Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 18:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Canal + Uden Premier League (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
C_Baune
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 18 Januar 2010 kl. 11:17 | IP-adresse registreret  

Hej alle sammen

Vil lige høre om der er nogen er i samme situation som mig, og i så fald hvordan forholder i jer til det.

Kort fortalt. Jeg har tegnet et abonoment tilbage i oktober måned på canal + hvori der lå noget rabat, eneste kriterie for at få denne rabat var at jeg skulle havde mit abonoment i et år fra 01.01.10. Jeg tegnede abonementet med den grund at jeg ville se Premier League (film kanalerne var jeg ligeglad med) og det er jeg også dette canal + sælger deres abonnement på. Men nu har jeg desværre opdaget at de har mistet rettighedderne til 2010/2011 sæsonen.

Nogle som er i samme problem stilling som mig? og i så fald hvad har i tænkt jer at gøre? Har overvejet at klage til Canal + men ved ikke om det hjælper, måske hvis man gjorde det kollektivt så ville effekten være større.

Casper_LC
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 18 Januar 2010 kl. 19:21 | IP-adresse registreret  

Hmmm...

Er det virkelig rigtig..? Mister de rettighederne til næste sæson..? Det er fandme træls.  jeg har Canal+ sport, af den ene grund at se Premier League. Pis l**t.. Men meget kan nå at ændre sig (håber jeg)..

Nå det er sagt så tror jeg ikke at du kan gøre noget ved det. Jeg ved heller ikke om man har en fortrydelses ret. tror bare at den er overskredet hvis det er.

Til top Vis Casper_LC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Casper_LC

Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 18 Januar 2010 kl. 19:51 | IP-adresse registreret  

Er det ikke noget med at man binder sig for et år og opsigelse skal ske 3 mdr før ellers binder man sig for 1 år mere. De er snu, men vigtigt at man husker det!

Casper_LC
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 18 Januar 2010 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

Jeg har Zaptor med canal+ total abonement. Jeg var låst det første år, men efter det har jeg 3 måneders opsigelse. så når jeg ringer og siger mit abonnement op, går der 3 måneder før det træder i kraft. Sådan tror jeg at det er over hele linjen.

Til top Vis Casper_LC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Casper_LC

C_Baune
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2008
Lokalitet: København
Sendt: 19 Januar 2010 kl. 08:53 | IP-adresse registreret  

Kender godt til de 3 måneders opsigelse. Dog er det ikke 100% canal + ikke vil sende det længere, da udbydet blev vundet af et investeringskonsortium som derfra vil udbyde den til div tv-udbydere hvoraf canal + jo stadig har mulighed for at tilkøbe sig rettighedderne.

Men ville bare gerne vide hvor jeg stod, i og med at jeg kun har tegnet det abonnement for fodboldens skyld.

fnuller
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2007
Lokalitet: Odense
Sendt: 05 Maj 2010 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

Sidste nyt jeg har hørt er at aftalen med sbs (kanal6) i danmark er godkendt og at de har fået solg rettighederne i sverige til MTG (viasat), sammen med de solgte rettigheder til tv2 norge begynder det at se tyndt ud for canal+'s muligheder for at få rettighederne i dk.... der mangler dog stadig en aftale for finland inden alt er gældende idet de, ifølge mine informationer, skal kunne dække hele norden...

Dermed kan debatten vel godt tages op igen... hvad gør vi canal plus kunder som har købt vores abonnement med binding fordi vi ville kunne se premier league?? det er jo netop pga deres massive reklame om pl at jeg købte mit abonnement og det kan de jo ikke leve op til længere....

Til top Vis fnuller's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fnuller

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes