| Forfatter |
|
T h o m a s Forum Bruger

Thomas!!!
Bruger siden: 25 Juli 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 447
|
| Sendt: 08 September 2004 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har begge opsamlinger med Depeche mode ( 81-85 & 86-98 ) . Jeg regner med også at købe deres nye opsamling, hvor nummerne er blevet remixet.
Depeche Mode har lavet, mange gode hits gennem tiderne. Nogle hits synes jeg skiller ud fra de andre. Jeg har udvalgt, fem hits til afstemning.
Hvilken hit er bedst efter din/jeres mening 
Mvh. Thomas __________________ Hvorfor gå på arbejde ?. Når man kan spise sin madpakke derhjemme.
|
| Til top |
|
| |
Klan Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 229
|
| Sendt: 08 September 2004 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
mangler seriøst It's No Good og Walking In My Shoes på listen
|
| Til top |
|
| |
T h o m a s Forum Bruger

Thomas!!!
Bruger siden: 25 Juli 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 447
|
| Sendt: 08 September 2004 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Klan skrev:
| mangler seriøst It's No Good og Walking In My Shoes på listen |
|
|
Hej.
It' No Good & Walking In My Shoes er også nogle gode hits. Men da man kun, kan udvælge fem hits til afstemningen. Har jeg valgt de fem, som jeg synes, er de fem bedste hits de har lavet.

Mvh. Thomas 
|
| Til top |
|
| |
Autechre Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 334
|
| Sendt: 08 September 2004 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmmm, 3 numre fra Violator-albummet (Er også en fed Mode-skive) - og INGEN fra Black Celebration!!!??? JEG er rystet!!!!!!!!!!! 
Jeg kan ikke stemme på nogle af de nævnte numre - de er gode, helt sikkert. Men når man har haft Mode-syge i over 20 år, så er denne afstemning lidt tynd... Sorry, T h o m a s. 
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 09 September 2004 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
stripped????????
eller Just cant get enough __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 09 September 2004 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
its no good & freelove, strangelove er heller ikke at kimse ad, uha der er mange.
|
| Til top |
|
| |
FLEX Branchemedlem

Ansat v. Nordost
Bruger siden: 19 Juli 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 09 September 2004 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep, kære venner, der er mange at vælge imellem, når talen falder på D.M. Og, det er til tider svært at vælge en enkelt sang, der bare fremstår som den bedste, når gruppen, (der efter al sandsynlighed er i total opløsning) har produceret så mange fine numre.
Jeg må dog blot tilføje, at mange af de numre, hvor Martin L. Gore står for hele arrangementet inkl. den vokale side, er tæt på at være det ypperste, der kommer fra D.M.
En plade, der ofte bliver overset, når D.M. kommer på banen i en diskussion er det nye album Exciter fra 2001, der intet mindre rummer 13 yderst velskrevne sange. Især "Breathe", hvor Martin L. Gore står for vokalen er et helt fantastisk nummer.
Ellers må et album som Violator stå højt på listen over bedste udgivelser fra Depeche Mode.
Mvh. FLEX
|
| Til top |
|
| |
sjorslev Forum Bruger

Tidl. Jumon Audio
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 09 September 2004 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal vende tilbage til det, når jeg er kommet igennem de 6 boxe med Singles 1-36, som jeg lige har købt.
Stemte dog Personal Jesus lige nu.
Men der er meget godt imellem, men jeg er lagt fra at være igennem de 254 tracks der er på de 36 skiver. pyha. __________________ hilsen sjorslev
|
| Til top |
|
| |
Klan Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 229
|
| Sendt: 09 September 2004 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
FLEX skrev:
|
Jep, kære venner, der er mange at vælge imellem, når talen falder på D.M. Og, det er til tider svært at vælge en enkelt sang, der bare fremstår som den bedste, når gruppen, (der efter al sandsynlighed er i total opløsning) har produceret så mange fine numre.
|
|
|
Nu tror jeg nok denne gruppe har rekorden i at være dømt ude, og er altid vendt tilbage med endnu et fedt album. Jeg tror ikke de er færdige før Dave Gahan har taget livet helt af sig selv.
|
| Til top |
|
| |
WhoCutTheCheese Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 09 September 2004 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
FLEX skrev:
|
Jeg må dog blot tilføje, at mange af de numre, hvor Martin L. Gore står for hele arrangementet inkl. den vokale side, er tæt på at være det ypperste, der kommer fra D.M.
En plade, der ofte bliver overset, når D.M. kommer på banen i en diskussion er det nye album Exciter fra 2001, der intet mindre rummer 13 yderst velskrevne sange. Især "Breathe", hvor Martin L. Gore står for vokalen er et helt fantastisk nummer.
Ellers må et album som Violator stå højt på listen over bedste udgivelser fra Depeche Mode.
Mvh. FLEX
|
|
|
Man kan altid diskutere om bandet er i opløsning. Selv udtaler de at bandet på en måde går i opløsning efter hvert album og efterfølgende turné. Tror ikke man skal tage det helt bogstaveligt. Men skulle tragedien indtræffe at de er færdige med hinanden, kan man kun sige tak for underholdningen gennem de sidste 25-30 år. __________________ Don´t just stand there and shout it. Do something about it.
|
| Til top |
|
| |
FLEX Branchemedlem

Ansat v. Nordost
Bruger siden: 19 Juli 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 09 September 2004 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Klan.
Jeg ved nu ikke helt om jeg vil give dig ret, kære Klan, men lad os da håbe, at du får ret i din profeti.
De sidste mange interviews jeg har set og læst med de to kamphaner (læs Gore & Gahan), har der været total kold luft imellem dem....Og jeg snakker nærmest om permafrost!
Gahan's soloudspil var så meget skudt forbi målet, og total plagiat af D.M....Der var intet tegn på selvstændighed, udover, at teksterne ikke var af tvivlsom karakter.
Nej, lad nu M.L. Gore om skriveriet og så er jeg sikker på, at der sagtens kan komme endnu et godt album fra Kvarteten (ja, nu er de jo udvidet med en "rigtig" trommeslager). Men, hvis Gahan vil stikke snuden i skrivearbejdet, så er jeg derimod ikke i tvivl om, at vi ikke kommer til at høre mere fra Depeche Mode.
Håber dog, at min tvivl bliver gjort til skamme.
Mvh. Flex
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 09 September 2004 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
DM...
Har lige modtaget. DM (101 LIVE) SACD UDGAVE.
PERSONAL JESUS,KLAT I MIN TOP 5.
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 09 September 2004 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
UNDSKYLD....
KLART IKKE KLAT
DET ER DET MED ENGELSKE PC'ER
|
| Til top |
|
| |
Pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 252
|
| Sendt: 09 September 2004 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og nu kommer Devotional på DVD den 22. sep. ...Oh baby, oh baby, oh baby.....
|
| Til top |
|
| |
Tiësto Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 167
|
| Sendt: 09 September 2004 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Depeche Mode er meget interessant at lytte til. Har bl.a. The videos 86>98 på dvd og der er nu mange fede musikvideoer på den..
Numre som A question of time og never let me down, må man nu heller ikke glemme, men det er jo op til en selv, hvilke fem numre der skal være på top fem..
Hører lige nu The Doors med "The End" Totalt fedt nummer efter min mening ...
__________________ Life is to short for boring hifi
Tiësto
|
| Til top |
|
| |
gunbox Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 286
|
| Sendt: 01 April 2005 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor stopper man en tråd om Depeche Mode???? Jeg må da indrømme at jeg heller ikke er i stand til at vælge det bedste hit ud fra de 5 sange. For en Depeche Mode "sucker" som mig, mangler der også noget af det gamle "pling-pling" musik fra fx. Speak & Spell...
De er desuden i studiet for tiden (siges det). Så mon ikke vi snart får en ny perle!?
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 01 April 2005 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
gunbox skrev:
|
De er desuden i studiet for tiden (siges det). Så mon ikke vi snart får en ny perle!?
|
|
|
Det ville være en overordentlig glædelig overraskelse, men jeg tvivler på det!
Men ingen tvivl om Gahan ikke kan klarer den på egen hånd! Hans solo udgivelse "Paper Monster" var ikke den store succes, og havde det ikke været for de mange gamle hits fra DM tiden på hans turne, ville folk være blevet hjemme.
Synd, men sandt!
Bevares, rygtet (nu er ved det) siger da også at Gore heller ikke kan klarer den på egen hånd, så måske en genforening var på sin plads, så vi kan få glæde af musikken?
I så fald rygtet er sandt, kan man jo håbe på en skive alla "Ultra", og ikke en tudefjæs-skive "Exciter" viste sig at være....
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 01 April 2005 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med de gamle hits - Der var sku nogle kanon på de første LPer !
|
| Til top |
|
| |
Glass Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 01 April 2005 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lad det være sagt en gang for alle - Man kan aldrig få nok af Depeche Mode
Det er uden tvivl verdens bedste band - også live.
Gamle munre som photographic, icemachine, TORA TORA ect. er noget af det ypperste 80'er electropop.
Black Celebration står for mig som deres bedste album af alle. Stripped, Shake the disease og så videre. Jeg får helt gåsehud af at tænke på det.
Er der nogen der kan kommentere 101 på SACD i forhold til alm. CD ??
Vh
Mads
|
| Til top |
|
| |
Mr. High Fy Lukket konto

Ønsker konto på standby
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
|
| Sendt: 01 April 2005 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tora Tora Tora..... The Sun And The Rainfall, og Blasphemous Rumours!!!!
Nogen der forresten har deres SINGLES på DVD til salg? Så er jeg interesseret..
|
| Til top |
|
| |