Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2024 | 09:17   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Mit lille værrelse nyvasket Primare (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nissemanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 716
Sendt: 12 Marts 2010 kl. 22:46 | IP-adresse registreret  

Nu synes jeg også lige at jeg vil vise mit lille anlæg frem herinde.
Jeg blev interraseret i lyd for lidt over et halvt år siden og har siden brugt en del penge (for en 17 årig) på det.
Mit første setup var B&W DM 10 + Nad 7240Pe + Nad 5225 disc player + stationær computer onboard lydkort. (alt sammen udskiftet siden :p)

Mit rum er 12 m2 stort (som måske kan fornemmes på billederne). Jeg har en reol, et bord med elektronik og en seng. (how a boy should live)
Jeg hører meget forskellig musik, alt fra 60-70'er rock til heavy metal og tilbage til musicals. Tecno hænder også, men mest for højtalernes skyld.

Nu vil tråden så skride frem i samme rækkefølge, som jeg har anskaffet nyt.
Først forelskede jeg mig i et nyt sæt højtalere System audio 1550. Jeg fandt disse som demomodel uhyggeligt billigt hos forhandleren. Med enkelte grimme hak og ridser, men ellers i orden. Så tænkte ej jeg har ikke plads til gulvhøjtalere, men jeg blev ved med at drømme om dem - og så en fredag formiddag gik jeg og en kamarat 1,5 km op i byen og hentede dem. (og ja vi bar dem fandme også hjem - med fyldte sandkamre. Måske dumdristigt, men man er vel kun ung 1 gang.)
Ingen tabte højtalere, 4 lange arme og en hånd der blødte, fordi man ikke skal stikke spikes i hænderne, senere kom de hjem på værrelset



og her et fra den vinkel de skal ses fra :)


Så var jeg glad i mange måneder, men hvad så nu? Jo min ven fra før sagde at man skulle have sin musik på computeren i flac og ikke i mp3. Så måtte jeg jo til at genindspille begge fædres cd samlinger.



Så var den korte dille ligesom ovre, og det blev jul. I julegave fik jeg af min papfar hans lp-dubletter dvs Born in the USA og Hotel California. Sammen med dem lånte jeg hans gamle pladespiller - pioneer dl-12 med ortofon - og jeg begyndte at købe plader. Dem har jeg nu en del af. (32 cm lang række med blandede must haves)

Pioneeren blev hurtigt skiftet ud med min onkels fuldautomatisk technics med standart pickup. Ikke fordi den nye var bedre, - faktisk tvært imod - men den var mindre og min kæreste kunne betjene den. 2 plus til den.

Nå men så vandrede mine tanker tilbage til alle de losless filer jeg nu havde og hvordan det mon kunne være at jeg ikke kunne høre forskel på mp3 og flac - æv! Jeg fandt en løsning og her er den banditten. (undskyld lyset - hørte musik :) )

Eneste problem var bare at jeg stadig ikke kan høre forskel, så går lidt og tygger på om løsningen er en poweramp til den eller en helt anden dac - finder jeg ud af senere.

Næste ide var bedre højtalerkabler og i den forbindelse gik jeg fra 2mm kobberkabel til det min mor kaldte haveslanger :) Der er tale om 2*2 m Tara Lavs Prism biwirekabel. Dette var endnu en opgradering, som gav begrænset/intet udbytte, men heller ikke specielt dyr.

Jeg samler lige op. Anlæget er nu Nad + SA + Fubar + Technics. Dette er ca 1 uge siden og nu går det stærkt.

Først køber jeg en ny mp3 afspiller som egentlig ikke har så meget med anlæget at gøre, men den er virkeligt fed og kan varmt anbefales langt over Ipod - og så afspiller den flac og kan udviddes med sd kort. (Cowon D2)
Det er snyd at kigge på forstærkeren på dette billede, da det er at kigge foran.

En dejlig lille en der er god på farten, og spiller på niveau med min pc + fubar som lydkilde.

Nu skete det spændende. Stedfars B&O brændte endeligt sammen. Pladespilleren kørte skævt og forstærkeren kunne nu ikke længere regulere lyd-niveauet. og han bød 700 kr for mit Nad, som var det jeg købte det for. Jeg sagde top, for havde lyst til en ny forstærker.
Jeg kiggede Primare til 6000 kr for forstærker og cd på dba, men blev enig om at det nok var lige rigeligt. Og fandt noget andet spændende. Cambridge audio 540R V. 2

Det er en 6.1 kanal 80 w pr kanal 8 ohm forstærker, som samtidig kan fungere som stereoforstærker med 2*100 w 8 ohm. Jeg tænker at der kan udviddes med flere højtalere til snurre-rundt-lyd når jeg flytter hjemmefra.
Jeg er rigtigt glad for den nye forstærker, den var som forventet mere musikalsk og den har de flere kræfter. Nad'en manglede lidt kontrol ved høje lydtryk. (Nad'en var 2*40 w og klarrede det egentlig fint nok).
Problemet er at den ikke har indbygget Riaa, så skal lige have fundet sådant en evt sammen med en ny grammofon, det ved jeg ikke lige endnu.
Desuden mangler jeg en cd-afspiller, men det arbejder jeg på allerede.
Desuden ønsker jeg mig mere plads, da jeg godt ved at min ht placering er imod alle regler og anbefalinger.

Ja afslutningsvis (for denne omgang) kan jeg sige at jeg har solgt det gamle for samme pris som jeg havde giver for det, så det har været ok. Nu har jeg betalt omkring 4000 kr for lyd på mit værrelse (altså uden mp3) er det ikke en flot pris?

Til sidst får i det, som I nok manglede gennem mit indlæg - overblik :)
(billedet er taget stående i sengen i modsatte ende af værrelset, kan ikke komme længere væk)


Og så vil jeg godt lige blære mig med at min forlovede har accepteret anlæget til vores fremtidige lejlighed :)
Nej den moderne ungdom er ikke ren CV.

Smid kommentarer og gode foreslag. - Jeg håber at jeg har været forståelig

Til top Vis Nissemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissemanden
 
Roky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1974
Sendt: 13 Marts 2010 kl. 01:22 | IP-adresse registreret  

Hej Nissemand

Ser godt ud - Var nogenlunde i samme situation som dig da jeg begyndte (Er selv 18 nu) og kunne heller ikke lade
være med at købe gulvhøjttalere.

Selvom du har oplevet en forbedring ved din nye Cambridge, tror jeg du vil opnå en endnu større forbedring ved at købe en
dedikeret integreret forstærker. Ved ikke helt hvad du har af planer for fremtiden, men hvis du skal bo hjemme et år eller to
endnu, vil det være synd hvis du kan/vil opnå en bedre lyd ved et forstærkerskift.

Hvis du er frisk på at prøve andre kabler vil jeg anbefale VDH clearwater lagt dobbelt - Evt med LOK suregrib bananer (som
giver en SUPER kontakt). Det kan købes for billige penge på www.hificable.dk

mht til FLAC VS mp3 kan det rigtigt nok være svært at høre forskel - Kommer også an på hvor høj kvalitet du har rippet MP3
i og ikke mindst hvilken kvalitet indspilningen er i - Her er der meget stor variation

mvh

Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky
 
Nissemanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 716
Sendt: 13 Marts 2010 kl. 09:09 | IP-adresse registreret  

Hvad mener du med Cambridgen? At jeg skal have en stereoforstærker? For det smarte ved denne forstærker er at den kan skiftes mellem Snurre-rundt-mode og stereo-mode og så bruge alle sine krafter der. og er også ifl nettet en udemærket stereoforstærker. - Men hvad mener du?
Desuden tror jeg at en ordenlig lydkilde kommer først. Ingen grund til at have fantastisk mange krafter, hvis kvaliteten af det der spilles er lav.
Bo hjemme 1 år endnu som svar på det spørgsmål.

Jeg har før været lun på netop det kabel du nævner, kunne godt tænke mig at prøve et sølvkabel. Er dog ikke sikker på at jeg vil køre biwire - da jeg ikke kan høre forskel nu og tænker at hvis den er der, så skal jeg nok have for nogle flere 1000 kr. hifi.

De tests jeg har kørt har været samme indpildning på cd, rippet ind i flac og mp3 192 kbps og så kørt A-B lytninger.
Fx Eagles Hotel california, som i flac ligger omkring 1000 kbps      
Til top Vis Nissemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissemanden
 
Roky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1974
Sendt: 13 Marts 2010 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

Jep, tror du vil opnå endnu bedre lyd med en dedikeret forstærker. Selvom den kan køre i stereomode, vil en dedikeret i
samme prisklasse være bedre.

Du behøver heller ikke have ret mange watt på dit værelse - Vil tro omkring 70 Watt pr kanal vil være nok - Under normal
lytning kommer du ikke ud over et par watt i effektforbrug - Hvis jeg spiller virkeligt højt og med musik der er meget bund i
kommer jeg op i omkring 70 Watt peaks.

Ang. VDH mente jeg bare at du skal lægge kablet dobbelt, så du får dobbelt op på kvadratet og så stadigvæk køre alm.
"solowire".
Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky
 
Nissemanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 716
Sendt: 13 Marts 2010 kl. 14:30 | IP-adresse registreret  

Ja nu forstår jeg dig :) - vi må se hvad der sker.

Her er rigeligt effekt SA'er er jo ikke tungt drevne.

VDH - gør det den store forskel? sejt :) det overvejer jeg også lidt så.
- men igen lydkilde kommer først
Til top Vis Nissemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissemanden
 
Roky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1974
Sendt: 14 Marts 2010 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

Hvis du bor tæt på en Hifi-klub kan det være du kan låne et stykke og så prøve det af derhjemme.

Har ikke meget fidus for kabler - Jeg synes der er alt for meget hype omkring hvad de gør for lyden. Hvis dit setup's
komponenter ikke fungerer ordentligt sammen, vil du ikke kunne ændre lyden ved kabler så du får en helt anden lyd. Men min
erfaring er at de kan tweake det lige det sidste stykke- VDH gav mig en smule friskere og luftigere lyd - Samt mere definition i
bunden.

Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky
 
Gbemi
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Hifi4real

Bruger siden: 20 September 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 209
Sendt: 14 Marts 2010 kl. 19:20 | IP-adresse registreret  

Det er vildt fedt med FUBAR - har I set "Tango and Cash", så ved I hvad det står for, det er lidt skarpt - læs dette positivt;o)

Mvh

Kennet

Til top Vis Gbemi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gbemi
 
Nissemanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 716
Sendt: 14 Marts 2010 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

Nej det har jeg ikke ved bare at det bliver brugt i "saving priate ryan" også derfra originalt tror jeg.
Ja navnet er fedt, synes desværre bare at effekten af den er begrænset i mit setup
Til top Vis Nissemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissemanden
 
Nissemanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 716
Sendt: 20 Marts 2010 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

Ja nu troede jeg jo at en afspiller blev næste tilføjelse, men nej.
I Steddet blev det en udskiftning af alle kabler i setup'et

Før var hjt kablet Tare Labs prism biwire og RCA kablet noget ok noname, som jeg havde lånt.

Nu

Nordost flatline højtalerkabel og Nordost Black Knight RCA kabel.
Her Black knight - som jeg har 4 sæt af så jeg kan bruge det til en cd afspiller, grammo til RIAA og RIAA til forstærker når dette bliver indkøbt


Her har vi så Flatline kablet.




Kablerne er lidt svære at arbejde med, men bestemt det værd :) - bare navnet gør jo en glad.
Kan jeg høre forskel? - aner det ikke jeg har ikke hørt en direkte A-B da det er meget svært når man kun har et sæt af det. Men jeg bilder mig bestemt ind at jeg kan og ikke mindst at jeg kommer til at kunne når anlæget en gang bliver noget finere. (arbejder på det)

Og ja det er overkill med så dyre kabler til mit setup, men er det ikke også overkill med gulvhøjtalere og snurre rundt forstærker på et 10 m2 værrelse?
Til top Vis Nissemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissemanden
 
Nissemanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 716
Sendt: 30 April 2010 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

Så er der lidt nyt igen.
Denne gang er det nye lydkilder over hele linien.
Til min førdselsdag fik jeg en Cambridge 540P Riaa - så nu kører pladespilleren igen.

Her model navn - ikke noget specielt, men den er kompakt, og kæresten kan betjene den.


Desuden fandt jeg en mand der ville sælge sin DacMagic - så der slog jeg self til
Dac og Riaa sammen

Jeg har så solgt fubaren igen, det tog 2 timer fra den var lagt på til køber havde kontaktet mig - Dejligt.
Dacmagicen er pt koblet på via USB.
Jeg kan lige indskyde at en A-B test af de to dac's med samme RCA kabel (nordost black night) ingen forskel overhovedet afslørrede. For mig lød Fubar'en ligesågod som DacMagic'en - men nu må vi se når jeg får mulighed for at fodre dacmagic'en med et andet signal (kræver nyt lydkort)

Den sidste nyhed er en Primare v20 - den er større end min forstærker

Den er godtnok ved at være lidt gammel, men derfor kan den jo stadig spille cd'er.
Jeg regner desuden med at køre lidt snurrerundtlyd til film via den i steddet for computeren, men det er et fremtidsprojekt.

Jeg har også leget lidt og kigget på et par mulige baghøjtalere. B&O beovox s30

Men der er jeg så blevet slemt skuffet! vidste godt at det ikke ville være super højtalere, men de er virkeligt ringe! De klarer bas og andet ganske ok, bortset fra vokal. Det lydder som en der inde i en papkasse fyldt med vand. Det er så slemt at min første tanke var at jeg havde vendt faserne forkert, så byttede dem og det blev helt skidt over hele specteret.
Nogle bud på hvorfor de lydder sådant? Kan det være fordi kablet kun er 0.75? større kunne ikke gå i din-stikkene. Eller kan det være fordi de er sluttet på bagkanalerne på forstærkeren, og forstærkeren dæmper stemmer? eller sådant noget?

Næste ting på værrelset bliver nok en ny skærm.
Til top Vis Nissemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissemanden
 
Nissemanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 716
Sendt: 30 April 2010 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

Kender I det at når man lige skriver foreslag ned til hvad der kan være galt tænker man, "jeg kunne jo bare prøve ad"
B&O'erne lyder ganske fint når man sætter dem på frontudgangen. Desuden fandt jeg ud af at recieveren kunne sættes på "Music" i steddet for "Movie" dette betyder så at vocalen kommer med ud i baghøjtalerne, og så lyder de fornuftigt.
Til top Vis Nissemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissemanden
 
Nissemanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 716
Sendt: 07 Juli 2010 kl. 13:59 | IP-adresse registreret  

Så er der sket et skift igen.
Overbliksbillede (undskylder de små billeder):


Den nye Primare 301 forstærker

Og her ovenpå cd afspilleren



Desuden har jeg skaffet mig en hovedtelefonforstærker til når der bliver råbt "SKRUG NED!"



Hovedtelefonerne er fra Superlux - dejlige til prisen. Jeg har både et sæt HD682 og et sæt HD 662.

@Roky du fik ret. Jeg blev træt af sorround forstærkeren i stereo.
Til top Vis Nissemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissemanden
 
rskriver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2315
Sendt: 07 Juli 2010 kl. 14:06 | IP-adresse registreret  

Selv kører jeg med et M-Audio Audiophile 2496 -> Hk 980 -> Proac Response 2.5 DIY pt. og jeg kan utvivlsomt høre forskel på
et nummer i flac og mp3. Umiddelbart kan jeg ikke se hvilken del i dit setup, der kunne være det svage led i denne
sammenhæng, men det kan jo også bare være mig der er ramt af placebo.

Dog lækkert setup.

Mvh.
Til top Vis rskriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rskriver
 
Nissemanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 716
Sendt: 07 Juli 2010 kl. 16:05 | IP-adresse registreret  

Nu kan jeg også høre forskel - i hvert fald på nogle optagelser.
Dengang jeg skrev det var mens jeg havde en cambridge forstærker, som nok var et forkert valg.
Jeg er glad for den nye Primare - den har bare virkeligt mange krafter til højtalerne. kl 9 skal man små råbe sammen. kl 12 er højt, vildt højt. (jeg har ikke været højere endnu)

Det svage led er pladespillere :p
Dernæst er det svage led nok rummet, som er for småt! (der kan ikke være mere elektronik :( )
Til top Vis Nissemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissemanden
 
Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 937
Sendt: 09 Juli 2010 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

Er knapperne på din a30.1 i guld eller hvad? Det har jeg skisme aldrig set før.. Ser ellers meget fornuftigt ud, selvom det står lidt tæt, der er meget at hente når/hvis du får et større rum..

__________________
Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
Til top Vis Rune|WildChild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune|WildChild Besøg Rune|WildChild's Websted
 
Nissemanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 716
Sendt: 09 Juli 2010 kl. 13:09 | IP-adresse registreret  

Rune|WildChild skrev:
Er knapperne på din a30.1 i guld eller hvad? Det har jeg skisme aldrig set før.. Ser ellers meget fornuftigt ud, selvom det står lidt tæt, der er meget at hente når/hvis du får et større rum..


De ser mere guld ud på billedet end de er - snarrere bronze. Knapperne kan faktisk skiftes, originalt har de nok været sølv. Jeg kan så sige at de ikke er en 30.1 men en 301, som er forgængeren (tror ikke der er stor forskel, kunne være sjovt at teste.)
Jeg ville egentlig helts have sølv knapper, men man kan ikke få dem mere. Mon ikke man også kan skifte dem på 30.1? kan se du har den. Sidder tryk knapperne løs? og er der små skruer i bunden af drejeknapperne? for da jeg snakkede med SA sagde de at knapperne til a30.1 ikke passer på, ergo må de også kunne skiftes?

Og jeg kan sige at det er NÅR jeg får et større rum, men der er nok mindst et år til.
Til top Vis Nissemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissemanden
 
Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 937
Sendt: 09 Juli 2010 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

Nissemanden skrev:
Rune|WildChild skrev:
Er knapperne på din a30.1 i guld eller hvad? Det har jeg skisme aldrig set før.. Ser ellers meget fornuftigt ud, selvom det står lidt tæt, der er meget at hente når/hvis du får et større rum..


De ser mere guld ud på billedet end de er - snarrere bronze. Knapperne kan faktisk skiftes, originalt har de nok været sølv. Jeg kan så sige at de ikke er en 30.1 men en 301, som er forgængeren (tror ikke der er stor forskel, kunne være sjovt at teste.)
Jeg ville egentlig helts have sølv knapper, men man kan ikke få dem mere. Mon ikke man også kan skifte dem på 30.1? kan se du har den. Sidder tryk knapperne løs? og er der små skruer i bunden af drejeknapperne? for da jeg snakkede med SA sagde de at knapperne til a30.1 ikke passer på, ergo må de også kunne skiftes?

Og jeg kan sige at det er NÅR jeg får et større rum, men der er nok mindst et år til.


Ja min er en a30.1 MKII, så det er lige inden den blev til i30, så der er mange ligheder med den såsom preout.. Og jeg er næsten 100% sikker på at det er de samme knapper, i "bunden" af mine sidder der en skrue som jeg vil gætte på man skruer ud for at få knappen af... Mht trykknapperne ved jeg ikke hvordan de sidder fast..

Men prøv da at sende Primare en mail, jeg kontaktede dem for at få nye fødder til min, så de matchede til min CD-afspiller, det var de helt villige til at sende til mig - mod betaling selvfølgelig, men absolut en okay pris på en 140-150 kr pr fod..


__________________
Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
Til top Vis Rune|WildChild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune|WildChild Besøg Rune|WildChild's Websted
 
Roky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1974
Sendt: 10 Juli 2010 kl. 14:37 | IP-adresse registreret  

tillykke med alt det nye - Så mangler du bare et større rum
Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky
 
Nissemanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 716
Sendt: 11 Juli 2010 kl. 08:33 | IP-adresse registreret  

@Rune - jeg har snakket med dem, det kan desværre ikke lade sig gøre da modellen er for gammel.

@Roky - takker og helt enig. (Prøver faktisk at overtale mine forældre til at slå mit værrelse og min søsters værrelse sammen når hun tager på kostskole, men det går ikke så godt )
Til top Vis Nissemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissemanden
 
Nissemanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 716
Sendt: 23 August 2010 kl. 14:33 | IP-adresse registreret  

Så er gramo'en skiftet ud med noget ordenligt. (undskyld skod billeder)

En Rega planar 3 med rega bias pick up.






Den spiller bare dejligt i forhold til den gamle technics.

Edit: B&O'erne er solgt. Til underpris, men nu fylder de ikke mere.
Til top Vis Nissemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissemanden
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes