22 JAN 2008, og jeg har kontaktet dem flere gange og senest forlangt, at de returnerer min optager repareret eller ej og uden beregning, da jeg ikke vil vente længere. Har endnu ikke fået svar på min forespørgsel fra i går.
|
Til top |
|
|
JacobDam Forum Bruger

|
Sendt: 22 Januar 2008 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg prøvede lige at ringe til PixM for at høre lidt nærmere omkring forsendelse af bestilte varer.. De lover faktisk i deres "jingle" at der er levering indenfor 48 timer..
|
Til top |
|
|
mpeg69 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
Sendt: 16 Februar 2010 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLD JER VÆK !!
Her er min oplevelse med PIXMANIA, som jeg ALDRIG handler med igen....
Jeg havde et 37" TV til Reparation, og det tog ca. 1 måned at få det retur.. fair nok.. MEN de havde smadret rammen på TV'et (eller transportfirmaet havde), og foden var faldet fra hinanden....
Jeg brokkede mig naturligvis, ved at skrive en mail til deres Kundeservice samme dag som jeg modtog TV'et... Dagen efter så jeg der lå en mail, hvor der stod, at jeg ikke kunne skrive på den mailadresse jeg havde brugt, men skulle anvende formularen på deres side...
Det gjorde jeg så, men det system de har gør, at "SEND" ikke betyder send, men i stedet "Er du nu sikker på at det er det her du vil sende" og så skal man trykke "Send" endnu engang. Det fik jeg ikke gjort, og da der ikke var kommet svar fra dem i løbet af nogle dage, så sendte jeg et nyt svar via deres formular.
Denne gang gik den igennem, og jeg fik et svar, hvor der stod, at jeg skulle sende TV'et retur. Jeg skrev så, at de vel ikke forventede at jeg ville sende det retur i den emballage de havde sendt det i, hvor det jo var gået i stykker. Jeg fik så at vide, at sagen blev sendt til deres transportafdeling...
Efter 14 dage ringede jeg og rykkede for svar... en af deres medarbejdere sagde, at jeg da bare skulle have et nyt tv, og hun ville sørge for at der skete noget og at jeg ville få svar pr. mail...
Efter yderligere 10 dage kontaktede jeg dem igen, og fik at vide "VI HAR IKKE MODTAGET INFORMATION OM TRANSPORTSKADE RETTIDIGT (INDENFOR 48 TIMER) SÅ VI KAN IKKE GØRE NOGET".
Jeg kontakde dem igen og bad om et sted hvor jeg kunne klage, og fik bare at vide, at der ikke var noget at gøre.. og hvis jeg ville klage kunne jeg bare sende et brev til Frankrig. Det gjorde jeg så, og efter 1 måned har jeg intet hørt fra dem...
Jeg kan dokumentere, at de har bedt mig sende TV'et tilbage (og altså erkendt at der er et problem). Jeg kan dokumentere at jeg har forsøgt at kontakte dem inden 48 timer (da jeg får svar retur fra deres mail-server). Jeg kan dokumentere at deres medarbejdere flere gange har behandlet sagen på en måde, hvor de må have erkendt skylden....
DERFOR mener jeg man skal holde sig VÆK fra dem !!!!
MVH.
Morten Pedersen Silkeborg
|
Til top |
|
|
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|