| Forfatter |
|
Thommas Forum Bruger

Bruger siden: 20 April 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal have ny receiver, men hvilken??? Eller er det bedre at vente, Denon skifter alle deres modeller nu her,,,,
|
| Til top |
|
| |
Thommas Forum Bruger

Bruger siden: 20 April 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har overvejet Denon 2808, Onkyo SR606 eller SR 875
Hvad synes i
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger


Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal det absolut være en af de mærker??
__________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
T.R.J Forum Bruger


Bruger siden: 06 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 219
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den nye Onkyo 876 kommer til September, venter selv på den.
|
| Til top |
|
| |
pehansen Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og de fleste Denon receivere kommer i opdaterede modeller i September, f.eks 2809 er snart på vej.
|
| Til top |
|
| |
Thommas Forum Bruger

Bruger siden: 20 April 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men er de opdateret så meget bedre... De andre er jo billige nu...
Behøver ikke kun være de 2 mærker,, Men max 10k herhjemme i pris
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det ikke noget med at man kan få opdatere de Denon recivere fra 2808 og op, til at kunne de samme som de ny modlere ?
Det ville så sige at hvis man køber eller har en Denon 2808 i dag, så kan det optater til en 2809, ikke ?
|
| Til top |
|
| |
blackfalco Forum Bruger


Bruger siden: 24 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har lige købt Denon AVC-A1HD ,og der er der noget software opdate på vej til den også til de mindre recivere,hørt det fra hi-fi klubben
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 25 August 2008 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Opgraderingerne kommer til at koste penge, så spørgsmålet er om ikke det er billigere at købe den nye fra start. Alternativt være helt sikker på hvad opgraderingerne består i og overveje om det er noget der er værd enten at betale for eller vente på __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger


Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 26 August 2008 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kunne også kigge på de nye Harman Kardon recievere. De har alle de nye lydformater, og MASSER af effekt og en stor strømforsyning.
__________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger


Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 26 August 2008 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Er det ikke noget med at man kan få opdatere de Denon recivere fra 2808 og op, til at kunne de samme som de ny modlere ?
Det ville så sige at hvis man køber eller har en Denon 2808 i dag, så kan det optater til en 2809, ikke ? |
|
|
Af denne nyhed omtales 3808 som den mindste Denon A/V reciever, som kan opgraderes (mod betaling). __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
Don_Odal Forum Bruger

Bruger siden: 23 December 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 27 August 2008 kl. 09:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige købt Onkyo's 875 nedsat til 10.000, og den er virkeligt sublim. Jeg var meget lidt begejstret for lyden på Denon's 3808 - Onkyo'en har en varmere (og downright bedre!) lyd end Denonen, og minder mere om min gamle NAD 216.
Jeg havde forventet at Onkyo'en ville spille musik langt dårligere end den faktisk gør - og surround? *whee* - jotak, der er power nok!
|
| Til top |
|
| |
Rysz Forum Bruger


Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1445
|
| Sendt: 03 September 2008 kl. 07:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
StarTrek skrev:
Er det ikke noget med at man kan få opdatere de Denon recivere fra 2808 og op, til at kunne de samme som de ny modlere ?
Det ville så sige at hvis man køber eller har en Denon 2808 i dag, så kan det optater til en 2809, ikke ? |
|
|
Af denne nyhed omtales 3808 som den mindste Denon A/V reciever, som kan opgraderes (mod betaling).
|
|
|
Alle modeller fra 1508 til 2808 udgår og erstattes af 1509 til 2809. 3808 og opefter kan opgraderes via netværk. En opgradering kommert til at koste det samme som den prisforskel der bliver på 3808 og 3808A, nemlig 300,- kr. Såfremt forstærkeren er købt andre steder end ved HFK kan opgraderingen erhverves direkte ved Denon (så vidt jeg husker er prisen 100 euro).
|
| Til top |
|
| |