Forfatter |
|
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
Sendt: 21 November 2008 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
og den blev 14.52.....
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 21 November 2008 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
I har min fulde sympati, da fejlen følger Murphy's lov, om at computerfejl altid sker på en fredag. Ham der er ekspert og kan fixe det på 3 minutter, er naturligvis taget på weekend og har svarer på mobilen.  EDIT: Klokken har passeret 16:00.  (Så er det overtiden det kører på nu...)
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
notional Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 561
|
Sendt: 22 November 2008 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
At hardwaren crasher, beviser jo bare vigtigheden af redundant systemer.
Håber Mowee har fået sig en slem overraskelse og får det ordnet med det samme. At kunden kan stole på firmaet er alt, hvorfor frygten for et nedbrud under en ordre eller kreditkortbetaling kan slå enhver troværdighed overfor firmaet ihjel.
Startvanskeligheder ser man desværre (for) ofte, men det her er en brøler af de store.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 22 November 2008 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
notional skrev:
At hardwaren crasher, beviser jo bare vigtigheden af redundant systemer.
Håber Mowee har fået sig en slem overraskelse og får det ordnet med det samme. At kunden kan stole på firmaet er alt, hvorfor frygten for et nedbrud under en ordre eller kreditkortbetaling kan slå enhver troværdighed overfor firmaet ihjel.
Startvanskeligheder ser man desværre (for) ofte, men det her er en brøler af de store. |
|
|
Hardware, der holder hvad det lover, er essentielt når lav nedetid prioriteres. Vi ved jo så ikke hvad fejlen er, i dette tilfælde, udover at der er meldt om hardwarefejl. Spejlede servere er en god ting.  Jeg har dog prøvet at have et ehandelssite kørende hos et hostingfirma, der ikke kunne finde ud af at konfigurere tre servere i en klynge korrekt. Det var et mareridt, til de lærte det.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 22 November 2008 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det hostingfirma, der håndterer mowee.dk's navneservere, har denne hjemmeside.  Var det mig, ville jeg nok vælge et mere prof hostingfirma.  De er næppe godkendt til at håndtere kortbetalinger (dette gæt står for min egen regning).
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 22 November 2008 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Det hostingfirma, der håndterer mowee.dk's navneservere, har denne hjemmeside. 
Var det mig, ville jeg nok vælge et mere prof hostingfirma.  De er næppe godkendt til at håndtere kortbetalinger (dette gæt står for min egen regning).
|
|
|
He he maj 2008  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 22 November 2008 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Spencer skrev:
Det hostingfirma, der håndterer mowee.dk's navneservere, har denne hjemmeside. 
Var det mig, ville jeg nok vælge et mere prof hostingfirma.  De er næppe godkendt til at håndtere kortbetalinger (dette gæt står for min egen regning).
|
|
|
He he maj 2008  |
|
|
Ja, det er jo længe siden, og det link de angiver, er til et hostingfirma, der tilbyder denne betalingsgateway. Jeg kan så ikke lige finde PBS's egen anbefaling nogetsteds, på denne liste. EDIT: Det er så et hostingfirma, der drives af én mand. LinkVi skal nok først vente at der er noget oppe, en gang efter weekenden.  Hvis det er hostet af samme firma, som har navneserverne, så kører hostingen ifølge webhostpriser.dk, på Unix-servere. Når det altså først kører, så bør det være stabilt.  Jeg kan kun ønske god vind, herfra! Mowee I/S drives iøvrigt af to mand. Hvis deres betalingsmodul er hostet hos DIBS, har jeg helt medlidenhed med dem, for de er da nogle konfirmander, der har tyvstartet julebryggen uden at tjekke styrken, med små slurke.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 517
|
Sendt: 23 November 2008 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Vi har udelukkende haft en server igennem unihost. Alle betalings gateways m.v. er IKKE fra dem. Vi benytter epay til vores kortbetalinger.
Serveren burde være kørende i aften.
Mht. Mowee I/S så er dette min anden virksomhed som laver applikationer ;)
mowee.dk er ejet af Mowee ApS
Det har bare taget tid at få alle produkter m.v. sat på den nye server, hvilket er grunden til den lange ventetid! Vi har arbejdet nærmest i døgndrift for at ordne dette.
__________________ 109 Blu-ray film and counting!
Ejer af Mowee I/S & Mowee ApS.
Håndtering af mediafremvisning.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 23 November 2008 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
steffenman skrev:
Hej,
Vi har udelukkende haft en server igennem unihost. Alle betalings gateways m.v. er IKKE fra dem. Vi benytter epay til vores kortbetalinger.
Det har bare taget tid at få alle produkter m.v. sat på den nye server, hvilket er grunden til den lange ventetid! Vi har arbejdet nærmest i døgndrift for at ordne dette.
|
|
|
Epay er på PBS's liste, så det er et fornuftigt valg. Så bliver det jo spændende at se hvilke titler I har på det nye site.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
Sendt: 23 November 2008 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
steffenman skrev:
Hej,
|
|
|
Jamen vi glæder os skam ...  Smider du lige en besked herinde når det kører ? __________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
Til top |
|
|
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
|
Sendt: 23 November 2008 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal jeg nok!
__________________ 109 Blu-ray film and counting!
|
Til top |
|
|
Delaney Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 801
|
Sendt: 24 November 2008 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der nyt på hjemmesiden.
__________________ Kælderbio
Emotiva | Vienna Acoustics | SVS | SB Duet
|
Til top |
|
|
lapo Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 140
|
Sendt: 24 November 2008 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
steffenman skrev:
Hej,
|
|
|
Hmmmmm........det var igår aftes, og idag ser heller ikke for godt ud!?!?!
Siden stod til åbning d 20 nov 23:59(for folk der har fulgt med, var den oprindelige dato adskillige uger inden!!), og her 4 dage(og uger) senere, er
der stadig intet nyt...det er bare ikke pålideligt nok!
Sorry Steffen, det er en OM'er!! Tror at jeg køber min Blu-rays andetsteds.....men pøj pøj med det hele, hvis der da nogensinde sker noget!? __________________ Toshiba HD-XE1, PS3, Onkyo TX-SR875, Samsung LE32R86
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 24 November 2008 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er siden endelig i luften! Jeg er dog ikke synderligt imponeret af prisen - de fleste film koster over 170kr. + fragt på 29kr. Og det er endda et "åbningstilbud". Jeg tror jeg beholder mine udenlandske venner  Men held og lykke da
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 24 November 2008 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Jeg er dog ikke synderligt imponeret af prisen - de fleste film koster over 170kr. + fragt på 29kr.
Og det er endda et "åbningstilbud". |
|
|
Jeg blev også en smule skuffet. Hvis normalprisen var i nærheden af 170 kr. ville det være rigtig flot, men jeg fornemmer at de ender nærmere butiksprisen, ligesom f.eks. www.dvdoo.dk. Faktisk kan man godt finde nye film billigt i enkelte Bilka-butikker og måske også El-Giganten. Og kommer fragt så oveni, så begynder det at knibe.
|
Til top |
|
|
lapo Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 140
|
Sendt: 24 November 2008 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er heller ikke imponeret!!
Tjek så hellere denne side:
http://www.dvdstrax.dk/index.php?m=0&p=0&SCREEN=pr&pr=1383&d epartment=&searchString=&maincat=&letter=&order=8
Og klik evt fra laveste-højeste for laveste priser først!!
De fleste titler, og mange af den Mowee har til 170kr, står til 139dkk, og det er skandinaviske titler MED danske tekster! De bliver sendt fra DK,
med dag til dag levering med post-DK(afhængigt af bestilling), og til en fragtpris på 29dkk uafhængigt af antal titler....!! Tror kun de har 13 ud af
260 titler, der er dyrere end 170dkk....!?
Virkelig pålidelig sælger, har brugt dem med succes mange gange, og de har de bedste priser på de nyeste titler, og oftest med hurtigere
release....!! Købte f.eks. selv Ironman en uge inden DK release til 169dkk på Blu-ray!!
Synes det er godt med lidt bred konkurrence på priserne for Blu-ray......sorry Steffen!!
__________________ Toshiba HD-XE1, PS3, Onkyo TX-SR875, Samsung LE32R86
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 24 November 2008 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen, helt ærligt...Black Hawk Down til 244kr med fragt?! WTF? Den kan jo fåes hos Play og DVD UK til omkring £10!
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
|
Sendt: 24 November 2008 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er siden kørende.
AM-E, dette er den danske udgave af Black Hawk Down med DTS-HD MA 7.1, AVC encode og danske tekster. UK udgave er 5.1 pcm, kun engelske undertekster og Mpeg2
Mht. åbningstilbud er det kun få som er justeret ekstra ned, da vi generelt ønsker en lav pris politik.
grunden til at dvdstrax er i stand til at sælge endnu billigere er fordi at hvad der koster f.eks. koster 150 DKK i indkøb også koster 150 NOK i indkøb. Derved åbner de yderligere rabatter ved valuta. __________________ 109 Blu-ray film and counting!
|
Til top |
|
|
Mr_Tarantino Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1556
|
Sendt: 24 November 2008 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjekkede lige siden ud - og hold da k... hvor er det dyrt! Det kan jo gøres minimum billigere i snart alle andre butikker, og her tænker jeg rent fysiske butikker og ikke hjemmesider. 
Langt de fleste titler jeg lige skimtede igennem fåes til samme pris eller under hos Stereo Studio, El-Giganten osv... Det må en hjemmeside da kunne gøre bedre...
|
Til top |
|
|
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
Sendt: 24 November 2008 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg er heller ikke synderligt imponeret.
MVH WRONG
__________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
Til top |
|
|