Forfatter |
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 10 Juli 2010 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
mbull skrev:
Arrrh, de ændrede ikke linket da jeg skiftede side... kiggede lige på de omtalte DaaD'er...
Kig under Promo, Antec A/V Cooler var den jeg tænkte på 
|
|
|
Ja du har fat i noget dér!
Men jeg tror det er for lidt airflow i den + dB er ikke helt lavt.
Der er én der har bygget en til en Graaf her, og sådan har jeg tænkt mig nogenlunde at bygge:

Mvh.
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 10 Juli 2010 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
De er spuki de DAAD, har oplevet at Pierre drejede dem ca. 10 cm og hele fokus i lydbilledet forandres, DET ER EDER MAME UHYGGELIG DU  |
|
|
Ja det kan sku høres hvordan de er vinklet 
Hvornår får HifiCable taget sig sammen og sendt de Furutech stik så vi kan få lavet et mkVI til mig 
|
|
|
Tjaa, de burde efter deres udsagn være afsendt fra tyskland for 8 dage siden og så skal de ompakkes hos hificable.dk, så kan faktisk ikke forstå at de ikke er kommet, men hva, det er jo ved at være en standart leveringstid på 6 uger for hificable.dk produkter . Hvis de ikke dukker op snart så må du få det jeg har lavet med 701/702 stik og så må jeg afmontere 601/602 R og genmonter 701/702 når de kommer, uden at ha lavet a-b test. så har jeg en kraftig fornemmelse at det billig 701/702 lyder best med mundorf lederne  |
|
|
Vendter skam bare til hificable får sig taget sammen og vi (læs du) får til til at bixe det sammen  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 10 Juli 2010 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
mbull skrev:
Arrrh, de ændrede ikke linket da jeg skiftede side... kiggede lige på de omtalte DaaD'er...
|
|
|
Der er én der har bygget en til en Graaf her, og sådan har jeg tænkt mig nogenlunde at bygge:

Mvh.
|
|
|
Nu skriver du at du vil bygge sådan en............... var det ikke noget med at du havde 10 tommelfingre  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 10 Juli 2010 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
De er spuki de DAAD, har oplevet at Pierre drejede dem ca. 10 cm og hele fokus i lydbilledet forandres, DET ER EDER MAME UHYGGELIG DU  |
|
|
Hvornår får HifiCable taget sig sammen og sendt de Furutech stik så vi kan få lavet et mkVI til mig 
|
|
|
Tjaa, de burde efter deres udsagn være afsendt fra tyskland for 8 dage siden og så skal de ompakkes hos hificable.dk, så kan faktisk ikke forstå at de ikke er kommet, men hva, det er jo ved at være en standart leveringstid på 6 uger for hificable.dk produkter . Hvis de ikke dukker op snart så må du få det jeg har lavet med 701/702 stik og så må jeg afmontere 601/602 R og genmonter 701/702 når de kommer, uden at ha lavet a-b test. så har jeg en kraftig fornemmelse at det billig 701/702 lyder best med mundorf lederne  |
|
|
Vendter skam bare til hificable får sig taget sammen og vi (læs du) får til til at bixe det sammen  |
|
|
Har du hørt fra Jensen vedr. dit Yter kabel ? __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

|
Sendt: 10 Juli 2010 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe - derfor nogenlunde! 
Mvh.
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 10 Juli 2010 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Vendter skam bare til hificable får sig taget sammen og vi (læs du) får til til at bixe det sammen 
|
|
|
Har du hørt fra Jensen vedr. dit Yter kabel ? |
|
|
Det skulle være sendt, så håber på at få det imorgen 
EDIT: Og imorgen er selvfølgelig på mandag, var lige lidt for hurtig  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
mbull Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 512
|
Sendt: 11 Juli 2010 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
mbull skrev:
|
|
|

Mvh.
|
|
|
Tja, om airflow'et er nok til en Graaf skal jeg ikke udtale mig. Det er næste også synd at stille sådan en tingst oven på den. Støjen fra den kan jo løses ved at skrue lidt om for lyden. Bruges den kun når det varmt, så er naboerne jo nok taget til stranden  __________________ Mvh
Steen
Mit anlæg...
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

|
Sendt: 11 Juli 2010 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
mbull skrev:
Milu skrev:
mbull skrev:
|
|
|

Mvh.
|
|
|
Tja, om airflow'et er nok til en Graaf skal jeg ikke udtale mig. Det er næste også synd at stille sådan en tingst oven på den. Støjen fra den kan jo løses ved at skrue lidt om for lyden. Bruges den kun når det varmt, så er naboerne jo nok taget til stranden 
|
|
|

|
Til top |
|
|
mbull Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 512
|
Sendt: 11 Juli 2010 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
mbull skrev:
Milu skrev:
mbull skrev:
|
|
|

Mvh.
|
|
|
Tja, om airflow'et er nok til en Graaf skal jeg ikke udtale mig. Det er næste også synd at stille sådan en tingst oven på den. Støjen fra den kan jo løses ved at skrue lidt om for lyden. Bruges den kun når det varmt, så er naboerne jo nok taget til stranden 
|
|
|

|
|
|
Antec A/V Cooler'en ... ellers uddyb lige ... __________________ Mvh
Steen
Mit anlæg...
|
Til top |
|
|
Jakobsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
Sendt: 11 Juli 2010 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
mbull skrev:
Milu skrev:
mbull skrev:
Milu skrev:
mbull skrev:
|
|
|

Mvh.
|
|
|
|
|
|

|
|
|
Antec A/V Cooler'en ... ellers uddyb lige ...
|
|
|
http://www.technologyfactory.eu/E_frame.html?http://www.tech nologyfactory.eu/E_art_1160.html
virker kun oven på apparater ser det ud til
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
... __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej pierre
det er da lige før dit møbel mellem ht'erne ligner et helt alter... er det dig vi skal komme til når vi skal skrifte og ha syndsforladelse... for så kommer jeg tit,,, er lige en anelse bagud med det....
ser som sædvane p***e godt ud dig... den er godt nok stor din vadia....
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Så kom der sku lige 2x 4,5m Italiner ledning ind af døren 
Frisk fra læder mappen lyder det sku allerede godt. Lige som signalkablet så har det en fantastisk charme over toppen, med flot mellemtone og stort og rummeligt lydbillede.

Der manglede desværre de små spader til kablet, men de skulle gerne komme senere.......... På Pass`n er det ikke noget problem med bananstik, straks lidt værre på Avalonerne Men Rene har jo en løsning på ALT. Så her er lige en Storm P. løsning ala Rene 

Måske ikke den beste kontaktflade, men en OK nødløsning 
Placeringen af de 2 nye DaaD2 er måske næsten også fundet. Jeg kan ikke helt blive enig med mig selv om de skal stå bag højtalerne eller ud på sidevægen. Begge steder gør de noget godt, men tror sku nok at de ender med at stå bag højtalerne, som her..........

Det er ikke meningen at de skal stå der til dagligt, men sættes frem når der skal lyttes til musik. Det som de gør rigtigt godt ved denne placering er naturligheden og pressionen i toppen bliver bare så meget bedre.
Så mangler jeg bare at Hificable får sig taget sammen og sendt nogle Furutech stik, så vi kan få lavet et mkIV mundorf signalkabel. Derefter vil der nok være temmeligt meget ro på i Pass & Avalon Stuen, da næste tiltag vil være en pre og dem som jeg måske har i tankerne er ikke helt billige og finanserne er opbrugt for iår, hvad angår hifikøb 
|
|
|
Hejsa min ven, så lykkes det jo at på det spagetti frem, jeg har jo 4 stk yter spader du godt må låne, vil dog ikke sælge dem, man ved jo aldrig om man en dag får brug for dem  .
Har lige bestil fp 701/702 hos sound&magic så du kan få dit kabel, gider ikke de hificable.dk mere, de er simpel hend for ustabile. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Placeringen af de 2 nye DaaD2 er måske næsten også fundet. Jeg kan ikke helt blive enig med mig selv om de skal stå bag højtalerne eller ud på sidevægen. Begge steder gør de noget godt, men tror sku nok at de ender med at stå bag højtalerne, som her..........

|
|
|
Jeg synes det ser skideflot ud Pierre  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med træstammerne Pierre. Håber du er tilfreds med resultatet og de er pengene værd. Kosmetisk er det dog ikke lige mig og ideen med at tage dem frem og tilbage 10 gange om ugen er sgu da bøvlet
Var nu mere tilhænger af din diffusservæg og fordelen ved den var at den pyntede og kunne blive hængende
Men bare at du er tilfreds __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
... __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
hej pierre
det er da lige før dit møbel mellem ht'erne ligner et helt alter... er det dig vi skal komme til når vi skal skrifte og ha syndsforladelse... for så kommer jeg tit,,, er lige en anelse bagud med det....
|
|
|
Du kommer bare hver søndag og ligger på knæ  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med de nye kabler Pierre
Har de samme smæk i bunden som Mundorf eller er der lidt kompromis der?
__________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
john pedersen skrev:
hej pierre
|
|
|
Du kommer bare hver søndag og ligger på knæ 
hmm det minde mig om spjældet hehe.... buk dig    |
|
|
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Tillykke med træstammerne Pierre. Håber du er tilfreds med resultatet og de er pengene værd. Kosmetisk er det dog ikke lige mig og ideen med at tage dem frem og tilbage 10 gange om ugen er sgu da bøvlet
Var nu mere tilhænger af din diffusservæg og fordelen ved den var at den pyntede og kunne blive hængende
Men bare at du er tilfreds
|
|
|
det er ikke noget problem, jeg skal jo alligevel trække gardiner for og sætte stol frem så at jeg lige skal sætte de 2 DaaD´er på plads også gør ingen forskel  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|