Forfatter |
|
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
freako skrev:
Den dér KW250 er en rigtig øjebæ, ikke? At den koster skjorten + boxen hjælper sgu ikke ret meget... PRSE har helt ret - den ligner et plastic-konfirmationsanlæg!  |
|
|
Smag og behag - men jeg vil nu sige at jeg kan forstå hvis man synes den er grim, men jeg kan ikke forstå hvad det er der giver associationer til plastic-anlæg? Det må være fordi man ikke har set MF's finish "live"...
freako skrev:
Hvilke HiFi-nørder kunne i øvrigt drømme om at investere i noget så latterligt som en DAB tuner? |
|
|
Det er IKKE et produkt der er lavet til "hifi-nørder"! Bortset fra dét, så vil jeg påstå at det minder om fanatisme hvis man nægter at købe produktet hvis man ellers synes CD-lyden (og FM-lyden) er god, men blot nægter at eje et DAB-apparat. Det er jo frivilligt at bruge det, og som sagt, hvis man hellere vil være fri, så er man jo frit stillet til at købe f.eks. A5 CD, Pre og Power i stedet, og undvære tuneren. Det koster bare flere penge, hvis man alligevel er i gang med at købe det i ét hug.
Undskyld hvis jeg lyder overdrevent "hjernevasket sælger"-agtig - jeg synes bare den er fed... Det betyder ikke at jeg synes alle skal købe én, det er ikke løsningen for alles hifi-problemer. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
Til top |
|
|
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen, hvorfor er det så du synes den er fed?
Altså jeg personligt ville skam IKKE klage hvis den dumpede ind af døren ( skidtet kan vel sælges ) og sådan tror jeg da bestemt også mange andre herinde har det.
Men som en anden bruger har sagt; pænt surt at skulle undvære hele systemet hvis der er bare gået gak i en af delene.
Dog synes jeg nu den ser "vold-blær-bling-bling-biatch-her-kommer-jeg-cool-ud".
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
Til top |
|
|
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syndes den er flot.Dog er jeg ikke saa vild med alt i 1.Har dog haft deres CD pre24 som jeg var meget glad for.(dog uden eff delen/tuner).MF har altid varet kendt for at give meget valuta for pengene(store kasser)
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Folk der giver så mange penge køber ikke en alt i en box. de køber tingene i hver deres kabinet (som der tidliger er skrevet i indlæget: nu kan der ikke nørdes med signalkabler)
Og dem der vil have alt i en går somrelt ikke op i lyd og vil ikke give så meget!
Såååå den er svær at placere efter mening. Hvem er målgruppen? ? ?
|
Til top |
|
|
copman Forum Bruger

Bruger siden: 23 Januar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 518
|
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
B***s**t.
Den er da for lækker og kan sagtens præstere "rigtig" high end lyd, ISÆR da man har gjort samtlige signalveje ultrakorte (ingen externe signalkabler) og lavet den elektriske tilpasning 100% optimal.
Så kan man nørde med ht. kabler (evt. højttalere). Og endelig: I betragtning af at det er rigtig high end, ja så er prisen mere end rimelig. Mange af den slags int. forstærkere eller for den sags skyld en enkelt mono amp koster det samme eller mere...
Målgruppen? Det kunne være mig.
|
Til top |
|
|
winter Forum Bruger

|
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
copman skrev:
B***s**t.
Den er da for lækker og kan sagtens præstere "rigtig" high end lyd, ISÆR da man har gjort samtlige signalveje ultrakorte (ingen externe signalkabler) og lavet den elektriske tilpasning 100% optimal.
Så kan man nørde med ht. kabler (evt. højttalere). Og endelig: I betragtning af at det er rigtig high end, ja så er prisen mere end rimelig. Mange af den slags int. forstærkere eller for den sags skyld en enkelt mono amp koster det samme eller mere...
Målgruppen? Det kunne være mig.
Pjat! Du skal ha' KW 500 samt KW SACD |
|
|
|
Til top |
|
|
copman Forum Bruger

|
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, spiller også fornuftigt!!
Hvor i byen har du fundet de to tøser?? 
|
Til top |
|
|
winter Forum Bruger

|
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=copman]
Ja, spiller også fornuftigt!!
Hvor i byen har du fundet de to tøser?? 
Kender dem desvarre ikke.Billedet er fra en fest her i london sidste sommer som jeg var med til.Eneste jeg ved er at de var fra US .
|
Til top |
|
|
copman Forum Bruger

|
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg føler mig som spædbarn igen og lige nu skriger jeg på MÆÆÆLK!!! 
mvh
|
Til top |
|
|
kiro Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 459
|
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Viste lige konen et billedet af den, hun syntes den styre for vildt så den har tilsyneladende en høj WAF effekt, og ærligt havde jeg 47kg måtte den da gerne stå på min mit nye HIFI møbel den ville passe perfekt og samtidig kunne jeg bruge mine kabler til hjemme bioen hvor der kunne leges.
Mvh.
kiro
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
Jamen, hvorfor er det så du synes den er fed? |
|
|
Skal man synes at noget er "løsningen på alles hifi-problemer" for at synes det er fedt? Jeg synes det er en fed maskine, og jeg overvejer seriøst at købe den, fordi det er billigere og bedre end dét system jeg ellers er på nippet til at investere i. Med andre ord: Jeg synes den er fed, fordi den er løsningen på MINE hifi-problemer... 
nosferatu89 skrev:
Dog synes jeg nu den ser "vold-blær-bling-bling-biatch-her-kommer-jeg-cool-ud".
|
|
|
NÆMli ja! __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
Folk der giver så mange penge køber ikke en alt i en box. |
|
|
Nååå, så er det derfor de første to ER bestilt... (ikke iberegnet den som jeg sandsynligvis selv skal have...)
Hi-Sonny-Fi skrev:
de køber tingene i hver deres kabinet (som der tidliger er skrevet i indlæget: nu kan der ikke nørdes med signalkabler)
Og dem der vil have alt i en går somrelt ikke op i lyd og vil ikke give så meget!
Såååå den er svær at placere efter mening. Hvem er målgruppen? ? ?
|
|
|
Jeg er ikke enig. Målgruppen er, med MF's egne ord, musikelskere. Ikke hifi-entusiaster, og ikke "indretnings-arkitekter" der vil have mini-anlæg. Folk der bare vil have en simpel, men god løsning på dét at få sin musik leveret på et kvalitetsmæssigt højt niveau.
Der findes faktisk en del musik-entusiaster, der går op i god lyd - men ikke i hifi. Netop fordi de ikke interesserer sig for hifi som sådan, er de bare sjældne i et forum som dette. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
Til top |
|
|
Mercury Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
Det er jo mange penge, men kigger man på hvad der ligger i den er det ikke dyrt - hvis du køber en A5 CD, A5 Pre, A5 Power og A5 FM/DAB, så giver du 72.000,-, for et system der faktisk er ringere.
|
|
|
DERTIL SKAL LÆGGES 3 SÆT INTERCONNECT I TILSVARENDE KVALITET OG 4 NETKABLER DITTO, DET KAN I MIN VERDEN KOMME PÅ DEN FORKERTE SIDE AF 30 KILO, SÅ DET HER MINE HERRER ER ET "BARGAIN". (ups caps lock).
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
copman skrev:
|
|
|
Det er lige præcis dét der er det morsomme. Hvis nogen uploadede et system i "mit anlæg" bestående af et komplet A5 setup, så ville brugerne stå på tæerne af hinanden for at rose det superfede hifi-setup. Leverer man samme/bedre ydelse i én kasse for færre penge, så er det pludselig knapt nok hifi? Og high-end, det kan det da SLET ikke være når der kun er én kasse... __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
Til top |
|
|
prse Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selvølgelig er det en fed kasse, når man får så meget for pengene, men den burde i det mindste komme i sort...?
|
Til top |
|
|
freako Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 400
|
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
freako skrev:
Den dér KW250 er en rigtig øjebæ, ikke? At den koster skjorten + boxen hjælper sgu ikke ret meget... PRSE har helt ret - den ligner et plastic-konfirmationsanlæg!  |
|
|
Smag og behag - men jeg vil nu sige at jeg kan forstå hvis man synes den er grim, men jeg kan ikke forstå hvad det er der giver associationer til plastic-anlæg? Det må være fordi man ikke har set MF's finish "live"...
freako skrev:
Hvilke HiFi-nørder kunne i øvrigt drømme om at investere i noget så latterligt som en DAB tuner? |
|
|
Det er IKKE et produkt der er lavet til "hifi-nørder"! Bortset fra dét, så vil jeg påstå at det minder om fanatisme hvis man nægter at købe produktet hvis man ellers synes CD-lyden (og FM-lyden) er god, men blot nægter at eje et DAB-apparat. Det er jo frivilligt at bruge det, og som sagt, hvis man hellere vil være fri, så er man jo frit stillet til at købe f.eks. A5 CD, Pre og Power i stedet, og undvære tuneren. Det koster bare flere penge, hvis man alligevel er i gang med at købe det i ét hug.
Undskyld hvis jeg lyder overdrevent "hjernevasket sælger"-agtig - jeg synes bare den er fed... Det betyder ikke at jeg synes alle skal købe én, det er ikke løsningen for alles hifi-problemer.
|
|
|
Bare rolig Tape-Connection-man! Jeg synes bare den er "anti-macho", og har i øvrigt haft en bøv dag. Det kunne (desværre) tænkes at den lyder bedre end mit anlæg, who knows? Men den ligner noget billigt gejl alligevel.
Mvh  __________________ Freako (always happy but never satisfied)
Luxman - Holfi - Thule - Dynaudio - Audio Pro
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
freako skrev:
Bare rolig Tape-Connection-man! Jeg synes bare den er "anti-macho", og har i øvrigt haft en bøv dag. Det kunne (desværre) tænkes at den lyder bedre end mit anlæg, who knows? Men den ligner noget billigt gejl alligevel. |
|
|
Det er fair nok, smag og behag som sagt. Jeg vil så igen anføre at dét skyldes at et billede ikke gør apparatet (som med så mange andre produkter) retfærdighed, fordi det på billedet netop kun er designet, og ikke kvalitetsfornemmelsen, der træder igennem. Det er lidt ala B&O vs. sølvfarvet Denver. Du kan lave et billigt plastic-apparat nok så flot designet, hvis kvaliteten af finish'en ikke følger med, vil det altid se billigt ud. Fornemmelsen af "dyrt" ligger - efter min mening - mere i udførelsen af kvaliteten, end i designet.
Men ja, det ER et "love or hate" design. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
Til top |
|
|
winter Forum Bruger

|
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
freako skrev:
Otto, TC skrev:
freako skrev:
|
|
freako skrev:
|
|
Undskyld hvis jeg lyder overdrevent "hjernevasket sælger"-agtig - jeg synes bare den er fed... Det betyder ikke at jeg synes alle skal købe én, det er ikke løsningen for alles hifi-problemer.
|
|
|
Bare rolig Tape-Connection-man! Jeg synes bare den er "anti-macho", og har i øvrigt haft en bøv dag. Det kunne (desværre) tænkes at den lyder bedre end mit anlæg, who knows? Men den ligner noget billigt gejl alligevel.
Mvh 
Billigt gejl I forhold til hvad Thule? Come on... |
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med andre ord, jeg synes ikke den ser hverken mere eller mindre billig ud end resten af MF's produkter. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
Til top |
|
|
SoundMan Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 188
|
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
Folk der giver så mange penge køber ikke en alt i en box. de køber tingene i hver deres kabinet (som der tidliger er skrevet i indlæget: nu kan der ikke nørdes med signalkabler)
Såååå den er svær at placere efter mening. Hvem er målgruppen? ? ? |
|
|
Hhhhmmmmm...... ja, her kom jeg lige til at tænke på B&O: dér giver du mange penge for "alt i en box"..........men går ikke op i lyd, og betaler mange penge for det.......og kan ikke nørde med kabler  Det var lidt off topic, men jeg kunne ikke lade være. Jeg er stadig i "tilhænger gruppen" på KW 250s. En af de ting der tiltaler mig er bl.a. at man temmelig sikkert får vellyd ud fra en enkelt box, der vil tage sig godt ud i stuen. Som "TC-gutten" så rigtigt skriver er der alt for få af disse seriøse bud på markedet, hvilket selvfølgelig skyldes manglende efterspørgsel. Her har man i mine øjne chancen for at få sig et seriøst anlæg der tager sig diskret ud i rummet og samtidig (for håbentlig) leverer varen..... __________________ MVH Allan
|
Til top |
|
|