Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 17:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV modtagere
 HIFI4ALL Forum : TV modtagere
Emne Emne: DVB-T siganl på SOny LCD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
SharkDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2008
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 11 November 2008 kl. 13:53 | IP-adresse registreret  

Sony KDL 32V2500

DVB-T signal modtages via Antenneforening på kanal 32. Man har bibeholdt signalet selvom man er gået over til DVB-C pr. midt oktober.

Siden overgangen har kunnet finde 5 kanaler, men intet billede eller lyd. Har en kammerat som har et Zepto til 2500 kr. og  han kan godt se DVB-T via Fællesantennen.

I marts mistede jeg signalet og fik så Dansk KabelTV til at kontrollere, det var som det skulle være, så fjernsynet måtte en tur til rep. Da det kom tilbage havde det ikke hjulpet og jeg lånte en DVB-T antenne og så virkede det igen via fællesantennen. Dengang var der kraftig pixelering og skrattende lyd.

Så jeg har igen lånt den samme antenne, men det virker ikke. Jeg har selv købt en antenne og en Settop boks. Men stadig uden held. Jeg kan ved at sætte Settop boksen til fællesantenne se de digitale kanaler, men så er der problemer med de analoge.

Nu har jeg så brugt 400 kr. uden at det har hjulpet, har så set at DVB-t signalet er meget dårligt på stueantenne i Skjern. Nogen der har en ide til hvad jeg skal gøre.

Fjernsynet er købt i HiFiklubben, men der er ingen hjælp at hente.

Det ender med at jeg må købe en boks til DVB-C signalet og blive oprettet ved Yousee

Mvh Paul

Til top Vis SharkDK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SharkDK

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes