Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 17:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Handel hos streamtech? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 26 Juni 2008 kl. 01:31 | IP-adresse registreret  

Hejsa er der nogle af jer der som har handlet hos Streamtech.dk og hvordan har jeres oplevelse af handlen været... evt. nogle som har haft brug for videre service eller hjælp fra dem efter handel er gennemført?
Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 26 Juni 2008 kl. 08:09 | IP-adresse registreret  

Jeg har handlet der og servicen er i top, også efter købet. Det er i hvert fald hvad jeg har oplevet.
Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Juni 2008 kl. 11:56 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:
Jeg har handlet der og servicen er i top, også efter købet. Det er i hvert fald hvad jeg har oplevet.

Super... det havde jeg nu også indtryg af, når man læser deres hjemmeside, at det er noget som de vægter meget. Men ville da lige høre inden jeg knalder en stor ordre af

Buyer no 1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 26 Juni 2008 kl. 20:33 | IP-adresse registreret  

Jeg har også handlet hos Streamtech, og kun oplevet meget tilfredsstillende service 
Til top Vis Buyer no 1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Buyer no 1

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006
Lokalitet: København
Sendt: 26 Juni 2008 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

Har handlet med StreamTech flere gange, og kun oplevet god service og entusiastisk betjening.

På et tidspunkt bestilte jeg en Duet og en lille digi-amp (mener jeg det var). Jeg fik så en mail om, at netop den kombination snart ville blive lanceret som bundle til reduceret pris, og det skulle jeg naturligvis også ha' det til - så beløbet på min ordrebekræftelse var for højt og ville blive fratrukket xx kr. inden det blev trukket. Han nærmest beklagede evt. ulejlighed den fejlagtige ordrebekræftelse måtte afstedkomme for mig 

Det synes jeg er meget fin og ærlig salgsmoral!

/ERLA

Til top Vis erla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erla Besøg erla's Websted

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Juni 2008 kl. 21:37 | IP-adresse registreret  

erla skrev:

Har handlet med StreamTech flere gange, og kun oplevet god service og entusiastisk betjening.

På et tidspunkt bestilte jeg en Duet og en lille digi-amp (mener jeg det var). Jeg fik så en mail om, at netop den kombination snart ville blive lanceret som bundle til reduceret pris, og det skulle jeg naturligvis også ha' det til - så beløbet på min ordrebekræftelse var for højt og ville blive fratrukket xx kr. inden det blev trukket. Han nærmest beklagede evt. ulejlighed den fejlagtige ordrebekræftelse måtte afstedkomme for mig 

Det synes jeg er meget fin og ærlig salgsmoral!

/ERLA

Se den slags dur, det var der mange som kunne lære noget af er jeg sikker på!

Jeg har netop selv øje på nogle ting, som pt. ikke tilbydes som bundle,og har derfor skrevet til ham og forhørt mig om, hvorvidt vi måske kan finde en "special price", så nu må vi se. Men ud fra det som du skriver ovenfor, så lyder det da ikke helt urealistisk. Og er det tilfældet, så er det godt nok fin kundebehandling

el_serpiente
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Sendt: 13 Maj 2009 kl. 09:17 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige købt en sqeezebox og NAS hos Streamtech og jeg kan kun anbefale dem.

Jeg var vanskelig og ville have ændret ordren midt i det hele hvilket ikke var et problem derudover fik jeg en masse assistance over mail da jeg ikke rigtigt kunne få opsat mit windows til at lege med NAS'en. De svarrede hurtigt på alle forespøgelser.

Jeg kan virkelig anbefale at handle hos dem.

Til top Vis el_serpiente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af el_serpiente

sd2100
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 09:43 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
Hejsa er der nogle af jer der som har handlet hos Streamtech.dk og hvordan har jeres oplevelse af handlen været... evt. nogle som har haft brug for videre service eller hjælp fra dem efter handel er gennemført?

De kan anbefales på det varmeste. Købte SB3 hos dem. God service generelt + de svarer på mail .

Til top Vis sd2100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sd2100

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 09:47 | IP-adresse registreret  

Samme her

Købte en readynas  duo  ,  fik sat  baracuda diske i for næsten igen penge   super duper service hele vejen igennem.

Faktisk er det en af de bedste steder jeg har handlet med ,   jeg kan huske.

golfdane
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 10:07 | IP-adresse registreret  

Købte en SB3. Super levering og nul problemer. Det var der heller ikke, da dyret gik totalt i sort under en firmware opdatering. En e-mail, og 2 dage
efter kom en ny med posten, og jeg returnerede den gamle.

Min anbefaling herfra.
Til top Vis golfdane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af golfdane

Encore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 10:16 | IP-adresse registreret  

Kan kun tilslutte mig roserne. Jeg lånte først en Transporter på prøve, og siden fik jeg lov at låne en SB3 mens de ventede
på at Duet'en skulle komme til landet. Så når jeg på et tidspunkt skal have en NAS-server, så hedder det Streamtech.   
Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore

hitachi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 21 April 2010 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

Super go` service og anbefales rigtig meget !
Til top Vis hitachi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hitachi

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 23 April 2010 kl. 23:34 | IP-adresse registreret  

Har ikke selv personligt handlet der. Men kender en del der har. De taler rigtig godt om dem. Super service og rådgivning

sigma6
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003
Sendt: 23 April 2010 kl. 23:46 | IP-adresse registreret  

De er sgu også dyre!!!!

Denne her fåes næsten 1100 kr billigere i el-giganten. http://www.streamtech.dk/nas-og-medieservere-41/readynas-ser vere-68/netgear-readynas-duo-1x500-gb-as-disk-219.html

Til top Vis sigma6's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sigma6

hitachi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 24 April 2010 kl. 07:44 | IP-adresse registreret  

sigma6

Kan se nederst i dit indlæg at VASSAGOHIFI skulle være en god butik.Men mon ikke også man kan finde noget, som de er noget dyrere med :-) Under alle omstændigheder , vil du have opbakning og service så koster det altid noget.

Til top Vis hitachi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hitachi

Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003
Sendt: 24 April 2010 kl. 08:50 | IP-adresse registreret  

hitachi skrev:

sigma6

Kan se nederst i dit indlæg at VASSAGOHIFI skulle være en god butik.Men mon ikke også man kan finde noget, som de er noget dyrere med :-) Under alle omstændigheder , vil du have opbakning og service så koster det altid noget.

nej der har du ikke ret ...  Vassago har de bedste priser OG god service samtidigt

jeg har ringet til streamtech de virker meget kompetente og service mindede
men der deres priser er ikke de laveste ...
men vil godt betale noget for god service det ikke det ... bare det ikke er afgørende forskelle i pris

Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted

QWERTY126
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006
Sendt: 24 April 2010 kl. 08:53 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:

Havde en SB3 som gik i stykker efter garantien - fik en ny af Streamtech Gratis !!! Super service

Til top Vis QWERTY126's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af QWERTY126

sigma6
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003
Sendt: 25 April 2010 kl. 00:39 | IP-adresse registreret  

hitachi skrev:

sigma6

Hvis jeg kunne finde noget som helst af det anlæg som jeg har købt ved vassago, til næsten ½ pris, så havde jeg sgu også gjort det. M en hvis jeg ringede til Vassago og sagde jeg kunne få det billigere andre steder, så er jeg faktisk oerbevist om han ville sælge ligeså billigt!

Og hvilken service er det de giver, der koster så meget? Jeg ringer da bare til netgear hvis jeg har problemer med deres varer!

Til top Vis sigma6's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sigma6

Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003
Sendt: 25 April 2010 kl. 08:34 | IP-adresse registreret  

QWERTY126 skrev:

rattanhuset skrev:

Havde en SB3 som gik i stykker efter garantien - fik en ny af Streamtech Gratis !!! Super service

det lyder som super service ...

men må stadig sige .. de nød til at justere prisen efter de andre internetbutikker ..
ja det må de da selv om ...

men jeg har lige købt SB Touch og en USB harddisc
og købte den netop ikke hos streamtech af samme grund
de tager 2275,- og jeg gav 1953,-

det er over 300kr
det er lige nok til 2store bøffer og en OK flaske rødvin
eller 2 nye plader ........

men respekt for den service...

Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted

Encore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008
Sendt: 25 April 2010 kl. 10:35 | IP-adresse registreret  

Jakobsen skrev:
QWERTY126 skrev:

rattanhuset skrev:
Hejsa er der nogle af jer der som har handlet hos Streamtech.dk og hvordan har jeres oplevelse af
handlen været... evt. nogle som har haft brug for videre service eller hjælp fra dem efter handel er gennemført?

det lyder som super service ...

men må stadig sige .. de nød til at justere prisen efter de andre internetbutikker ..ja det må de da selv om ...

men jeg har lige købt SB Touch og en USB harddisc og købte den netop ikke hos streamtech af samme grundde tager
2275,- og jeg gav 1953,-

det er over 300kr det er lige nok til 2store bøffer og en OK flaske rødvineller 2 nye plader ........

men respekt for den service...

Jeg vil godt gi' 10% ekstra for god service (det betyder jo heller ikke at man ikke kan forsøge at forhandle, i hvert fald ved
lidt større køb ). God service betyder jo også at man sparer en masse ærgrelser, og det er virkelig penge værd IMHO ...
Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes