Forfatter |
|
Mads57 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 730
|
Sendt: 23 Juli 2010 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Nilau skrev:
winter skrev:
Enig med Neon!
Jeg gir den max 3 mdr saa er der ny signalkilde hos m4l
|
|
|
Det er sikkert rigtigt. Men det er jo også sådan at rigtige hifientusiaster bør skifte komponenter ud mindst hver
tredie måned. Og gerne flere komponenter på én gang. Kun på den måde kan man holde liv i butikkerne. Det har dog den
ulempe, at man sandsynligvis aldrig finder det rigtige udstyr. Til gengæld er man 100% sikker på, at musiklytning bliver en
ualmindelig dyr affære i det lange løb...Mvh.Niels |
|
|
Jeps
|
|
|
jaja what ever. Jeg hygger mig.
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 23 Juli 2010 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mads57 skrev:
Music4life skrev:
Nilau skrev:
winter skrev:
Enig med Neon!
|
|
|
Det er sikkert rigtigt. Men det er jo også sådan at rigtige hifientusiaster bør skifte komponenter ud mindst hver tredie måned. Og gerne flere komponenter på én gang. Kun på den måde kan man holde liv i butikkerne. Det har dog den ulempe, at man sandsynligvis aldrig finder det rigtige udstyr. Til gengæld er man 100% sikker på, at musiklytning bliver en ualmindelig dyr affære i det lange løb...Mvh.Niels |
|
|
Jeps
|
|
|
jaja what ever. Jeg hygger mig. |
|
|
Og det gør jeg også
Man lever som bekendt kun engang __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Mads57 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 730
|
Sendt: 23 Juli 2010 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Mads57 skrev:
Music4life skrev:
Nilau skrev:
winter skrev:
Enig med Neon!
|
|
|
Det er sikkert rigtigt. Men det er jo også sådan at rigtige hifientusiaster bør skifte komponenter ud mindst hver
tredie måned. Og gerne flere komponenter på én gang. Kun på den måde kan man holde liv i butikkerne. smileys/smiley2.gif"> Det har dog den ulempe, at man sandsynligvis aldrig finder det rigtige udstyr. Til gengæld er man
100% sikker på, at musiklytning bliver en ualmindelig dyr affære i det lange løb...Mvh.Niels |
|
|
Jeps
|
|
|
|
|
Og det gør jeg også
Man lever som bekendt kun engang |
|
|
Thats the spirit!!
|
Til top |
|
|
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
Sendt: 23 Juli 2010 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mads57 skrev:
Music4life skrev:
Mads57 skrev:
Music4life skrev:
Nilau skrev:
winter skrev:
Enig med Neon!
|
|
|
Det er sikkert rigtigt. Men det er jo også sådan at rigtige hifientusiaster bør skifte komponenter ud mindst hver tredie måned. Og gerne flere komponenter på én gang. Kun på den måde kan man holde liv i butikkerne. smileys/smiley2.gif"> Det har dog den ulempe, at man sandsynligvis aldrig finder det rigtige udstyr. Til gengæld er man 100% sikker på, at musiklytning bliver en ualmindelig dyr affære i det lange løb...Mvh.Niels |
|
|
Jeps
|
|
|
|
|
Og det gør jeg også
Man lever som bekendt kun engang
|
|
|
Thats the spirit!!  |
|
|
Jeps der skal jo ikke gå helt morfar i den... 
|
Til top |
|
|
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
Sendt: 23 Juli 2010 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Også kan man iøvrigt få et DAC print til den som tager 5 min og montere..
Jeg har lige lavet sådan en bandit for en kammerat. Hvor vi skiftet lidt imdmad også. ER DU VIMMER en fed maskine til pengene. Han købte Cd´en for 14kilo. Også smed vi for 7 kilo stumper i den. Tør godt sige jeg ikke har hørt noget under 50kilo komme i nærheden af den.
Tror faktisk deres Unico rørforstærker ville klæde dine Marten, ellers er den nye Unico 100 vist heller ikke og kimse af. Så vidt jeg ved har de ændret lidt på den. Den var nemlig lige en tand for varm i lyden. Nu skulle den være mere homogen og dynamisk...
Hvis du på disse kanter, så giver jeg en kop kaffe. Tag gerne din CDE med..  __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
spped six Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 781
|
Sendt: 23 Juli 2010 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen tvivl om, at Unico laver gode forstærkere også. Jeg var (og er nok stadig) lidt lun på deres 200 model - men f**k, hvor er den bare stor.
Jeg overvejede den seriøst, da jeg ville udskifte min Meridian 559, men så var det lige, jeg kom i tanke om, hvorvor jeg egentlig gerne ville af med Meridian'. Det var også fordi, den var alt for stor 
|
Til top |
|
|
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
Sendt: 23 Juli 2010 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
spped six skrev:
Ingen tvivl om, at Unico laver gode forstærkere også. Jeg var (og er nok stadig) lidt lun på deres 200 model - men f**k, hvor er den bare stor.
Jeg overvejede den seriøst, da jeg ville udskifte min Meridian 559, men så var det lige, jeg kom i tanke om, hvorvor jeg egentlig gerne ville af med Meridian'. Det var også fordi, den var alt for stor 
|
|
|
Deres Unico 100 lyder bedre. 200´eren har skuffet mig et par gange. Synes klart 100´eren lyder mere dynamisk og homogen og " RIGTIG " __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
spped six Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 781
|
Sendt: 23 Juli 2010 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
spped six skrev:
|
|
|
Deres Unico 100 lyder bedre. 200´eren har skuffet mig et par gange. Synes klart 100´eren lyder mere dynamisk og homogen og " RIGTIG "
|
|
|
Den "lille" model har jeg endnu til gode at høre.
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juli 2010 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Også kan man iøvrigt få et DAC print til den som tager 5 min og montere..
Jeg har lige lavet sådan en bandit for en kammerat. Hvor vi skiftet lidt imdmad også. ER DU VIMMER en fed maskine til pengene. Han købte Cd´en for 14kilo. Også smed vi for 7 kilo stumper i den. Tør godt sige jeg ikke har hørt noget under 50kilo komme i nærheden af den.
Tror faktisk deres Unico rørforstærker ville klæde dine Marten, ellers er den nye Unico 100 vist heller ikke og kimse af. Så vidt jeg ved har de ændret lidt på den. Den var nemlig lige en tand for varm i lyden. Nu skulle den være mere homogen og dynamisk...
Hvis du på disse kanter, så giver jeg en kop kaffe. Tag gerne din CDE med.. 
|
|
|
Hej kenneth
Det kunne være rigtig hyggeligt og sansynligvis en oplevelse med et lyt hos Dig
Har en søster i KBH. Måske det kunne arrangeres når vi falder vejen forbi engang
Det var da noget af en upgrade på den CDE. Den var måske slet ikke til at kende igen?
Ja fedt at man kan opgradere den med tiden med nye dac print __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juli 2010 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
spped six skrev:
|
|
|
Sådan kan det jo gå. Det er svært at få det hele
Men vil give dig ret. Det er et ordentligt lokum
Min stello Ai500 ligner jo en digital tuner iforhold til __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Langendorf Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 522
|
Sendt: 23 Juli 2010 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Claus
Tak for og handlen og et par hyggelige timer. Det lyder bestemt ikke værst  Bare jeg ikke skal høre på den leonard cohen skive
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juli 2010 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Havde besøg af Langendorf idag som afhentede sin nye cd afspiller DCD3560. Den mand har et falkeblik som er midsundelsesværdig. Detaljeorienteret, og ser alle fejl. Imponerende. Han burde være rig 
Men nu til det sørgerlige og dog har stadig garanti på højttalerne. Vil sige at der ikke er nogle lydmæssige fejl, men er dog ikke helt tilfreds. Se billede. Taget fra bagsiden af enheden

Hvis du vil kan du med lidt magt tvinge din pølsefinger igennem. Pis - l**t - skrammel
Det viser sig efter nærmere eftersyn at det gælder samtlige 4 Accuton enheder . Omkring 5-10 gennemgående flænger i gummi ophænget. Gummi kan ikke mørne , men ligner noget der altid har værer der eller..... . Ligner en fejl produktion. Hvad siger i ?
Men at langendorf ser dette er i sig selv imponerende når der iøvrigt er gitter foran enhederne. kan godt forstå at han er med ude og kigge på biler med sine forældre for at finde fejlene
Må sige tak for handlen af cd afspilleren, men chokket over dette er jeg ikke kommet over
NB. har skrevet til ACCUTON for at høre Deres version __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 23 Juli 2010 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er fandme surt!
Det var demo-modeller ikke? De har sikkert fået læsterlige tæsk igennem tiden.
Det er vel svært at vide, hvad der er galt, men færdige er de.

Mvh.
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juli 2010 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Langendorf skrev:
Hej Claus
Tak for og handlen og et par hyggelige timer. Det lyder bestemt ikke værst Bare jeg ikke skal høre på den leonard cohen skive  |
|
|
Hej Michael
Du gør folk bekymrede
I lige måde, håber at du får mange fornøjlige timer med den
Nej mit setup er godt nu . Men en skam at du hørte den Leonard cohen skive som den første. Altid svært at ramme folks ønsker og præferencer om god lyd.
Altid bedst at medbringe egne skiver __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juli 2010 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Det er fandme surt!
Det var demo-modeller ikke? De har sikkert fået læsterlige tæsk igennem tiden.
Det er vel svært at vide, hvad der er galt, men færdige er de.

Mvh.
|
|
|
Undskyld mit ordforråd Milu. Men det er sgu noget pis
Det var demo modeller. Købt hos Artsound i Viborg
Det er ikke mig som har voldtaget dem, men enig svært at vide hvad der har forårsaget skaden. Men de burde efter min overbevisning kunne holde til belastning. Så længe det lyder rent og ikke hopper ud af svingspolen. Det er jo ikke scandyna enheder __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
Sendt: 23 Juli 2010 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Surt ...
Du har jo garanti....Ik'?
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

|
Sendt: 23 Juli 2010 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej - tror ikke på nogen måde det er dig, der har gjort det!
Men nogle personer der låner højttalere for at prøve dem, kan godt finde på at teste dem mere end godt er - det er jo ikke deres, endnu.
Du hiver da fat i Artsound og forelægger sagen, han er jo i tæt samarbejde med importøren.
Mvh.
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juli 2010 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
winter skrev:
Surt ...
Du har jo garanti....Ik'?
|
|
|
Jo, Winter det har jeg til 22/12-2010
Så godt at Langendorf kom forbi , ellers tror jeg aldrig jeg havde set det. Men de enheder kan umuligt blive bedre med tiden. Til sidst revner Keramikken sgu også
Ved ikke om jeg skal grine eller græde __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 23 Juli 2010 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
l**te højtaler...... Smid den i havnen ( )
ARTSound har jeg på fornemmelsen at han nok skal hjælpe dig og få udbedret skaderne 
Men altid træls at opdage sådan noget. Bare godt at det blev opdaget i tide  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

|
Sendt: 23 Juli 2010 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal da hverken grine eller græde, men ånde lettet op, du har din garanti. 
Mvh.
|
Til top |
|
|