Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 19:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Pixmania.com (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
attp
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 30 November 2004 kl. 16:39 | IP-adresse registreret  

Hej

Er der nogen der har erfaring med denne forhandler?

de har nemlig en Pioneer DVD/DIvX DV 575 A til 1250,00 kr!?

MVH

Til top Vis attp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af attp

Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 30 November 2004 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

jeg har lige købt et digicam der og det var problemfrit og hurtig levering
Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted

attp
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2004
Sendt: 30 November 2004 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Til Jakobsen
Rart at høre og tak for tippet.  
Til top Vis attp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af attp

per_zk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 03 December 2004 kl. 14:48 | IP-adresse registreret  

162 euro hos Technicdirekt http://www.technikdirekt.de/main/page.xp?pageid={32B12E27-44 F5-4D87-8E98-61B33D8A2406}&SESSIONID=213214205210&DS =2&TS=0302463949&type=focus&doctype=article& focus=672460&focuslayout=full5&focuslayout=full5& ;history=add

Det er dog plus fragt, men det er det vel også hos Pixmania da det er i Frankrig.

Technicdirekt er flere gange rost i dette forum.

Til top Vis per_zk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af per_zk Besøg per_zk's Websted

MicG
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2004
Sendt: 09 December 2004 kl. 09:07 | IP-adresse registreret  

Jeg må desværre sige at jeg har været noget uheldig...

jeg ringede til dem den 10 november for at høre om de havde en Philips DVD-afspiller - model DVP720SA på lager, for jeg skulle bruge den med det samme. Det havde de, ingen problemer der, jeg skulle bare overføre pengene og de ville sende det med samme.

Det gjorde jeg så, men da jeg stadig ikke havde hørt/modtaget noget den 15 november ringede jeg for at tjekke. Der får jeg så at vide at de desværre har haft en fejl i systemet og varen først vil kunne blive sendt den 26 november.

Den måtte jeg jo så æde. Den 26 november ringer jeg for at tjekke, mistroisk som jeg jo er. Og dælme om de ikke siger at varen stadig ikke er kommet hjem og de ikke regner med at den kommer før den 10 december

Nu håber jeg så på at varen vil blive sendt i morgen, ellers kan det godt være at pixmanias kundeservice bliver kimet ned...

Så alt i alt absolut ikke en god oplevelse for mig at handle hos pixmania, og de vil nok heller ikke modtage mange ordrer fra mig i fremtiden....

Til top Vis MicG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MicG

per_zk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2004
Sendt: 09 December 2004 kl. 09:18 | IP-adresse registreret  

Nej det er jo problemet ved forudbetaling, at man er ringe stillet i sådan en situation. Og så er det jo 10 gange værre når det er i udlandet

Jeg anbefaler dog at du deler din erfaring med andre vha. bl.a EDBrpiser hvor du kan be/fordømme forhandleren.

Til top Vis per_zk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af per_zk Besøg per_zk's Websted

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 09 December 2004 kl. 19:26 | IP-adresse registreret  

Pixmania er suverænt den bedste forhandler på nettet jeg har oplevet.

Jeg har handlet ved dem en enkelt gang, og har flere kammerater der ligeledes har gjort deres køb der. Super service, og sindsyg hurtig levering. Kundeservice er meget kompetente og gør alt for at du bliver tilfreds, du får faktisk dårligt lov til at lægge på før du har svoret at du er tilfreds med dit køb.

Jeg bestilte et kamera hos dem tirsdag aften, fik ordrebekræftelse med det samme, onsdag morgen tilsendt mail om at kameraet havde forladt lageret og torsdag aften bankede det på døren. Halvanden dags leveringstid, fra FRANKRIG! Jeg var næsten helt rystet, aldrig har jeg oplevet så godt samarbejde.

De efterfølgende gange jeg har haft forespørgsler har jeg oplevet det samme. Venlighed og velvillige til at hjælpe. Jeg er i øjeblikket ved at gøre klar til at investere i en Sony MP3 afspiller, en lidt dyrere af slagsen og en ting er helt sikkert - jeg ved godt hvor den bestilling havner!!

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

Beezer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juli 2003
Sendt: 22 December 2004 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

Købte først et digi.kam uden problemer og hurtig levering.  God oplevelse.

Den 8 dec. modtog jeg imidlertid en reklamemail fra dem, hvor de lovede "Find en high tech julegave og spar op til 30%". Da jeg manglede en bilradio ville jeg naturligvis undersøge mulighederne for at gøre brug af dette tilbud og benyttede linket i mailen, som forskrevet. Rabatkoden som skulle benyttes for at få tilbudet kunne dog ikke findes i hverken mailen eller i købsflowes. Jeg mailede derfor flere gange til pixmania og fik da også svar på mine henvendelser. MEN trods flere mails og nu også telefonhenvendelser, så er det endnu ikke lykkedes dem at give mig en rabatkode, som lovet i deres reklame .

Yderligere, så kan man ikke længere maile til dem, man skal skrive fra hjemmesiden og dette giver total forvirring i deres kundeservice. Når de besvarer ens henvendelse, som er levet fra hjemmesiden, medsender de IKKE dit spørgsmål/henvendelse. Forsøger du at svare tilbage på deres svar henvises du til hjemmesiden igen. Her kan man så begynde at klippe deres svar og dit første spørgsmål sammen for at kunne sende din besvarelse.. Det er sku det mest besværlige og tunge system jeg har arbejdet med. Og jeg er sku bange for hvor besværligt det bliver, hvis der sker noget med mit digi.cam og det skal til service. 

Jeg har dog stadig et lille håb i dette firma. Jeg giver et sidste forsøg imorgen per telefon og ser om de har fundet en løsning på min sag.

Til top Vis Beezer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Beezer

Beezer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Januar 2005 kl. 11:29 | IP-adresse registreret  

Lige en opfølgning på tidligere indlæg.

Jeg har måtte konstatere at min handel og samarbejde med pixmania er langt fra en succes. Efter flere opkald lykkedes det mig at få rabat, som lovet i deres mail, men kun sølle 150kr., hvilket er langt fra 30%, når man køber for 2600 kr.

Her ud over så er det deres firmapolitik at hæve pengene for handlen med det samme, selvom det er ulovligt ved fjernhandel, når varerne IKKE er på lager. Ifølge reglerne må der ved fjernhandel først faktureres når varen er sendt.

stagis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2003
Sendt: 15 Januar 2005 kl. 19:38 | IP-adresse registreret  

Har lige bestilt en Pioneer dvd-afspiller hos dem! Nu er det spændende at se hvordan det vil gå...!

Mvh.
Stagis

Til top Vis stagis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stagis Besøg stagis's Websted

Beezer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Januar 2005 kl. 22:35 | IP-adresse registreret  

Ja, lad os endelig høre.

Jeg har modtaget min bil-radio, men diskution vedr. deres ulovlige trækning af betalingen vil de ikke se i øjnene. Her er min dialog med dem.:

Min mail til PIXMANIA.COM: 
"Att:Servicechef
Jeg har d.d været i kontakt med jeres servicemedarbj., Marie, vedr. ovenstående ordre. I har faktureret ordren omkring den 27/12, hvorfor jeg er trukket i banken den 29/12, men jeg har ikke modtaget min vare. Idet jeg selv arbejder med fjernhandel og kundeservice i en dansk virksomhed kender jeg udmærket til god kd.service og reglerne vedr. fjernsalg, herunder handel på nettet. Jf. disse regler er det IKKE lovligt at fakturere en vare før den er sendt/forventet leveret. På jeres bestillingsside, da jeg bestilte, stod der at varen ikke var på lager og Marie bekræftede d.d. at den først forventes leveret den 9/1. Dvs I har velvidende at varen ikke var på lager alligevel valgt at fakturere mig, selvom der er ulovligt! Dette forekommer mig højst kritisabelt og jeg vil gerne have af vide, hvad i har tænkt jer at gøre ved dette? Her tænker jeg både i min sag og i fremtiden og jeg håber på positivt svar, da jeg ellers ser mig nødsaget og forpligtet til at gå videre med sagen"

Deres svar:

"Det er ikke helt sandheden. Det kan maaske vaere at pengene er blevet trukket fra din konto, der stadig et par dage foer vi har dem paa vores konto, og med vores hurtige leverance burde du have modtaget varen foer vi har pengene staaende paa vores konto. Vi beklager, men vi deler desvaerre ikke din mening."

Jeg har ikke min sidste mail til dem, men skrev blandt andet at det INTET havde med meninger at gøre, men om loven vedr. fjernsalg. Og for at hjælpe dem og deres uvidenhed sendte jeg også dette link:

http://www.forbrug.dk/om/organisering/fo/2/net-tjek-for-erhv ervsdrivende/betaling/fremgangsmaaden-ved-betalingsopkraevni ng/

"Vi er heller ikke helt sikker paa at du forstaar os. Der sker lige praecist det samme naar du bestiller en flybillet paa internettet eller reserverer et hotelvaerelse. Pengene er maaske trukket fra din konto, men vi har dem ikke paa Pixmanias konto foer din ordre er blevet afsendt. Endnu engang maa vi vaere uenige med dig."

Alle ved da at pengene ikke hæver sig selv ud af den blå luft. Det kræver deres "betalingsanmodning", som jf. reglerne ikke bør sendes før produktet er sendt til forbrugeren. Alt andet lige, så er deres svar under alt kritik. Og så skriver de "ENESTÅENDE KUNDESERVICE" på deres hjemmeside. Ja, det er sku enestående DÅRLIGT!   

stagis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2003
Sendt: 23 Januar 2005 kl. 20:12 | IP-adresse registreret  

Så har jeg modtaget min dvd afspiller fra Pixmania! Jeg fik den i fredags og pengene blev også trukket på min konto i fredags... Så jeg har bestemt ingen klager over dem - overhovedet!

Mvh.
Stagi

Til top Vis stagis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stagis Besøg stagis's Websted

Banylin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Februar 2005
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 17 Februar 2005 kl. 17:29 | IP-adresse registreret  

Jeg kan inditil videre ikke anbefale Pixmania,

har bestilt en Epson 2100 stylus i februar til 5400 kroner

fik efter 5 dage en epson 1290 s som koster 3000 kroner på nettet.

derefter har det slag i slag gået temli skævt mellem mig og pixmania

de bad mig sende den forkerte printer til FRANKRIG, selvom jeg havde købt den i DK.  det kostede dog kun 300 kroner at sende printeren.

jeg sendte printeren og oplyste at jeg ikke sendte de 100 ark papir a4 som følgte med ved siden af og som jeg havde betalt 96 kroner for!

jeg måtte skændes i 2 dage med pixmania om at de krævede jeg sendte alle dele tilbage så de havde alle dele til varenummeret så de kunne sende mig en ny printer.  Jeg var ved at blive sindsyg, men fik tilsidst overtalt dem til at jeg ikke behøvede at sende de 100 ark a4 papir tilbage. Da jeg havde betalt dem og de ikke var en del af printer pakken men en ekstra ting som rent faktisk var rigtig nok.   hmmmm

Nå så er der gået præcis en uge nu og jeg venter stadig tror et eller andet sted jeg kommer til at vente temli længe. måske et par hundrede år eller mere.

Jeg har sendt 2 mails ang om de har modtaget den printer som jeg sendte hvilket jeg går udfra da hvis ikke ville den være returneret til mig af det franske post selskab carry on..

Det er typisk at jeg intet svar får, de kunne i det mindste berolige mig med en løgnehistorie om et eller andet den er på vej eller sådan noget.

Nå men jeg kan bare ringe til dem hvilket jeg osse har tænkt mig at gøre imorgen,  så jeg kan få en historie med dem.   Det virker som en rådden fransk firma og en amatør afdeling i DK der ikke aner hvad de skal gøre for at løse problemer andet end bare send til frankrig det som en politkers svar på alt: hvorfor kritisiere i min regering hvad med jer selv??? er et perfekt snakke udenom på alt pixmania burde være polittikere.   Bryder mig heller ikke om deres tavshed da man skulle købe varen var de ikke så tavse.

MEeeen hvem ved måske dukker printeren op en af dagene jeg må se..

Yes jeg fik den printer den virker og det hele og med lidt photo papir, og hurtig forsendelse.... så det var da godt.
Til top Vis Banylin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Banylin

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 17 Februar 2005 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

Jeg skriver en mental huskelapp til meg selv "ikke handle med Pixmania"

Den der typen mennesker som det er vanskelig å nå frem til på absolutt alle måter, vil jeg helst være fri for.

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

super-anden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2004
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 17 Februar 2005 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

Sjovt at der lige er et indlæg ang. Pixmania: I går bestilte jeg et Sony klv-l32m1 LCD tv hos dem. På deres hjemmeside stod der at tv'et var på lager så det var jo cool. Umiddelbart efter jeg havde bestilt det, blev teksten dog ændret til forventet på lager 21. februar (hvem ved, måske var de smuttet ud på lageret for at hente mit nye tv bare for at opdage at de ikke havde nogen alligevel). Nå men jeg venter i spænding på om det dukker op i næste uge - hvis det gør er jeg tilfreds for jeg har ikke noget imod at vente en uges, når jeg kan spare 2000 kr ift. prisen ved en alm forhandler. Forresten bor jeg i Frankrig og hvis man går ind på pricerunner.fr kan man se brugernes anmeldelse af pixmania. Så vidt jeg husker har 84 skrevet kommentarer og den langt overvejende del er meget tilfredse med deres service niveau. Det er selvfølgelig af den franske afdeling, så jeg ved ikke om den danske underafdeling holder samme niveau.

Til top Vis super-anden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af super-anden

rasben2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2005
Sendt: 17 Februar 2005 kl. 23:22 | IP-adresse registreret  

Kan kun sige det samme...
Jeg købte et Olympus derfra - leveret som lovet uden problemer
Anbefaling herfra !
Til top Vis rasben2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rasben2

devinthedude
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2005
Sendt: 11 April 2005 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

hat købt konica digital kamera og ny canon ip5000 printer

i 2 omgange,betalt med visa online og fået mine varer uden

problemer,sidst fik jeg printeren 4 dage efter den var bestilt!

pixmania.com works for me....nogen der har et billigt sted at

købe foto papir 10-15 mål,245g ca.. til en billig penge?

Til top Vis devinthedude's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af devinthedude

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Sendt: 11 April 2005 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

devinthedude skrev:

hat købt konica digital kamera og ny canon ip5000 printer

i 2 omgange,betalt med visa online og fået mine varer uden

problemer,sidst fik jeg printeren 4 dage efter den var bestilt!

pixmania.com works for me....nogen der har et billigt sted at

købe foto papir 10-15 mål,245g ca.. til en billig penge?

Jeg plejer at bruge www.inkclub.com - til både blæk og fotopapir - og jeg har aldrig haft problemer med dem.
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

plexter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2005
Sendt: 11 April 2005 kl. 13:20 | IP-adresse registreret  

Har handlet med dem et par gange helt uden problemer, bestilte en bilradio hos dem sidst.

Bestil mandag modtaget tirsdag, trak først penge onsdag.

Men er der ikke altid gode/dårlige oplevelser med et firma ?

Til top Vis plexter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af plexter

devinthedude
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2005
Sendt: 28 Oktober 2005 kl. 17:19 | IP-adresse registreret  

har handlet 3 gange hos pixmania,købt digi kamera og canon printer,som har gået problem frit,så tænkte jeg..nu skal jeg sgu fyrer opfor 2 fladskærme,som de har trukket fra mit visa kort,man kan efterfølgende tracke pakken fra dhl..først 1 pakke med scart kabler,senere en pakke med rensekit(hver gang troede jeg nu kommer de)og nu kan jeg se at den først er på lager d. 11 i næste mdr,så jeg kan nok regne med mine tv om ca.1,5 mdr

super dårlig stil fra pixmania

øv!!!

ps.. tro mig jeg har prøvet at ringe,det er umuligt at komme igennem!

Til top Vis devinthedude's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af devinthedude

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes