Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2025 | 10:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Ny pære til Optoma HD65 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ratamiel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2012
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 01 Februar 2012 kl. 19:43 | IP-adresse registreret  

Hej,
Jeg var lige ved at bestille en ny pære til min projektor ved Hi-Fi klubben, hvor den er købt, til 1345kr (den gamle er lige røget). Men så fandt jeg en anden tråd her inde i dag, efter min bror anbefalede siden, og fandt den i stedet her: http://www.electronicdeluxe.eu/ofr_info.php/products_id/2860 75/aid/287710/page_ref/prm
til 95 euro (ca. 705kr).. troede jeg. Men med forsendelse (og jeg kan kun vælge en type) bliver total i stedet 178,50 euro (ca. 1327kr).. og så kan det jo pludseligt ikke rigtigt svare sig alligevel.

Så jeg ville høre om der er nogen af jer der kender et godt sted at bestille pærer, som selvfølgelig er billigt, og som i evt. har erfaring med er et godt sted. For det var jo meget fristende at spare 640kr, men hvis jeg alligevel skal smide det samme med forsendelse, så kan jeg lige så godt gå ned og hente den i Hi-Fi klubben.

Min projektor er som jeg skriver i topic en Optoma HD65, og pære serie nummeret er SP.89F01GC01.

På forhånd tak! :)
Til top Vis Ratamiel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ratamiel

Ratamiel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2012
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 08 Februar 2012 kl. 19:57 | IP-adresse registreret  

Der er ingen der ude som kender en god side hvor det er muligt at finde en billig pære?
Til top Vis Ratamiel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ratamiel

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes