Forfatter |
|
Crackhead Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 281
|
Sendt: 22 Februar 2012 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa. Vi have en strømafbrydelse i dag. Da strømmen kom igen, virkede mit LG plasma-tv pludselig ikke mere. Når jeg
forsøger at tænde for det, siger displayet "Hello", så "HDMI 1" og så "Goodbye", hvorefter det slukker. Alt sammen inden for ca.
10 sek. Jeg når aldrig at få billede eller lyd på. Er det helt færdigt? Det er en 60" som er lidt over 3 år gammelt.
|
Til top |
|
|
madmax Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1092
|
Sendt: 22 Februar 2012 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan strøm afbrydelse , var det din skyld eller var det din levarendør.Du kan få forsikring til at erstatte nogert af dit tv.
madmax
|
Til top |
|
|
Crackhead Forum Bruger

|
Sendt: 22 Februar 2012 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var leverandørens skyld. Jeg har el-dækning på min indboforsikring, heldigvis. Men det er jo nok begrænset, hvor meget
den dækker efter 3 år. Jeg er nok ude efter at vide, om det er noget man kan ordne selv. Hvis det er en sikring eller noget...
|
Til top |
|
|
madmax Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1092
|
Sendt: 22 Februar 2012 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter 3 år skal du regne med selvrisiko og en afskrivelse på ca. 20% alt efter hvilket selskab du har.
madmax
|
Til top |
|
|
Crackhead Forum Bruger

|
Sendt: 22 Februar 2012 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det ved jeg. Heldigvis er et tv billigere i dag.
|
Til top |
|
|
jan_stevns Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
Sendt: 22 Februar 2012 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Crackhead skrev:
Hejsa. Vi have en strømafbrydelse i dag. Da strømmen kom igen, virkede mit LG plasma-tv pludselig ikke mere. Når jeg forsøger at tænde for det, siger displayet "Hello", så "HDMI 1" og så "Goodbye", hvorefter det slukker. Alt sammen inden for ca. 10 sek. Jeg når aldrig at få billede eller lyd på. Er det helt færdigt? Det er en 60" som er lidt over 3 år gammelt.  |
|
|
At strømmen går, og kommer igen efter en ½ eller en hel time eller mere ødelægger ikke et tv __________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|
Til top |
|
|
Crackhead Forum Bruger

|
Sendt: 22 Februar 2012 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, det burde det jo ikke. Men ikke desto mindre, så er der jo sket et eller andet i forbindelse med...
|
Til top |
|
|
Mastodont Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 November 2011 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 50
|
Sendt: 23 Februar 2012 kl. 00:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Crackhead skrev:
Nej, det burde det jo ikke. Men ikke desto mindre, så er der jo sket et eller andet i forbindelse med... |
|
|
Jeg kom engang, for mange år siden, hjem fra sommerferie, hvor mit tv så var gået. Der havde været lynnedslag i området, inkl. strømafbrydelse, så jeg var stensikker på at lynet havde skylden.
En reparation senere viste det sig at en eller anden dims var stået af, rent aldersmæssigt svækket, og var gået da jeg tændte tv'et. Det var såmænd heller ikke mere end 3 år gammelt, så vidt jeg husker.
|
Til top |
|
|