Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 15:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: Sonys tv er klar til digital antenne... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HIFI4ALL
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 14 December 2008 kl. 14:31 | IP-adresse registreret  

Boxer har godkendt 31 tv fra Sony, hvilket giver total frihed til at modtage digitale TV-signaler via almindelige stueantenner – nu og i fremtiden – og helt uden brug af separate dekoder-bokse.

Læs hele nyheden her:
http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=2022&zoneid=1

Til top Vis HIFI4ALL's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HIFI4ALL

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 14 December 2008 kl. 15:03 | IP-adresse registreret  

Det er ret smart af Sony at sørge for at deres TV bliver godkendt, så man slipper for en ekstern modtager boks. Det vil de helt sikkert komme til at sælge nogle apparater på.

Jeg er dog ikke selv interesseret i Boxers signaler. De har ikke en eneste HD kanal på programmet, og det synes jeg ærligt talt er lidt sølle.

Med Canal Digital kan jeg modtage ikke mindre end 10 (snart 11) HDTV kanaler! Rart at en enkelt udbyder prioriterer kvalitet fremfor kvantitet 

Ellebaek
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 14 December 2008 kl. 15:42 | IP-adresse registreret  

Så vidt jeg ved, kunne Danmark sagtens have valgt MPEG 4 dekodning fra starten; som f.eks. Norge. Men som sædvanlig valgte "vi" en "stenalder algoritme" som dekoder type. Nu skal alle forbrugerne igen ud at have en ny SVB-T box eller nye kort til Fladskærmen; hvis det er muligt!?

Jeg har forberedt fruen på vi skal have parabol forbindelse i November 2009. Jeg syntes ikke Boxer er seriøse overhovedet. Alene fravalget af HD kanaler viser ambitions niveauet. Og jeg frygter det værste på forhånd.

Uanset alle de gyldne løfte om bedre signaler og jeg ved ikke hvad. Ved vi jo godt allesammen at i den virkelige Digitale verden har de deres problemer at slås med. Som f.eks. en totalt håbløs lyd / billed synkronisering.

Canal Digital! Var det ikke dem der lancerede en ny fin dekoder, men uden mulihed for at overføre lyden via HDMI kablet.

Med venlig hilsen

Til top Vis Ellebaek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ellebaek

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 14 December 2008 kl. 16:00 | IP-adresse registreret  

Ellebaek skrev:

Canal Digital! Var det ikke dem der lancerede en ny fin dekoder, men uden mulihed for at overføre lyden via HDMI kablet.

Det har jeg ikke hørt om. Deres 2 HDTV boxe kan i hvert fald godt gøre det.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes