Emne: b&w køb i england ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
Jesper Andersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 957
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
Thomas Geil skrev:
Pyhh jeg får sgu helt dårlig samvittighed når jeg tænker på alle de gange jeg har brugt en halv time i hifi klubben uden at købe noget, jeg troede da godt man måtte gå ind og kigge lidt hvis man bare kom tilfældigt forbi  |
|
|
Læs lidt mere omhyggeligt... Diskussionen går på det moralske i at udvise interesse for et produkt og bruger 2 timer af en butiks tid, velvidende at man bestiller på nettet bagefter. At "ose" må regnes som værende det det er - at informere sig uden forpligtelse.
Men jeg kan sagtens se at det er en gråzone, jeg synes bare man bør tænke sig om - noget for noget, ikke bare "mig ha'".
|
|
|
Man kan tydeligt høre at det her er kunder mod forhandlere, i forhandlere glemmer bare en ting i lever af os.
|
|
|
Jeg kan i princippet godt følge dine tanker......omend de er lettere arrogant fremført, og ikke heeeeeeelt i pagt med den virkelige verden.
- JO, butikkerne lever af os. OMVENDT, vil du/vi jo også gerne have den service butikkerne yder, og så nytter det jo principielt ikke noget at man først nasser på denne service, for derefter at grine butikkerne op i hovedet. Jeg ville have respekt for dine holdninger, om du sagde; de danske butikker er alt for dyre, de får ikke mine penge, de må sejle deres egen sø/lukke for min skyld OM du samtidig afstod dig fra at bruge deres service.
- Må jeg anbefale dig at anskue tingene i et lidt større perspektiv ?...du MÅ da kunne se at det moralsk er forkasteligt ?
Iøvrigt kan jeg slet ikke forstå at du vil bestille disse højtalere i UK for at spare ialt ca. 1500 kr ( når man medregner fragten), og hvor du samtidig får en betydelig ringere garanti.......
MVH __________________ Jesper / Oldhifinut
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
Thomas Geil skrev:
Pyhh jeg får sgu helt dårlig samvittighed når jeg tænker på alle de gange jeg har brugt en halv time i hifi klubben uden at købe noget, jeg troede da godt man måtte gå ind og kigge lidt hvis man bare kom tilfældigt forbi  |
|
|
Læs lidt mere omhyggeligt... Diskussionen går på det moralske i at udvise interesse for et produkt og bruger 2 timer af en butiks tid, velvidende at man bestiller på nettet bagefter. At "ose" må regnes som værende det det er - at informere sig uden forpligtelse.
Men jeg kan sagtens se at det er en gråzone, jeg synes bare man bør tænke sig om - noget for noget, ikke bare "mig ha'". |
|
|
Man kan tydeligt høre at det her er kunder mod forhandlere, i forhandlere glemmer bare en ting i lever af os. |
|
|
Øhh... Nå... Det var da vist en generalisering af holdningsforskellenes ståsted. Står der "Branchemedlem" ud for min profil?
Tyskerne siger "der Kunde ist König", og den læresætning er generelt rigtig. Men det kan altså også blive for galt i min bog.
|
Til top |
|
|
mikkelfrost Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 68
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rysz skrev:
Mit bud er jo så i den forbindelse, at havde den lokale butik ikke ligget der, så havde du aldrig hørt højttaleren og var blevet klar over dens kvaliteter.der er vi enig
En hurtig søgning på vores egne oprydninglister giver 2-3 sæt under 10 kilo, så helt umulige er de ikke at opdrive. det gør der sikkert men det er nu ikke tit at man spare helt vildt meget på de lister :(
Jeg mener der findes jo temmelig mange højttalere i det prisleje. Hvad med at bruge lidt tid i de omkringliggende butikker og vurderer udvalget. Men det kræver jo så også, at du har lyst til at give det tilskud det kræver, at du har butikkerne i baghaven, ellers skal man ikke spilde deres tid. ser du sådan på det at hvis man går ind i en butik og for en demo så skal man bruge penge i den butik ? ellers så er det at spille butikkens tid og nasse på en servis ?
|
|
|
|
Til top |
|
|
preben1234 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 252
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Andersen skrev:
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
Thomas Geil skrev:
|
|
Men jeg kan sagtens se at det er en gråzone, jeg synes bare man bør tænke sig om - noget for noget, ikke bare "mig ha'".
|
|
|
Man kan tydeligt høre at det her er kunder mod forhandlere, i forhandlere glemmer bare en ting i lever af os.
|
|
|
Jeg kan i princippet godt følge dine tanker......omend de er lettere arrogant fremført, og ikke heeeeeeelt i pagt med den virkelige verden.
- JO, butikkerne lever af os. OMVENDT, vil du/vi jo også gerne have den service butikkerne yder, og så nytter det jo principielt ikke noget at man først nasser på denne service, for derefter at grine butikkerne op i hovedet. Jeg ville have respekt for dine holdninger, om du sagde; de danske butikker er alt for dyre, de får ikke mine penge, de må sejle deres egen sø/lukke for min skyld OM du samtidig afstod dig fra at bruge deres service.
- Må jeg anbefale dig at anskue tingene i et lidt større perspektiv ?...du MÅ da kunne se at det moralsk er forkasteligt ?
Iøvrigt kan jeg slet ikke forstå at du vil bestille disse højtalere i UK for at spare ialt ca. 1500 kr ( når man medregner fragten), og hvor du samtidig får en betydelig ringere garanti.......
MVH
|
|
|
Butikkerne leverer en service udelukkendende for deres egen skyld(at tjene penge) og hvis de ikke leverer en ordentlig service, er det ikke et sted jeg gider handle.
Moralsk forkasteligt? er du en af moralens vogtere? nu er moral en meget flyvsk ting, og morale kan være en million forskellig ting, hvad der er den rigtige moral for dig behøver ikke at være det for alle andre __________________ SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
|
Til top |
|
|
preben1234 Forum Bruger

|
Sendt: 16 April 2010 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
Thomas Geil skrev:
|
|
Men jeg kan sagtens se at det er en gråzone, jeg synes bare man bør tænke sig om - noget for noget, ikke bare "mig ha'". |
|
|
Man kan tydeligt høre at det her er kunder mod forhandlere, i forhandlere glemmer bare en ting i lever af os. |
|
|
Øhh... Nå... Det var da vist en generalisering af holdningsforskellenes ståsted. Står der "Branchemedlem" ud for min profil?
Tyskerne siger "der Kunde ist König", og den læresætning er generelt rigtig. Men det kan altså også blive for galt i min bog.
|
|
|
Har du haft med salg af hifi at gøre? __________________ SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 16 April 2010 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
Thomas Geil skrev:
|
|
|
|
|
|
Tyskerne siger "der Kunde ist König", og den læresætning er generelt rigtig. Men det kan altså også blive for galt i min bog. |
|
|
Har du haft med salg af hifi at gøre? |
|
|
Overhovedet ikke, aldrig nogensinde. Jo... Af mine egne ting på brugtmarkedet. Men jeg evner måske at skue lidt forbi min egen næsetip 
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 16 April 2010 kl. 10:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
Thomas Geil skrev:
|
|
|
|
|
|
Tyskerne siger "der Kunde ist König", og den læresætning er generelt rigtig. Men det kan altså også blive for galt i min bog. |
|
|
|
|
Overhovedet ikke, aldrig nogensinde. Jo... Af mine egne ting på brugtmarkedet. Men jeg evner måske at skue lidt forbi min egen næsetip  |
|
|
Nåh ja... Kender heller ingen, hverken familie eller venner, der arbejder i branchen - så det er heller ikke dem jeg "forsvarer".
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 16 April 2010 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
preben1234 skrev:
Jesper Andersen skrev:
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
Thomas Geil skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
MVH
|
|
|
Butikkerne leverer en service udelukkendende for deres egen skyld(at tjene penge) og hvis de ikke leverer en ordentlig service, er det ikke et sted jeg gider handle.
Moralsk forkasteligt? er du en af moralens vogtere? nu er moral en meget flyvsk ting, og morale kan være en million forskellig ting, hvad der er den rigtige moral for dig behøver ikke at være det for alle andre
|
|
|
- igen er vi enige; rigtig moral kan være mange forskellige ting....men forskellen i denne kontakst, er at jeg anskuer tingene ud fra et større perspektiv...det gør du altså ikke...
Men fortæl mig, så vi kan forstå hinanden bedre, hvad er det for en ikke-ordentlig service du mener HFK har demonstret, som gør at du ikke vælger at købe der ?
|
Til top |
|
|
Rysz Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1445
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
mikkelfrost skrev:
ser du sådan på det at hvis man går ind i en butik og for en demo så skal man bruge penge i den butik ? ellers så er det at spille butikkens tid og nasse på en servis ? |
|
|
[/QUOTE]
Overhovedet ikke. Det er ikke min pointe.
Jeg sætter fokus på det faktum, at mange bruger butikken som et showroom for derefter, at handle hvor de nu kan finde det billigst. Det er selve måden at agerer jeg opponerer imod. Vi ser med fladskærme i stort omfang, men også systemer som Sonos, Logitech og i dette tilfælde højttalere. Folk dapper lige en og får en demo, velvidende at de efterfølgende drysser hjem og sparer lidt håndører.
Når så butikken efter et stykke tid lukker, så fyldes forummet med lange tråde om, hvor surt det er at vi nu ikke mere har den og den butik.
Kan du se, hvor jeg vil hen ?
Og det med at vi da bare kan sænke prisen....right, samtidig med at serviceniveauet sænkes. Tingene hænger sammen.
Alt min argumentation skal ikke ses som et forsvar for Hifi klubben, men for den danske radiobranche generelt. Jeg er godt klar over, at der er forskel på de enkelte butikkers gøren og laden i DK og en dårlig forretning vil aldrig skulle holdes kunstigt oppe, men jeg ser ingen grund til at sænke niveauet yderligere, fordi ingen vil betale det lidt ekstra det koster at kunne se/røre/høre tingene.
Hvor mange steder ser du de ekstra lækre ting udstillet ? Nej vel....ikke ret mange steder. Der er ingen der tør bestille det hjem, endsige lukke papkassen op, for der kommer måske 3 og lytter på det i løbet af et halvt år og så går de hjem og sparer ved at købe et sted i udlandet eller hos en forhandler på nettet, der ikke ved om kabinettet på højttaleren han sælger er af træ eller plast.
Håber jeg gør min pointe tydelig her. Jeg forsøger sådan set blot at argumenterer for, at der også er et sted at lytte næste gang du vil købe højttalere. Hvad du efterfølgende gør, er helt og holdent din beslutning og den respektere jeg uagtet om jeg enig eller ej.
|
Til top |
|
|
preben1234 Forum Bruger

|
Sendt: 16 April 2010 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
Thomas Geil skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Overhovedet ikke, aldrig nogensinde. Jo... Af mine egne ting på brugtmarkedet. Men jeg evner måske at skue lidt forbi min egen næsetip 
|
|
|
Så du vist på den forkerte side. men okay hvis du vil være på forhandlernes side og ikke vil kæmpe for kunders rettigheder, så må du virkelig selv om det, jeeg vil kalde det lidt dumt. __________________ SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
|
Til top |
|
|
mikkelfrost Forum Bruger

|
Sendt: 16 April 2010 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rysz skrev:
mikkelfrost skrev:
ser du sådan på det at hvis man går ind i en butik og for en demo så skal man bruge penge i den butik ? ellers så er det at spille butikkens tid og nasse på en servis ? |
|
|
|
|
|
Overhovedet ikke. Det er ikke min pointe. oki
Jeg sætter fokus på det faktum, at mange bruger butikken som et showroom for derefter, at handle hvor de nu kan finde det billigst. Det er selve måden at agerer jeg opponerer imod. Vi ser med fladskærme i stort omfang, men også systemer som Sonos, Logitech og i dette tilfælde højttalere. Folk dapper lige en og får en demo, velvidende at de efterfølgende drysser hjem og sparer lidt håndører.- nu er det jo ikke altid "håndøre " der kan spares . ( jeg har lige spared 1300 kr på en ruter til min nætværk herhjemme det ser jeg ikke som hånd øre )
Når så butikken efter et stykke tid lukker, så fyldes forummet med lange tråde om, hvor surt det er at vi nu ikke mere har den og den butik.
Og det med at vi da bare kan sænke prisen....right, samtidig med at serviceniveauet sænkes. Tingene hænger sammen.: nej det gør de ikke altid syntes jeg .. fx her :
en vare til 10000 kr i net butik ink porto .
( kost
pris 4000 kr ( moms 2000 kr ( el , varme , løn , porto , mm )
1000 kr
der er 3000 kr tilbage i over skud til net bixen .
vare
i butik 16000 kr
kost pris 4000 kr moms 3200 el ,
varme , løn , , mm ) 2000 kr
der er 6800 kr til butikken
og
det er selv om der er beregnet dobbel så meget til el .. mm.
nu
ved jeg ikke om talene holder men det er et tænkt exempel .
kan ikke se hvorfor en butik skal have 3800 kr mere ud af det salg en netbutikken
når der samtide er regnet dobbel så meget til deres undskylninger
[/QUOTE]
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 16 April 2010 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
Thomas Geil skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Overhovedet ikke, aldrig nogensinde. Jo... Af mine egne ting på brugtmarkedet. Men jeg evner måske at skue lidt forbi min egen næsetip  |
|
|
Så du vist på den forkerte side. men okay hvis du vil være på forhandlernes side og ikke vil kæmpe for kunders rettigheder, så må du virkelig selv om det, jeeg vil kalde det lidt dumt. |
|
|
"Kæmpe for kunders rettigheder"? Jeg er heller ikke medlem af en fagforening Det er jo ikke sådan at du ligefrem bliver snydt for noget som du har krav på - at du vil have rabat fordi det er billigere andre steder er ikke en rettighed. Hvilket får mig til at tænke på et indslag i nyhederne hvor man i København overvejede at give cyklister en bøde på 50 kr. for ulovlig parkering, hvortil en kvinde mente at det var "umenneskeligt!" 
Jeg køber skam selv i f.eks. Tyskland hvis jeg synes det er langt det billigste - men til gengæld har jeg ikke snakket ét eneste sekund med en forhandler om det inden, andet end måske den jeg køber hos. Jeg har intet imod at man vil have det billigst muligt, men jeg opponerer imod at man bare tager for sig af gavebordet, for så at vende ryggen til når man har nydt godt af det. Der er alt for meget "jeg vil ha'" og "jeg er konge" over det, og vil i sidste ende, ikke kun indenfor hifi, betyde at samfundet lider under det. Der er også alt for meget "de kunne jo bare have stillet affaldsspanden her og ikke 5 meter længere fremme" over det - men det er OT.
Det er lidt ligesom når et par kammerater giver runder ved stambordet, og når det så bliver ens tur, så skal man pludselig hjem.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 16 April 2010 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
Thomas Geil skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Så du vist på den forkerte side. men okay hvis du vil være på forhandlernes side og ikke vil kæmpe for kunders rettigheder, så må du virkelig selv om det, jeeg vil kalde det lidt dumt. |
|
|
"Det er lidt ligesom når et par kammerater giver runder ved stambordet, og når det så bliver ens tur, så skal man pludselig hjem.
|
|
|
- PRÆCIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 16 April 2010 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rysz skrev:
mikkelfrost skrev:
|
|
|
|
|
Overhovedet ikke. Det er ikke min pointe.
Jeg sætter fokus på det faktum, at mange bruger butikken som et showroom for derefter, at handle hvor de nu kan finde det billigst. Det er selve måden at agerer jeg opponerer imod. Vi ser med fladskærme i stort omfang, men også systemer som Sonos, Logitech og i dette tilfælde højttalere. Folk dapper lige en og får en demo, velvidende at de efterfølgende drysser hjem og sparer lidt håndører.
Og det med at vi da bare kan sænke prisen....right, samtidig med at serviceniveauet sænkes. Tingene hænger sammen.
Alt min argumentation skal ikke ses som et forsvar for Hifi klubben, men for den danske radiobranche generelt. Jeg er godt klar over, at der er forskel på de enkelte butikkers gøren og laden i DK og en dårlig forretning vil aldrig skulle holdes kunstigt oppe, men jeg ser ingen grund til at sænke niveauet yderligere, fordi ingen vil betale det lidt ekstra det koster at kunne se/røre/høre tingene.
Hvor mange steder ser du de ekstra lækre ting udstillet ? Nej vel....ikke ret mange steder. Der er ingen der tør bestille det hjem, endsige lukke papkassen op, for der kommer måske 3 og lytter på det i løbet af et halvt år og så går de hjem og sparer ved at købe et sted i udlandet eller hos en forhandler på nettet, der ikke ved om kabinettet på højttaleren han sælger er af træ eller plast.
Håber jeg gør min pointe tydelig her. Jeg forsøger sådan set blot at argumenterer for, at der også er et sted at lytte næste gang du vil købe højttalere. Hvad du efterfølgende gør, er helt og holdent din beslutning og den respektere jeg uagtet om jeg enig eller ej.
[/QUOTE]
Rigtig fint, sobert og "perspektivrigt" indlæg 
|
Til top |
|
|
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
Sendt: 16 April 2010 kl. 11:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
som jeg har skrevet, skal branchen tænke om med truslen fra netbutikkerne. Det giver ikke mening at tale moral, hvis folk alligevel handler som de har lyst til. Så må branchen tage bestik af situationen og handle derefter:
- hvorfor ligger HFK på en dyr central adresse? Folk der bruger 20kkr på højttalere, kan godt køre til en forstad 4km væk.
- returret med 40 kg højttalere er sandelig nemmere med en fysisk butik. Det ville ihvertfald holde mig væk fra netkøb. Så reklamer mere for det, og vær åben med at man kan risikere en returmodel - det kan man også ved nethandel, hvor der SKAL være returret!
|
Til top |
|
|
preben1234 Forum Bruger

|
Sendt: 16 April 2010 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Andersen skrev:
Wymax skrev:
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
Thomas Geil skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Det er lidt ligesom når et par kammerater giver runder ved stambordet, og når det så bliver ens tur, så skal man pludselig hjem.
|
|
|
- PRÆCIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MVH
|
|
|
Hvad er lige sammenlignen med når man sidder med venner og drikker og så går ind i en butik..hehe det er sgu for langt ude __________________ SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 16 April 2010 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
preben1234 skrev:
Jesper Andersen skrev:
Wymax skrev:
Det er lidt ligesom når et par kammerater giver runder ved stambordet, og når det så bliver ens tur, så skal man pludselig hjem. |
|
|
- PRÆCIST!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
Hvad er lige sammenlignen med når man sidder med venner og drikker og så går ind i en butik..hehe det er sgu for langt ude |
|
|
At man kun er sig selv nærmest, at man inter-agerer med andre men kun handler ud fra egne interesser.
|
Til top |
|
|
preben1234 Forum Bruger

|
Sendt: 16 April 2010 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
preben1234 skrev:
Jesper Andersen skrev:
Wymax skrev:
Det er lidt ligesom når et par kammerater giver runder ved stambordet, og når det så bliver ens tur, så skal man pludselig hjem. |
|
|
|
|
Hvad er lige sammenlignen med når man sidder med venner og drikker og så går ind i en butik..hehe det er sgu for langt ude |
|
|
At man kun er sig selv nærmest, at man inter-agerer med andre men kun handler ud fra egne interesser.
|
|
|
Slap nu af med dine dr. phil citater __________________ SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
|
Til top |
|
|
mikkelfrost Forum Bruger

|
Sendt: 16 April 2010 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kunne aldrig finde på at købe noget hifi eller andre store ting over netted uden at have hørt og prøved det først . den risiko vil jeg ikke tage . kan lige passe at fordi at man ikke må spille tiden hos en forhandler så skulle jeg ende op med fx en højtaler jeg ikke er 100 % glad for .. nej da . jeg kan godt se det fra butikkeres side osv men jeg vil ikke betale mere for en vare bare fordi at butikken syntes de skal tjene mere på vare så de har råd til at lave servis som er indbefatted i loven
de servis har net butikken også .
og det har ikke noget at gøre med mig have eller jeg er kongen , det har noget at gøre med at jeg som allle andre vil have mest ud af mine penge og sådan er det .
jeg har ikke noget i mod at betale i butikker en LILLE del mere for den fordell de har med at de er lokal og man i de fleste tilfælde kan få en vare med det sammen men jeg giver ikke mange kr for den fordel
jeg gjore det da jeg skulle have bag højtaler til min biff setop at jeg var rund og lytte på flere mærker . da jeg så hade fundet hvad jeg ville have gik jeg hjem fandt prisen på netted og sendt mail ud til alle de forretniingr og net butikker jeg kunne finde om at den billigeste pris på varen var x kr ink porto om de kunne lave den billiger ??
der var 3 butikker da kunne det den billigste med næsten 2000 kr
så sente jeg en ny mail rundt til alle sammen undtagen den der hade gived det billigste til bud . og der kom 2 svar tilbage hvor prisen igen var faldet med 1800 kr .
og det sides bud var fra en butik med fysik butik .
så hvad der fra starten hade kosted mig 10000 kr (på netted butik pris var 12000 kr ) endt med at koste mig 6200 kr .
38% spared på 2 dage .
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 16 April 2010 kl. 11:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
preben1234 skrev:
Wymax skrev:
preben1234 skrev:
Jesper Andersen skrev:
Wymax skrev:
|
|
|
|
|
|
At man kun er sig selv nærmest, at man inter-agerer med andre men kun handler ud fra egne interesser. |
|
|
Slap nu af med dine dr. phil citater |
|
|
Huh? Når jeg citerer skal jeg nok sørge for at angive at det er et citat - når ikke jeg gør det er det min egen mening/holdning/"citat".
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|