Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juli 2024 | 14:10   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: M4L (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 56
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 05 Juli 2010 kl. 20:27 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

kennethjensen skrev:
Du havde ik overvejet og måske skifte dine højtalere istedet?

Må jeg gætte........... Skulle han skifte til Verity

Jeg må altså også snart komme over på djævleøen og få at høre hvad dine Verity med Nagra kan  

Nej. Havde mere tænkt på pro-ac eller noget VA. Skulle passe rigtig godt sammen med sådan en Stello.

Og forsøge sig frem med nyt forstærker for at få sine højtalere til og yde ret. Er den forkerte fremgangsmåde. Køb dog en højtalere fra starten af der passer ind i det andet. Der findes MANGE højtalere der klasser bedre end marten. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg IKKE er til Martens sound. Den er simplet hen for kedelig og umusikalsk. Kold og besværlig at få til at makke ret.

Det hjælper INTET og sætte rør foran dem.

Håber ikke du tager min kritik for hårdt  Det dig vel ment....



__________________
Kenneth
Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 05 Juli 2010 kl. 20:31 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:

 

At kommentere evt. køb og skift til nye højttalere er overflødigt. Det sker nemlig ikke  

Nu har jeg altså ikke Be diskant(undskyld Floe) eller horn som fnidrer så meget at dine ører bløder. Min nysgerrighed for at prøve rør bunder mere i at jeg tror rør klinger rigtig godt med Marten. Hvad jeg også er blevet anbefalet. KennethJensen har også givet udtryk for det selvfølgelig, det skal han ha 

Det skal prøves for at se om påstanden holder

Har iøvrigt idag snakket med Steen Thorhauge om muligheden for at prøve en i270 som stereo effekt. Aftalen om at prøve sådan en bandit sker i uge 29. Han ville også lige tage et par kraftige monoblokke med under armen til demopris. Så har jeg et indtryk at gå videre med inden jeg skal prøve I270 integreret sammen med PS Audio digitallink Dac lll i uge 31. Så sker der noget i sommerferien

Spørgsmålet er så bare om Stello fungerer godt som PRE sammen med røreffekt. Hvorfor skulle den dog ikke det? og har I270 effekt nok?. Der er nogen spørgsmål som skal besvares!

Vil bare ikke prøve dyrere rørforstærkere da jeg mener at Thorhauges forstærkere danner et godt grundlag for bedømmelsen om rør er værd at satse på engang til mine speakers. Det bliver dog først når ungerne er i skolealderen og ikke piller ved flaskerne

Det helt i skoven det du har gang i... At købe en int forstærker, for senere hen og benytte den som pre. Hvilket den IKKE er lavet til. Hvorfor indser du ikke bare at et evt nye sæt højtalere måske er et bedre valg? Din Stello for rigtig meget ros. Især for dens forstærker del. Så hvorfor ikke finde en højtaler der passer til den istedet?

Kan du se det forkerte? Det totalt hovedløst og købe en stello. Også bruge den som pre sammen med en evt anden DAC  Det giver bare INGEN mening.

Prøv evt og lån et sæt pro-ac D25 hjem. Eller noget VA! Det jeg sikker på vil gøre jobbet bedre. Især hvis du på sigt har lyst til rør grej.



__________________
Kenneth
Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
winter
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 September 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1611
Sendt: 05 Juli 2010 kl. 20:31 | IP-adresse registreret  

Nemlig! Tilbage til Jmlab
Til top Vis winter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winter
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 05 Juli 2010 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:

floe skrev:
Var din Stello et fejlkøb eller?

Hej Floe

Nej overhovedet ikke. Det er den bedste amp jeg har haft og er også rigtig godt tilfreds med lyden som helhed. Hvorfor så udfordre med at prøve noget rør ?

Jo ser du kunne godt tænke mig at høre hvad en god røramp kan præstere på Marten. Har fået anbefalet rørlyd på keramiske enheder. Synes at det kunne være spændende at høre resultatet og få syn for sagen. Tænker på muligheden for at prøve en røreffekt og så bruge Stello som pre hvor jeg jo også har DAC, som lyder fantastico. Det er lidt pilitesse legetøj at prøve for generelt er lyden meget tæt på at være hvor jeg vil have den. Med et lille - og det er en anelse mere varme og fylde i mellemtonen.   

Sælg de Marten og køb noget pro-ac eller VA. Det vil din Stello og ikke mindst DIG blive rigtig glad for. Er da helt sikker på Rene gerne låner dig nogen VA. Det hjælper narte og en høsblomst og sætte rør foran keramik. Tværtimod. ALLE jeg kender med keramik enheder bruger hæftige transistor forstærkere. Rør er ikke ensbetydende med du får det du søger på Marten. Rør der bygget rigtigt er langt mere afslørende end transistor. Og vil kun afsløre Martens fejl endnu mere.



__________________
Kenneth
Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3763
Sendt: 05 Juli 2010 kl. 21:05 | IP-adresse registreret  

Hej kenneth

Din kritik tager jeg til mig og vil også kun selv drage min egen erfaring. Har haft Vienna og er ikke til den lyd. Både VCG og VBG er ikke højttalere jeg blev glad for. Ved godt at du så vil sige mahler. Men så har jeg nok et andet problem. Rummet 

Jeg er meget tilfreds med lyden fra mine Marten som jeg også har sagt tidligere og vil ikke udskifte for så at få en anden lydfilosofi/karakterstik. At du ikke er til Marten lyd er da en ærlig sag, men at de ikke kan spille musik.......

Den er ikke længere end at jeg vil prøve rør og så høre resultatet med Stello eller ej. Siger ikke at den integrede I270 er en bedre løsning og så med løs dac.

Lad mig nu lege

NB. Økonomiske midler er ikke ubegrænsede som hos Dig 



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3763
Sendt: 05 Juli 2010 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Music4life skrev:

 

At kommentere evt. køb og skift til nye højttalere er overflødigt. Det sker nemlig ikke  

Nu har jeg altså ikke Be diskant(undskyld Floe) eller horn som fnidrer så meget at dine ører bløder. Min nysgerrighed for at prøve rør bunder mere i at jeg tror rør klinger rigtig godt med Marten. Hvad jeg også er blevet anbefalet. KennethJensen har også givet udtryk for det selvfølgelig, det skal han ha 

Det skal prøves for at se om påstanden holder

Har iøvrigt idag snakket med Steen Thorhauge om muligheden for at prøve en i270 som stereo effekt. Aftalen om at prøve sådan en bandit sker i uge 29. Han ville også lige tage et par kraftige monoblokke med under armen til demopris. Så har jeg et indtryk at gå videre med inden jeg skal prøve I270 integreret sammen med PS Audio digitallink Dac lll i uge 31. Så sker der noget i sommerferien

Spørgsmålet er så bare om Stello fungerer godt som PRE sammen med røreffekt. Hvorfor skulle den dog ikke det? og har I270 effekt nok?. Der er nogen spørgsmål som skal besvares!

Vil bare ikke prøve dyrere rørforstærkere da jeg mener at Thorhauges forstærkere danner et godt grundlag for bedømmelsen om rør er værd at satse på engang til mine speakers. Det bliver dog først når ungerne er i skolealderen og ikke piller ved flaskerne

Det helt i skoven det du har gang i... At købe en int forstærker, for senere hen og benytte den som pre. Hvilket den IKKE er lavet til. Hvorfor indser du ikke bare at et evt nye sæt højtalere måske er et bedre valg? Din Stello for rigtig meget ros. Især for dens forstærker del. Så hvorfor ikke finde en højtaler der passer til den istedet?

Kan du se det forkerte? Det totalt hovedløst og købe en stello. Også bruge den som pre sammen med en evt anden DAC  Det giver bare INGEN mening.

Prøv evt og lån et sæt pro-ac D25 hjem. Eller noget VA! Det jeg sikker på vil gøre jobbet bedre. Især hvis du på sigt har lyst til rør grej.

Vil dertil lige sige at jeg ikke købte min demo Stello Ai500 men byttede lige over (0,-) med mit Nad master sæt. Det er sgu da en billig pre jeg har fået ud af det + en DAC (Kenneth der sidder en topklasse dac indbygget i ai500, bare så du ved det)

Forøvrigt Kenneth hvorfor skulle den ikke kunne fungere som en god pre ?. Du må undskylde, men jeg har aldrig købt Ai500 for at det skulle være en pre i fremtiden. Har bare fået muligheden for at høre den I270 Intgreret. og så effekten og drage sammenligning..derfor 



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3162
Sendt: 05 Juli 2010 kl. 23:25 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:
Nu har jeg altså ikke Be diskant(undskyld Floe) eller horn som fnidrer så meget at dine ører bløder.


Det er da lidt trist at du aldrig fik de, ellers så fine, Be-diskanter til at fungere hjemme hos dig

Nu havde du jo også det crappy forstærker/CD-sæt spændt for Jeg gætter på at det enten spidsede til i diskanten, eller manglede opløsning opadtil. De er een af de to ting (eller kombinationen heraf hvis man har noget virkelig sygt dårligt grej), der får dem til at tænde af. Kombineres de med det rigtige hardware, så kvitterer de med en detajlerig diskantgengivelse, med masser af headroom og dynamik, uden nogen form for unoder.

Faktisk er der i mine ører meget få der gør det væsentligt bedre end Focals Be-diskanter.


__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3162
Sendt: 06 Juli 2010 kl. 00:01 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:
Forøvrigt Kenneth hvorfor skulle den ikke kunne fungere som en god pre ?


Det er en integreret forstærker? Der er desværre ofte sparet lidt på pre-delen i sådan nogle. Det er egentlig synd, men ikke desto mindre et argument for hvorfor du ikke bør bruge den som pre.

Jeg må sige mig enig med Kenneth, og synes oprigtigt talt det virker lidt hovedløst det du har gang i pt.


__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3132
Sendt: 06 Juli 2010 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

Nu siger du godt nok lidt, floe...Ingen tvivl om, at Thorhauges konstruktioner er fede generelt, men jeg tvivler på, at Stello'en er optimal som forforstærker til en hvilken som helst rør-effekt. Og de keramiske enheder som anvendes i dine Miles er ganske følsomme for, hvilke kombinationer de spændes efter-
Uden pis, en krell integreret (KAV-300, 400 m.fl) er super fin som pre, og fungerer rigtig godt med de fleste effekttrin... Har du nogle erfaringer med Stello'en som pre?

Hygge,
Brok


__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3763
Sendt: 06 Juli 2010 kl. 10:52 | IP-adresse registreret  

 

Det er nemlig temmelig hovedløst og impulsivt dumt det jeg har gang i

Men rør skal prøves. Har dog valgt at koncentrere mig om denne løsning i første omgang:

Thorhauge I270 integreret og PS Audio DAC Digital Link lll som jeg har til udlån i 3 uger. Så lad os se

Men tak for jeres input og drillerier om mine hovedløse påfund

Hygge



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 06 Juli 2010 kl. 11:44 | IP-adresse registreret  

Hvis nu det ikke skulle være helt tosset med pre-delen, så kunne man måske anvende rør til toppen, og forstærkerdelen i Stello til bunden?
Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3763
Sendt: 06 Juli 2010 kl. 11:53 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:
Hvis nu det ikke skulle være helt tosset med pre-delen, så kunne man måske anvende rør til toppen, og forstærkerdelen i Stello til bunden?

Du siger noget Wymax. Kan nu heller ikke se at det er så hovedløst alligevell

 



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 06 Juli 2010 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

Eller en ekstra stello, så kunne du køre en til hver højtaler 
den ser ellers fin ud din stello, kunne godt tænke mig at høre DACén i den.


__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3763
Sendt: 06 Juli 2010 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

søren N skrev:
Eller en ekstra stello, så kunne du køre en til hver højtaler 
den ser ellers fin ud din stello, kunne godt tænke mig at høre DACén i den.

Ja halleluja

Det er en kanon dac og generelt en klasse forstærker.

Vil heller ikke sælge den

Vil bare prøve at høre rør gengivet på mine Marten. Hvor tit skal jeg iøvrigt sige det 

Det har INTET med købstanker at gøre. Kan i ikke fatte det!!!!!!!



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3763
Sendt: 06 Juli 2010 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

floe skrev:
Music4life skrev:
Nu har jeg altså ikke Be diskant(undskyld Floe) eller horn som fnidrer så meget at dine ører bløder.


Det er da lidt trist at du aldrig fik de, ellers så fine, Be-diskanter til at fungere hjemme hos dig

Nu havde du jo også det crappy forstærker/CD-sæt spændt for Jeg gætter på at det enten spidsede til i diskanten, eller manglede opløsning opadtil. De er een af de to ting (eller kombinationen heraf hvis man har noget virkelig sygt dårligt grej), der får dem til at tænde af. Kombineres de med det rigtige hardware, så kvitterer de med en detajlerig diskantgengivelse, med masser af headroom og dynamik, uden nogen form for unoder.

Faktisk er der i mine ører meget få der gør det væsentligt bedre end Focals Be-diskanter.

Kør du bare videre med dine BE diskanter. Det er jo dig som skal leve med dem og især høre på dem. Jeg fik dem faktisk til at spille godt hvis du husker tidligere indlæg, men mit skifte til Marten var en upgrade. Ingen tvivl om det.



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3763
Sendt: 06 Juli 2010 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

floe skrev:
Music4life skrev:
Forøvrigt Kenneth hvorfor skulle den ikke kunne fungere som en god pre ?


Det er en integreret forstærker? Der er desværre ofte sparet lidt på pre-delen i sådan nogle. Det er egentlig synd, men ikke desto mindre et argument for hvorfor du ikke bør bruge den som pre.

Jeg må sige mig enig med Kenneth, og synes oprigtigt talt det virker lidt hovedløst det du har gang i pt.

Kender du dens predel floe og forstærkeren generelt?. Eller mere direkte har du hørt den ? Tror ikke helt du skal undervurdre dens predel. Så det argument er ikke holdbart BASMAND.



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 06 Juli 2010 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:

floe skrev:
Music4life skrev:
Forøvrigt Kenneth hvorfor skulle den ikke kunne fungere som en god pre ?


Det er en integreret forstærker? Der er desværre ofte sparet lidt på pre-delen i sådan nogle. Det er egentlig synd, men ikke desto mindre et argument for hvorfor du ikke bør bruge den som pre.

Jeg må sige mig enig med Kenneth, og synes oprigtigt talt det virker lidt hovedløst det du har gang i pt.

Kender du dens predel floe og forstærkeren generelt?. Eller mere direkte har du hørt den ? Tror ikke helt du skal undervurdre dens predel. Så det argument er ikke holdbart BASMAND.

Prøv og google den lidt. Så kan du hurtigt finde konstruktionen og hvordan dens eksterne pre del er opbygget.



__________________
Kenneth
Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 06 Juli 2010 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:
Hvis nu det ikke skulle være helt tosset med pre-delen, så kunne man måske anvende rør til toppen, og forstærkerdelen i Stello til bunden?

nogen der sagde phase problem`?



__________________
Kenneth
Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 07 Juli 2010 kl. 08:04 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Wymax skrev:
Hvis nu det ikke skulle være helt tosset med pre-delen, så kunne man måske anvende rør til toppen, og forstærkerdelen i Stello til bunden?

nogen der sagde phase problem`?

Explain! Jeg biamp'er med OTL på toppen og transistor i bunden, og vil gerne høre hvis der er problemer hermed.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3162
Sendt: 07 Juli 2010 kl. 10:18 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:

floe skrev:
Music4life skrev:
Nu har jeg altså ikke Be diskant(undskyld Floe) eller horn som fnidrer så meget at dine ører bløder.


Det er da lidt trist at du aldrig fik de, ellers så fine, Be-diskanter til at fungere hjemme hos dig

Nu havde du jo også det crappy forstærker/CD-sæt spændt for Jeg gætter på at det enten spidsede til i diskanten, eller manglede opløsning opadtil. De er een af de to ting (eller kombinationen heraf hvis man har noget virkelig sygt dårligt grej), der får dem til at tænde af. Kombineres de med det rigtige hardware, så kvitterer de med en detajlerig diskantgengivelse, med masser af headroom og dynamik, uden nogen form for unoder.

Faktisk er der i mine ører meget få der gør det væsentligt bedre end Focals Be-diskanter.

Kør du bare videre med dine BE diskanter. Det er jo dig som skal leve med dem og især høre på dem. Jeg fik dem faktisk til at spille godt hvis du husker tidligere indlæg, men mit skifte til Marten var en upgrade. Ingen tvivl om det.



Jaja, mit grej er bedre end dit

Selvfølgelig fik du dem til at spille godt, du ville jo aldrig indrømme andet vel Heller ikke selvom du lige skal disse dem nu

Det er nemlig mig der skal leve med dem, og det gør jeg gerne, for faktisk synes jeg Be'erne spiller rigtig dejligt


__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 

<< Forrige Side af 56 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes