Forfatter |
|
Kjeldsen Branchemedlem

Kjeldsens forbindelser
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9389
|
Sendt: 26 Marts 2010 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik B. skrev:
Pr. dags dato er TC's styring overtaget af en kurator. De ansatte vil/skal forhandle med denne kurator om at føre TC videre.
M.v.h.
|
|
|
Hvis du er en af dem, der har tænkt sig at købe butikken, skal du nok overveje din signatur. Dit udfald mod forbrugerstyrelsen er ikke særlig professionel at skilte med.
|
Til top |
|
|
Henrik B. Udelukket fra forum

Bruger siden: 22 April 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 129
|
Sendt: 26 Marts 2010 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 Marts 2010 kl. 11:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
Hvis du er en af dem, der har tænkt sig at købe butikken, skal du nok overveje din signatur. Dit udfald mod forbrugerstyrelsen er ikke særlig professionel at skilte med. |
|
|
Du mener at fordi jeg arbejder i branchen, så har jeg ikke ret til at have en personlig holdning??
M.v.h.
|
Til top |
|
|
Kjeldsen Branchemedlem

Kjeldsens forbindelser
|
Sendt: 26 Marts 2010 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik B. skrev:
Kjeldsen skrev:
Hvis du er en af dem, der har tænkt sig at købe butikken, skal du nok overveje din signatur. Dit udfald mod forbrugerstyrelsen er ikke særlig professionel at skilte med. |
|
|
Du mener at fordi jeg arbejder i branchen, så har jeg ikke ret til at have en personlig holdning??
M.v.h.
|
|
|
Det skriver jeg ikke. Jeg skriver at det ikke er professionelt at skilte med den. Jeg vil da ikke handle med en forhandler der åbentlys siger han ikke vil følge forbrugerstyrelsen.
EDIT: Og nu er den så fjerne fra signaturen. 
|
Til top |
|
|
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
Sendt: 26 Marts 2010 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen: Men det er da rart at kende forhandlerens holdning inden man handler. Så bør han bare også skrive det i butiksruden, så ikke folk skal kende dette site, hans profil og tilhørsforhold for at kende hans holdning til Forbrugerstyrelsen.
Mvh. l´Blundt
edit: forkert modtager
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 Marts 2010 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
Henrik B. skrev:
M.v.h.
|
|
|
Det skriver jeg ikke. Jeg skriver at det ikke er professionelt at skilte med den. Jeg vil da ikke handle med en forhandler der åbentlys siger han ikke vil følge forbrugerstyrelsen.
|
|
|
Som skrevet, så er det en personlig holdning, og har som sådan ikke en skid med mit (bi)erhverv at gøre! Desuden stod der intet om, at "man" ikke ville følge Forbrugerstyrelses afgørelser - det er ene og alene din fortolkning!
M.v.h.
|
Til top |
|
|
Kjeldsen Branchemedlem

Kjeldsens forbindelser
|
Sendt: 26 Marts 2010 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik B. skrev:
Kjeldsen skrev:
Henrik B. skrev:
M.v.h.
|
|
|
|
|
|
Som skrevet, så er det en personlig holdning, og har som sådan ikke en skid med mit (bi)erhverv at gøre! Desuden stod der intet om, at "man" ikke ville følge Forbrugerstyrelses afgørelser - det er ene og alene din fortolkning!
M.v.h.
|
|
|
Helt korrekt, det er min fortolkning som evt. forbruger. Men bare rolig, I får ikke mig som irriterende kunde .
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 Marts 2010 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og endnu en gang sætter du lighedstegn mellem mig og TC. Hvad jeg har af holdning til FS har stadig ikke en skid med TC's holdning/politik at gøre. Imponerende at nogle ikke kan finde ude af at skille tingene ad... 
M.v.h.
|
Til top |
|
|
Kjeldsen Branchemedlem

Kjeldsens forbindelser
|
Sendt: 26 Marts 2010 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik B. skrev:
Og endnu en gang sætter du lighedstegn mellem mig og TC. Hvad jeg har af holdning til FS har stadig ikke en skid med TC's holdning/politik at gøre. Imponerende at nogle ikke kan finde ude af at skille tingene ad... 
M.v.h.
|
|
|
Der står branchemedlem og tapeconnection på din profil, så det forpligter i min verden. Poul fra Poulsaudiobutik skilter også med nogle holdninger, som sikkert er hans private, men han gør det offentligt på hans hjemmeside for sin forretning. Hvis man skilter med sin private holding, så må man også kunne tåle at få lidt igen. Du skriver din holding og jeg skriver min.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 Marts 2010 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er måske bare mig, som misforstår systemet. Men det vil sige, at når man står som branchemedlem, så har man bare at pakke sine personlige holdninger sammen, og så kun lave "officielle" udtalelser?
Hmmm, måske man bare skal slette sit "branchemedlemsskab", og så stå som privatperson - som i øvrigt flere andre branchemedlemmer gør!
Det kan jo ikke være rigtig at man skal køre med dobbeltprofil, for at være hér og deltage i debatten. 
M.v.h.
|
Til top |
|
|
dreamz Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 362
|
Sendt: 26 Marts 2010 kl. 13:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sorry, havde ikke set den tråd.
/dreamz
|
Til top |
|
|
dreamz Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 362
|
Sendt: 26 Marts 2010 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik B. skrev:
Og endnu en gang sætter du lighedstegn mellem mig og TC. Hvad jeg har af holdning til FS har stadig
ikke en skid med TC's holdning/politik at gøre. Imponerende at nogle ikke kan finde ude af at skille tingene ad... 
M.v.h. |
|
|
...Og til din (tidligere) signatur, hvor du gav din mening til Forbrugerstyrelsen til kende. Fint, at du har fjernet den. Du må
naturligvis mene, hvad du vil både som privatperson og som repræsentant for dit firma, men det er et uheldigt signal at sende.
FS er en styrelse, som bl.a. skal sikre, at detailhandlen overholder loven - herunder købeloven, og din signatur giver mig det
indtryk, at det nægter du at respektere, og jeg ville derfor også være skeptisk mht at handle hos jer, hvis det er butikkens
generelle holdning.
/dreamz
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 Marts 2010 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
dreamz skrev:
FS er en styrelse, som bl.a. skal sikre, at detailhandlen overholder loven - herunder købeloven, og din signatur giver mig det indtryk, at det nægter du at respektere, og jeg ville derfor også være skeptisk mht at handle hos jer, hvis det er butikkens generelle holdning.
/dreamz |
|
|
Jeg kan se, at jeg måske har udtrykt mig dårligt. 
Det er såmænd bare 20 år i branchen, hvor jeg gennem forskellige firmaer, har oplevet forbrugerklagenævnets afgørelser - til tider - værende helt ude i hampen. Selv i oplagte sager. 
Min pointe - eller forsvar af min holdning kontra TC - er, at uanset hvor meget jeg måtte have imod forbrugerklagenævnet, så er det stadigvæk TC's ledelse, som bestemmer firmaets politik - ikke en eller anden tilfældig deltidsansat... 
M.v.h.
|
Til top |
|
|
Morten A Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 867
|
Sendt: 26 Marts 2010 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takket være Henrik Bs signatur kunne potentielle kunder måske lægge 2 og 2 sammen og evt. google tapeconnection sammen med forbrugerstyrelsen og på den måde finde ud af de har været på den sorte liste og TC ikke altid overholder købeloven.
Syntes egentlig at det var meget ærligt af et branchemadlem at melde sin holdning ud, så kan ikke se problemet i det.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 Marts 2010 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten.
Der er så kommet helt nye ejere, så hvad den gamle ledelse foretog sig, har i princippet intet med "det nye" TC at gøre. 
M.v.h.
|
Til top |
|
|