Bruger siden: 27 September 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 859
Sendt: 29 Oktober 2007 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
Jå blev der lige tid til at skrive lidt har igen min cyrus marster av8 er desvære tilbage hos importøren hyler så en gang til 4 måneder venten og så defekt øv øv men dab'en en nu ret god nok den bedste jeg har hørt til dato ..
Sendt: 05 November 2007 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
Nyhed : det sidste til min kabel produktion kom i dag så efter den 15 December skulle første produktion være sat i gang 2 gange 3 meter til mig selv he he ...
videreudviklingen på internkonet er også godt i gang og lover... det skal sq høres.
__________________ lyd er mit liv... musik er min dyd...
Sendt: 14 November 2007 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
priboj skrev:
Jå blev der lige tid til at skrive lidt har igen min cyrus marster av8 er desvære tilbage hos importøren hyler så en gang til 4 måneder venten og så defekt øv øv men dab'en en nu ret god nok den bedste jeg har hørt til dato ..
Sendt: 15 November 2007 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
priboj skrev:
Jeg er ret glad for flade kondensatorer, her er det epcos; harpiks i blåt hus og RIFa; hvide, og jo de er runde, de skal heller ikke bruger til lydoverførelse.
Sendt: 15 November 2007 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
Jeg regner med at lave en lytte aften mellem jul og nytår med lidt kaffe og nogle af jeres CD'er da jeg flytter i december til mindre kår - håber jeg at det nye sted gør noget positivt med lyden - vil du med send mig en privat besked.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum