Forfatter |
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvaaaa dropper du snurre rundt lyd  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Hvaaaa dropper du snurre rundt lyd  |
|
|
Ud med l**tet
Edit. har gjort op med mig selv at jeg aldrig får det brugt. Det er ihvertfald yderst sjældent. Man kan sjældent nyde en film eller musik dvd for fuld udblæsning. Enten har man ikke tid eller så skal børnene sove. Og konen kan heller ikke lide en høj volume på surrounden __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Pierre skrev:
|
|
Ud med l**tet
Edit. har gjort op med mig selv at jeg aldrig får det brugt. Det er ihvertfald yderst sjældent. Man kan sjældent nyde en film eller musik dvd for fuld udblæsning. Enten har man ikke tid eller så skal børnene sove. Og konen kan heller ikke lide en høj volume på surrounden
|
|
|
fornuftigt. Brug pengene på stereo istedet  __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
kennethjensen skrev:
Det også en eventyrlig god cd til pengene. Og bygget rigtig godt! |
|
|
Har set den hos Amfora til 11k som brugt og er rimelig varm på den spille
Har snakket med Troels om lån af maskinen
Hvad er din umiddelbare vurdering sammen med Stello. Er det en god kombi tror du kenneth
|
|
|
Er ret sikker på CDE vil passe kanont sammen med din Stello. Den lidt for kantet top i stello vil få tilført noget mere krop og varme med CDE. Også vil bassen få en mere naturlig og kropslig SLAM! __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Music4life skrev:
kennethjensen skrev:
Det også en eventyrlig god cd til pengene. Og bygget rigtig godt! |
|
|
Har set den hos Amfora til 11k som brugt og er rimelig varm på den spille
Har snakket med Troels om lån af maskinen
Hvad er din umiddelbare vurdering sammen med Stello. Er det en god kombi tror du kenneth
|
|
|
Er ret sikker på CDE vil passe kanont sammen med din Stello. Den lidt for kantet top i stello vil få tilført noget mere krop og varme med CDE. Også vil bassen få en mere naturlig og kropslig SLAM!
|
|
|
takker for støtten
Har faktisk spekuleret på det et stykke tid men har altid sagt til mig selv. Du fortryder . Nej, mindes faktisk ikke hvornår det var jeg så eller nød en film på surrounden. Det lyder godt, men når man så er ovre ved naboen og ser en medbragt film på det store lærred bliver man slemt skuffet når man kommer hjem. Det er nedre og komme hjem på en 40 " . naboens lyd følger da også med billedsiden. Klasse !
Ja min fornemmelse siger mig at den Unico kan noget i mit setup som jeg vil elske __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
dan a. skrev:
winter skrev:
Klout! |
|
|
ups, stavefejl, retter lige. |
|
|
Var Mcklouten ikke en digital forstærker ? eller var det noget med switch mode strømforsyning siden de ikke fyldte meget. De kostede kassen så vidt jeg husker
|
|
|
Nej, det er en normal klasse a-b, men den er jo næsten dimensioneret som en pass  , nypris da den udgik mener jeg var et sted mellem 30 og 40 K, sidste udgave ses af og til på ebay for 600-700 £, fanme en fed forstærker til de penge.

Afløseren for Klouten var den der heder linn 2250 som havde switch mode psu. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Music4life skrev:
dan a. skrev:
winter skrev:
Klout! |
|
|
ups, stavefejl, retter lige. |
|
|
Var Mcklouten ikke en digital forstærker ? eller var det noget med switch mode strømforsyning siden de ikke fyldte meget. De kostede kassen så vidt jeg husker
|
|
|
Nej, det er en normal klasse a-b, men den er jo næsten dimensioneret som en pass , nypris da den udgik mener jeg var et sted mellem 30 og 40 K, sidste udgave ses af og til på ebay for 600-700 £, fanme en fed forstærker til de penge.

Afløseren for Klouten var den der heder linn 2250 som havde switch mode psu.
|
|
|
Ja sikke en kagedåse der ligger i den __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Jakobsen skrev:
Jonas bojer skrev:
Jakobsen skrev:
winter skrev:
Enig med dan a!
Linn cd12 samt ikemi er nogle meget gode maskiner baade som intr og som drev.Mht det jonas snakker om saa kan jeg ikke folge ham.Har selv haft ror og har nu digital fors og indgang imellem savner jeg da osse transparans, luft og naturlighed .....
Men syndes nu osse digitale fors har nogle fordele.Hurtighed bla.
|
|
|
Ja digital kan noget med kontrol og hurtighed... i bunden specielt ... og det var så det, det kan på nuværende tidspunkt .......
men der er ikke den store tvivl om engang i fremtiden bliver digital rigtig voksenså det også kan spille mellemtone og top i reference klasse ..... der er det bare ikke nu ...
|
|
|
Der er vi bare ikke helt enige. Jeg vil selvfølgelig hellere høre på noget godt konstrueret rør en noget dårligt digitalt men når det handler om topklasse produkter hvor både dynamik og musikalske elementer skal være på plads mangler rør bar så meget efter min mening og jo jeg har lyttet mega meget rør. Hilsen Jonas Bojer |
|
|
OK hvad digital produkt er det ??? det ikke LINN i hvertfald
SLUDDER igen
|
|
|
Hvilker rør grej har du lyttet til Jonas ? |
|
|
Meget også EMM labs  mange i klubben har rør, men nu skal vi jo ikke ødelægge din fine tråd med min holdning til rør for når min rum i Århus er oppe at køre så låner jeg da bare det Dyre EMM med hjem så tester vi det da bare sammen og så kan du lige tage en bøtte maling med
HIlsen Jonas Bojer
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
Music4life skrev:
Jakobsen skrev:
Jonas bojer skrev:
Jakobsen skrev:
winter skrev:
Enig med dan a!
Linn cd12 samt ikemi er nogle meget gode maskiner baade som intr og som drev.Mht det jonas snakker om saa kan jeg ikke folge ham.Har selv haft ror og har nu digital fors og indgang imellem savner jeg da osse transparans, luft og naturlighed .....
|
|
|
Ja digital kan noget med kontrol og hurtighed... i bunden specielt ... og det var så det, det kan på nuværende tidspunkt .......
men der er ikke den store tvivl om engang i fremtiden bliver digital rigtig voksenså det også kan spille mellemtone og top i reference klasse ..... der er det bare ikke nu ...
|
|
|
Der er vi bare ikke helt enige. Jeg vil selvfølgelig hellere høre på noget godt konstrueret rør en noget dårligt digitalt men når det handler om topklasse produkter hvor både dynamik og musikalske elementer skal være på plads mangler rør bar så meget efter min mening og jo jeg har lyttet mega meget rør. Hilsen Jonas Bojer |
|
|
SLUDDER igen
|
|
|
Hvilker rør grej har du lyttet til Jonas ?
|
|
|
Meget også EMM labs mange i klubben har rør, men nu skal vi jo ikke ødelægge din fine tråd med min holdning til rør for når min rum i Århus er oppe at køre så låner jeg da bare det Dyre EMM med hjem så tester vi det da bare sammen og så kan du lige tage en bøtte maling med
HIlsen Jonas Bojer |
|
|
Hey
Lyder nice
Du kan få en dåse spraymaling til at skrive LINN uber alles __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 07:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Pierre skrev:
|
|
Ud med l**tet
Edit. har gjort op med mig selv at jeg aldrig får det brugt. Det er ihvertfald yderst sjældent. Man kan sjældent nyde en film eller musik dvd for fuld udblæsning. Enten har man ikke tid eller så skal børnene sove. Og konen kan heller ikke lide en høj volume på surrounden
|
|
|
SÅDAN 
Har sagt det før, og siger det igen: Snurre rundt hører sgu til i biffen  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 08:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
Music4life skrev:
Jakobsen skrev:
Jonas bojer skrev:
Jakobsen skrev:
winter skrev:
Enig med dan a!
|
|
|
|
|
|
|
|
SLUDDER igen
|
|
|
|
|
|
Meget også EMM labs mange i klubben har rør, men nu skal vi jo ikke ødelægge din fine tråd med min holdning til rør for når min rum i Århus er oppe at køre så låner jeg da bare det Dyre EMM med hjem så tester vi det da bare sammen og så kan du lige tage en bøtte maling med
HIlsen Jonas Bojer |
|
|
Nu EMMLABS jo ikke just rør 
Du da velkommen til og komme forbi og høre mit Nagra rør setup. Det vil nok give dig et andet syn på rør  __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Jonas bojer skrev:
Music4life skrev:
Jakobsen skrev:
Jonas bojer skrev:
Jakobsen skrev:
winter skrev:
Enig med dan a!
|
|
|
|
|
|
|
|
SLUDDER igen
|
|
|
|
|
|
HIlsen Jonas Bojer |
|
|
Nu EMMLABS jo ikke just rør 
Du da velkommen til og komme forbi og høre mit Nagra rør setup. Det vil nok give dig et andet syn på rør 
|
|
|
Nej, hvor sidder rørene i en EMM LABS
. Der er noget galt Jonas
__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 09:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
Music4life skrev:
Pierre skrev:
|
|
Ud med l**tet
|
|
|
SÅDAN 
Har sagt det før, og siger det igen: Snurre rundt hører sgu til i biffen 
|
|
|
Bliver der tale om rundtosse lyd igen engang bliver der tale om et lærred med projektor __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Turen går til Amforamusik på Søndag for at hente 1. stk UNISON RESEARCH CDE
Glæder mig til at se hvad han har på hylderne. Første gang jeg er der __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1009
|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv evt. at lytte lidt på de Harbeth han har stående, de skulle være rigtig gode musikformidlere. Jeg vil gerne selv lytte lidt på Super HL5 når jeg kommer forbi de kanter på et tidspunkt.
__________________ M.V.H Dpetersen
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Glæder mig til at se hvad han har på hylderne. Første gang jeg er der
|
|
|
Du kan godt glæde dig. Udover at Troels har en masse lækkert udstyr, så er han også et utroligt behageligt og hyggeligt menneske.... Hils ham mange gange fra undertegnede  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
Mads57 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 730
|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 11:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Glæder mig til at se hvad han har på hylderne. Første gang jeg er der |
|
|
Tag en lille pakke lommetørklæder med, det ser ikke så pæn ud hvis du nu går hen og savler på han´s fine gulv/gulvtæpper!
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
Music4life skrev:
|
|
|
Du kan godt glæde dig. Udover at Troels har en masse lækkert udstyr, så er han også et utroligt behageligt og hyggeligt menneske.... Hils ham mange gange fra undertegnede 
|
|
|
Har talt med Troels pr. telefon og face to face nogen gange. Han er et utroligt venligt menneske med et service oragan ud over det sædvanlige. havde engang et støvlåg til min clearaudio som revnede hele 2 gange. Denne sag blev løst til ug __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2010 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mads57 skrev:
Music4life skrev:
|
|
|
Tag en lille pakke lommetørklæder med, det ser ikke så pæn ud hvis du nu går hen og savler på han´s fine gulv/gulvtæpper!
 |
|
|

Pas nu på dit eget gulvtæppe at jeg ikke kommer og savler på det. __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|