Forfatter |
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 14 Juli 2010 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
Music4life skrev:
kennethjensen skrev:
Jonas bojer skrev:
Music4life skrev:
Jakobsen skrev:
Jonas bojer skrev:
Jakobsen skrev:
winter skrev:
Enig med dan a!
Linn cd12 samt ikemi er nogle meget gode maskiner baade som intr og som drev.Mht det jonas snakker om saa kan jeg ikke folge ham.Har selv haft ror og har nu digital fors og indgang imellem savner jeg da osse transparans, luft og naturlighed .....
Men syndes nu osse digitale fors har nogle fordele.Hurtighed bla.
|
|
|
Ja digital kan noget med kontrol og hurtighed... i bunden specielt ... og det var så det, det kan på nuværende tidspunkt .......
men der er ikke den store tvivl om engang i fremtiden bliver digital rigtig voksenså det også kan spille mellemtone og top i reference klasse ..... der er det bare ikke nu ...
|
|
|
Der er vi bare ikke helt enige. Jeg vil selvfølgelig hellere høre på noget godt konstrueret rør en noget dårligt digitalt men når det handler om topklasse produkter hvor både dynamik og musikalske elementer skal være på plads mangler rør bar så meget efter min mening og jo jeg har lyttet mega meget rør. Hilsen Jonas Bojer |
|
|
OK hvad digital produkt er det ??? det ikke LINN i hvertfald
SLUDDER igen
|
|
|
Hvilker rør grej har du lyttet til Jonas ?
|
|
|
Meget også EMM labs mange i klubben har rør, men nu skal vi jo ikke ødelægge din fine tråd med min holdning til rør for når min rum i Århus er oppe at køre så låner jeg da bare det Dyre EMM med hjem så tester vi det da bare sammen og så kan du lige tage en bøtte maling med HIlsen Jonas Bojer |
|
|
Nu EMMLABS jo ikke just rør 
Du da velkommen til og komme forbi og høre mit Nagra rør setup. Det vil nok give dig et andet syn på rør 
|
|
|
Nej, hvor sidder rørene i en EMM LABS
. Der er noget galt Jonas
|
|
|
Sorry my bad jeg har aldrig lyttet EMM labs men LAMM var det jeg er bare for træt efter 17 timers arbejds dag ;o)
PS hjemmesiden på mit nye firma er oppe www.biir.dk er detn ikke fed ,o) så ved i hvad jeg bruger tiden på 25 ansatte kræver sku noget.
Hilsen Jonas Bojer |
|
|
Tillykke med din nye hjemmeside og firma. Du knokler og sveder i sommervarmen 
Du stiler stort ligesom teksten på hjemmesiden. Du tager hensyn til de svagt seende
Men kan man kun kontakte jer på mail ? __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Morell Forum Bruger

Tidl. Neon^
Bruger siden: 28 Februar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 669
|
Sendt: 14 Juli 2010 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Jonas bojer skrev:
Music4life skrev:
kennethjensen skrev:
Jonas bojer skrev:
Music4life skrev:
Jakobsen skrev:
Jonas bojer skrev:
Jakobsen skrev:
winter skrev:
Enig med dan a!
Linn cd12 samt ikemi er nogle meget gode maskiner baade som intr og som drev.Mht det jonas snakker om saa kan jeg
ikke folge ham.Har selv haft ror og har nu digital fors og indgang imellem savner jeg da osse transparans, luft og naturlighed
.....
Men syndes nu osse digitale fors har nogle fordele.Hurtighed bla.
|
|
|
Ja digital kan noget med kontrol og hurtighed... i bunden specielt ... og det var så det, det kan på nuværende tidspunkt
.......
men der er ikke den store tvivl om engang i fremtiden bliver digital rigtig voksenså det også kan spille mellemtone og top
i reference klasse ..... der er det bare ikke nu ...
|
|
|
Der er vi bare ikke helt enige. Jeg vil selvfølgelig hellere høre på noget godt konstrueret rør en noget dårligt
digitalt men når det handler om topklasse produkter hvor både dynamik og musikalske elementer skal være på plads
mangler rør bar så meget efter min mening og jo jeg har lyttet mega meget rør. Hilsen Jonas Bojer |
|
|
OK hvad digital produkt er det ??? det ikke LINN i hvertfald
SLUDDER igen
|
|
|
Hvilker rør grej har du lyttet til Jonas ?
|
|
|
Meget også EMM labs mange i klubben har rør, men nu skal vi jo ikke
ødelægge din fine tråd med min holdning til rør for når min rum i Århus er oppe at køre så låner jeg da bare det Dyre EMM
med hjem så tester vi det da bare sammen og så kan du lige tage en bøtte maling med smileys/smiley36.gif"> HIlsen Jonas Bojer |
|
|
Nu EMMLABS jo ikke just rør 
Du da velkommen til og komme forbi og høre mit Nagra rør setup. Det vil nok give dig et andet syn på rør smileys/smiley1.gif">
|
|
|
Nej, hvor sidder rørene i en EMM LABS
. Der er noget galt Jonas
|
|
|
Sorry my bad jeg har aldrig lyttet EMM labs men LAMM var det jeg er bare for træt efter 17 timers arbejds dag
;o) PS hjemmesiden på mit nye firma er oppe www.biir.dk er detn ikke fed ,o) så ved i hvad jeg bruger tiden på 25 ansatte
kræver sku noget. Hilsen Jonas Bojer |
|
|
Du stiler stort ligesom teksten på hjemmesiden. Du tager hensyn til de svagt seende |
|
|
Det er man sq nødt til med ældre gutter som jer ;) __________________ Livet er som en barneskjorte - kort og beskidt
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juli 2010 kl. 07:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den spiller bare så hamrende musikalsk . Det er hvad jeg kan betegne den som. Bare MUSIK og intet andet.
Skal idag teste medlånte Tungsol rør til Rca indgangen. Det skulle løfte lyden yderligere. Dog har jeg testet XLR udgangen sammen med Stello. Ved ikke om det er Oyaide kablet eller teknikken sammen som ikke matcher, men det var ikke godt . Fnidrende og glansløst og blev temmelig skuffet ved første strofe. Det er dog helt og aldeles gjort til skamme på RCA udgangen.
Det er flot hvad man kan få for 22k vejledende når man ser på byggekvalitet og dens lyd. Det er bare en CD som spiller med så meget musikalitet at man glemmer elektronikken og bare lytter til musikken.
Det er det jeg vil kalde en hamrende fed maskine

__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
damkel Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 365
|
Sendt: 19 Juli 2010 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, den ser fin ud
Den ser ud til at matche "Stella" rigtigt godt mht. udseende.
Jeg glæder mig til at høre den sende vellyd ind i mine ører
Hvad med projekt rør - er der stadig liv i den sag...???
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juli 2010 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
damkel skrev:
Ja, den ser fin ud
Den ser ud til at matche "Stella" rigtigt godt mht. udseende.
Jeg glæder mig til at høre den sende vellyd ind i mine ører
Hvad med projekt rør - er der stadig liv i den sag...??? |
|
|
Ja Damkel
Italiernerne kan noget når man snakker design. Men lyden mester. Det er noget af det mest musikalske jeg har hørt fra en cd afspiller.
Du skal få vellyd skal du
Projekt rør spræller endnu, men kun på låne vilkår
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juli 2010 kl. 13:15 | IP-adresse registreret
|
|
|

Er jeg ved at være i mål?. Jeg tror det
Synes bare at kasserne har den omvendte dimensionering. Burde det ikke være forstærkeren som var størst, kan ikke finde ud af det ......
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 19 Juli 2010 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Synes bare at kasserne har den omvendte dimensionering. Burde det ikke være forstærkeren som var størst, kan ikke finde ud af det ......
|
|
|
Bare fordi du først nu har fået en CD-afspiller i mande-størrelse   Tillykke med bassen. __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juli 2010 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Music4life skrev:
Synes bare at kasserne har den omvendte dimensionering. Burde det ikke være forstærkeren som var størst, kan ikke finde ud af det ...... |
|
|
Bare fordi du først nu har fået en CD-afspiller i mande-størrelse  
Tillykke med bassen.
|
|
|
Den rosin til strømforsyning i Stello behøver heller ikke mere plads
Den er endnu på prøve Floe, men du må gerne sige tillykke for er faktisk i fuld gang med at afhænde min aldrende Denon
Min ekstra indkøbte laser er også på vej ud. Den er svær at spille på ! __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
Sendt: 19 Juli 2010 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med den nye afspiller... Altid dejligt når grejet samspiller og får musikken til at gå op i en højere enhed  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juli 2010 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
Synes bare at kasserne har den omvendte dimensionering. Burde det ikke være forstærkeren som var størst, kan ikke finde ud af det ...... |
|
|
Tillykke med bassen.
|
|
|
Den er endnu på prøve Floe, men du må gerne sige tillykke for er faktisk i fuld gang med at afhænde min aldrende Denon
Min ekstra indkøbte laser er også på vej ud. Den er svær at spille på ! |
|
|
Hvorfor får du det ikke bare overstået, og køber en Accuphase?  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juli 2010 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
Tillykke med den nye afspiller... Altid dejligt når grejet samspiller og får musikken til at gå op i en højere enhed 
|
|
|
tak
Til 11k er den et fund. Som jeg siger spiller den sublimt sammen med Stello og Marten. Måske at jeg har prøvet lidt forskelligt igennem tiden for at komme hertil , hvilket har været fedt men ikke så dyrt . Nu synes jeg at målet er nået
Indtil at jeg skal prøve en Thorhauge I270 i uge 31 __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juli 2010 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
|
|
Tillykke med bassen.
|
|
|
Min ekstra indkøbte laser er også på vej ud. Den er svær at spille på !
|
|
|
Hvorfor får du det ikke bare overstået, og køber en Accuphase? 
|
|
|
Det var tæt på engang. kan du huske det. Godt jeg ikke gjorde det __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juli 2010 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
|
|
Tillykke med bassen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det var tæt på engang. kan du huske det. Godt jeg ikke gjorde det |
|
|
Det var jo også CSE-modellen, og indrøm nu bare at den spillede væsentlig bedre end din M5, og at den eneste grund til at du købte den, var fordi det skulle matche   __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juli 2010 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
|
|
Tillykke med bassen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det var tæt på engang. kan du huske det. Godt jeg ikke gjorde det
|
|
|
Det var jo også CSE-modellen, og indrøm nu bare at den spillede væsentlig bedre end din M5, og at den eneste grund til at du købte den, var fordi det skulle matche  
|
|
|
Vi skal være ærlige over for hinanden på forum . Ja, det var derfor at jeg købte M5 som dog var en god maskine. Ved godt at du ikke er NAD entuasiast
var dog bare bange for accuphasens alder og laser m.m. men den spillede sublimt. Men sjovt var det at prøve den. __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juli 2010 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
|
|
Tillykke med bassen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det var jo også CSE-modellen, og indrøm nu bare at den spillede væsentlig bedre end din M5, og at den eneste grund til at du købte den, var fordi det skulle matche  
|
|
|
Vi skal være ærlige over for hinanden på forum . Ja, det var derfor at jeg købte M5 som dog var en god maskine. Ved godt at du ikke er NAD entuasiast
var dog bare bange for accuphasens alder og laser m.m. men den spillede sublimt. Men sjovt var det at prøve den. |
|
|
 Ja det er jo altid lidt af et sats hvis man køber ældre afspillere. Jag havde bestemt også min tvivl, da jeg stod for at skulle købe min DP-65'er. Det er trods alt en vis mængde dadler man kaster i havet såfremt braset vælger at stå af  7-9-13 har crap-afspilleren ikke sagt et kvæk forkert endnu, bortset fra dengang hvor den ikke ville loade den DVD (!) jeg havde smidt i den  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juli 2010 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
|
|
Tillykke med bassen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
var dog bare bange for accuphasens alder og laser m.m. men den spillede sublimt. Men sjovt var det at prøve den.
|
|
|

Ja det er jo altid lidt af et sats hvis man køber ældre afspillere. Jag havde bestemt også min tvivl, da jeg stod for at skulle købe min DP-65'er. Det er trods alt en vis mængde dadler man kaster i havet såfremt braset vælger at stå af 
7-9-13 har crap-afspilleren ikke sagt et kvæk forkert endnu, bortset fra dengang hvor den ikke ville loade den DVD (!) jeg havde smidt i den 
|
|
|
At du troede at det var en dvd afspiller fortæller vel bare mere om Dig end din morfar spille __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juli 2010 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så blev laseren solgt
Så blev DCD3560 solgt
Så blev Infinity Subben solgt
The First digital ultimate er solgt
Logitech Harmony remote er solgt
Tjuhej hvor det kører i sommervarmen
Man har ferie. Men ikke på KSB __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juli 2010 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
|
|
Tillykke med bassen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
var dog bare bange for accuphasens alder og laser m.m. men den spillede sublimt. Men sjovt var det at prøve den.
|
|
|

Ja det er jo altid lidt af et sats hvis man køber ældre afspillere. Jag havde bestemt også min tvivl, da jeg stod for at skulle købe min DP-65'er. Det er trods alt en vis mængde dadler man kaster i havet såfremt braset vælger at stå af 
7-9-13 har crap-afspilleren ikke sagt et kvæk forkert endnu, bortset fra dengang hvor den ikke ville loade den DVD (!) jeg havde smidt i den 
|
|
|
At du troede at det var en dvd afspiller fortæller vel bare mere om Dig end din morfar spille |
|
|
Jeg ved ikke lige hvad faen jeg havde gang i, jeg troede jeg havde lagt en CD i  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
Sendt: 19 Juli 2010 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
havde besøg af en gut igår som også har marten højtaler... en model der hedder mingus... den er han også svært tilfreds med... han er især imponeret af bassen selvom det er in standerhøjtaler... han har så noget rør grej foran.. det er han meget tilfreds med
mvh
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juli 2010 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
|
|
Tillykke med bassen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

|
|
|
At du troede at det var en dvd afspiller fortæller vel bare mere om Dig end din morfar spille
|
|
|
Jeg ved ikke lige hvad faen jeg havde gang i, jeg troede jeg havde lagt en CD i 
|
|
|
Det er en undskyldning, hvis du var aldeles beruset. Hvilket jeg tror du var __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|