Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 14:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Et godt elektronikværksted? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 15 Maj 2010 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

Hej

Er der nogen som kan anbefale et vel-renommeret elektronikværksted i Jylland? Min far har en Denon POA 2800, som han gerne vil have repareret og kigget igennem, inden den sættes til salg. Den skratter i begge kanaler, som det var en løs forbindelse, men det lader til at være lidt mere kompliceret end det.

Vi har prøvet Hifi Klubben, hvor den var købt fra ny, men det virker til at de slet ikke er interesserede i at kigge på den.

Jblfan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2009
Lokalitet: Jylland
Sendt: 15 Maj 2010 kl. 16:33 | IP-adresse registreret  

- Denon er sgu' osse noed l**t at reparere på...

Personligt kan jeg anbefale Sound2Vision i Viborg, jeg har da set der stå Denon derinde adskilt, og altid fået en super service og kvalitet når jeg har handlet der, eller fået fixet noget der...

JBLfan 

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Maj 2010 kl. 19:17 | IP-adresse registreret  

Jblfan skrev:

- Denon er sgu' osse noed l**t at reparere på...

Personligt kan jeg anbefale Sound2Vision i Viborg, jeg har da set der stå Denon derinde adskilt, og altid fået en super service og kvalitet når jeg har handlet der, eller fået fixet noget der...

JBLfan 

Hvorfor er det noget l*** at rep. på Denon? Tænker du mht. til omkostninger?

Jblfan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Maj 2010 kl. 19:57 | IP-adresse registreret  

- De gange jeg selv har rodet med noen Denon forstærkere, som er brændt af, skulle man næsten skifte alle halvledere fra indgangsstikket og frem - Hvor man ellers tit og ofte på andre mærker kan være heldig kun og skifte drivere, emittet-modstande og udgange...
  Denon vil gerne lave en "perfekt" forstærker - Målemæssigt naturligvis - og går ikke af vejen for voldsomme og avancerede kredsløb for at lave nogen forbedringer der ikke er nødvendige i forhold til lyden. Og det er sgu' noget Crap og fixe.
  Mhp. reservedele er de ikke værre end alle andre. Ganske flinke hvis man ringer til Audionord eller hvad de nu hedder oppe på Dali Allé, og de fleste ting kan alligevel skaffes udenom, da det meste er standard-komponenter...

JBLfan

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Maj 2010 kl. 20:30 | IP-adresse registreret  

Jblfan skrev:

- De gange jeg selv har rodet med noen Denon forstærkere, som er brændt af, skulle man næsten skifte alle halvledere fra indgangsstikket og frem - Hvor man ellers tit og ofte på andre mærker kan være heldig kun og skifte drivere, emittet-modstande og udgange...
  Denon vil gerne lave en "perfekt" forstærker - Målemæssigt naturligvis - og går ikke af vejen for voldsomme og avancerede kredsløb for at lave nogen forbedringer der ikke er nødvendige i forhold til lyden. Og det er sgu' noget Crap og fixe.
  Mhp. reservedele er de ikke værre end alle andre. Ganske flinke hvis man ringer til Audionord eller hvad de nu hedder oppe på Dali Allé, og de fleste ting kan alligevel skaffes udenom, da det meste er standard-komponenter...

JBLfan

Tak for info. Kan det betale sig at lave den? Planen var at den skulle sælges sammen med PRA 1500, men der er jo ingen som er interesseret i en defekt forstærker.

Jblfan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Maj 2010 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

- Det ved man jo ladrig om det kan... - Mener det er deres helt faste politik ikke og ta' noget for en undersøgelse - men prøv da og ring eller skriv en mail...

JBLfan

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes