Forfatter |
|
MaltheK Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 864
|
Sendt: 18 Juli 2008 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm hvis de er så lange, så kan du vel godt lige korte 0,5 m. af dem og forære til mig? 
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 18 Juli 2008 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
gl.jas skrev:
Brian7500 skrev:
Så er Valhallas dage talte kan jeg høre
Og tillykke med de nye højttalere. De er fantastisk smukke....
|
|
|
1 : Hæ. Prisen holder mig tilbage, "so far" , men det står naturligvis højt på ønskesedlen.
2 : Takker. Jeg finder dem også meget smukke og finishen er overordentlig god. Samlinger er fuldendte og lakeringen er helt i topklasse, så nu står her også et flot møbel..
|
|
|
Men kunne ikke finde noget info om den på hjemmesiden.
Findes det ikke endnu? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 18 Juli 2008 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
Sendt: 19 Juli 2008 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
gl.jas skrev:
Brian7500 skrev:
Så er Valhallas dage talte kan jeg høre
Og tillykke med de nye højttalere. De er fantastisk smukke....
|
|
|
1 : Hæ. Prisen holder mig tilbage, "so far" , men det står naturligvis højt på ønskesedlen.
2 : Takker. Jeg finder dem også meget smukke og finishen er overordentlig god. Samlinger er fuldendte og lakeringen er helt i topklasse, så nu står her også et flot møbel..
|
|
|
Men kunne ikke finde noget info om den på hjemmesiden.
Findes det ikke endnu?
|
|
|
Jeg mener, at de nye oplysninger er under udarbejdelse, så efter ferien skulle der dukke noget info op... __________________ My other toy has tits.
|
Til top |
|
|
gl.jas Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juli 2008 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
MaltheK skrev:
hmm hvis de er så lange, så kan du vel godt lige korte 0,5 m. af dem og forære til mig?   |
|
|
Desværre.. Så kan de ikke bruges til konens sjippe-øvelser
__________________ My other toy has tits.
|
Til top |
|
|
gl.jas Forum Bruger

|
Sendt: 28 September 2008 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige læst testen af Raidhos AYRA C1 i hifi-plus . . Læs den hvis du har muligheden. Stærkt at et lille dansk firma i den grad formår at sætte standard.
Du får lige en appetitvækker fra fars egen stue. Det er dog ikke de originale standere..

__________________ My other toy has tits.
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

|
Sendt: 28 September 2008 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
gl.jas skrev:
Har lige læst testen af Raidhos AYRA C1 i hifi-plus . . Læs den hvis du har muligheden. Stærkt at et lille dansk firma i den grad formår at sætte standard.
Du får lige en appetitvækker fra fars egen stue. Det er dog ikke de originale standere.. |
|
|
Nye højttalere igen? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
full blown Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 337
|
Sendt: 28 September 2008 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hil i Nord
Undertegnede har faktisk et sæt på besøg i min stue for tiden, de spiller ganske enkelt fantastisk, utroligt homogent og forbandet dybt af en speaker på stander, jeg har endnu til gode at høre noget bedre i min egen stue 
Samtidig er de ultra smukke på den tilhørende stander som de sælges sammen med!.
Mvh F.B __________________
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

|
Sendt: 28 September 2008 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
full blown skrev:
Hil i Nord
Undertegnede har faktisk et sæt på besøg i min stue for tiden, de spiller ganske enkelt fantastisk, utroligt homogent og forbandet dybt af en speaker på stander, jeg har endnu til gode at høre noget bedre i min egen stue 
Samtidig er de ultra smukke på den tilhørende stander som de sælges sammen med!.
Mvh F.B
|
|
|
Vi vil da gerne se billeder....
Har du stadig dit Densen system?
__________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
Sendt: 28 September 2008 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er rigtig fine sager du har dig der!
Men hvor har du købt Burmester i DK? eller er det købt fra udlandet? Kan ikke rigtig hitte rede i hvem der er den danske distributør..
|
Til top |
|
|
gl.jas Forum Bruger

|
Sendt: 28 September 2008 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
gl.jas skrev:
Du får lige en appetitvækker fra fars egen stue. Det er dog ikke de originale standere.. |
|
|
Nye højttalere igen?
|
|
|
Har stadig C3... __________________ My other toy has tits.
|
Til top |
|
|
gl.jas Forum Bruger

|
Sendt: 28 September 2008 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
Men hvor har du købt Burmester i DK? eller er det købt fra udlandet? Kan ikke rigtig hitte rede i hvem der er den danske distributør.. |
|
|
Burmester er købt ved Oslo-hificenter. Jeg mener ikke der findes en dansk distributør, men tjek oslohificenter. Glimrende hjemmeside... __________________ My other toy has tits.
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

|
Sendt: 28 September 2008 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
gl.jas skrev:
Sjoenne skrev:
Men hvor har du købt Burmester i DK? eller er det købt fra udlandet? Kan ikke rigtig hitte rede i hvem der er den danske distributør.. |
|
|
Burmester er købt ved Oslo-hificenter. Jeg mener ikke der findes en dansk distributør, men tjek oslohificenter. Glimrende hjemmeside...
|
|
|
Ellers kig på www.hificonsult.se
De har også Burmester. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 28 September 2008 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
full blown skrev:
Hil i Nord
Mvh F.B
|
|
|
Sammenligner du så stadig med de System Audio du har stående??
Forøvrigt en særdeles smuk højttaler!
Mvh.
|
Til top |
|
|
full blown Forum Bruger

|
Sendt: 28 September 2008 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
full blown skrev:
Hil i Nord
Mvh F.B
|
|
|
Vi vil da gerne se billeder....
Har du stadig dit Densen system?
|
|
|
Jep jeg har stadig Densen stående!. Man er jo i risikozonen for at blive kaldt brancemedlem og andre ubehagelige ting når man viser billeder af gear man ikke selv ejer, så derfor har jeg ikke smidt billeder ind på min tråd, da de jo ind til videre er lånte
mvh __________________
|
Til top |
|
|
full blown Forum Bruger

|
Sendt: 28 September 2008 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
full blown skrev:
Hil i Nord
Mvh F.B
|
|
|
Mvh.
|
|
|
Naah, jeg sammenligner ikke kun med de 1280er jeg har stående nu, har også haft andre inde forbi i mit system som jeg holder dem op imod.
Forøvrigt tillykke med dine de nye .
Mvh __________________
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 28 September 2008 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
full blown skrev:
Milu skrev:
full blown skrev:
Hil i Nord
Mvh F.B
|
|
|
Mvh.
|
|
|
Naah, jeg sammenligner ikke kun med de 1280er jeg har stående nu, har også haft andre inde forbi i mit system som jeg holder dem op imod.
Mvh
|
|
|
Som jeg husker, spillede de jo også fremragende oppe ved dig (det er længe siden). Ja det er jo med at få prøvet noget - ellers lærer man ingen ting!
Jo jo mine nye er da helt ok!
Men jeg beundrer hver gang der dukker billeder op af de Ayra - den finish/træsort er ret smuk!
Mvh.
|
Til top |
|
|
full blown Forum Bruger

|
Sendt: 28 September 2008 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
full blown skrev:
Milu skrev:
full blown skrev:
Hil i Nord
Mvh F.B
|
|
|
Mvh.
|
|
|
Mvh
|
|
|
Som jeg husker, spillede de jo også fremragende oppe ved dig (det er længe siden). Ja det er jo med at få prøvet noget - ellers lærer man ingen ting!
Jo jo mine nye er da helt ok!
Men jeg beundrer hver gang der dukker billeder op af de Ayra - den finish/træsort er ret smuk!
Mvh.
|
|
|
Til prisen synes jeg da stadig at 1280erne spiller okay i mit casa, men C1`erne her er en lidt anden klasse, hvor jeg før synes SA spiller rimelig fast og præcis bas, måske ikke verdens dybeste,men stadig præcist, så må jeg sige at dette eksemplar piller mine egne fuldstændig fra hinanden. På madonnas nummer music, vælter det totalt på mine egne,i forhold til på C1`erne. De er forøvrigt i højglans sort
Undskyld til Mr jazz for at afspore din tråd lidt
Mvh __________________
|
Til top |
|
|
gl.jas Forum Bruger

|
Sendt: 29 September 2008 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
full blown skrev:
Til prisen synes jeg da stadig at 1280erne spiller okay i mit casa, men C1`erne her er en lidt anden klasse, hvor jeg før synes SA spiller rimelig fast og præcis bas, måske ikke verdens dybeste,men stadig præcist, så må jeg sige at dette eksemplar piller mine egne fuldstændig fra hinanden. På madonnas nummer music, vælter det totalt på mine egne,i forhold til på C1`erne. De er forøvrigt i højglans sort
Mvh
|
|
|
Alle velmente spor er kanon så klø bare på.
Men vær opmærksom på, at en så velspillende speaker som C1, er stærkt vanedannende. Pludselig har du pansat både kone og bil for at beholde vidunderet __________________ My other toy has tits.
|
Til top |
|
|
full blown Forum Bruger

|
Sendt: 29 September 2008 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
gl.jas skrev:
full blown skrev:
Mvh
|
|
|
Alle velmente spor er kanon så klø bare på.
Men vær opmærksom på, at en så velspillende speaker som C1, er stærkt vanedannende. Pludselig har du pansat både kone og bil for at beholde vidunderet
|
|
|
TOP!!!, jeg sender fruen afsted med det samme i japaneren, i bytte med det eksemplar af ayra C1 som står i din prægtige bolig .
Hygge __________________
|
Til top |
|
|