Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2025 | 05:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: tidsrøveren (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 42
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 17 August 2009 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

Opdagede også at jeg har et gammetl audioques crystal 2 liggende i kælderen, der skal lige nogle stik på, det har nok været opbevaret i 11-12 år eller sådan noget, men prøves skal det.

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 17 August 2009 kl. 11:55 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:
Opdagede også at jeg har et gammetl audioques crystal 2 liggende i kælderen, der skal lige nogle stik på, det har nok været opbevaret i 11-12 år eller sådan noget, men prøves skal det.

hej dan

den der kender jeg godt.. var også nede i kælderen forleden... der fandt jeg et monster cd refernce kabel.... anede ikke jeg havde det...samt noget ekcorteric ht kabel...men det gad jeg ikke tage op for det var ikke langt nok.... mener jeg brugte det til nogle mono trin jeg havde engang.... men kender udmærket det der dan

Til top Vis john pedersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af john pedersen

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 August 2009 kl. 19:43 | IP-adresse registreret  

hej dan

var ellers ved at få et chok... troede du solgte alt dit grej.. der var en anden herinde der havde solgt sit anlæg og havde skaffet sig en thorhauge forstærker og et par dali 6006 højtaler... troede sgu det var dig for han kaldte sig også dan a..... men så så han var ny bruger....

Til top Vis john pedersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af john pedersen

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 August 2009 kl. 14:13 | IP-adresse registreret  

john pedersen skrev:

hej dan

var ellers ved at få et chok... troede du solgte alt dit grej.. der var en anden herinde der havde solgt sit anlæg og havde skaffet sig en thorhauge forstærker og et par dali 6006 højtaler... troede sgu det var dig for han kaldte sig også dan a..... men så så han var ny bruger....

Hvad er nu det, har jeg en dobbelt gænger, nej det var ikke mig, har ingen planer om at skifte udstyret, men er jeg heldig i lotto så ved man da aldrig, nok ikke så sandsynlig.

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 21 August 2009 kl. 15:27 | IP-adresse registreret  

john pedersen skrev:

hej dan

Ja, der er én der har et næsten lignende navn. Det er "dan_a".

Lidt dumt, at vælge et navn der ligger så tæt på et andet... 

MVH.

Niels L.

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 August 2009 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

ja meget måtte da lige dobbel tjek de forskelige dataer,...

D.R.Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juni 2004
Sendt: 23 August 2009 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

Synes nu i er lidt hårde, der er næppe mange der kontrollere om deres brugernavn ligger op ad et andet Jeg bruger det
samme brugernavn på flere sider, og det er aldrig faldet mig ind at kigge om andre hed noget der mindede om det. For god
ordens skyld kan jeg også nævne jeg ikke er ny, har trods alt kun været her et halvt år mindre end den "rigtige" dan a - ikke
desto mindre kan jeg godt se det kan være forvirrende, så har forsøgt at skifte mit navn, men det lader ikke til at det kan lade
sig gøre, så håber vi alle kan leve med det

Til trådstarter så vil jeg da lige sige fedt setup, kan også godt lide at der er gjort noget for at det passer ind i rummet.
Til top Vis D.R.Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af D.R.Andersen

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 August 2009 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

til " ny " dan a

jo jo selvfølgelig er det da iorden ..  men lige når man læste dit indlæg tænkte jeg først på " gamle " dan a og det var derfor jeg lige fik et " chok " for han er super tilfreds med sit grej efter hva jeg forstår på ham....det var derfor jeg skrev det som jeg gjorde ... men nej man kan ikke finde et navn som ikke er brugt...det var ikke for at være hård....

mvh john

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 August 2009 kl. 21:13 | IP-adresse registreret  

dan_a skrev:
Synes nu i er lidt hårde, der er næppe mange der kontrollere om deres brugernavn ligger op ad et andet Jeg bruger det
samme brugernavn på flere sider, og det er aldrig faldet mig ind at kigge om andre hed noget der mindede om det. For god
ordens skyld kan jeg også nævne jeg ikke er ny, har trods alt kun været her et halvt år mindre end den "rigtige" dan a - ikke
desto mindre kan jeg godt se det kan være forvirrende, så har forsøgt at skifte mit navn, men det lader ikke til at det kan lade
sig gøre, så håber vi alle kan leve med det

Til trådstarter så vil jeg da lige sige fedt setup, kan også godt lide at der er gjort noget for at det passer ind i rummet.
Hejsa Dan, ser det nu ikke som et problem, finder det dog lidt sjovt, stakkels john var jo ved at få kaffen galt i halsen, da han trode jeg havde solgt udstyret.

Tak for de pænde ord og ja det kan være svært at møblere stuen så den fungere fornuftig til hifi uden at det ikke kommer til at ligne et lydstudie, i hvert fald hvis man også skal skele til prisen.

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 August 2009 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

john pedersen skrev:

til " ny " dan a

jo jo selvfølgelig er det da iorden ..  men lige når man læste dit indlæg tænkte jeg først på " gamle " dan a og det var derfor jeg lige fik et " chok " for han er super tilfreds med sit grej efter hva jeg forstår på ham....det var derfor jeg skrev det som jeg gjorde ... men nej man kan ikke finde et navn som ikke er brugt...det var ikke for at være hård....

mvh john

Hov hov john, jeg er fra 1973, så vil ikke kaldes gammel

D.R.Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juni 2004
Sendt: 23 August 2009 kl. 21:23 | IP-adresse registreret  

Jeg ved godt der ikke ligger noget i det, men kunne ikke lade være med at skrive, om ikke andet så for at provokere lidt, når
man nu blev kaldt dum, selvom jeg er sikker på det ikke var ondt ment
Til top Vis D.R.Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af D.R.Andersen

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 August 2009 kl. 21:23 | IP-adresse registreret  

hehe så er du jo kun en knøs " gamle " dan a.... en mand i sin bedste alder kan jeg forstå

mvh gammelnok

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 August 2009 kl. 21:26 | IP-adresse registreret  

john pedersen skrev:

hehe så er du jo kun en knøs " gamle " dan a.... en mand i sin bedste alder kan jeg forstå

mvh gammelnok

, meget bedere.

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 August 2009 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

yep " ny " dan a provokation det skal der til ellers er verden sgu da kedelig ikk  den skal du da regere på

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 August 2009 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

ja ikk må jo hellere feje efter mig hehe

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 August 2009 kl. 21:38 | IP-adresse registreret  

...

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 August 2009 kl. 21:45 | IP-adresse registreret  

det lyder spændende... den strømskinne skal den erstatte din xindak eller misforstår jeg dig der

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 August 2009 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

john pedersen skrev:

det lyder spændende... den strømskinne skal den erstatte din xindak eller misforstår jeg dig der

Det skal forståes sådan at den beste lydende løsning skal blive i hifi systemet og det må tiden vise, xindak filteret bliver uanset hvad da det giver klart beder billeder på tv/dvd.

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 August 2009 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

okay det bliver spændende

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 August 2009 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

Jeg venter stadig utolmodig på de ceraball, kom til at sætte nogle sd feet under mdf pladen som forstærkeren står på, det gav en del varmere lyd, men også knap så kontroleret bund, så er spændt på hvad de ceraball kan udrette, følge virkningerne af expermentering med afkobling på forstærkern kommer nok til at betyde et min kabel test/valg må startes forfra, da nogle af de fravalgte er udlukket fordi jeg ikke syntes de er varme nok i klangen, noget kunne tyde på at problemet har ligget i de nordost pulserpoint jeg har brugt før.

<< Forrige Side af 42 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes