| Sendt: 27 December 2009 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jeg overvejer at anskaffe mig en ny Blu-Ray afspiller. Har haft kig på Oppo BDP-83, som ser ud til at have mange gode egenskaber og har en god pris på de 5000 kr. Situationen er den at jeg har en Denon AVR-3803 receiver, og jeg kunne godt tænke mig at bruge den nye afspillers dekoder for de nye lydformater så jeg kan få gavn af disse - og på den måde forlænge levetiden på min receiver  . Men eftersom min receiver ikke har en hdmi indgang er jeg kommet lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre, da jeg ser at der også er en Oppo BDP-83 Special Edition som har en forbedret analog del. Prisen er dog nu ligepludselig 8000 kr, hvilket nok er lige i overkanten af hvad jeg vil spendere. Jeg har ellers ikke haft planer om at opgradere min receiver lige med det samme – specielt ikke hvis jeg kunne få forbedret lyden via en ny blu-ray afspiller og de nye lydformater. En opgradering af min 720p projektor til en ny 1080p står nok også højere på ønskelisten end en ny receiver  Hvad ville i råde mig til at gøre? I øvrigt er alternative forslag til en ny afspiller også velkomne. Hvis vi er oppe i 8000 kr. er der jo endnu flere muligheder – har blandt andet også kigget lidt på Denons DVD3800-BD. På forhånd tak.
|