Forfatter |
|
Dan-S Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1
|
Sendt: 31 Oktober 2005 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har handlet første og sidste gang med Pixmania
Bestilte et Samsung 32 LCD TV samt Vægbeslag 13/9.
Ringede til dem for at høre om de havde det på lager inden jeg bestilte og fik at vide at det havde de. Gik derefter på hjemmesiden og bestilte.
Efter en uge fik jeg vægbeslag men intet TV. Nu stod levering til 30/9.
Derefter har de flere gange bare rykket leverings tidspunkt. Uden at informere som de ellers påstår de vil via Email.
Hver gang jeg så har fat i dem siger de der vil gå en 3-8 dage så får jeg det.
Nu er leveringstidspunkt midt november og nu gider jeg ikke mere, har bedt dem om at give mig penge tilbage. Jeg er spændt på hvor hurtige de er til det. De hævede over 11.000Kr. Selv om de ikke havde varen på lager.
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 31 Oktober 2005 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
De lægger da også dansk moms på varerne, så de kan da ikke være nær så attraktive som andre netshops fra udlandet?
|
Til top |
|
|
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
Sendt: 01 November 2005 kl. 00:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har også handlet der en´ gang ,hvor jeg købte et digi kamera, helt uden problemer.
__________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|
Til top |
|
|
christopher G Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 115
|
Sendt: 09 November 2005 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej jeg har bestilt en dvd afspiller Samsung DVD HD950 til ca 1200:kr
jeg sende dem en email om de havede den på larer og det var den, så det er jo godt nok... ca 4dage efter for jeg en bil radio!! det siger ligt om hvor gode de er til at levere en (undskyld) fuking pakke. Nu er der gådet 3 uger og der er ikke sket en skid. så hos Pixmania.com kommer jeg aldrig igen!!!!!!!!! __________________ mvh christopher
|
Til top |
|
|
C.Eastwood Forum Bruger

Bruger siden: 18 September 2005
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 29 November 2005 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pixmania er super nederen!
Jeg bestilte en samsung 26" fladskærm hos pixmania. De var ikke de
billigste, men der stod de kunne levere på 2-3 dage. Det var jo hurtigt
og jeg ville jo gerne have mit tv i en fart. 1,5 måned senere havde jeg
ikke mit tv. De havde naturligvis trukket pengene og ikke overholdt en
eneste af de ting de lovede ang. info om udskudt levering, tilbyde en
tilsvarende vare og alt det andet gas der står i deres retningslinier.
Lad være med at handle hos pixmania de en flok  's
|
Til top |
|
|
devinthedude Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 15
|
Sendt: 18 December 2005 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
har handlet 3 gange hos pixmania..første gang et kamera(no problems)2 gang en printer(også ok)
her sidste gang 2 lcd tv´s,det tog 7 uger før jeg fik det!!!sidste gang jeg handler der!
|
Til top |
|
|
mikkelfrost½ Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 November 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 106
|
Sendt: 19 December 2005 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
har handled der 3 gang og det er gået rigtig godt ..
de 2 af gangene har de dog trykked forkært på mit kort .. men til min fordel .. nemlig mindre end prisen :)
den ene gang fik jeg ca 20 % "rabat" og den anden gang betalt jeg kun 10 % af hvad det kosted.. og har fået vare og det hele ..
har mailed til dem at jeg skyller dem kr men har ikke hørt noget fra dem .. sååå ???
M
|
Til top |
|
|
Soundfreak34 Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 99
|
Sendt: 30 December 2005 kl. 03:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
MicG skrev:
Jeg må desværre sige at jeg har været noget uheldig...
jeg ringede til dem den 10 november for at høre om de havde en Philips DVD-afspiller - model DVP720SA på lager, for jeg skulle bruge den med det samme. Det havde de, ingen problemer der, jeg skulle bare overføre pengene og de ville sende det med samme.
Det gjorde jeg så, men da jeg stadig ikke havde hørt/modtaget noget den 15 november ringede jeg for at tjekke. Der får jeg så at vide at de desværre har haft en fejl i systemet og varen først vil kunne blive sendt den 26 november. 
Den måtte jeg jo så æde. Den 26 november ringer jeg for at tjekke, mistroisk som jeg jo er. Og dælme om de ikke siger at varen stadig ikke er kommet hjem og de ikke regner med at den kommer før den 10 december 
Nu håber jeg så på at varen vil blive sendt i morgen, ellers kan det godt være at pixmanias kundeservice bliver kimet ned...
Så alt i alt absolut ikke en god oplevelse for mig at handle hos pixmania, og de vil nok heller ikke modtage mange ordrer fra mig i fremtiden....
|
|
|
Har haft næsten det samme problem med min mp3 afspiller.
|
Til top |
|
|
Klabo Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 511
|
Sendt: 30 December 2005 kl. 04:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLD JER VÆK.....
Det er verdens mest snu firma...det kan godt være at de er billige, men deres service med at give pengene tilbage efter at ens tv er "forsvundet" i fragtmandens bil er elendig. Jeg var ca 4 måneder om at få mine penge og måtte ringe hver anden dag i 14 dage før der skete noget.... og hver anden gang foregik samtalen på engelsk....
Prøv at forestille jer... måske 10000 kunder i EU der venter på at få deres penge tilbage ..hvad kan det ikke trække af renter??
Desuden har de været oppe og vende i pressen flere gange...
|
Til top |
|
|
JCDK Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 29
|
Sendt: 06 Februar 2006 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
kan klar IKKE anbefalde Pixmania.com, de har virkelig dårlig service.her er min case med dem; Bestiller den 15 dec en projektor og soround system med garentiet levering inden den 24 dec, (var en lille jule gave til mig selv) tiden går og får den ikke, sender den 25 en mail til dem med en forespørgele på min vare, intet svar. ringer gentagende gange, og lige meget hvad jeg trykker mig ind i deres TLF menu kommer jeg ALDRIG igennem, mine gentagende mails bliver ikke besvaret og jeg har nu valgt at trække min ordre tilbage da jeg endnu ikke har modtaget min vare!
Synes virkelig det er dårlig service - om de så har 25.000 vare på lager eller ej!
|
Til top |
|
|
Eltax-Man Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 137
|
Sendt: 06 Februar 2006 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
attp skrev:
Hej
Er der nogen der har erfaring med denne forhandler?
de har nemlig en Pioneer DVD/DIvX DV 575 A til 1250,00 kr!?
MVH
|
|
|
har købt web cam og meget andet der problemfrit og hurtig levering syntes de er gode
|
Til top |
|
|
Klabo Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 511
|
Sendt: 06 Februar 2006 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
JCDK skrev:
kan klar IKKE anbefalde Pixmania.com, de har virkelig dårlig service.her er min case med dem; Bestiller den 15 dec en projektor og soround system med garentiet levering inden den 24 dec, (var en lille jule gave til mig selv) tiden går og får den ikke, sender den 25 en mail til dem med en forespørgele på min vare, intet svar. ringer gentagende gange, og lige meget hvad jeg trykker mig ind i deres TLF menu kommer jeg ALDRIG igennem, mine gentagende mails bliver ikke besvaret og jeg har nu valgt at trække min ordre tilbage da jeg endnu ikke har modtaget min vare!
Synes virkelig det er dårlig service - om de så har 25.000 vare på lager eller ej!
|
|
|
Fuldstændig samme oplevelse her..... måske er det sådan de handler, jeg rører dem ikke med en ildtang igen....
|
Til top |
|
|
Eltax-Man Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 137
|
Sendt: 06 Februar 2006 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men det kan være det gik godt da det var med meget små ting jeg købte der de lyder ikke så heldig det kunne være man skulle stoppe med og bruge dem
Eltax-Man skrev:
attp skrev:
Hej
Er der nogen der har erfaring med denne forhandler?
de har nemlig en Pioneer DVD/DIvX DV 575 A til 1250,00 kr!?
MVH
|
|
|
har købt web cam og meget andet der problemfrit og hurtig levering syntes de er gode |
|
|
|
Til top |
|
|
SMAJ Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 400
|
Sendt: 06 Februar 2006 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Både mig og et familiemedlem har handlet digi cam hos pixmania..... gik helt problemfrit
anbefales herfra!!
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
Sendt: 06 Februar 2006 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bare det der er så mange dårlige oplevelser, som vist her i tråden, er en alvorlig advarsel, og man bør holde sig langt væk fra pågældende forretning Pixmania, advarselslamperne blinker alt for tydeligt med de beretninger - der er gode alternativer.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
Go4it Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1186
|
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Læste denne tråd - efter at jeg havde bestilt et DV kamera hos PixM, og blev noget nervøs!!! Men ret skal være ret: der har ikke været problemer, jeg fik kameraet 5 dage efter bestilling, og de trak først pengene efter forsendelsen! Én ting var dog ret kikset: pakken var lagt ved min hoveddør, og kunne meget let været stjålet (ikke postdk)
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
PIXMANIA var i fjernsynet for en måned siden - kontant, hvor der blev vist skræmmende historier om firmaet. Det de viste på TV var når det beskrives værst her i forum.
PIXMANIA fik også nogle klare tæsk på TV. Fordi de har en dansk hjemmeside så gælder dansk lovgivning når man handler via denne, så det har været redningen for mange.
PIXMANIA er et firma som man bør gå langt uden om, de er for så grove og snyder kunderne, de overholder ikke gældende lovgivninger, hvilket kontant afslørede meget klart, og i adskillige tilfælde, ligesom de forskellige styrelser kendte dem og advarede mod deres metoder.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
xtort Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 337
|
Sendt: 22 Maj 2006 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
Sendt: 22 Maj 2006 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Personligt ville jeg ALDRIG handle hos Pixmania. Jeg kan ikke umiddelbart komme i tanke om et firma som jeg har hørt så meget dårligt om.
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 22 Maj 2006 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fenris skrev:
Personligt ville jeg ALDRIG handle hos Pixmania. Jeg kan ikke umiddelbart komme i tanke om et firma som jeg har hørt så meget dårligt om. |
|
|
Klaus Garde?  __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|