Forfatter |
|
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
Sendt: 10 Juni 2005 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
....det lyder som en ide.... jeg nægter at have noget hængende som ligner vaffelskum...
__________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
tchav Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 181
|
Sendt: 19 August 2005 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Meget fint setup du har dig der. Det er jo lige til at blive misundelig over.  __________________ Mit anlæg
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 19 August 2005 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
...tak skal du have... men jeg syns' selv, at jeg ser et hver 2. dag som jeg selv bliver misundelig over....men så kan man jo "heldigvis" opgradere"
det næste her bliver nok et nyt tv og en ny cd afs. __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 22 September 2005 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad så Knoxville,
Jeg synes du sælger ud af guldet....
Er der noget nyt og spændende på tapetet? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 22 September 2005 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Hvad så Knoxville,
Er der noget nyt og spændende på tapetet?
|
|
|
han kan jo ikke bestemme sig.. men jeg ved at der er en investering i hus, han ikke har fortalt så meget om.
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 22 September 2005 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Brian7500 skrev:
Hvad så Knoxville,
Er der noget nyt og spændende på tapetet?
|
|
|
han kan jo ikke bestemme sig.. men jeg ved at der er en investering i hus, han ikke har fortalt så meget om.
|
|
|
Ja hvad hjælper det at du ved det Witzel, når du ikke vil fortælle det videre??? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 23 September 2005 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm,
ja det er blevet til lidt på billedsiden....
Derudover har jeg fået et par tilbud om ny cd og effekt, og så må man jo prøve af skaffe de nødvendige kr...... det er nu kun et forsøg som ligeså godt kan ende med at jeg behodler mit Classe....og lever mere end lykkeligt med det. __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 24 September 2005 kl. 09:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
det anlæg ser virkelig lækkert ud tillykke med det,
mvh novisad
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 02 December 2005 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er det vist på tide at komme med en redegørelse for hvad det er jeg har anskaffet mig....
Anlægget består nu af følgende; (BILLEDER FØLGER SENERE)
Pre: Tact 2.2x AAA
Det nyeste skud på stammen, og en stor omvæltning...(hvem skulle tro at en 10db hævning i mellembassen lød underligt ) nej, jeg har som nvnt i tidligere tråde haft lidt problemer med den mulige opstilling i mit rum, hvilket målingerne fra tact'en helt klart bekræfter. Nu er jeg kun i den spæde begyndelse med hensyn til at bruge alle dens muligheder, men med det nuværende setup gør den en kæmpe positiv forskel !!!! mine højtalere går uden jeg piller ved det nu lineart til 20hz og man kan rent faktisk også høre hvad den laver i bassen....underligt, men dejligt...også de vre frekvenser er blevet dæmpet lidt, hvilket virkelig har øget lyttevenligheden...
Effekt: Mark Levinson 332.5
Tja, det har altid været lidt en drengedrøm at have ML, det er sikkert ikke det bedste der findes, men i mine ører er det godt.... rigtig godt endda....I mit setup spiller den med en rigtig god kontrol, måske lidt analytisk og meget udstrækt lyd - hvilket passer perfekt til Vienna Strauss lidt varme lyd, og så passer den godt til rumkorrektionen, den går ikke nemt i knæ....
.5 versionen har delt markedet i to, mange syns den er bedre en 332, nogen ikke - fred med det, men lyden går rent hjem her.... og det er det der tæller. Den er opgivet til 250W i 8 ohm, men målt til over 300, og spiller altid med overskud.
Ht'er: Vienna Strauss
Tja, hvad kan man snart sige om dem som ikke allerede er sagt, fantastiske højttalere ! ikke det ultimative men som jeg har det nu - tæt på..... mahler eller 802D måtte da gerne på sigt afløse....
god bund, super mellemtone .... det er faktisk her at jeg syns den spiller allerbedst.... toppen er god, men ikke helt så god som mellemtonen....
cd-(drev) Classe cdp.5
En af de cdafspillere jeg har været allermest glad for, men bruges pt. kun som drev, drevet den indeholder er det samme som Classes topmodel DREV/DAC kombination og gør det fortrinligt, den bliver dog nok, for udseenets skyld skiftet ud med en tact cd på sigt.
Tv: Pioneer 42" 435
Efter min mening klart det flotteste plasma på markedet, og også et af de bedste når det kommer til billedet... de nye er lidt bedre, men så heller ikke mere....
Jeg har ikke haft problemer med støj m.v. som visse andre, og pionners løsning med særskilt mediaboks passer mig rigtigt fint...mere om det når billederne kommer...
Kabler: tara labs air, NLE 50
Tara labs Air 1 kabler hører i mine ører til blandt verdens bedste, og har tjent mig godt gennem "generationer " altså fra reference, master, decade til AIR 1..... det er deres luftige og sprøde spillestil der tiltaler mig mest af alt.
NLE 50, er klart et af de bedste kabler til pengene, men jeg overvejer at rykke højere op, hvilket jeg trods alt godt tror man kan komme, om ikke andet hvis man snakker synergi effekt.
Playstation 2, Samsung dvd m. 1080i
Tja, dvd'en levere et udemærket billede, men så vist ikke mere, PS2 er altid godt at have i baghånden.... __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
SATMIT Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske
Bruger siden: 22 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1226
|
Sendt: 02 December 2005 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke ... spændende setup ... der umuligt kan lyde dårligt!
SATMIT __________________ "My tastes are simple; I am easily satisfied with the best." Winston Churchill
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 02 December 2005 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for de venlige ord, jeg syns' faktisk efterhånden at det er vedat være ret godt... jeg vil dog poste fotos snarest...
__________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 02 December 2005 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
det var sgu på tide med en opdatering.. men kan da se at der er kommet en del til, siden jeg var der sidst.. vi må snart finde en dag..
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 02 December 2005 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja - lad os endelig det.... inden jeg når at skifte igen..... he he he.... er også længe siden __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
Jakobsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
Sendt: 02 December 2005 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pre: Tact 2.2x AAA
Det nyeste skud på stammen, og en stor omvæltning...(hvem skulle tro at en 10db hævning i mellembassen lød underligt ) nej, jeg har som nvnt i tidligere tråde haft lidt problemer med den mulige opstilling i mit rum, hvilket målingerne fra tact'en helt klart bekræfter. Nu er jeg kun i den spæde begyndelse med hensyn til at bruge alle dens muligheder, men med det nuværende setup gør den en kæmpe positiv forskel !!!! mine højtalere går uden jeg piller ved det nu lineart til 20hz og man kan rent faktisk også høre hvad den laver i bassen....underligt, men dejligt...også de vre frekvenser er blevet dæmpet lidt, hvilket virkelig har øget lyttevenligheden...
Ht'er: Vienna Strauss
Tja, hvad kan man snart sige om dem som ikke allerede er sagt, fantastiske højttalere ! ikke det ultimative men som jeg har det nu - tæt på..... mahler eller 802D måtte da gerne på sigt afløse....
god bund, super mellemtone .... det er faktisk her at jeg syns den spiller allerbedst.... toppen er god, men ikke helt så god som mellemtonen....
.
[/QUOTE]
Hej Knoxville
Vil du gerne have lavet bunden om fra "god" til "super" kan jeg varmt anbefale TacTW210 hjørnesubber... nu da du har 2,2X'eren
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 02 December 2005 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
- vil gerne have subs' men de bliver aldrig så store som tacts.... desværre .... det er ikke praktisk muligt i min stue... __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
Sendt: 02 December 2005 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Psssst dit pioneer plasma er 43"
|
Til top |
|
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 02 December 2005 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa det ser virkelig lækkert ud, Classe holder bare 110 procent , og selvfølgelig Vienna rykker jo også ..
Novisad 
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 02 December 2005 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
Hejsa det ser virkelig lækkert ud, Classe holder bare 110 procent , og selvfølgelig Vienna rykker jo også ..
Novisad 
|
|
|
hej,.... billederne på første side er alt andet end aktuelle.... har ikke meget Classe tilbage... men godt er det - helt enig... Du er jo også selv godt kørende... tillykke med den ny afspiller __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
Sendt: 02 December 2005 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Dennis
Super at det lykkedes for dig, fedt at høre at du er glad for dit nye legetøj.
Glæder mig til at se billeder i aften __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 02 December 2005 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
Hej Dennis
Super at det lykkedes for dig, fedt at høre at du er glad for dit nye legetøj.
Glæder mig til at se billeder i aften
|
|
|
haha, nu må du ikke forvente for meget af ham.. jeg gætter på at vi først ser billeder i starten af januar..
|
Til top |
|
|