Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 22:45   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Pass & Avalon (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 112
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 19:03 | IP-adresse registreret  

Tju-bang - rigtig god fornøjelse i legestuen!

Den ser da flot ud - forfra.

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 19:05 | IP-adresse registreret  

Forøvrigt - er det med standard rør, eller er der monteret gode rør?

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 19:21 | IP-adresse registreret  

Det er hans standart rør som er monteret. ECC82/5814 ifølge hans hjemmeside.

 

 



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3923
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 19:24 | IP-adresse registreret  

Den er da flot, men er der fjernbetjening til sådan en fætter eller er Steen en motions fanatiker ?

__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 19:25 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:
Den er da flot, men er der fjernbetjening til sådan en fætter eller er Steen en motions fanatiker ?

Jeps en lille plastik en, som kun kan styre volumen, intet andet



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3923
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 19:26 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

dan a. skrev:
Den er da flot, men er der fjernbetjening til sådan en fætter eller er Steen en motions fanatiker ?

Jeps en lille plastik en, som kun kan styre volumen, intet andet

Det er også nok

__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
minime
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 119
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 19:26 | IP-adresse registreret  

Der er fjernbetjening på volumen

 



__________________
Mvh. Minime
Til top Vis minime's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af minime
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Det lyder spændende med den pre, så skal jeg snart til at købe din Pass forforstærker

__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 22:29 | IP-adresse registreret  

søren N skrev:
Det lyder spændende med den pre, så skal jeg snart til at købe din Pass forforstærker

Det var dog utroligt som du gerne vil købe mit. Først mine højtalere og nu min pre

Nu skal jeg først lige igang med den helt store Tube Rolling. Milu er så flink at sende mig nogle forskellige rør, da den lille pre giver mig nogle bass problemer. Som åbenbart kan ændres med rør  Det glæder jeg mig også meget til



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 22:38 | IP-adresse registreret  

Som muligvis kan ændres med rør!

Ja, Pierre har lovet mig en Big Mac - som tak! Jeg glæder mig! Kommer den med posten så?

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

må jeg så ikke i det mindste købe dit tv?
 

__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3923
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 22:48 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:

Som muligvis kan ændres med rør!

Ja, Pierre har lovet mig en Big Mac - som tak! Jeg glæder mig! Kommer den med posten så?

Mvh.

kold og flad, mums

__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 23:06 | IP-adresse registreret  

...



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Steen Thorhauge
Branchemedlem
Branchemedlem

Thorhauge Audio

Bruger siden: 02 Juni 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 136
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 23:12 | IP-adresse registreret  

Hej Pierre

Rørene i pre'en, er 8162 Mullard i riaa'en, og det forstærkende rør i linietrinet, er Philips 5814, bufferrøret, er GE 5814, jeg tror ikke du kan ændre meget ved rørskifte, brug hellere pengene på akustik'en, efter min mening var det umuligt at nyde musikken, jeg kender ikke dine højttalere, men håber da at det er akustikken, som dræber musikken, hårde ord, beklager, men det skal lyde bedre, uanset om det er min, eller din pre der bruges.

MVH Steen

Til top Vis Steen Thorhauge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen Thorhauge
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 23:32 | IP-adresse registreret  

Det var måske ikke det sødest man kunne skrive - evt. skulle det ha' været på en privat mail.

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 23:44 | IP-adresse registreret  

Steen Thorhauge skrev:

Hej Pierre

Rørene i pre'en, er 8162 Mullard i riaa'en, og det forstærkende rør i linietrinet, er Philips 5814, bufferrøret, er GE 5814, jeg tror ikke du kan ændre meget ved rørskifte, brug hellere pengene på akustik'en, efter min mening var det umuligt at nyde musikken, jeg kender ikke dine højttalere, men håber da at det er akustikken, som dræber musikken, hårde ord, beklager, men det skal lyde bedre, uanset om det er min, eller din pre der bruges.

MVH Steen


Jeg nød da musikken sidste gang jag var på besøg hos Pierre...

 men nu når jeg tænker tilbage havde jeg vist også heftige tømmermænd.


__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3776
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 23:44 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:

Det var måske ikke det sødest man kunne skrive - evt. skulle det ha' været på en privat mail.

Mvh.

Pas nu på



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
Steen Thorhauge
Branchemedlem
Branchemedlem

Thorhauge Audio

Bruger siden: 02 Juni 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 136
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 23:53 | IP-adresse registreret  

Ja måske, det er ikke for at såre nogen, men der er alså mange som bruger pengene de forkerte steder, i dette tilfælde er akustikken så dårlig, at det må være der der skal gribes ind, istedet for at bruge tid på rør/kabler(og preamp) det er det sidste der skal trimmes, efter min mening, beklager hvis nogen bliver stødt, men det måtte ud, uanset om det koster en handel, jeg vil ikke lyve, og sige til folk, at deres anlæg lyder godt, for at få solgt noget, jeg kommer meget rundt, og lytter, og det er mange gange rystende dårlig, tro nu ikke at jeg aldrig hører noget "jeg" kan li, det gør jeg, og så bliver det rost til skyerne.

MVH Steen

Til top Vis Steen Thorhauge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen Thorhauge
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 27 Maj 2010 kl. 00:01 | IP-adresse registreret  

Personligt, som forhandler, ja også som privatperson, ville jeg ikke blapre det ud på et offentligt forum. Og måske, som forhandler, have en vis pli over for en eventuel kunde. Det er uhøfligt og upassende.
Jeg håber heller ikke min lokale tøjmand, stiller sig ud på strøget og gjalder "ikke før du har tabt 10 kilo har jeg noget tøj til dig!"
Men hey, det er bare mig, men som kunde, får du mig ikke.

Mvh

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
Steen Thorhauge
Branchemedlem
Branchemedlem

Thorhauge Audio

Bruger siden: 02 Juni 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 136
Sendt: 27 Maj 2010 kl. 00:18 | IP-adresse registreret  

Nej jeg forventer ikke dig som kunde, og jeg hænger ingen ud skriver intet negativt om Pierre's anlæg, men skriver om hans dårlige akustik, og akustik generel, og så behøver du jo ikke plapre mere op om det, men jeg ramte måske plet, når jeg skriver at rør/kabel bytte ikke kan rette op på noget som helst i et dårligt rum.

MVH Steen

Til top Vis Steen Thorhauge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen Thorhauge
 

<< Forrige Side af 112 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes