Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 15:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Ny Blu-Ray afspiller - ældre receiver ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Shadow
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 27 December 2009 kl. 14:57 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg overvejer at anskaffe mig en ny Blu-Ray afspiller. Har haft kig på Oppo BDP-83, som ser ud til at have mange gode egenskaber og har en god pris på de 5000 kr.

Situationen er den at jeg har en Denon AVR-3803 receiver, og jeg kunne godt tænke mig at bruge den nye afspillers dekoder for de nye lydformater så jeg kan få gavn af disse - og på den måde forlænge levetiden på min receiver . Men eftersom min receiver ikke har en hdmi indgang er jeg kommet lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre, da jeg ser at der også er en Oppo BDP-83 Special Edition som har en forbedret analog del.

Prisen er dog nu ligepludselig 8000 kr, hvilket nok er lige i overkanten af hvad jeg vil spendere.

Jeg har ellers ikke haft planer om at opgradere min receiver lige med det samme – specielt ikke hvis jeg kunne få forbedret lyden via en ny blu-ray afspiller og de nye lydformater. En opgradering af min 720p projektor til en ny 1080p står nok også højere på ønskelisten end en ny receiver

Hvad ville i råde mig til at gøre?

I øvrigt er alternative forslag til en ny afspiller også velkomne. Hvis vi er oppe i 8000 kr. er der jo endnu flere muligheder – har blandt andet også kigget lidt på Denons DVD3800-BD.

På forhånd tak.

Til top Vis Shadow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Shadow

Tommy21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 27 December 2009 kl. 23:28 | IP-adresse registreret  

jeg vil selv købe en special edition da jeg godt ku tænke mig at prøve at se hvor stor
forskel der er har en parasound C2 processor hvor den analoge del bare ikke er god
nok på oppoen i forhold til dacsne i C2eren men til din denon vil den silkkert være
perfekt, du kan iøvrigt købe min hvis du vil for 4300 den har blot afspillet 3-4 film og
er selvfølgelig 100% som ny og kodefri...

Tommy

Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95

Ps3, xbox 360, Wii, PsP
Til top Vis Tommy21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tommy21

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes