Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 14:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Fona X-tra forsikring (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Fnulder
Branchemedlem
Branchemedlem

Sælger Fona

Bruger siden: 02 April 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 06 Februar 2010 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

Langendorf skrev:

Hvis jeg havde betalt 2000kr for en forsikring, til et enkelt apparat, så ville jeg sku klage over at få under halvdelen til køb af nyt. Om det så er det
ene eller det andet.

Hvorfor? Man har fået et TV som opfylder det krav den gamle havde, og hvis det ikke findes, så får man et beløb til rådighed så man selv kan vælge
et nyt.
Som en anden også sagde, det er ikke pengene man forsikre, men derimod produktet.
Til top Vis Fnulder's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fnulder

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 06 Februar 2010 kl. 18:29 | IP-adresse registreret  

Tjaaa den er ret nem. Du har kun krav på et tilsvarende TV. Og da TVet sikkert er udgået, så det forretningen der vurdere hvor meget du skal have. Og et TV til 8.000kr idag vil helt klart være det gamle overlegen på alle punkter. Tak du bare ja til tilbuddet. Tror ikke du får noget ud af og stille dig på bagben. Du risikere bare og ende ud med et gammelt tilsvarende TV hvis Fona finder et frem.

Se det på den anden side, havde du ikke den forsikring, havde du INTET fået. Så de penge er jo real givet godt ud!

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Sendt: 12 Maj 2010 kl. 08:13 | IP-adresse registreret  

Ved godt tråden er ved at være gammel.. jeg sidder bare og tænker om folk ikke læser deres policer igennem inden man skriver under. For der er jo ikke så meget at komme når man først har skrevet under.

eag1
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 August 2006
Sendt: 15 Maj 2010 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

Man kan vel også vælge at se tingende relativt i forhold til hinanden. Da tv'et i sin tid blev købt var det en topmodel, og derfor bedre end de
billigere. derved vil jeg også mene at man i dag bør udlevere en topmodel der er er bedre end de billigere. ellers er kunden jo reelt set ringere
stillet end før. Da havde man en vished om at man havde købt det bedste man kunne. den oplevelse er nu væk.
Til top Vis eag1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af eag1

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 15 Maj 2010 kl. 14:26 | IP-adresse registreret  

eag1 skrev:
Man kan vel også vælge at se tingende relativt i forhold til hinanden. Da tv'et i sin tid blev købt var det en topmodel, og derfor bedre end de billigere. derved vil jeg også mene at man i dag bør udlevere en topmodel der er er bedre end de billigere. ellers er kunden jo reelt set ringere stillet end før. Da havde man en vished om at man havde købt det bedste man kunne. den oplevelse er nu væk.

Det må vel være apparatets kvalitet det handler om og ikke en eller anden abstrakt fornemmelse. Den oplevelse du taler om er vel alligevel væk når apparatet er "forældet". Jeg har lige, sammen med mine brødre, købt en ny Sonyskærm som fødselsdagsgave til min far. Den kostede 3700 på tilbud i Bilka. Jeg ville da meget gerne have den model som erstatning for min 3 år gamle topmodel til 16.000. Hvis jeg fik Sonys topmodel idag ville det være en meget kraftig opgradering i forhold til mit nuværende tv. Så jeg har altså ingen fornemmelse af at jeg ejer en topmodel, hvorfor skulle andre kunder så betale for at jeg kunne få den oplevelse igen ?

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

Fnulder
Branchemedlem
Branchemedlem

Sælger Fona

Bruger siden: 02 April 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 16 Maj 2010 kl. 10:22 | IP-adresse registreret  

eag1 skrev:
Man kan vel også vælge at se tingende relativt i forhold til hinanden. Da tv'et i sin tid blev købt var det en topmodel, og derfor
bedre end de
billigere. derved vil jeg også mene at man i dag bør udlevere en topmodel der er er bedre end de billigere. ellers er kunden jo reelt set ringere
stillet end før. Da havde man en vished om at man havde købt det bedste man kunne. den oplevelse er nu væk.

Det vil være helt umuligt at lave sådan en vurdering. Det er produktet man forsikrer. Derfor også ud fra det produkt man finder et andet som passer
så godt som muligt, dog uden det er dårligere end det kunden havde i forvejen. Det er jo win/win forkunden. Man får et nyt TV gratis og i de fleste
tilfæde er det bedre.
Til top Vis Fnulder's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fnulder

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes