Forfatter |
|
HOLBERG Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
Sendt: 12 Oktober 2010 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva Sørensen er den af!!??
Kan det passe at det fremragende Atlas Titan har vippet BM Revelation helt af pinden?!  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 12 Oktober 2010 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
Hva Sørensen er den af!!??
Kan det passe at det fremragende Atlas Titan har vippet BM Revelation helt af pinden?! 
|
|
|
Midt i snakken om rollatorræs, julefrokost, jodler tøser fra Ruhr distriktet kommer der endelig et seriøst indlæg om hifi
Du har helt ret Holberg. BM er helt væk og udkonkurreret af dette for os fantastiske Titan kabel. Folk skylder sig selv at prøve kabler fra Atlas inden de kaster sig ud i hundedyre kabler som slår bunden ud af hifibudgettet. Bare min mening.
Har du iøvrigt hørt Mavros kablet ? både som højttaler og signal. Kan forstår at anmelderen fra Nomono havde svært ved at aflevere kablet tilbage da han havde det til test. Det endte vist med at han beholdte det . Tør ikke lægge øre til det __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2010 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yes, Atlas rykker i den grad. Har ikke hørt Mavros... Tør heller ikke og har heldigvis heller ikke pengene
Jeg har har selv investeret i Atlas kabler hele vejen som du sikkert har bemærket. Har jeg bestemt ikke fortrudt. Ascent 2.0 (højttalerkabel) + Opus (coax) har en synergieffekt sammen med Titan der ikke er til at overhøre
At dømme fra mine erfaringer med Atlas indtil nu, er jeg ikke et øjeblik i tvivl om at Mavros er af højeste klasse... Nej, jeg tør sgutte høre det  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1009
|
Sendt: 12 Oktober 2010 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godaften i tråden Claus. He He håber i får en god julefrokost
Vil da lige benytte tråden til at bræge ud om at jeg langt om længe har fundet et værdig afløser til mine Gamut L3...... Har vel også kun taget 1 års tid. Håber det er i orden. __________________ M.V.H Dpetersen
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2010 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen skrev:
Godaften i tråden Claus. He He håber i får en god julefrokost
Vil da lige benytte tråden til at bræge ud om at jeg langt om længe har fundet et værdig afløser til mine Gamut L3...... Har vel også kun taget 1 års tid. Håber det er i orden.
|
|
|
Det er iorden at få lidt spalteplads her når du ikke har din egen tråd
Jamen, så spyt ud Dennis __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2010 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
He, jamen så vil jeg da lige nævne at jeg er sikker på at hr. Holberg bliver yderst positiv overrasket når hans højtalere kommer i hus. Måske man skulle lave en lille klub vedrørende disse  Jo bedre grej, jo bedre yder de. Har haft dem hjemme på besøg en uges tid nu og beslutningen er taget. __________________ M.V.H Dpetersen
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2010 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen skrev:
He, jamen så vil jeg da lige nævne at jeg er sikker på at hr. Holberg bliver yderst positiv overrasket når hans højtalere kommer i hus. Måske man skulle lave en lille klub vedrørende disse Jo bedre grej, jo bedre yder de. Har haft dem hjemme på besøg en uges tid nu og beslutningen er taget. |
|
|
Sådan en Harbeth kan spille musik, ingen tvivl om det. Den brillerer på ydelse, men er ikke vild med Deres finish. En ordinær skotøjs æske __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2010 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
DPetersen skrev:
He, jamen så vil jeg da lige nævne at jeg er sikker på at hr. Holberg bliver yderst positiv overrasket når hans højtalere kommer i hus. Måske man skulle lave en lille klub vedrørende disse Jo bedre grej, jo bedre yder de. Har haft dem hjemme på besøg en uges tid nu og beslutningen er taget. |
|
|
Sådan en Harbeth kan spille musik, ingen tvivl om det. Den brillerer på ydelse, men er ikke vild med Deres finish. En ordinær skotøjs æske
|
|
|
Yep, men sikke en ydelse. Med den skotøjsæske traver man ingen steder, man er som bundet til anlæget. Ikke kun det, men lydbilledet er lige så pin point precis som med L3, men de gengiver bare en "mur" af lyd sammenhængende fra bund til top samtidig. Så en ting som L3 desværre manglede, det kan beskrives med et ord. Organisk
Men nu skal der lige gå et par uger eller 3 så jeg kan beskrive højtaleren når jeg er faldet lidt ned igen. __________________ M.V.H Dpetersen
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2010 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen skrev:
Music4life skrev:
DPetersen skrev:
|
|
Sådan en Harbeth kan spille musik, ingen tvivl om det. Den brillerer på ydelse, men er ikke vild med Deres finish. En ordinær skotøjs æske
|
|
|
Yep, men sikke en ydelse. Med den skotøjsæske traver man ingen steder, man er som bundet til anlæget. Ikke kun det, men lydbilledet er lige så pin point precis som med L3, men de gengiver bare en "mur" af lyd sammenhængende fra bund til top samtidig. Så en ting som L3 desværre manglede, det kan beskrives med et ord. Organisk
Men nu skal der lige gå et par uger eller 3 så jeg kan beskrive højtaleren når jeg er faldet lidt ned igen.
|
|
|
Glæder mig til at høre dem efter tilspilning over en kop mokka __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2010 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du er velkommen da de stort set er spillet til. Ja ta' gerne nogle fra klubben med hvis altså lysten er til det. Altid rart med andres mening også. Der er faktisk plads her i weekenden. Jeg har mokka og mundgodter klar. Har jo mødt nogle af dem oppe ved dig.
__________________ M.V.H Dpetersen
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2010 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen skrev:
Du er velkommen da de stort set er spillet til. Ja ta' gerne nogle fra klubben med hvis altså lysten er til det. Altid rart med andres mening også. Der er faktisk plads her i weekenden. Jeg har mokka og mundgodter klar. Har jo mødt nogle af dem oppe ved dig. |
|
|
Duer ikke i denne weekend, desværre __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2010 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen skrev:
|
|
TILLYKKE Hr. Petersen .... Ja, jeg glæder mig også som et lille barn til mine Harbeth er i hus. Det er pokkers med leveringstiden (rosewood = specialfinér) når man, som jeg, er utålmodig og på samme tid glæder sig ad H til. Men Harbeth ligger jo kærlighed og sjæl i arbejdet med deres højttalere. Så tålmodigheden bliver helt sikkert belønnet. Er da lidt misundelig på at de står i din stue og spiller lystigt netop nu... Heldige asen
__________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
cube Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 351
|
Sendt: 12 Oktober 2010 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen skrev:
|
|
Hej Dennis, er det mon et sæt HL5?
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2010 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen du gi'r bare besked Claus. Søndag passer fint med mig, eller vi finder en anden gang. (har du ikke rettet i dit indlæg ?)
He, takker Holberg, som skrevet før (og som du sikkert selv ved) så har du noget at glæde dig til, og du bliver belønnet. Barnet her er stadigvæk ikke faldet til ro. Ja man kan høre at en sådan højtaler der er puslet om i så mange år har båret frugt. Selv jumperne bagpå er helt specifikt udmålt og lyttet på via. højtalerne (selvfølgelig) for at de yder/lyder som hr. alan ønsker.
Så ved man da hvilken lyd man ønsker at ens eget produkt skal kunne gengive. __________________ M.V.H Dpetersen
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2010 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
cube skrev:
DPetersen skrev:
|
|
|
|
|
Jesper .........Det er korrrrrekt __________________ M.V.H Dpetersen
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2010 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen skrev:
Jamen du gi'r bare besked Claus. Søndag passer fint med mig, eller vi finder en anden gang. (har du ikke rettet i dit indlæg ?)
He, takker Holberg, som skrevet før (og som du sikkert selv ved) så har du noget at glæde dig til, og du bliver belønnet. Barnet her er stadigvæk ikke faldet til ro. Ja man kan høre at en sådan højtaler der er puslet om i så mange år har båret frugt. Selv jumperne bagpå er helt specifikt udmålt og lyttet på via. højtalerne (selvfølgelig) for at de yder/lyder som hr. alan ønsker.
Så ved man da hvilken lyd man ønsker at ens eget produkt skal kunne gengive.
|
|
|
Duer desværre ikke i denne weekend. Vi må finde en passende dag. Send mig en pb om egnede weekender Dennis. __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2010 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen vi finder lige ud af noget Claus, vi når det nok!
Og tak for lån af spalteplads i øvrigt.  __________________ M.V.H Dpetersen
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger

|
Sendt: 13 Oktober 2010 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
cube skrev:
DPetersen skrev:
|
|
|
|
|
Jeg kan se jeg var for hurtig til at svare i går, det er SHL5 jeg har erhvervet mig. __________________ M.V.H Dpetersen
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 13 Oktober 2010 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen skrev:
cube skrev:
DPetersen skrev:
|
|
|
|
|
Jeg kan se jeg var for hurtig til at svare i går, det er SHL5 jeg har erhvervet mig.
|
|
|
Den med super diskanten
Du har en PB __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

|
Sendt: 14 Oktober 2010 kl. 06:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke for at stjæle hele Claus tråd .... Hvilken finér samt stands har du valgt, Dennis? __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|