| Forfatter |
|
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 07:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rysz skrev:
|
Ellers er HD-receivere ved at være så langt nede i pris, at det kan betale sig at investerer i en 4 kilo's maskine og så supplerer den med et 5/7 kanals effekttrin.
|
|
|
Nemlig , og er der ikke råd til 5/7 kanalseffekt, kan man starte med 3 til fronten.
|
| Til top |
|
| |
Furious jt Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 443
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 07:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
dfms skrev:
Rysz skrev:
|
Ellers er HD-receivere ved at være så langt nede i pris, at det kan betale sig at investerer i en 4 kilo's maskine og så supplerer den med et 5/7 kanals effekttrin.
|
|
|
Nemlig , og er der ikke råd til 5/7 kanalseffekt, kan man starte med 3 til fronten.
|
|
|
Undskyld jeg lige hijacker tråden, men jeg bliver nød til at spørge, hvilken 3 kanals effekt der kan anbefales til en denon 2807? Jeg har stillet spørgsmålet flere gange men der er aldrig nogen der kan svare på det
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 08:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Køv noget NAD, det kan vist ikke gå helt galt  .
|
| Til top |
|
| |
Delaney Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 801
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 08:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ellers kig på denne Emotiva XPA-3. Deres produkter får fantastiske anmeldelser. __________________ Kælderbio
Emotiva | Vienna Acoustics | SVS | SB Duet
|
| Til top |
|
| |
Mr_Tarantino Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1562
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 08:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er især interesseret i Pioneer, så hvis nogen lige skulle vide hvor der er en til salg jeg måske kunne bruge så sig endelig til!
|
| Til top |
|
| |
Furious jt Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 443
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 08:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har hørt nad og denon slet ikke passer sammen lydmæssigt, men om det passer ved jeg selvfølgelig ikke, da jeg ikke har hørt det.
Den emotiva ser da nydelig ud og især til den pris Den vil jeg da lige se nærmere på
Tak for svarene.
|
| Til top |
|
| |
Delaney Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 801
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Furious jt skrev:
Den emotiva ser da nydelig ud og især til den pris Den vil jeg da lige se nærmere på
|
|
|
Ja den er virkelig billig, og deres produkter slår i A/B sammenligninger meget dyrere produkter. Man finder meget info om den på deres hjemmeside. Men de sælger fra USA. Jeg har lavet lidt research på hvordan man får det til DK. Du kan evt. skrive, hvis du har nogle spørgsmål. __________________ Kælderbio
Emotiva | Vienna Acoustics | SVS | SB Duet
|
| Til top |
|
| |
LilleNørd Forum Bruger


Bruger siden: 27 Oktober 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 384
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med sådan en som denne ? http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=89327 (... nej det er ikke min ..)
Hvor i vestjylland bor du ? bor selv i vestjylland og har også harman setup som du gerne måtte høre hvis du ikke kender lyden fra harman
|
| Til top |
|
| |
Rysz Forum Bruger


Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1445
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Furious jt skrev:
|
Har hørt nad og denon slet ikke passer sammen lydmæssigt, men om det passer ved jeg selvfølgelig ikke, da jeg ikke har hørt det.
|
|
|
Shhhhh....det må du ikke sige. Mit spiller fint 
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
KT Radio på Vesterbrogade i KBH, har en brugt Onkyo 605 (sølv) til salg til 5000,- kr.
Rotel og Denon passer sammen lydmæssigt
Emotiva XPA-3 produkter, blive da ikke solgt i Danmark, eller gør de og hvor ?
|
| Til top |
|
| |
Offcourse_dk26 Forum Bruger


Bruger siden: 11 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1752
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
KT har også en billig Marantz - SR-5002 under 4K fra ny med mulighed for LPCM etc.
Men der er jo såe meget der har betydning for valget - prisramme, de andre enheder i systemet etc. ønsket effekt vs. seperate efektblokke?
Men spændende at se hvad det ender med.
Mvh. Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|
| Til top |
|
| |
Delaney Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 801
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
KT Radio på Vesterbrogade i KBH, har en brugt Onkyo 605 (sølv) til salg til 5000,- kr.
Rotel og Denon passer sammen lydmæssigt
Emotiva XPA-3 produkter, blive da ikke solgt i Danmark, eller gør de og hvor ?
|
|
|
Nej det gør de ikke, men de bliver solgt TIL Danmark. Man vil kunne have en XPA-3 (3 x 200w @ 8 Ohm) bragt til døren for 4800 Kr inkl. forsendelse. Edit: Jeg har også set at du er interesseret i en surround processor. Emotiva har en UMC-1 på vej til 700 $, der er baseret på samme chipsæt som Krells kommende 707 processor til 40.000 $  __________________ Kælderbio
Emotiva | Vienna Acoustics | SVS | SB Duet
|
| Til top |
|
| |
Mr_Tarantino Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1562
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den Marantz hos KT ser spænde ud, det samme gør den Pioneer - VSX-1017AV de også har til 4600 kr. Bare træls det er helt i KBH... Men i det mindste er de begge i sort!
Så nu begynder det da at ligne noget.
|
| Til top |
|
| |
Mr_Tarantino Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1562
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
LilleNørd skrev:
|
Hvad med sådan en som denne ? http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=89327 (... nej det er ikke min ..)
Hvor i vestjylland bor du ? bor selv i vestjylland og har også harman setup som du gerne måtte høre hvis du ikke kender lyden fra harman
|
|
|
Tak for tilbudet, men HK har aldrig rigtig sagt mig noget.
|
| Til top |
|
| |
Andvare Forum Bruger


Bruger siden: 07 September 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 536
|
| Sendt: 26 August 2008 kl. 08:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
markus Forum Bruger


Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 110
|
| Sendt: 26 August 2008 kl. 09:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med den nye Denon 1909 den få også HD lyd pris ca 4500,- men det må vi jo se nå hifi klubben smider deres 2009 katalog ud på gaden
__________________ du kan se mit udstyr her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5211&PN=1
|
| Til top |
|
| |
Mr_Tarantino Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1562
|
| Sendt: 26 August 2008 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har læst den test en del gange 
Denon 1909 kender jeg ikke, men vil da lige kigge nærmere på den!
|
| Til top |
|
| |
markus Forum Bruger


Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 110
|
| Sendt: 26 August 2008 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Rysz Forum Bruger


Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1445
|
| Sendt: 26 August 2008 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr_Tarantino skrev:
|
Har læst den test en del gange 
Denon 1909 kender jeg ikke, men vil da lige kigge nærmere på den!
|
|
|
Den kommer med fuld HD dekoder indbygget. Hvis det bare er PCM du ønsker kan det klares med 1908 som er på vej ud.
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 26 August 2008 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder spænde med Emotiva UMC-1, men kan ikke rigtig se at den skulle kunne decode alle de ny HD lydformater ?
|
| Til top |
|
| |