| Forfatter |
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 30 Marts 2010 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune|WildChild skrev:
RiverKing skrev:
Nilau skrev:
Pierre skrev:
|
Lige før jeg købte dette setup som jeg har nu, havde jeg et fuldt surround B&O setup med BeoLab 5 og alles.
Det var lige en face som jeg skulle igennem 
|
|
|
"Det var lige en face som jeg skulle igennem" Mangler der ikke et "r"? 
Mvh.
Niels
|
|
|
Yes...
Så begynder Nilau på sit stavekontrol indlæg igen....    |
|
|
Og det sjove er vel at der skulle stå fase og ikke farce sidstnævnte giver i hvert fald ikke megen mening Men altså når man ikke kan få en update på lyden (hint hint) så kan vi jo altid kigge efter stavefejl  
|
|
|
Og det gjorde POOH, nej vent det må jeg ikke mere  Rune heller ikke  Nu må I sgu lige have lidt humor gutter  Tilbage til Zu, (mangler et r). __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
RiverKing Forum Bruger


Bruger siden: 29 November 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 342
|
| Sendt: 30 Marts 2010 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Rune|WildChild skrev:
RiverKing skrev:
Nilau skrev:
Pierre skrev:
|
Lige før jeg købte dette setup som jeg har nu, havde jeg et fuldt surround B&O setup med BeoLab 5 og alles.
Det var lige en face som jeg skulle igennem 
|
|
|
"Det var lige en face som jeg skulle igennem" Mangler der ikke et "r"? 
Mvh.
Niels
|
|
|
Yes...
Så begynder Nilau på sit stavekontrol indlæg igen....   
|
|
|
Og det sjove er vel at der skulle stå fase og ikke farce sidstnævnte giver i hvert fald ikke megen mening Men altså når man ikke kan få en update på lyden (hint hint) så kan vi jo altid kigge efter stavefejl  
|
|
|
Og det gjorde POOH, nej vent det må jeg ikke mere Rune heller ikke 
Nu må I sgu lige have lidt humor gutter Tilbage til Zu, (mangler et r).
|
|
|
Nej humor og ironi kan være svært at læse/forstå via en email. Jeg tænker bare tilbage til mit indlæg omkring mit eget anlæg, som jeg stolt viser frem, og så begynder Nilau, med at kritisere ordvalg og stavefelj, uden at nævne noget om anlægget overhovedet. http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=80243&K W=RiverKing
Derfor reagere jeg som jeg gjorde, og undskyld hvis jeg ikke fangede en gemt joke et sted... Men dette er meget off topic, så derfor - tilbage til manglen af anmeldelsen af Zu (der mangler et r) __________________ 2 anlæg tak! 1 til musik og 1 til film - 1 samlet anlæg kan bare ikke gøre det!
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 30 Marts 2010 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
RiverKing skrev:
floe skrev:
Rune|WildChild skrev:
RiverKing skrev:
Nilau skrev:
Pierre skrev:
|
Lige før jeg købte dette setup som jeg har nu, havde jeg et fuldt surround B&O setup med BeoLab 5 og alles.
Det var lige en face som jeg skulle igennem 
|
|
|
"Det var lige en face som jeg skulle igennem" Mangler der ikke et "r"? 
Mvh.
Niels
|
|
|
Yes...
Så begynder Nilau på sit stavekontrol indlæg igen....   
|
|
|
Og det sjove er vel at der skulle stå fase og ikke farce sidstnævnte giver i hvert fald ikke megen mening Men altså når man ikke kan få en update på lyden (hint hint) så kan vi jo altid kigge efter stavefejl  
|
|
|
Og det gjorde POOH, nej vent det må jeg ikke mere Rune heller ikke 
Nu må I sgu lige have lidt humor gutter Tilbage til Zu, (mangler et r).
|
|
|
Nej humor og ironi kan være svært at læse/forstå via en email. Jeg tænker bare til mit indlæg omkring mit eget anlæg, som jeg stolt viser frem, og så begynder Nilau, med at kritisere ordvalg og stavefelj, uden at nævne noget om anlægget overhovedet. http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=80243&K W=RiverKing
Derfor reagere jeg som jeg gjorde, og undskyld hvis jeg ikke fangede en gemt joke et sted... Men dette er meget off topic, så derfor - tilbage til manglen af anmeldelsen af Zu (der mangler et r) |
|
|
Ja, nu har han efterhånden haft dem længe nok  Hvordan spiller de Pierre?  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
Gbemi Forum Bruger

Tidl. Hifi4real
Bruger siden: 20 September 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 209
|
| Sendt: 30 Marts 2010 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
RiverKing Forum Bruger


Bruger siden: 29 November 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 342
|
| Sendt: 30 Marts 2010 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gbemi skrev:
|
Indlæg rettet. A/moderator
|
|
|
Vi vil hellere have Pierres anmeldelse __________________ 2 anlæg tak! 1 til musik og 1 til film - 1 samlet anlæg kan bare ikke gøre det!
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 30 Marts 2010 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske kan det siges med dette fra SF:
The Zu Essence is not a hair-shirt product, in which regard alone it has surpassed at least half the high-efficiency loudspeakers in the domestic marketplace. Inasmuch as it's among the more affordable choices—exponentially, in some cases—it has surpassed many of the rest. The Essence is something of a milestone.
With its very good bass extension, superb musicality, lack of egregious timbral colorations, and impressive spatial performance, the Zu Essence qualifies as the first loudspeaker I've heard that combines genuinely high efficiency with a level of audiophile performance for which no excuse needs to be made, all while being priced within the reach of the serious-but-not-crazy hobbyist. I'm really impressed with the Essence—and, yes, I could happily live with it myself: It's that good. (AD).
In many ways, the Zu Essence is an underachiever, measurement-wise. But the surprise for me, when I auditioned it in AD's room, was how much of its measured misbehavior was not too audible, other than the rolled-off highs and the lack of impact in the lower midrange. I suspect that Zu's designer has carefully balanced the individual aspects of the Essence's design so that the musical result is greater than the sum of its often disappointingly-measuring parts. (JA).
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 30 Marts 2010 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
ha ha ha, han bliver ved hva?! Nå, men nu har jeg postet det i stedet for 
|
| Til top |
|
| |
RiverKing Forum Bruger


Bruger siden: 29 November 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 342
|
| Sendt: 30 Marts 2010 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
|
ha ha ha, han bliver ved hva?! Nå, men nu har jeg postet det i stedet for 
|
|
|
Pas på du ikke får nr. 2 af 3, for at være klassens frække dreng __________________ 2 anlæg tak! 1 til musik og 1 til film - 1 samlet anlæg kan bare ikke gøre det!
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 30 Marts 2010 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glæder mig også til at høre mere om ZU Essence, Pierre. Spændende sæt højttalere. Personligt syntes jeg ikke at de er så æstetiske som dine Accendant. ZU er mere avantgarde, hvilket også har noget over sig. Det er jo en subjektiv vurdering og til syvende og sidst er lyden det vigtigste. Har ikke selv hørt dem, så jeg venter også med spænding på din "dom"...
Jeg har hørt Accendant og det er i mine øre én af de mest vellydende, all-round high-end speakers på markedet... Så hvis ZU kan vippe den af pinden er det bestemt interessant!!
Mht. Avalons, Verity og McIntosh Helt ærligt knægte!!!... Skal vi ikke lige være lidt saglige istedet for at skyde på hinanden. Nogle har en anden mening grundet favoritudstyr samt lyttemæssige præferencer. Fair nok. Men derfor kan man godt være saglig.
I mine øre er de nævnte mærker garant for en finish, byggekvalitet og frem for alt lyd i den absolut bedste ende. Tror jeg godt vi kan blive enige om.. Ellers må I sgu få renset ørene eller lytte igen, igen __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 30 Marts 2010 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
RiverKing skrev:
Medlem skrev:
|
ha ha ha, han bliver ved hva?! Nå, men nu har jeg postet det i stedet for 
|
|
|
Pas på du ikke får nr. 2 af 3, for at være klassens frække dreng
|
|
|
... og? Rigtige medlemmer med +2000 indlæg har da en advarsel eller to 
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 30 Marts 2010 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
|
Glæder mig også til at høre mere om ZU Essence, Pierre. Spændende sæt højttalere. Personligt syntes jeg ikke at de er så æstetiske som dine Accendant. ZU er mere avantgarde, hvilket også har noget over sig. Det er jo en subjektiv vurdering og til syvende og sidst er lyden det vigtigste. Har ikke selv hørt dem, så jeg venter også med spænding på din "dom"...
Jeg har hørt Accendant og det er i mine øre én af de mest vellydende, all-round high-end speakers på markedet... Så hvis ZU kan vippe den af pinden er det bestemt interessant!!
Mht. Avalons, Verity og McIntosh Helt ærligt knægte!!!... Skal vi ikke lige være lidt saglige istedet for at skyde på hinanden. Nogle har en anden mening grundet favoritudstyr samt lyttemæssige præferencer. Fair nok. Men derfor kan man godt være saglig.
I mine øre er de nævnte mærker garant for en finish, byggekvalitet og frem for alt lyd i den absolut bedste ende. Tror jeg godt vi kan blive enige om.. Ellers må I sgu få renset ørene eller lytte igen, igen
|
|
|
Jeg må sige at jeg ikke kan være mere enig Holberg 
Tillykke med det nye grej! Skulle være fede, de Finn der 
|
| Til top |
|
| |
benz Udelukket fra forum


Bruger siden: 23 Maj 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 30 Marts 2010 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej Jeg glæder mig til at høre Pierre's vurdering af ZU'erne. Den bliver måske lidt svær for ham at skrive, når han i den grad overvåges af den flinke forhandler.  mvh
|
| Til top |
|
| |
Gbemi Forum Bruger

Tidl. Hifi4real
Bruger siden: 20 September 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 209
|
| Sendt: 30 Marts 2010 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Benz
jeg tror nu nok pierre er mand nok for at skrive hans mening, selvom han ved jeg også læser herinde men jeg har luppen fremme og noterer ALT ned
mvh
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 30 Marts 2010 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem: Takker!!! Det nye setup er ikke helt ringe og kan bekræfte at Finn er en uovertruffen musikperformer i samspil med ARC og RWA, til trods for at det stadig mangler nogle timer før end det er brændt helt ind. Kabinet samt komponenter er i øvrigt også bare MUMS, MUMS, MUMS på sådan et sæt Verity 
Nu vil vi gerne høre omkring ZU, Pierre!!! Vel og mærke uden alt det fnidder og de evigt tilbagevendende gætterier omkring eventuelle interesse- og konspirationsteorier fra nogle af kamphanerne __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 30 Marts 2010 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
... __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 30 Marts 2010 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
... __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger


Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 00:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hov! Skal jeg så ikke komme borbi alligevel i morgen Pierre?
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Hov! Skal jeg så ikke komme borbi alligevel i morgen Pierre?  |
|
|
Du er da velkommen til at kigge forbi.
Men du tager hjem igen uden Avalon  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
RAZZER Forum Bruger


Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 803
|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fin anmeldelse . Jeg vil sige at de sidste analogier nu nok var det bedste jeg længe har hørt. Du kunne også have beskrevet hende frøken ZU (læses sug) som værende billigere en fru avalon.
PS Pierre hvem gifter sig med de vilde/frække tøser?
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 31 Marts 2010 kl. 00:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
RAZZER skrev:
PS Pierre hvem gifter sig med de vilde/frække tøser? |
|
|
Tjaaaaaaaaa, jeg kunne da godt gøre det. Altså bare lige for en weekend eller to 
Og her i denne tråd er det altså tilladt med humor. Derfor kom den lille analogi med i beskrivelsen  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |