Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 04:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Pass & Avalon (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 112
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3160
Sendt: 30 Marts 2010 kl. 09:43 | IP-adresse registreret  

Rune|WildChild skrev:
RiverKing skrev:
Nilau skrev:
Pierre skrev:
 

Lige før jeg købte dette setup som jeg har nu, havde jeg et fuldt surround B&O setup med BeoLab 5 og alles.

Det var lige en face som jeg skulle igennem

"Det var lige en face som jeg skulle igennem"  Mangler der ikke et "r"?  

 

Mvh.

Niels

Yes...

Så begynder Nilau på sit stavekontrol indlæg igen....



Og det sjove er vel at der skulle stå fase og ikke farce sidstnævnte giver i hvert fald ikke megen mening Men altså når man ikke kan få en update på lyden (hint hint) så kan vi jo altid kigge efter stavefejl


Og det gjorde POOH, nej vent det må jeg ikke mere Rune heller ikke

Nu må I sgu lige have lidt humor gutter Tilbage til Zu, (mangler et r).


__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 
RiverKing
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 November 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 342
Sendt: 30 Marts 2010 kl. 09:54 | IP-adresse registreret  

floe skrev:
Rune|WildChild skrev:
RiverKing skrev:
Nilau skrev:
Pierre skrev:
 

Lige før jeg købte dette setup som jeg har nu, havde jeg et fuldt surround B&O setup med BeoLab 5 og alles.

Det var lige en face som jeg skulle igennem

"Det var lige en face som jeg skulle igennem"  Mangler der ikke et "r"?  

 

Mvh.

Niels

Yes...

Så begynder Nilau på sit stavekontrol indlæg igen....



Og det sjove er vel at der skulle stå fase og ikke farce sidstnævnte giver i hvert fald ikke megen mening Men altså når man ikke kan få en update på lyden (hint hint) så kan vi jo altid kigge efter stavefejl


Og det gjorde POOH, nej vent det må jeg ikke mere Rune heller ikke

Nu må I sgu lige have lidt humor gutter Tilbage til Zu, (mangler et r).

Nej humor og ironi kan være svært at læse/forstå via en email. Jeg tænker bare tilbage til mit indlæg omkring mit eget anlæg, som jeg stolt viser frem, og så begynder Nilau, med at kritisere ordvalg og stavefelj, uden at nævne noget om anlægget overhovedet. http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=80243&K W=RiverKing

Derfor reagere jeg som jeg gjorde, og undskyld hvis jeg ikke fangede en gemt joke et sted... Men dette er meget off topic, så derfor - tilbage til manglen af anmeldelsen af Zu (der mangler et r)



__________________
2 anlæg tak! 1 til musik og 1 til film - 1 samlet anlæg kan bare ikke gøre det!
Til top Vis RiverKing's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RiverKing
 
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3160
Sendt: 30 Marts 2010 kl. 09:57 | IP-adresse registreret  

RiverKing skrev:
floe skrev:
Rune|WildChild skrev:
RiverKing skrev:
Nilau skrev:
Pierre skrev:
 

Lige før jeg købte dette setup som jeg har nu, havde jeg et fuldt surround B&O setup med BeoLab 5 og alles.

Det var lige en face som jeg skulle igennem

"Det var lige en face som jeg skulle igennem"  Mangler der ikke et "r"?  

 

Mvh.

Niels

Yes...

Så begynder Nilau på sit stavekontrol indlæg igen....



Og det sjove er vel at der skulle stå fase og ikke farce sidstnævnte giver i hvert fald ikke megen mening Men altså når man ikke kan få en update på lyden (hint hint) så kan vi jo altid kigge efter stavefejl


Og det gjorde POOH, nej vent det må jeg ikke mere Rune heller ikke

Nu må I sgu lige have lidt humor gutter Tilbage til Zu, (mangler et r).

Nej humor og ironi kan være svært at læse/forstå via en email. Jeg tænker bare til mit indlæg omkring mit eget anlæg, som jeg stolt viser frem, og så begynder Nilau, med at kritisere ordvalg og stavefelj, uden at nævne noget om anlægget overhovedet. http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=80243&K W=RiverKing

Derfor reagere jeg som jeg gjorde, og undskyld hvis jeg ikke fangede en gemt joke et sted... Men dette er meget off topic, så derfor - tilbage til manglen af anmeldelsen af Zu (der mangler et r)



Ja, nu har han efterhånden haft dem længe nok

Hvordan spiller de Pierre?


__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 
Gbemi
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Hifi4real

Bruger siden: 20 September 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 209
Sendt: 30 Marts 2010 kl. 10:19 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Gbemi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gbemi
 
RiverKing
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 November 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 342
Sendt: 30 Marts 2010 kl. 10:21 | IP-adresse registreret  

Gbemi skrev:

Indlæg rettet. A/moderator

Vi vil hellere have Pierres anmeldelse



__________________
2 anlæg tak! 1 til musik og 1 til film - 1 samlet anlæg kan bare ikke gøre det!
Til top Vis RiverKing's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RiverKing
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 30 Marts 2010 kl. 10:33 | IP-adresse registreret  

Måske kan det siges med dette fra SF:

The Zu Essence is not a hair-shirt product, in which regard alone it has surpassed at least half the high-efficiency loudspeakers in the domestic marketplace. Inasmuch as it's among the more affordable choices—exponentially, in some cases—it has surpassed many of the rest. The Essence is something of a milestone.

With its very good bass extension, superb musicality, lack of egregious timbral colorations, and impressive spatial performance, the Zu Essence qualifies as the first loudspeaker I've heard that combines genuinely high efficiency with a level of audiophile performance for which no excuse needs to be made, all while being priced within the reach of the serious-but-not-crazy hobbyist. I'm really impressed with the Essence—and, yes, I could happily live with it myself: It's that good. (AD).

In many ways, the Zu Essence is an underachiever, measurement-wise. But the surprise for me, when I auditioned it in AD's room, was how much of its measured misbehavior was not too audible, other than the rolled-off highs and the lack of impact in the lower midrange. I suspect that Zu's designer has carefully balanced the individual aspects of the Essence's design so that the musical result is greater than the sum of its often disappointingly-measuring parts. (JA).

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 30 Marts 2010 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

Gbemi skrev:

Indlæg rettet.

Læs nu for pokker retningslinjerne! A/moderator

 

 ha ha ha, han bliver ved hva?! Nå, men nu har jeg postet det i stedet for

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
RiverKing
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 November 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 342
Sendt: 30 Marts 2010 kl. 10:40 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:
Gbemi skrev:

Indlæg rettet.

Læs nu for pokker retningslinjerne! A/moderator

 

 ha ha ha, han bliver ved hva?! Nå, men nu har jeg postet det i stedet for

Pas på du ikke får nr. 2 af 3, for at være klassens frække dreng



__________________
2 anlæg tak! 1 til musik og 1 til film - 1 samlet anlæg kan bare ikke gøre det!
Til top Vis RiverKing's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RiverKing
 
HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1987
Sendt: 30 Marts 2010 kl. 10:43 | IP-adresse registreret  

Glæder mig også til at høre mere om ZU Essence, Pierre. Spændende sæt højttalere. Personligt syntes jeg ikke at de er så æstetiske som dine Accendant. ZU er mere avantgarde, hvilket også har noget over sig. Det er jo en subjektiv vurdering og til syvende og sidst er lyden det vigtigste. Har ikke selv hørt dem, så jeg venter også med spænding på din "dom"...

Jeg har hørt Accendant og det er i mine øre én af de mest vellydende, all-round high-end speakers på markedet... Så hvis ZU kan vippe den af pinden er det bestemt interessant!!

Mht.  Avalons, Verity og McIntosh   Helt ærligt knægte!!!... Skal vi ikke lige være lidt saglige istedet for at skyde på hinanden. Nogle har en anden mening grundet favoritudstyr samt lyttemæssige præferencer. Fair nok. Men derfor kan man godt være saglig. 

I mine øre er de nævnte  mærker garant for en finish, byggekvalitet og frem for alt lyd i den absolut bedste ende. Tror jeg godt vi kan blive enige om.. Ellers må I sgu få renset ørene eller lytte igen, igen    



__________________
De bedste hilsner
Holberg
Til top Vis HOLBERG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HOLBERG
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 30 Marts 2010 kl. 10:49 | IP-adresse registreret  

RiverKing skrev:
Medlem skrev:
Gbemi skrev:

Indlæg rettet.

Læs nu for pokker retningslinjerne! A/moderator

 

 ha ha ha, han bliver ved hva?! Nå, men nu har jeg postet det i stedet for

Pas på du ikke får nr. 2 af 3, for at være klassens frække dreng

... og? Rigtige medlemmer med +2000 indlæg har da en advarsel eller to 

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 30 Marts 2010 kl. 10:55 | IP-adresse registreret  

HOLBERG skrev:

Glæder mig også til at høre mere om ZU Essence, Pierre. Spændende sæt højttalere. Personligt syntes jeg ikke at de er så æstetiske som dine Accendant. ZU er mere avantgarde, hvilket også har noget over sig. Det er jo en subjektiv vurdering og til syvende og sidst er lyden det vigtigste. Har ikke selv hørt dem, så jeg venter også med spænding på din "dom"...

Jeg har hørt Accendant og det er i mine øre én af de mest vellydende, all-round high-end speakers på markedet... Så hvis ZU kan vippe den af pinden er det bestemt interessant!!

Mht.  Avalons, Verity og McIntosh   Helt ærligt knægte!!!... Skal vi ikke lige være lidt saglige istedet for at skyde på hinanden. Nogle har en anden mening grundet favoritudstyr samt lyttemæssige præferencer. Fair nok. Men derfor kan man godt være saglig. 

I mine øre er de nævnte  mærker garant for en finish, byggekvalitet og frem for alt lyd i den absolut bedste ende. Tror jeg godt vi kan blive enige om.. Ellers må I sgu få renset ørene eller lytte igen, igen    

Jeg må sige at jeg ikke kan være mere enig Holberg

Tillykke med det nye grej! Skulle være fede, de Finn der

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
benz
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 23 Maj 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 30 Marts 2010 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

hej

Jeg glæder mig til at høre Pierre's vurdering af ZU'erne. Den bliver måske lidt svær for ham at skrive, når han i den grad overvåges af den flinke forhandler.

mvh
Til top Vis benz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af benz
 
Gbemi
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Hifi4real

Bruger siden: 20 September 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 209
Sendt: 30 Marts 2010 kl. 12:16 | IP-adresse registreret  

Hej Benz

jeg tror nu nok pierre er mand nok for at skrive hans mening, selvom han ved jeg også læser herinde men jeg har luppen fremme og noterer ALT ned

mvh

Til top Vis Gbemi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gbemi
 
HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1987
Sendt: 30 Marts 2010 kl. 14:16 | IP-adresse registreret  

Medlem: Takker!!! Det nye setup er ikke helt ringe og kan bekræfte at Finn er en uovertruffen musikperformer i samspil med ARC og RWA, til trods for at det stadig mangler nogle timer før end det er brændt helt ind. Kabinet samt komponenter er i øvrigt også bare MUMS, MUMS, MUMS på sådan et sæt Verity 

Nu vil vi gerne høre omkring ZU, Pierre!!!  Vel og mærke uden alt det fnidder og de evigt tilbagevendende gætterier omkring eventuelle interesse-  og konspirationsteorier fra nogle af kamphanerne  



__________________
De bedste hilsner
Holberg
Til top Vis HOLBERG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HOLBERG
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 30 Marts 2010 kl. 14:17 | IP-adresse registreret  

...



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 30 Marts 2010 kl. 23:52 | IP-adresse registreret  

...



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

Hov! Skal jeg så ikke komme borbi alligevel i morgen Pierre? 

__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 00:12 | IP-adresse registreret  

søren N skrev:
Hov! Skal jeg så ikke komme borbi alligevel i morgen Pierre? 

Du er da velkommen til at kigge forbi.

Men du tager hjem igen uden Avalon



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 803
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

Fin anmeldelse . Jeg vil sige at de sidste analogier nu nok var det bedste jeg længe har hørt. Du kunne også have beskrevet hende frøken ZU (læses sug) som værende billigere en fru avalon.

PS Pierre hvem gifter sig med de vilde/frække tøser? 
Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 00:16 | IP-adresse registreret  

RAZZER skrev:


PS Pierre hvem gifter sig med de vilde/frække tøser? 

Tjaaaaaaaaa, jeg kunne da godt gøre det. Altså bare lige for en weekend eller to

Og her i denne tråd er det altså tilladt med humor. Derfor kom den lille analogi med i beskrivelsen



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 

<< Forrige Side af 112 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes