Forfatter |
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 10 Marts 2007 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan går det Knox? har du fået købt noget nyt?
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
Sendt: 08 Februar 2008 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
tja, Linn'en er røget ud til fordel for en ny digital front end.
Jeg har fået mig et sonos system, som digitalt føder en monarchy audio DIP jitter buster.
Alt musik ligger i FLAC og det fungerer super - overgår Linn unidisc SC som drev - det var dog væsentligt at få DIP'en på her - den giver den sidste frigjorthed i toppen, mere ro over lyden hvilket også får dynamikken til at virke kraftigere.
Alle digital kabler er MIT Digital Reference - det var en tand bedre end Tara Labs AIR digital, og klart klart bedre end de techlink jeg have liggende.
__________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
Henrik N Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 172
|
Sendt: 04 Oktober 2008 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er godt nok ikke sket noget længe må man sige! Kan vi få nogle billeder af hvordan det er nu? :)
Jeg forstår ikke hvordan du kan komme af med den Antileon, det er da bare drømmen over dem alle!! Den eller en Sony TA-N1! NEJ begge dele, så ville jeg være lykkelig!  
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 06 Oktober 2008 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
he he, antileon duer bare ikke i et hus der er så godt isoleret som mit ;o)
|
Til top |
|
|
Henrik N Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 172
|
Sendt: 01 Januar 2009 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haha nej det undre mig ikke!! Men så kunne man måske sælge vinduer og døre? 
Er der kommet nogle nye opgraderinger? 
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 21 Maj 2010 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
nå, siden sidst er både hus og anlæg skiftet ud.
Både Sonus faber cremona, crown CTS, lexicon mc.12 og B&W 805s har været forbi og vende - i kortere og længere perioder
nu er stuen på 70 m2 og jeg har fået plads til store højttalere igen - og har derfor straks indkøbt et sæt B&W N802 - som er de højttalere der har gjort det bedst af dem jeg har haft igennem - og sikke en positiv oplevelse det har været at få dem ind i et stort rum - de lyder fantastisk.
De drives nu af en Earthquake Cinenova Grande, med Meridian processor foran... __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
e-type Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 272
|
Sendt: 21 Maj 2010 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Velkommen tilbage.
N802 i stort rum er en særlig oplevelse. Jeg har selv overstået 1 års ombygning der har resulteret i 60+ meter lytterrum/stuen, hvor højttalerene er placeret.
Ellers har jeg fulgt med i dine setups over årene, men jeg holder nu fast ved kombinationen med en god gammel ML 332 og så Lyngdorf's pre, som indeholder en ganske habil dac i kombinmation med roomperfect, som kan gøre det slemme for selv et par N802 i stort rum.
Når man bygge om, så har man også muligheden for separate el-grupper til hhv. effekt og øvrigt dims, så mindst 2 faser til stereoen o.s.v. dejligt.
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 21 Maj 2010 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
ML332 fungerer fint på n802 - 332.5 eller 335 endnu bedre ;o)
Min nuværende cinenova, er dog et scoop til prisen, og er blandt det bedste jeg har hørt til n802
tact er bare ikke lige mig med hensyn til klangen, ellers er det fine maskiner. Lexicon MC12 med EQ er blandt de bedste rumkorrektioner jeg kender, men gjorde ikke det store i mit nye rum som er taknemmeligt akustisk - om end en kende hårdt - derfor valgte jeg at en pre som leverer bedre stereo lyd, og uden rumkorrektion
|
Til top |
|
|