Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
Sendt: 25 November 2008 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
steffenman skrev:
Hvilket også er helt fint, vi har aldrig nævnt vi ville være billigere end en norsk konkurrent ;)
Man kan jo ikke være billigere end de danske distributører tillader :)
Misforstå mig ikke. Men de billigste film på jeres side er ikke nogle film jeg har lyst til at have. Og jeg betaler ikke over 160 kr for en blu-ray film.
Bruger siden: 13 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 140
Sendt: 26 November 2008 kl. 00:45 | IP-adresse registreret
steffenman skrev:
Hehe gør jeg skam heller ikke!
Vi er her jo for de folk som gerne vil have de danske udgivelser så billigt som det er muligt.
Titlerne på dvdstrax har både danske tekster, er billigere end jeres, og så er det selv de nyeste titler.....så din sætning "så billigt som det er muligt",
kan let misforstås!!
torkild Udelukket fra forum Produktionsteknikker, Dynaudio
Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1309
Sendt: 26 November 2008 kl. 01:39 | IP-adresse registreret
lapo skrev:
steffenman skrev:
Vi er her jo for de folk som gerne vil have de danske udgivelser så billigt som det er muligt.
Titlerne på dvdstrax har både danske tekster, er billigere end jeres, og så er det selv de nyeste titler.....så din sætning "så billigt som det er muligt", kan let misforstås!!
En films pris skal regnes ud fra indhold (kvalitet fra indholdet data mæssigt) og prisen på fragt. Hvordan ser det så ud ?
Stadig, bliver filmene ikke billigere end det er muligt for steffenman at sælge dem og stadig overleve.
__________________ Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 517
Sendt: 26 November 2008 kl. 08:40 | IP-adresse registreret
lapo skrev:
steffenman skrev:
Titlerne på dvdstrax har både danske tekster, er billigere end jeres, og så er det selv de nyeste titler.....så din sætning "så billigt som det er muligt", kan let misforstås!!
Dette skyldes at de sælger norske udgaver som kan anskaffes billigere. Dette betyder de indkøber den fra den norske distributør.
Den danske distributør er dyrere med deres udgivelser, derfor er prissætningen dyrere.
__________________ 109 Blu-ray film and counting!
Ejer af Mowee I/S & Mowee ApS.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum