Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 14:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Blue-ray problemer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 18 Januar 2010 kl. 16:57 | IP-adresse registreret  

Lars Clausen skrev:
Den var ellers smart. Er den god og hvad koster den?
Kunne godt bruge noget hvor jeg kan trække musik fra computeren i soveværelset ind i stuen.

Den nuværende pris kender jeg ikke, men der er kommet nye modeller siden, med flere funktioner.

Link

Rart nok, at det er gebyrfrit at indlevere til rep. i garantiperioden i HFK, trods manglende fejl på udstyret.
Det er bestemt ikke alle butikker, der gør den slags.

Lars Clausen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2009
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Sendt: 18 Januar 2010 kl. 17:45 | IP-adresse registreret  

problmet opstår altid efter den har spillet i ca 20 min, her ville jeg ikke mene forstærkeren var varm. Og den gør det ikke selvom den afspiller i flere timer efter problemet har været der. Problemet kommer kun 1 gang, efter genstart har jeg prøvet at tage 2 film i træk uden problemer. Så det virker ikke som om problemet kommer når forstærkeren bliver varm, det ville vel i øvrigt også give problemer hvis man hører musik?
Jeg kunne godt prøve at sætte en anden afspiller til hvis jeg lige må låne en af jer?
ok, jeg giver forstærkeren mere luft, og så må jeg se om det hjælper.
Ja ja, jeg ved godt det hedder blu-ray og ikke blue-ray:D En af mine venner lader mig også høre for det. Jeg holdt ellers hårdt på det hed blue-ray og påstod at samsung havde skrevet forkert på afspilleren.

Der er ikke nogen der har en god forklaring på hvorfor problemet kun opstår med BLU-ray og ikke dvd?

I øvrigt syntes jeg det er 100% SPITZEN at HFK ikke er hoppet med på gebyrvognen
Til top Vis Lars Clausen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lars Clausen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes