Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 08:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Pass & Avalon (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 112
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3160
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 00:50 | IP-adresse registreret  

Super fed beskrivelse Pierre! 

Det er jo lige før at man burde lægge ører til de Zus


__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 
sonny73
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 August 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 338
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 00:55 | IP-adresse registreret  

jeg vil bare siger... super sexet anmendelse  ......

nu kan jeg bedere førstå hvorfor er folk utro ..... da vi vil helst haver bege dele...



__________________
Til top Vis sonny73's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sonny73
 
mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3519
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 01:03 | IP-adresse registreret  

hej Pierre,
vældig flot anmeldelse, skal den monstro klippes ud og lægges ud på forsiden under anmeldeser?


__________________
mvh
Til top Vis mn1974's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mn1974 Besøg mn1974's Websted
 
HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1987
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 09:45 | IP-adresse registreret  

Hej Pierre

Rigtig fin anmeldelse... Særligt koblingen mellem gadetøsen og den søde pige, til henholdsvis ZU og Avalon, som gav god mening    

Endnu engang tillykke med en flot anmeldelse... Og dit fortsatte ægteskab med Avalon



__________________
De bedste hilsner
Holberg
Til top Vis HOLBERG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HOLBERG
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3776
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 09:53 | IP-adresse registreret  

 

Fin anmeldelse Pierre

Glæder mig til at høre dem imorgen



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
Old_school
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Oktober 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 472
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 10:10 | IP-adresse registreret  

- Fin anmeldelse bestemt værd at vente på, man kan se du mener det alvorligt når du tager stilling til om du skal have en ny højtaler

__________________
Quad 2905
Til top Vis Old_school's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Old_school
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

floe skrev:
Super fed beskrivelse Pierre! 

Det er jo lige før at man burde lægge ører til de Zus

Med det crap grej du har, så kan det sku være lige meget

Men du bør helt klart give dem et lyt. Tror faktisk at disse skal vidre til sjælland, så tage kontakt til Kennet og spørg efter en demo



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

Super fed anmeldelse Pierre

Godt at se at du ikke er bleg for at skrive det du mener

Nu har jeg jo snart haft de Ascendant i snart 3 år, og har også fulgt din tråd siden du fik dine.

Det der siger det hele for mig, er der hvor du du skriver "Men nu fik jeg jo lidt mere end 5min lytte tid. Der hvor Avalon vinder STORT er i deres musikalske sammenhæng. Alt passer sammen, der er ikke noget som stikker af fra det ene eller andet og der er lige meget fokus på diskant, mellemtone og bass. Det hele spiller sammen.”

Ja nemlig , de vinder så meget på den lange bane. Jeg kan tydeligt huske hvordan de, som de første højttalere jeg har oplevet det med, bare blev mere og mere fantastiske. De er langtidsholdbare, fordi de spiller lineært, rent og dynamisk. Og de ser godt ud.

Men en dag skal der vel prøves noget andet, som ender ud i et skift. Det er jo også sjovt at have lidt forskelligt gennem tiden. Det skal så bare være noget som lyder lige så godt, bare på en anden måde

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 August 2008
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 2500
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 10:55 | IP-adresse registreret  

super fed anmeldelse pierre... godt at høre du beholder dine avalon... synes personlig de er klasser bedre udseendes mæssigt....
Til top Vis john pedersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af john pedersen
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 11:49 | IP-adresse registreret  

Det ville da også være grotesk pineligt hvis en 35.000kr højtalere satte en 99.995kr højtaler til vægs!

Jeg kender ikke Essens. Har kun hørt definition. Og der mangler der ihvertfald ikke fylde . Vil også mene at skal man skifte fra en 100K højtaler, burde man kigge efter højtalere i sammen klasse som minimum for og kunne sammeligne. Synd definition ikke er på kennets program. Så havde du kunne høre hvordan ZU kan spille. Der har bunden nemlig den helt rigtige sound. Og sammenhængen er spot on! Har hørt Definition ved flere lejligheder og på meget forskelligt grej. Fed højtaler.

Du burde prøve Verity. Spiller faktisk rigtig godt sammen med Pass!



__________________
Kenneth
Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3923
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 11:59 | IP-adresse registreret  

Det var en grundig gennemgang af zu du fik griflet ned der, dog kan jeg sagtens følge det du skriver efter de par timer vi høte på dem hos hifi4real.

__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1870
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 12:04 | IP-adresse registreret  

Glæder mig mere og mere til det bliver fyraften.. så skal der nemlig også lyttes til Zu Audio essence her i hytten!
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne
 
Gbemi
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Hifi4real

Bruger siden: 20 September 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 209
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

Hej Sjoenne

Glæder mig til at høre din mening også og endnu engang tak fordi du tog turen til Herning.

Mvh

Kennet

Til top Vis Gbemi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gbemi
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:
Glæder mig mere og mere til det bliver fyraften.. så skal der nemlig også lyttes til Zu Audio essence her i hytten!

Jamen du kan godt glæde dig, for det er et sjovt og dejligt bekendskab



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:

Det ville da også være grotesk pineligt hvis en 35.000kr højtalere satte en 99.995kr højtaler til vægs!

pinligt og pinligt, det er vist set og hørt før

Jeg kender ikke Essens. Har kun hørt definition. Og der mangler der ihvertfald ikke fylde . Vil også mene at skal man skifte fra en 100K højtaler, burde man kigge efter højtalere i sammen klasse som minimum for og kunne sammeligne. Synd definition ikke er på kennets program. Så havde du kunne høre hvordan ZU kan spille. Der har bunden nemlig den helt rigtige sound. Og sammenhængen er spot on! Har hørt Definition ved flere lejligheder og på meget forskelligt grej. Fed højtaler.

Jamen som jeg skrev, så kunne en af deres større modeller også være interessante at høre.

Men nu mener du jo også at Avalon er over prissat, så det er vel ikke det helt forkerte prisleje at kigge i så

Du burde prøve Verity. Spiller faktisk rigtig godt sammen med Pass!



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Gbemi
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Hifi4real

Bruger siden: 20 September 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 209
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

hej Pierre

Ring lige til mig omkring imorgen......

Til top Vis Gbemi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gbemi
 
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3160
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

floe skrev:
Super fed beskrivelse Pierre! Det er jo lige før at man burde lægge ører til de Zus


Med det crap grej du har, så kan det sku være lige meget


Men du bør helt klart give dem et lyt. Tror faktisk at disse skal vidre til sjælland, så tage kontakt til Kennet og spørg efter en
demo



Du har helt sikkert ret

Fakkatalt er jeg nervøs for hvorvidt det rent faktisk kan blive værre end det er allerede

__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

floe skrev:
Pierre skrev:

floe skrev:
Super fed beskrivelse Pierre! Det er jo lige før at man burde lægge ører til de Zus


Med det crap grej du har, så kan det sku være lige meget


Men du bør helt klart give dem et lyt. Tror faktisk at disse skal vidre til sjælland, så tage kontakt til Kennet og spørg efter en
demo



Du har helt sikkert ret

Fakkatalt er jeg nervøs for hvorvidt det rent faktisk kan blive værre end det er allerede

Sjoenne har et sæt til demo nu. Prøv om du ikke kan få dem efter ham og så gi dem et lyt. I bor jo begge på djævleøen.

Det er altså en FANTASTISK højtaler til 35K



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 07 April 2010 kl. 15:19 | IP-adresse registreret  

Så har jeg sku lige hentet en OPPO BDP-83 hos Tape Connection, så mangler jeg bare en fladskærm  Men sådan en skulle gerne dumpe ind på fredag

Jeg går stadigvæk og venter på at modtage PS Audio Juicebar II og et 3m AC-10 strømkabel.



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3160
Sendt: 07 April 2010 kl. 15:27 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

S� har jeg sku lige hentet en OPPO BDP-83 hos Tape Connection, s� mangler jeg bare en fladsk�rm  Men s�dan en skulle gerne dumpe ind p� fredag

Jeg g�r stadigv�k og venter p� at modtage PS Audio Juicebar II og et 3m AC-10 str�mkabel.



Hva har du købt hva?


__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 

<< Forrige Side af 112 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes