| Forfatter |
|
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 15 Maj 2010 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
lydholm skrev:
Så har jeg fået prøvet med fliser under bl 9 sammen med kork som afkobling og det blev lang bedre. Har fået priser på granit sten i 7 cm højde til 2000 pr højtaler så med cera ball`s løber det jo op i 6000 . Har du hørt linn majik ds-i og hvad synes du om dem overvejer nemlig at købe en. |
|
|
Sådan her . Det er perfekt afkobling 

|
|
|
Jeps 
Så bliver det ikke meget bedre 
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 15 Maj 2010 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
lydholm skrev:
Så har jeg fået prøvet med fliser under bl 9 sammen med kork som afkobling og det blev lang bedre. Har fået priser på granit sten i 7 cm højde til 2000 pr højtaler så med cera ball`s løber det jo op i 6000 . Har du hørt linn majik ds-i og hvad synes du om dem overvejer nemlig at købe en. |
|
|
Du kunne jo også bare starte med at købe granitflisen og sætte den på noget kork eller ligende, som du prøvede med haveflisen ;-)
Tror at sådan en Majik vil være et ok match til dine BL9  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
... __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
UHA UHA, så er der dømt lege stue 
Imorgen får jeg besøg af Steen Thorhauge fra Thorhauge Audio. Han slæber sin forforstærker og et sæt monoblokke med. Alt med rør 
Det bliver spændende at høre et komplet rør setup på Avalon.
Så er det sku bare p***e træls at jeg er kommet til at låne mit ene sæt Mundorf signalkabel ud Det ville da have været rart at have hele sit kabelsæt hjemme 
Nå men skal nok lige tage nogle billeder osv imorgen 
|
|
|
Spændende med de thorhauge forstærkere, har du bare ringet til ham for demo eller kender du steen ?
Hvis du har tid til at hente mine Mundorf, så må du godt låne mine.
Kan de Thorhauge køre med xlr stik ? __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
... __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
UHA UHA, så er der dømt lege stue 
Imorgen får jeg besøg af Steen Thorhauge fra Thorhauge Audio. Han slæber sin forforstærker og et sæt monoblokke med. Alt med rør 
Det bliver spændende at høre et komplet rør setup på Avalon.
Så er det sku bare p***e træls at jeg er kommet til at låne mit ene sæt Mundorf signalkabel ud Det ville da have været rart at have hele sit kabelsæt hjemme 
Nå men skal nok lige tage nogle billeder osv imorgen 
|
|
|
Spændende. Hvordan med vinyl legetøjet? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Pierre skrev:
|
UHA UHA, så er der dømt lege stue 
Imorgen får jeg besøg af Steen Thorhauge fra Thorhauge Audio. Han slæber sin forforstærker og et sæt monoblokke med. Alt med rør 
Det bliver spændende at høre et komplet rør setup på Avalon.
Så er det sku bare p***e træls at jeg er kommet til at låne mit ene sæt Mundorf signalkabel ud Det ville da have været rart at have hele sit kabelsæt hjemme 
Nå men skal nok lige tage nogle billeder osv imorgen 
|
|
|
Spændende. Hvordan med vinyl legetøjet?
|
|
|
Det skal der nok komme mere info omkrige senere Jeg har nemlig ikke rigtigt noget 100% konkret at sige endnu. Den ene dag er det X den anden Y osv osv osv men Thorhauge er en del af min LP plan. __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det skal nok blive rigtig spændende!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
UHA UHA, så er der dømt lege stue 
Imorgen får jeg besøg af Steen Thorhauge fra Thorhauge Audio. Han slæber sin forforstærker og et sæt monoblokke med. Alt med rør 
Det bliver spændende at høre et komplet rør setup på Avalon.
Så er det sku bare p***e træls at jeg er kommet til at låne mit ene sæt Mundorf signalkabel ud Det ville da have været rart at have hele sit kabelsæt hjemme 
Nå men skal nok lige tage nogle billeder osv imorgen 
|
|
|
Spændende med de thorhauge forstærkere, har du bare ringet til ham for demo eller kender du steen ?
Hvis du har tid til at hente mine Mundorf, så må du godt låne mine.
Kan de Thorhauge køre med xlr stik ?
|
|
|
Det var faktisk også lige min tanke Men nej de er som standart ikke ballanceret, så det er jo faktisk lige meget 
EDIT: Ja jeg ringede og spurgte lidt til hans forforstærker (af flere grunde) og så spurgte han hvor i landet jeg var og vupti så var der lige pludselig en aftale i hus om at han kom og besøgte mig sammen med sin pre og så tilbød han jo også lige at tage nogle effekter med, han er vel handels mand  |
|
|
jeg har jo et sæt med rca stik  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
UHA UHA, så er der dømt lege stue 
Imorgen får jeg besøg af Steen Thorhauge fra Thorhauge Audio. Han slæber sin forforstærker og et sæt monoblokke med. Alt med rør 
Det bliver spændende at høre et komplet rør setup på Avalon.
Så er det sku bare p***e træls at jeg er kommet til at låne mit ene sæt Mundorf signalkabel ud Det ville da have været rart at have hele sit kabelsæt hjemme 
Nå men skal nok lige tage nogle billeder osv imorgen 
|
|
|
Spændende med de thorhauge forstærkere, har du bare ringet til ham for demo eller kender du steen ?
Hvis du har tid til at hente mine Mundorf, så må du godt låne mine.
Kan de Thorhauge køre med xlr stik ?
|
|
|
Det var faktisk også lige min tanke Men nej de er som standart ikke ballanceret, så det er jo faktisk lige meget 
EDIT: Ja jeg ringede og spurgte lidt til hans forforstærker (af flere grunde) og så spurgte han hvor i landet jeg var og vupti så var der lige pludselig en aftale i hus om at han kom og besøgte mig sammen med sin pre og så tilbød han jo også lige at tage nogle effekter med, han er vel handels mand 
|
|
|
jeg har jo et sæt med rca stik  |
|
|
Hovsa 
Hvornår er du hjemme imorgen????? __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
UHA UHA, så er der dømt lege stue 
Imorgen får jeg besøg af Steen Thorhauge fra Thorhauge Audio. Han slæber sin forforstærker og et sæt monoblokke med. Alt med rør 
Det bliver spændende at høre et komplet rør setup på Avalon.
Så er det sku bare p***e træls at jeg er kommet til at låne mit ene sæt Mundorf signalkabel ud Det ville da have været rart at have hele sit kabelsæt hjemme 
Nå men skal nok lige tage nogle billeder osv imorgen 
|
|
|
Spændende med de thorhauge forstærkere, har du bare ringet til ham for demo eller kender du steen ?
Hvis du har tid til at hente mine Mundorf, så må du godt låne mine.
Kan de Thorhauge køre med xlr stik ?
|
|
|
Det var faktisk også lige min tanke Men nej de er som standart ikke ballanceret, så det er jo faktisk lige meget 
EDIT: Ja jeg ringede og spurgte lidt til hans forforstærker (af flere grunde) og så spurgte han hvor i landet jeg var og vupti så var der lige pludselig en aftale i hus om at han kom og besøgte mig sammen med sin pre og så tilbød han jo også lige at tage nogle effekter med, han er vel handels mand 
|
|
|
jeg har jo et sæt med rca stik  |
|
|
Hovsa 
Hvornår er du hjemme imorgen????? |
|
|
kan jo tage det med på arbejde, så har du mulighed for at hente det det meste af for/eftermiddagen. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
UHA UHA, så er der dømt lege stue 
Imorgen får jeg besøg af Steen Thorhauge fra Thorhauge Audio. Han slæber sin forforstærker og et sæt monoblokke med. Alt med rør 
Det bliver spændende at høre et komplet rør setup på Avalon.
Så er det sku bare p***e træls at jeg er kommet til at låne mit ene sæt Mundorf signalkabel ud Det ville da have været rart at have hele sit kabelsæt hjemme 
Nå men skal nok lige tage nogle billeder osv imorgen 
|
|
|
Spændende med de thorhauge forstærkere, har du bare ringet til ham for demo eller kender du steen ?
Hvis du har tid til at hente mine Mundorf, så må du godt låne mine.
Kan de Thorhauge køre med xlr stik ?
|
|
|
Det var faktisk også lige min tanke Men nej de er som standart ikke ballanceret, så det er jo faktisk lige meget 
EDIT: Ja jeg ringede og spurgte lidt til hans forforstærker (af flere grunde) og så spurgte han hvor i landet jeg var og vupti så var der lige pludselig en aftale i hus om at han kom og besøgte mig sammen med sin pre og så tilbød han jo også lige at tage nogle effekter med, han er vel handels mand 
|
|
|
jeg har jo et sæt med rca stik  |
|
|
Hovsa 
Hvornår er du hjemme imorgen?????
|
|
|
kan jo tage det med på arbejde, så har du mulighed for at hente det det meste af for/eftermiddagen. |
|
|
Kan jeg ringe til dig mens du er på job???? __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Mads57 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 732
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det bliver spændene at høre hvad du synes om Thorhauge forstærkerne.
Jeg har selv haft den første model af I270.
Den spillede virkelig god, jeg tror bare jeg havde de forkerte højttalere dengang.
Men jeg gad godt hører de nye modeller, specielt det sæt du får på besøg.
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
UHA UHA, så er der dømt lege stue 
Imorgen får jeg besøg af Steen Thorhauge fra Thorhauge Audio. Han slæber sin forforstærker og et sæt monoblokke med. Alt med rør 
Det bliver spændende at høre et komplet rør setup på Avalon.
Så er det sku bare p***e træls at jeg er kommet til at låne mit ene sæt Mundorf signalkabel ud Det ville da have været rart at have hele sit kabelsæt hjemme 
Nå men skal nok lige tage nogle billeder osv imorgen 
|
|
|
Spændende med de thorhauge forstærkere, har du bare ringet til ham for demo eller kender du steen ?
Hvis du har tid til at hente mine Mundorf, så må du godt låne mine.
Kan de Thorhauge køre med xlr stik ?
|
|
|
Det var faktisk også lige min tanke Men nej de er som standart ikke ballanceret, så det er jo faktisk lige meget 
EDIT: Ja jeg ringede og spurgte lidt til hans forforstærker (af flere grunde) og så spurgte han hvor i landet jeg var og vupti så var der lige pludselig en aftale i hus om at han kom og besøgte mig sammen med sin pre og så tilbød han jo også lige at tage nogle effekter med, han er vel handels mand 
|
|
|
jeg har jo et sæt med rca stik  |
|
|
Hovsa 
Hvornår er du hjemme imorgen?????
|
|
|
kan jo tage det med på arbejde, så har du mulighed for at hente det det meste af for/eftermiddagen. |
|
|
Kan jeg ringe til dig mens du er på job???? |
|
|
ja da og det er jo lige i baghaven (bilka) __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
UHA UHA, så er der dømt lege stue 
Imorgen får jeg besøg af Steen Thorhauge fra Thorhauge Audio. Han slæber sin forforstærker og et sæt monoblokke med. Alt med rør 
Det bliver spændende at høre et komplet rør setup på Avalon.
Så er det sku bare p***e træls at jeg er kommet til at låne mit ene sæt Mundorf signalkabel ud Det ville da have været rart at have hele sit kabelsæt hjemme 
Nå men skal nok lige tage nogle billeder osv imorgen 
|
|
|
Spændende med de thorhauge forstærkere, har du bare ringet til ham for demo eller kender du steen ?
Hvis du har tid til at hente mine Mundorf, så må du godt låne mine.
Kan de Thorhauge køre med xlr stik ?
|
|
|
Det var faktisk også lige min tanke Men nej de er som standart ikke ballanceret, så det er jo faktisk lige meget 
EDIT: Ja jeg ringede og spurgte lidt til hans forforstærker (af flere grunde) og så spurgte han hvor i landet jeg var og vupti så var der lige pludselig en aftale i hus om at han kom og besøgte mig sammen med sin pre og så tilbød han jo også lige at tage nogle effekter med, han er vel handels mand 
|
|
|
jeg har jo et sæt med rca stik  |
|
|
Hovsa 
Hvornår er du hjemme imorgen?????
|
|
|
kan jo tage det med på arbejde, så har du mulighed for at hente det det meste af for/eftermiddagen. |
|
|
Kan jeg ringe til dig mens du er på job????
|
|
|
ja da og det er jo lige i baghaven (bilka) |
|
|
Ja din baghave Jeg skal sku da ud på en længere tour de Århus 
Ringer lige imorgen  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mads57 skrev:
Det bliver spændene at høre hvad du synes om Thorhauge forstærkerne. Jeg har selv haft den første model af I270. Den spillede virkelig god, jeg tror bare jeg havde de forkerte højttalere dengang. Men jeg gad godt hører de nye modeller, specielt det sæt du får på besøg.  |
|
|
Jeg er også selv ultra spændt på at lytte til det  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Mads57 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 732
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kunne forstille mig, at du vil fornemme en uhyre magt og autoritet i lyden og over højttaleren.
Det var sådan jeg oplevede det.
Nogen gange fortryder jeg lidt, at jeg skilte mig af med forstærkeren.
Det var klart den bedste af de 3 rørforstærkere jeg har haft.
Men kom glad med indtryk imorgen, vi venter spændt.
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger


Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 00:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
skal du måske have en ny forforstærker med riaa i?
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
minime Forum Bruger

Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 119
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...
Jeg har selv Thorhauge sættet og det er klart det bedste jeg har hørt på mine VA The Music. Har selv haft Pass XP20 og 350.5.
Ikke at sige at pass sættet er dårlig men hos mig er der bare noget med rørgrej... __________________ Mvh. Minime
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
... __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |