| Forfatter |
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 00:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
sonny73 Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 338
|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 00:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg vil bare siger... super sexet anmendelse .. .. ..
nu kan jeg bedere førstå hvorfor er folk utro .. ... da vi vil helst haver bege dele... __________________
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 01:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej Pierre, vældig flot anmeldelse, skal den monstro klippes ud og lægges ud på forsiden under anmeldeser  ?
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 09:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Pierre
Rigtig fin anmeldelse... Særligt koblingen mellem gadetøsen og den søde pige, til henholdsvis ZU og Avalon, som gav god mening
Endnu engang tillykke med en flot anmeldelse... Og dit fortsatte ægteskab med Avalon  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fin anmeldelse Pierre
Glæder mig til at høre dem imorgen __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Old_school Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 472
|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
- Fin anmeldelse bestemt værd at vente på, man kan se du mener det alvorligt når du tager stilling til om du skal have en ny højtaler  __________________ Quad 2905
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Super fed beskrivelse Pierre! 
Det er jo lige før at man burde lægge ører til de Zus 
|
|
|
Med det crap grej du har, så kan det sku være lige meget 
Men du bør helt klart give dem et lyt. Tror faktisk at disse skal vidre til sjælland, så tage kontakt til Kennet og spørg efter en demo  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super fed anmeldelse Pierre 
Godt at se at du ikke er bleg for at skrive det du mener 
Nu har jeg jo snart haft de Ascendant i snart 3 år, og har også fulgt din tråd siden du fik dine.
Det der siger det hele for mig, er der hvor du du skriver "Men nu fik jeg jo lidt mere end 5min lytte tid. Der hvor Avalon vinder STORT er i deres musikalske sammenhæng. Alt passer sammen, der er ikke noget som stikker af fra det ene eller andet og der er lige meget fokus på diskant, mellemtone og bass. Det hele spiller sammen.”
Ja nemlig , de vinder så meget på den lange bane. Jeg kan tydeligt huske hvordan de, som de første højttalere jeg har oplevet det med, bare blev mere og mere fantastiske. De er langtidsholdbare, fordi de spiller lineært, rent og dynamisk. Og de ser godt ud.
Men en dag skal der vel prøves noget andet, som ender ud i et skift. Det er jo også sjovt at have lidt forskelligt gennem tiden. Det skal så bare være noget som lyder lige så godt, bare på en anden måde 
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
super fed anmeldelse pierre... godt at høre du beholder dine avalon... synes personlig de er klasser bedre udseendes mæssigt....
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ville da også være grotesk pineligt hvis en 35.000kr højtalere satte en 99.995kr højtaler til vægs!
Jeg kender ikke Essens. Har kun hørt definition. Og der mangler der ihvertfald ikke fylde . Vil også mene at skal man skifte fra en 100K højtaler, burde man kigge efter højtalere i sammen klasse som minimum for og kunne sammeligne. Synd definition ikke er på kennets program. Så havde du kunne høre hvordan ZU kan spille. Der har bunden nemlig den helt rigtige sound. Og sammenhængen er spot on! Har hørt Definition ved flere lejligheder og på meget forskelligt grej. Fed højtaler.
Du burde prøve Verity. Spiller faktisk rigtig godt sammen med Pass! __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 11:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var en grundig gennemgang af zu du fik griflet ned der  , dog kan jeg sagtens følge det du skriver efter de par timer vi høte på dem hos hifi4real. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glæder mig mere og mere til det bliver fyraften.. så skal der nemlig også lyttes til Zu Audio essence her i hytten!
|
| Til top |
|
| |
Gbemi Forum Bruger

Tidl. Hifi4real
Bruger siden: 20 September 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 209
|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Sjoenne
Glæder mig til at høre din mening også og endnu engang tak fordi du tog turen til Herning.
Mvh
Kennet
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
Glæder mig mere og mere til det bliver fyraften.. så skal der nemlig også lyttes til Zu Audio essence her i hytten!  |
|
|
Jamen du kan godt glæde dig, for det er et sjovt og dejligt bekendskab  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
|
Det ville da også være grotesk pineligt hvis en 35.000kr højtalere satte en 99.995kr højtaler til vægs!
pinligt og pinligt, det er vist set og hørt før 
Jeg kender ikke Essens. Har kun hørt definition. Og der mangler der ihvertfald ikke fylde . Vil også mene at skal man skifte fra en 100K højtaler, burde man kigge efter højtalere i sammen klasse som minimum for og kunne sammeligne. Synd definition ikke er på kennets program. Så havde du kunne høre hvordan ZU kan spille. Der har bunden nemlig den helt rigtige sound. Og sammenhængen er spot on! Har hørt Definition ved flere lejligheder og på meget forskelligt grej. Fed højtaler.
Jamen som jeg skrev, så kunne en af deres større modeller også være interessante at høre.
Men nu mener du jo også at Avalon er over prissat, så det er vel ikke det helt forkerte prisleje at kigge i så    
Du burde prøve Verity. Spiller faktisk rigtig godt sammen med Pass! |
|
|
__________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Gbemi Forum Bruger

Tidl. Hifi4real
Bruger siden: 20 September 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 209
|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej Pierre
Ring lige til mig omkring imorgen......
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
floe skrev:
Super fed beskrivelse Pierre! Det er jo lige før at man burde lægge ører til de Zus
 |
|
|
Med det crap grej du har, så kan det sku være lige meget 
Men du bør helt klart give dem et lyt. Tror faktisk at disse skal vidre til sjælland, så tage kontakt til Kennet og spørg efter en
demo  |
|
|
Du har helt sikkert ret
Fakkatalt er jeg nervøs for hvorvidt det rent faktisk kan blive værre end det er allerede __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne har et sæt til demo nu. Prøv om du ikke kan få dem efter ham og så gi dem et lyt. I bor jo begge på djævleøen.
Det er altså en FANTASTISK højtaler til 35K  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 07 April 2010 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har jeg sku lige hentet en OPPO BDP-83 hos Tape Connection, så mangler jeg bare en fladskærm Men sådan en skulle gerne dumpe ind på fredag 
Jeg går stadigvæk og venter på at modtage PS Audio Juicebar II og et 3m AC-10 strømkabel. __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 07 April 2010 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
S� har jeg sku lige hentet en OPPO BDP-83 hos Tape Connection, s� mangler jeg bare en fladsk�rm Men s�dan en skulle gerne dumpe ind p� fredag 
Jeg g�r stadigv�k og venter p� at modtage PS Audio Juicebar II og et 3m AC-10 str�mkabel. |
|
|
Hva har du købt hva?  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |