Forfatter |
|
damkel Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 365
|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
kennethjensen skrev:
Music4life skrev:
kennethjensen skrev:
Det også en eventyrlig god cd til pengene. Og bygget rigtig godt! |
|
|
Har set den hos Amfora til 11k som brugt og er rimelig varm på den
spille
Har snakket med Troels om lån af maskinen
Hvad er din umiddelbare vurdering sammen med Stello. Er det en god kombi tror du kenneth
|
|
|
Er ret sikker på CDE vil passe kanont sammen med din Stello. Den lidt for kantet top i stello vil få tilført noget mere krop
og varme med CDE. Også vil bassen få en mere naturlig og kropslig SLAM!
|
|
|
takker for støtten
Har faktisk spekuleret på det et stykke tid men har altid sagt til mig selv. Du fortryder . Nej, mindes faktisk ikke
hvornår det var jeg så eller nød en film på surrounden. Det lyder godt, men når man så er ovre ved naboen og ser en
medbragt film på det store lærred bliver man slemt skuffet når man kommer hjem. Det er nedre og komme hjem på en 40
" . naboens lyd følger da også med billedsiden. Klasse !
Ja min fornemmelse siger mig at den Unico kan noget i mit setup som jeg vil elske |
|
|
Hæhæ, naboen - det er vist mig
Du er altid velkommen over i hjemmebiografen for lidt snurre rundt!!!
Så kan jeg jo til gengæld komme over og høre noget highend lyd
Jeg glæder mig til at høre "næste kapitel" i udviklingen!
|
Til top |
|
|
Mads57 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 730
|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Mads57 skrev:
Music4life skrev:
Turen går til Amforamusik på Søndag for at hente 1. stk UNISON RESEARCH CDEsmileys/smiley17.gif">
Glæder mig til at se hvad han har på hylderne. Første gang jeg er der
|
|
|
Tag en lille pakke lommetørklæder med, det ser ikke så pæn ud hvis du nu går hen og savler på han´s fine
gulv/gulvtæpper!  |
|
|

Pas nu på dit eget gulvtæppe at jeg ikke kommer og savler på det. |
|
|
Der bliver indkøbt hagesmæk og kleenex til lyttesession!
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
damkel skrev:
Music4life skrev:
kennethjensen skrev:
Music4life skrev:
kennethjensen skrev:
|
|
Har set den hos Amfora til 11k som brugt og er rimelig varm på den spille
Hvad er din umiddelbare vurdering sammen med Stello. Er det en god kombi tror du kenneth
|
|
|
Er ret sikker på CDE vil passe kanont sammen med din Stello. Den lidt for kantet top i stello vil få tilført noget mere krop og varme med CDE. Også vil bassen få en mere naturlig og kropslig SLAM!
|
|
|
takker for støtten
Har faktisk spekuleret på det et stykke tid men har altid sagt til mig selv. Du fortryder . Nej, mindes faktisk ikke hvornår det var jeg så eller nød en film på surrounden. Det lyder godt, men når man så er ovre ved naboen og ser en medbragt film på det store lærred bliver man slemt skuffet når man kommer hjem. Det er nedre og komme hjem på en 40 " . naboens lyd følger da også med billedsiden. Klasse !
Ja min fornemmelse siger mig at den Unico kan noget i mit setup som jeg vil elske
|
|
|
Hæhæ, naboen - det er vist mig Du er altid velkommen over i hjemmebiografen for lidt snurre rundt!!! Så kan jeg jo til gengæld komme over og høre noget highend lyd Jeg glæder mig til at høre "næste kapitel" i udviklingen! |
|
|
Hello my friend
Nå, så er du på forum. Velkommen til 
Din gæstfrihed fejler ikke noget og ja at rose din bif er ikke forkert. For det er sgu en oplevelse!
Du mangler ikke en ekstra sub?. Kan bruges som kaffebord __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mads57 skrev:
Music4life skrev:
Mads57 skrev:
Music4life skrev:
Turen går til Amforamusik på Søndag for at hente 1. stk UNISON RESEARCH CDEsmileys/smiley17.gif">
|
|
|
Tag en lille pakke lommetørklæder med, det ser ikke så pæn ud hvis du nu går hen og savler på han´s fine gulv/gulvtæpper!  |
|
|

Pas nu på dit eget gulvtæppe at jeg ikke kommer og savler på det.
|
|
|
Der bliver indkøbt hagesmæk og kleenex til lyttesession!  |
|
|
hagesmække har jeg nok af. Mon ikke jeg kunne låne et par stykker af den lille. bare ikke jeg sviner halvt så meget som hende __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
damkel Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
damkel skrev:
Music4life skrev:
kennethjensen skrev:
Music4life skrev:
kennethjensen skrev:
|
|
Har set den hos Amfora til 11k som brugt og er rimelig varm på den
spille
Hvad er din umiddelbare vurdering sammen med Stello. Er det en god kombi tror du kennethsmileys/smiley2.gif">
|
|
|
Er ret sikker på CDE vil passe kanont sammen med din Stello. Den lidt for kantet top i stello vil få tilført noget mere krop
og varme med CDE. Også vil bassen få en mere naturlig og kropslig SLAM!
|
|
|
takker for støtten
Har faktisk spekuleret på det et stykke tid men har altid sagt til mig selv. Du fortrydersmileys/smiley5.gif">. Nej, mindes faktisk ikke hvornår det var jeg så eller nød en film på surrounden. Det lyder godt,
men når man så er ovre ved naboen og ser en medbragt film på det store lærred bliver man slemt skuffet når man kommer
hjem. Det er nedre og komme hjem på en 40 " . naboens lyd følger da også med
billedsiden. Klasse !
Ja min fornemmelse siger mig at den Unico kan noget i mit setup som jeg vil elskesmileys/smiley1.gif">
|
|
|
Hæhæ, naboen - det er vist mig Du er altid velkommen over i
hjemmebiografen for lidt snurre rundt!!! Så kan jeg jo til gengæld komme over og høre noget highend lyd smileys/smiley32.gif"> Jeg glæder mig til at høre "næste kapitel" i udviklingen! |
|
|
Hello my friend
Din gæstfrihed fejler ikke noget og ja at rose din bif er ikke forkert. For det er sgu en oplevelse!
Du mangler ikke en ekstra sub?. Kan bruges som
kaffebord |
|
|
Tak for de pæne ord
Uden dit råd med at kigge på de små Vienna'er, var det aldrig blevet det samme er jeg overbevist om
Os uden high-end drømmer nok lige så meget om upgrades, som jer med "det rigtige grej" - måske har vi det bare lidt
nemmere, da vi ikke altid behøver at have så mange penge op af lommen for at få en forbedring.
Men nej, mit kaffebord behøver ikke en opgradering
Min sub derimod står på listen af ønsker mht. opgradering, men jeg er bange for at din er for stor fysisk og måske ikke
passer ind mht. farve (WAF).
Meeen, hvis du alligevel skal have det solgt, kunne det da være sjovt at høre den hjemme i stuen - hvis du er med på den
en aften
Man ved jo aldrig....
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
damkel skrev:
Music4life skrev:
damkel skrev:
Music4life skrev:
kennethjensen skrev:
Music4life skrev:
kennethjensen skrev:
|
|
Har set den hos Amfora til 11k som brugt og er rimelig varm på den spille
Hvad er din umiddelbare vurdering sammen med Stello. Er det en god kombi tror du kennethsmileys/smiley2.gif">
|
|
|
Er ret sikker på CDE vil passe kanont sammen med din Stello. Den lidt for kantet top i stello vil få tilført noget mere krop og varme med CDE. Også vil bassen få en mere naturlig og kropslig SLAM!
|
|
|
takker for støtten
Har faktisk spekuleret på det et stykke tid men har altid sagt til mig selv. Du fortrydersmileys/smiley5.gif">. Nej, mindes faktisk ikke hvornår det var jeg så eller nød en film på surrounden. Det lyder godt, men når man så er ovre ved naboen og ser en medbragt film på det store lærred bliver man slemt skuffet når man kommer hjem. Det er nedre og komme hjem på en 40 " . naboens lyd følger da også med billedsiden. Klasse !
Ja min fornemmelse siger mig at den Unico kan noget i mit setup som jeg vil elskesmileys/smiley1.gif">
|
|
|
Hæhæ, naboen - det er vist mig Du er altid velkommen over i hjemmebiografen for lidt snurre rundt!!! Så kan jeg jo til gengæld komme over og høre noget highend lyd smileys/smiley32.gif"> Jeg glæder mig til at høre "næste kapitel" i udviklingen! |
|
|
Hello my friend
Du mangler ikke en ekstra sub?. Kan bruges som kaffebord
|
|
|
Tak for de pæne ord Uden dit råd med at kigge på de små Vienna'er, var det aldrig blevet det samme er jeg overbevist om
Os uden high-end drømmer nok lige så meget om upgrades, som jer med "det rigtige grej" - måske har vi det bare lidt nemmere, da vi ikke altid behøver at have så mange penge op af lommen for at få en forbedring. Men nej, mit kaffebord behøver ikke en opgradering Min sub derimod står på listen af ønsker mht. opgradering, men jeg er bange for at din er for stor fysisk og måske ikke passer ind mht. farve (WAF). Meeen, hvis du alligevel skal have det solgt, kunne det da være sjovt at høre den hjemme i stuen - hvis du er med på den en aften Man ved jo aldrig....  |
|
|
Hej Damkel
Ingen tvivl om at dine Haydn var et super køb og så fandt du Maestro i tilsvarende finish. SÅDAN!
Enig i at WAF ikke er Kappa subbens stærke side. Dertil er det et ordentligt lokum sammenlignet med din velodyne . Men at den vil gå dybere er jeg ikke i tvivl om. Vi finder en dag . Men husk , der er ingen købetvang . Du må gerne låne den indtil den engang er solgt
Det er sgu da meget hyggeligt det her med dig på forum __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Turen går til Amforamusik på Søndag for at hente 1. stk UNISON RESEARCH CDE
|
|
|
Hej Pierre
Måske vi lige skulle høre disse perler nu når vi er der

Vi ses Søndag __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Music4life skrev:
|
|
|
Hej Pierre

Vi ses Søndag
|
|
|
Hold nu op........................ Jeg har en regel der hedder, når der er en rød velurklud over et produkt, så holder jeg mig laaaaaaaaaaaaaangt væk 
Men jeg tør sku ikke lytte til noget som helst, jeg kunne jo blive fristet og det går ikk, da mit HiFi budget er blevet volb****t iår. Så ved sku overhoved ikke hvorfor jeg tager med   
Det skal sku nok blive hygger-ligt med en lille søndags tur 
__________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Music4life skrev:
Music4life skrev:
|
|
|
Hej Pierre

Vi ses Søndag
|
|
|
Hold nu op........................ Jeg har en regel der hedder, når der er en rød velurklud over et produkt, så holder jeg mig laaaaaaaaaaaaaangt væk 
Men jeg tør sku ikke lytte til noget som helst, jeg kunne jo blive fristet og det går ikk, da mit HiFi budget er blevet volb****t iår. Så ved sku overhoved ikke hvorfor jeg tager med   
Det skal sku nok blive hygger-ligt med en lille søndags tur 
|
|
|
 du kan lide det. Det er som en sygdom, men ingen medicin er opfundet
ses __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
De SF kender du jo godt, men tør du lytte til dem igen , kan allerrede se annoncen for mig "Marten Miles II sælges"  __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
De SF kender du jo godt, men tør du lytte til dem igen , kan allerrede se annoncen for mig "Marten Miles II sælges" 
|
|
|
Nope (har ikke råd)
Det er en svinlækker højttaler som jeg altid har savlet over. Som du selv har hørt en BAT i røven af dem og de spiller med en dynamik og hurtighed så de flår bukserne af dig. SLAM - stilhed og små mikrodetaljer der får hårene til at rejse sig - kan blive ved . En af de største oplevelser jeg nogensinde har hørt. __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
De SF kender du jo godt, men tør du lytte til dem igen , kan allerrede se annoncen for mig "Marten Miles II sælges" 
|
|
|

Synd at du ikke skal med på søndag  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
dan a. skrev:
|
|
|

Synd at du ikke skal med på søndag 
|
|
|
Synd ??
Det er da ikke synd. Vi skal jo have lagt sæderne ned
UPS, kassekreditten er overtrukket mandag morgen __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
|
|
|

|
|
|
Synd ??
UPS, kassekreditten er overtrukket mandag morgen
|
|
|
Dan er jo også lidt lang, så han kunne da sagtens havde lagt imellem de SF 
__________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil nu også rigtig gerne med, men det passer ikke lige inde i krammet på søndag  __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Music4life skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
|
|
|

|
|
|
Synd ??
|
|
|
|
|
|
Ja, som stødpude __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Music4life skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
|
|
|

|
|
|
Synd ??
|
|
|
|
|
|
Skulle ellers lige til at sige at sæderne kun kunne ligge ned den ene vej, SF optager jo pladsen på tilbagevejen __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Pierre skrev:
Music4life skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
|
|
|

|
|
|
Synd ??
|
|
|
|
|
|
Ja, som stødpude |
|
|
Så skal jeg vist til at spise noget mere på MD, så der kan kommet et par kilo extra på stellet.  __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
damkel Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du ikke har plads nok i bilen, så kommer du da bare forbi og henter traileren....
|
Til top |
|
|
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
kennethjensen skrev:
Jonas bojer skrev:
Music4life skrev:
Jakobsen skrev:
Jonas bojer skrev:
Jakobsen skrev:
winter skrev:
Enig med dan a!
Linn cd12 samt ikemi er nogle meget gode maskiner baade som intr og som drev.Mht det jonas snakker om saa kan jeg ikke folge ham.Har selv haft ror og har nu digital fors og indgang imellem savner jeg da osse transparans, luft og naturlighed .....
Men syndes nu osse digitale fors har nogle fordele.Hurtighed bla.
|
|
|
Ja digital kan noget med kontrol og hurtighed... i bunden specielt ... og det var så det, det kan på nuværende tidspunkt .......
men der er ikke den store tvivl om engang i fremtiden bliver digital rigtig voksenså det også kan spille mellemtone og top i reference klasse ..... der er det bare ikke nu ...
|
|
|
Der er vi bare ikke helt enige. Jeg vil selvfølgelig hellere høre på noget godt konstrueret rør en noget dårligt digitalt men når det handler om topklasse produkter hvor både dynamik og musikalske elementer skal være på plads mangler rør bar så meget efter min mening og jo jeg har lyttet mega meget rør. Hilsen Jonas Bojer |
|
|
OK hvad digital produkt er det ??? det ikke LINN i hvertfald
SLUDDER igen
|
|
|
Hvilker rør grej har du lyttet til Jonas ?
|
|
|
Meget også EMM labs mange i klubben har rør, men nu skal vi jo ikke ødelægge din fine tråd med min holdning til rør for når min rum i Århus er oppe at køre så låner jeg da bare det Dyre EMM med hjem så tester vi det da bare sammen og så kan du lige tage en bøtte maling med HIlsen Jonas Bojer |
|
|
Nu EMMLABS jo ikke just rør 
Du da velkommen til og komme forbi og høre mit Nagra rør setup. Det vil nok give dig et andet syn på rør 
|
|
|
Nej, hvor sidder rørene i en EMM LABS
. Der er noget galt Jonas
|
|
|
Sorry my bad jeg har aldrig lyttet EMM labs men LAMM var det jeg er bare for træt efter 17 timers arbejds dag ;o)
PS hjemmesiden på mit nye firma er oppe www.biir.dk er detn ikke fed ,o) så ved i hvad jeg bruger tiden på 25 ansatte kræver sku noget.
Hilsen Jonas Bojer
|
Til top |
|
|