Emne: b&w køb i england ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
mikkelfrost skrev:
de servis har net butikken også . |
|
|
Jamen hvis de har den samme service, så kan jeg ikke se problemet? Så må du jo besøge dem og prøvelytte hos dem - eller bare få tilsendt en MP3 hvor de har indspillet lyden fra dem.
EDIT: Sarkasme kan forekomme.
|
Til top |
|
|
mikkelfrost Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 68
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
mikkelfrost skrev:
de servis har net butikken også . |
|
|
Jamen hvis de har den samme service, så kan jeg ikke se problemet? Så må du jo besøge dem og prøvelytte hos dem - eller bare få tilsendt en MP3 hvor de har indspillet lyden fra dem. |
|
|
efter som mange net butikke ikke har prøve rom så kan det ikke lade sig gøre og at høre lyden på en mp3 svare lidt til at læse om dem på netted . og jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle tage ud til en butik i ålborg fx når jeg er fra kbh for at lytte når den lokal har dem stående . at den lokal så er 60 % dyre en den i ålborg gør at jeg ikk har dårlig samvitiighed over at købe i ålborg . jeg vil ikke betale over pris bare forde de har butik der ligger lige ved siden af mig . EDIT: Sarkasme kan forekomme.
|
Til top |
|
|
Ole_M Forum Bruger

Tidl. The Elite
Bruger siden: 18 Februar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1084
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forretningsbranchen er hård og kontant nu om dage, og det må butikkerne leve med. Hvis nogle butikker så ikke kan overleve ved det, så er der den mindre. HFK tror jeg sagtens kan overleve. Hvis der til sidst slet ik er nogle fysiske butikker, så klarer vi den nok alligevel.
|
Til top |
|
|
Niels_arl Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 446
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Elite skrev:
Forretningsbranchen er hård og kontant nu om dage, og det må butikkerne leve med. Hvis nogle butikker så ikke kan overleve ved det, så er der den mindre. HFK tror jeg sagtens kan overleve. Hvis der til sidst slet ik er nogle fysiske butikker, så klarer vi den nok alligevel. |
|
|
Helt enig, udbud og efterspørgelse...
Markedet tilretter sig altid!!! Det er selvfølgeligt altid syndt for dem, der mister på det, og godt for dem, der vinder på det.
Skulle vi havne i den situation, at næsten alle butikker er lukket, så er jeg sikker på, at producenterne enten vil støtte butikkerne for at have showrooms, eller lave deres egne showrooms.
Hvis kunderne har en tilstrækkelig stærk interesse, så finder producenterne en løsning - det er det positive ved udbud og efterspørgelse.
Strengt taget er dette forum også til gene for butikkerne, da de ikke længere har eneret på at være eksperterne og kunderne derfor ikke er tvunget der ned, som i gamle dage.
Men da ikke alle kunder gider at bruge tid på internettet, men bare vil have den lette løsning og betale det ekstra, det nu koster, så er der stadigt plads til både butikker og L'easy, selvom de tager overpriser.
Men nu tilbage til emnet...
England er generelt alt for dyrt med fragt forhold til f.eks. Tyskland, så prøv også at kigge der i stedet.
|
Til top |
|
|
slate Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 423
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
preben1234 skrev:
Jesper Andersen skrev:
Wymax skrev:
"Det er lidt ligesom når et par kammerater giver runder ved stambordet, og når det så bliver ens tur, så skal man pludselig hjem.
|
|
|
- PRÆCIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Hvad er lige sammenlignen med når man sidder med venner og drikker og så går ind i en butik..hehe det er sgu for langt ude
|
|
|
Faktisk ikke
|
Til top |
|
|
mikkelfrost Forum Bruger

|
Sendt: 16 April 2010 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu ser jeg ikke en sælger som min ven jeg skal give omgang til ..:)
|
Til top |
|
|
slate Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 423
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
mikkelfrost skrev:
Rysz skrev:
mikkelfrost skrev:
ser du sådan på det at hvis man går ind i en butik og for en demo så skal man bruge penge i den butik ? ellers så er det at spille butikkens tid og nasse på en servis ? |
|
|
Overhovedet ikke. Det er ikke min pointe. oki
Jeg sætter fokus på det faktum, at mange bruger butikken som et showroom for derefter, at handle hvor de nu kan finde det billigst. Det er selve måden at agerer jeg opponerer imod. Vi ser med fladskærme i stort omfang, men også systemer som Sonos, Logitech og i dette tilfælde højttalere. Folk dapper lige en og får en demo, velvidende at de efterfølgende drysser hjem og sparer lidt håndører.- nu er det jo ikke altid "håndøre " der kan spares . ( jeg har lige spared 1300 kr på en ruter til min nætværk herhjemme det ser jeg ikke som hånd øre )
Når så butikken efter et stykke tid lukker, så fyldes forummet med lange tråde om, hvor surt det er at vi nu ikke mere har den og den butik.
Kan du se, hvor jeg vil hen ?
Og det med at vi da bare kan sænke prisen....right, samtidig med at serviceniveauet sænkes. Tingene hænger sammen.:
|
|
|
nej det gør de ikke altid syntes jeg .. fx her :
en vare til 10000 kr i net butik ink porto .
( kost pris 4000 kr ( moms 2000 kr ( el , varme , løn , porto , mm ) 1000 kr
der er 3000 kr tilbage i over skud til net bixen .
vare i butik 16000 kr
kost pris 4000 kr moms 3200 el , varme , løn , , mm ) 2000 kr
der er 6800 kr til butikken
og det er selv om der er beregnet dobbel så meget til el .. mm.
nu ved jeg ikke om talene holder men det er et tænkt exempel .
kan ikke se hvorfor en butik skal have 3800 kr mere ud af det salg en netbutikken
når der samtide er regnet dobbel så meget til deres undskylninger
|
|
|
Tror du undervurderer indkøbspriser og især de udgifter en butik har. Mange net butikker har ikke varerne hjemme og der ryger derfor 2-3 dage på levering. Butikker har et varelager og skal derfor forrente måske 2 mill. Det er rigtigt dyrt at starte en forretning. Udover opbygning af varelager skal man jo også have inventar. Det varer mange år før der er sorte tal i banken.
Forsikring+sikring er også en stor post nutildags. Der er jo andre der mener at butikker er så dyre at de hellere vil hjælpe sig selv; Især de sidste 25 års rambuktyverier har virkeligt været med til at driver priserne op.
Og tilsidst skal der betales skat af et eventuelt overskud. Skat som også kommer dig tilgode.
Husk det samfund du lever i, er summen af de gerninger som dem der var her før dig gjorde. Det er det du lever højt på i dag. Men derfor har du også et ansvar for dem der følger efter dig.
Og lidt mindre filosofisk: Hvis vi alle kun handlede på nettet så ville der kun være 2 typer af butikker i dit nærområde: supermarkeder og tankstationer.
Jo jeg handler også på nettet både herhjemme og i udlandet; eks ting som jeg køber på anbefaling af venner. Men da jeg for 3 år siden købte nye højtallerer var jeg rundt i flere butikker for at høre hvad de havde og selvfølgelig købte jeg i en af de butikker jeg besøgte. Jeg havde brugt 4-5 timer af deres tid.
Service er ikke noget man har ret til, det er som regel noget man betaler for.
|
Til top |
|
|
mikkelfrost Forum Bruger

|
Sendt: 16 April 2010 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
når prisen på netted er så meget mere lav så er god servis noget man må forvente at gode butikker giver også efter de har solg en vare til næsten samme pris som på netted eller så kan jeg lige så godt købe på netted .. og derfor vil jeg ikke betale mere for samme servis som net butikken giver .
hvis en butik bruger måske 10 % af sin omsætning til el og div men er 60 % dyre end net butik så hænger det ikke sammen for mig
det exsempel jeg har brugt bygger på en onkey 906 der på et tidspunkt kosted 10000 kr i dansk net butik men stadig kosted 16000 kr i en butik opppe i byen .
ved ikke hvad kost prisen er på den men gætter :)
|
Til top |
|
|
mcs_5 Branchemedlem

Dantimax
Bruger siden: 09 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1605
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Niels_arl skrev:
England er generelt alt for dyrt med fragt forhold til f.eks. Tyskland, så prøv også at kigge der i stedet. |
|
|
Ja, det er tit billigere i fragt at handle i Tyskland end i Danmark... Venlig hilsen Mikkel C. Simonsen
|
Til top |
|
|
Hermann. Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2159
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
1. Det gælder for butikkerne om at få kunderne ind i butikken
2. Det gælder om at give kunden så gode tilbud, der præsenteres så godt at han køber varen. Specialhandelen, som HIFI eller isenkram skal sælge på en ting nemlig - SERVICE.
Når butikker klager over at kunderne istedet køber på nettet, er det intet andet end underlødig brok, for de har ikke gjort arbejdet. Når jeg har købt det meste i Hifi-klubben er det da netop fordi jeg har gode erfaringer med den behandling man får der, udover at ekspedienterne ved noget om emnet, det gør de ikke i Elgiganten.
Så prøv lige at stoppe brokket om at folk går ind og ser produktet og så køber på nettet. Det er kunden i sin gode ret til og forretninger der ikke synes det er OK, har næppe nogen lang levetid på markedet. Kunden gør intet forkert heller ikke moralsk, for inden køb af større forbrugsgoder som HIFI er der en informationsindsamling, som skal danne baggrund for købsbeslutningen. Og her vil alle butikker da gerne byde ind, forhåbentligt da.
Og så er den ikke længere. !!!!!
Kunden kan jo også prutte om prisen, det er der ofte held med. Butikkerne har da en interesse i salg og så vil de måske give lidt af fortjenesten for at få handlen i hus. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
Til top |
|
|
mikkelfrost Forum Bruger

|
Sendt: 16 April 2010 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
jep sådan
men ja man kan prutte om prisen men mange gange så kommer deres undskyldninger .. el varme strøm ingen fortjenste mm og så kan man spare 200 kr i butikken på noget man spare 4000 kr på på netted og det hænger ikke sammen
|
Til top |
|
|
Rysz Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1445
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Niels_arl skrev:
Strengt taget er dette forum også til gene for butikkerne, da de ikke længere har eneret på at være eksperterne og kunderne derfor ikke er tvunget der ned, som i gamle dage.
|
|
|
Den største gene med et forum er de alt for mange selvbestaltede eksperter. De anbefaler et produkt til en ny bruger eller en med absolut ingen erfaring. Når så brugeren får produktet hjem er det pludselig ikke det helt rigtige fordi den "såkaldte" forum-ekspert anbefalede ud fra sit kendskab på ret så få produkter.
Næste skridt er at den bruger med det nye produkt nu står nede i butikken og gerne vil have service og viden om hvordan han skal koble det hele op, så han rent faktisk får det han gerne vil have. Nogle gange er det bare surt at fortælle en kunde, at han egentlig har 10 kilo af på det forkerte udstyr. Det havde kostet ham en tusse ekstra og få den rigtige service. Undskyld mig, men hvad er dyrest; den ekstra tusse eller de 10 kilo der er brugt forkert ??
Og nej....du behøver ikke stille spørgsmålstegn ved mit indlæg, for det sker dagligt rundt om i landet.
Og til de der har totalt styr på avancerne og udgifterne: Har I stået i butik eller gætter I bare ? Tænkte jeg nok 
|
Til top |
|
|
Ole_M Forum Bruger

Tidl. The Elite
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rysz skrev:
Niels_arl skrev:
|
|
|
Den største gene med et forum er de alt for mange selvbestaltede eksperter. De anbefaler et produkt til en ny bruger eller en med absolut ingen erfaring. Når så brugeren får produktet hjem er det pludselig ikke det helt rigtige fordi den "såkaldte" forum-ekspert anbefalede ud fra sit kendskab på ret så få produkter.
Næste skridt er at den bruger med det nye produkt nu står nede i butikken og gerne vil have service og viden om hvordan han skal koble det hele op, så han rent faktisk får det han gerne vil have. Nogle gange er det bare surt at fortælle en kunde, at han egentlig har 10 kilo af på det forkerte udstyr. Det havde kostet ham en tusse ekstra og få den rigtige service. Undskyld mig, men hvad er dyrest; den ekstra tusse eller de 10 kilo der er brugt forkert ??
Og nej....du behøver ikke stille spørgsmålstegn ved mit indlæg, for det sker dagligt rundt om i landet.
Og til de der har totalt styr på avancerne og udgifterne: Har I stået i butik eller gætter I bare ? Tænkte jeg nok 
|
|
|
Jeg kan godt forstå din frustration over at folk er sådan, men det er nu engang noget der er kommet for at blive, og det bliver nok kun værre med årene. Og hvis i ik kan tåle det, så luk jeres butik, eller find et andet arbejde.
Selvfølgelig har vi ikke styr på avancerne i HFK. Det er kun folk som dig der ved det. Men er HFK ikke distributør af næsten hele jeres sortiment? Ingen tvivl om at det er en stor økonomisk fordel i det!! Og der er også udgifter ifa. at føre butik, og nettet kan sælge det billigere, og så vælger man det. Service kommer i anden række når man snakker pris/service - ved langt størsteparten er jeg overbevist om.
Ang. dit eksempel med at folk "køber katten i sækken", så sker det da, men det modsatte eksempel, at folk køber det helt perfekte udstyr med hjem, sker langt oftere. Folk handler jo ikke ud fra folks holdninger herinde, men ud fra HFK demo eksempelvis "ikke for at træde i det"
Bevares, hvis jeg var i branchen, så ville jeg GARANTERET også være røvtræt af det.
|
Til top |
|
|
dreamz Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 362
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Rysz; det var dog et mavesurt indlæg. Selvfølgelig kan det hænde, at folk herinde får råd, de var bedre foruden. Men det
hænder jo dagligt at en sælger i en bestemt butik råder en køber til at investere i et produkt fra sælgerens egen butik -
uden at det nødvendigvis er det bedste valg.
Hifi-Klubben har med eneforhandling af sine produkter sikret sig mod konkurrence fra butikker i det øvrige Norden, så derfor
er i I bedre stillet end så mange andre forhandlere. Og jeres størrelse betyder også, at I kan gå til leverandøren, hvis der
opstår parallelimport, så det ser man sjældent. Elgiganten solgte for ikke så lang tid siden et par Denon-forstærkere billigere
end jer, men I rettede hurtigt ind og matchede Elgiganten. Det siger vist lidt om jeres avance. For du skal ikke fortælle mig,
at I sætter penge til på salg af et produkt.
Men misforstå mig ikke, jeg er naturligvis med på, at også hifi-klubben skal tjene penge, men I må også indrette jer efter de
nye tider med en mere gennemsigtigt prissætning og være lige så billige som i Tyskland og England.
__________________ /dreamz
|
Til top |
|
|
tbbv Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 177
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad siger butikkerne egentlig til problemstillingen.
Hvis ikke folk først går i butikken før de køber, så er det jo 100% sikkert at de ikke får handlen.
Vi har hørt fra nogle forhandler, at de ikke bryder sig om at folk kommer i deres butikker for derefter at købe på nettet.
Er det sådan at butikkerne kan spare løn omkostninger hvis dem der køber på nettet ikke først kommer i butikkerne.
Alle vi moralens vogtere udtale os på vegne butikkerne, men hvordan forholder de sig til emnet.
Fordi en medarbejder for Hifi-klubben, Elgiganten, Fona etc. har udtalt sig, er ikke ensbetydende med at det er butikkernes
officielle holdning.
Mvh __________________ Thomas
Mit link
QLN, HTPC, PS3, Onkyo TX-SR805og Panasonic TH-42PX70E
|
Til top |
|
|
Rysz Forum Bruger

|
Sendt: 16 April 2010 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den sag mod EG har vi nu godt nok sat en del til på, men da jeg har forsøgt at forklare det til de første 100 mennesker, så lader vi den ligge. Den generelle ide i den danske befolkning er, at radiobranchen skovler penge ind.
Omkring det mavesure, så må det være din tolkning. Jeg agerer i forhold til mine egne oplevelser.
Forummet er en super ting all in all, men der gener ved det. Det er ikke lutter lagkage det hele.
Selvfølgelig siger jeg ikke til en kunde, at han skal gå over gaden og handle. Jeg mener så absolut, at vi kan tilfredsstille ud fra et bredt sortiment. Nogen vil have noget andet og de ved, så hvad de går efter. Alternativet er, at der kommer supershoppere på elektronik, som der findes i storcentrene til jule-indkøbene.
Jeg har dog slet ingen kvaler ved, at sige til kunden, at der er ting vi ikke kan stå inde for eller at med det behov, så skal han købe sådan og sådan, og så bruge de sidste 2 kilo af hans budget på musik og god rødvin.
Og så lige et spørgsmål; Når jeg kommer med en personlig holdning, hvorfor ender det så altid i at Hifi Klubben altid bare må rette ind i forhold til det udenlandske marked ?? Jeg fremfører mine argumenter i forhold til den samlede branche, men det ender altid i et for og imod Hifi Klubben.
Hifi Klubben skal nok overleve. Vi har ageret efter markedsvilkår i al vores levetid. Vi er ikke kommet sovende til et 30 års jubilæum, men det virker som om der er nogen der har det skidt med en sælger der rent faktisk også stiller krav til købernes tankevirksomhed og evne til at se tingene lidt i perspektiv !
|
Til top |
|
|
Rysz Forum Bruger

|
Sendt: 16 April 2010 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
tbbv skrev:
Hvad siger butikkerne egentlig til problemstillingen. Hvis ikke folk først går i butikken før de køber, så er det jo 100% sikkert at de ikke får handlen. Vi har hørt fra nogle forhandler, at de ikke bryder sig om at folk kommer i deres butikker for derefter at købe på nettet.
Er det sådan at butikkerne kan spare løn omkostninger hvis dem der køber på nettet ikke først kommer i butikkerne.
Alle vi moralens vogtere udtale os på vegne butikkerne, men hvordan forholder de sig til emnet.
Fordi en medarbejder for Hifi-klubben, Elgiganten, Fona etc. har udtalt sig, er ikke ensbetydende med at det er butikkernes officielle holdning. Mvh |
|
|
Selvfølgelig skal folk komme i butikkerne. Vi har ikke en kinamands chance for at bevise vores værd, hvis folk bliver væk. Det er slet ikke det der er emnet i debatten.
|
Til top |
|
|
Ole_M Forum Bruger

Tidl. The Elite
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rysz skrev:
Den sag mod EG har vi nu godt nok sat en del til på, men da jeg har forsøgt at forklare det til de første 100 mennesker, så lader vi den ligge. Den generelle ide i den danske befolkning er, at radiobranchen skovler penge ind.
Omkring det mavesure, så må det være din tolkning. Jeg agerer i forhold til mine egne oplevelser.
Forummet er en super ting all in all, men der gener ved det. Det er ikke lutter lagkage det hele.
Selvfølgelig siger jeg ikke til en kunde, at han skal gå over gaden og handle. Jeg mener så absolut, at vi kan tilfredsstille ud fra et bredt sortiment. Nogen vil have noget andet og de ved, så hvad de går efter. Alternativet er, at der kommer supershoppere på elektronik, som der findes i storcentrene til jule-indkøbene.
Jeg har dog slet ingen kvaler ved, at sige til kunden, at der er ting vi ikke kan stå inde for eller at med det behov, så skal han købe sådan og sådan, og så bruge de sidste 2 kilo af hans budget på musik og god rødvin.
Og så lige et spørgsmål; Når jeg kommer med en personlig holdning, hvorfor ender det så altid i at Hifi Klubben altid bare må rette ind i forhold til det udenlandske marked ?? Jeg fremfører mine argumenter i forhold til den samlede branche, men det ender altid i et for og imod Hifi Klubben.
Hifi Klubben skal nok overleve. Vi har ageret efter markedsvilkår i al vores levetid. Vi er ikke kommet sovende til et 30 års jubilæum, men det virker som om der er nogen der har det skidt med en sælger der rent faktisk også stiller krav til købernes tankevirksomhed og evne til at se tingene lidt i perspektiv !
|
|
|
For mig personligt, regner jeg bestemt ikke med at radiobranchen skovler penge ind generelt. HFK har valgt at markedsføre deres "egne" produkter på en sådan måde, så det sælger fantastisk hos danskerne. HFK har forstået at drive forretning, i al respekt - godt gået. De har opbygget et brand og en troværdig der bærer dem igennem "ild og vand". Jeg tror det er fordi HFK netop er den butik den er, kendt blandt mange, ikke mindst herinde, derfor får de ofte kritikken, men egentlig ment til branchen.
Når det så er sagt, så prøver HFK altid at snakke udenom gode avancer. I har jo gode avancer på mange produkter. Hvad tjener HFK ikke på argon, van den hul & QED?? Nu stiller jeg ikke sandheden til skue for offentligheden, men lyv ikke om at i ikke tjener godt på disse tre produkter - blandt andre mm.
|
Til top |
|
|
dreamz Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 362
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rysz skrev:
]Og så lige et spørgsmål; Når jeg kommer med en personlig holdning, hvorfor ender det så altid i at Hifi
Klubben altid bare må rette ind i forhold til det udenlandske marked ?? Jeg fremfører mine argumenter i forhold til den samlede
branche, men det ender altid i et for og imod Hifi Klubben. |
|
|
Fordi du med dine indlæg taler HFK's sag. at det så også er din personlige holdning, er helt fint, men det er - alt andet lige -
partsindlæg.
Jeg er enig i, at HFK har gjort det flot i de 30 år og har helt klart været med til at presse priserne på hifi ned. Men tiden i dag er
en anden end i 1980 og HFK er i dag en del af den etablerede branche, forretningen egentlig var et opgør imod.
Så derfor forstår jeg ikke din vrisne holdning til kritiske og oplyste forbrugere, som orienterer sig om bl.a. priser, før de handler
- også i HFK _ det er hvad jeg kalder tankevirksomhed og at se tingene i perspektiv. __________________ /dreamz
|
Til top |
|
|
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Elite skrev:
Hvad tjener HFK ikke på argon, van den hul & QED??
Nu stiller jeg ikke sandheden til skue for offentligheden, men lyv ikke om at i ikke tjener godt på disse tre produkter |
|
|
Og hvad så? Man skulle da være en skovl, hvis man ikke prissatte så højt som salget kan bære?
HFK har været i opposition til radiobranchen mhp. avancers størrelse, men man skal da være naiv hvis man tror
at de ikke har lige så stort behov for at tjene penge. Det er bare strategierne der har varieret.
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|