Sendt: 28 Januar 2015 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jens
Gik selv fra Onkyo 809 til 3010 i sin tid, der er en ekstrem forskel på de 2... 3010 er noget af det bedste jeg har haft, og savner den stadig den dag i dag...
Den er så kraftfuld, på linie med Pioneers store klasse d recievere, men samtidig har den en ekstrem god lyd, også i stereo!
Der er altså vildt stor forskel på de to, hele D/A delen er anderledes, og til de sølle 7 du kan få den til på recordere, der er det altså et scoop!
Samtidig har du jo Audussey osv... Samtidig snakker HDMI delen bare sammen med alt, men det gjorde 809eren jo også...
Havde en Arcam AVR 400 imellem de to, som jeg måtte droppe pga elendig hdmi del, men følte faktisk ikke stereo var en ekstrem forringelse da jeg gik fra Arcam og så over i 3010eren, blev faktisk sindssyg imponeret over hvad 3010eren kan...
Godt køb!
Skulle jeg vælge noget i dag, efter også at ha prøvet Yamaha 2030 - så blev det en af de store onkyoer igen... Også på trods af de skide HDMI boards... Så ville jeg tage chancen, de er så engagerende i deres spillestil - af at være en surround alt i en maskine!
Yamaha var for mig alt for neutralt og fladt... Meget kedeligt...
|