Forfatter |
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 09 Oktober 2009 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
så lærte jeg noget nyt i dag, er det ikke herligt, tak henrik, skal da helt klart lige ha studeret det og hvis prisen ikke er helt hen i skoven så skal det også prøves. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Hagrid Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 71
|
Sendt: 09 Oktober 2009 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja...vi bliver sgu aldrig for gamle til at lære
Har skrevet lidt til dig på Johns tråd også 
|
Til top |
|
|
Hagrid Forum Bruger

|
Sendt: 09 Oktober 2009 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 09 Oktober 2009 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er en slat penge for et akustisk billede. nok lige i overkanten. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Hagrid Forum Bruger

|
Sendt: 10 Oktober 2009 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Iøvrigt så bor min fætter i London og det kan være han vil være behjælpelig hvis vi skal have noget hvor der UK shipment only...
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 10 Oktober 2009 kl. 00:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hagrid skrev:
Iøvrigt så bor min fætter i London og det kan være han vil være behjælpelig hvis vi skal have noget hvor der UK shipment only... |
|
|
problemet er blandt andet at den der byder skal være bosat i uk hvilket fremgår af bruger profilen, så hvis det skulle lykkes, så er det ham der skal købe varen, betale den og få den vidersendt til dk for så at få pengene på en kontooverførsel, lidt meget at skulle gøre for en man ikke kender. Problemet er ikke stort, der skal nok komme en auktion som omfater forsendelse inden for eu, der er bare mig der er lidt utålmodig anlagt, når først man har bestemt sig, så skulle det jo helst ha været i går. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
Sendt: 10 Oktober 2009 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey dan
det her må du vide noget om.... jeg har jo lånt henrik's forstærker.. han har det problem at når han slukker den hjemme ved ham giver den et lille knald i højtaleren... men nu har jeg jo lånt den og har ikke det problem umiddelbart... kan det ha noget med at jeg har den strømrenser der... eller hva...
nu er du elektriker ikk så tænkte du havde et svar på det
mvh john
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 10 Oktober 2009 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
hey dan
det her må du vide noget om.... jeg har jo lånt henrik's forstærker.. han har det problem at når han slukker den hjemme ved ham giver den et lille knald i højtaleren... men nu har jeg jo lånt den og har ikke det problem umiddelbart... kan det ha noget med at jeg har den strømrenser der... eller hva...
nu er du elektriker ikk så tænkte du havde et svar på det
mvh john
|
|
|
Hej john, ved det ikke med sikkerhed, hvis i begge bruger standby knappen på fronten så ved jeg ikke hvad årsagen er, men hvis man slukker via stikkontakten eller en hovedafbryder bag på forstærkeren så kan man ha en oplevelse af der kommer et lille skræt i højtaleren, forskellen er et ved standby så slukker man kun dele af forstærkeren, tager man der i mod stikk. eller hovedeafb så bliver forstærkeren total spændings løs og dette skræt kan forkomme på nogle modeller. Kan ikke forstille mig at filteret har indflydelse på dette.
Er lige kommet hjem fra messen(besøgte en gammel ven ved lejligheden), der var da lidt guf med i år, men ikke meget. Jeg var også forbi jensen og høre de storre VA på den nye pass int-30A, må sige at det er nemt at følge slægtskabet med det grej jeg har her. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 07:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
jeg lader mærke til der er alligevel lidt her.... tror der er relæet der gør det... snakkede med en ven igår som reparere meget hifi.. og er utrolig hård til det... og ikke mindst tålmodig hehe.. han mente relaet kunne " hænge " lidt som han sagde... men ikke noget alvorligt mente han da det ikke er særlig højt... kunne selvfølgelig lavet for næsten ingen penge... troede først det var noget med henriks el-instalation men har har det ikke med min forstærker...
er da også lidt ked af jeg ikke kommer til odense i dag men ved hvordan det bliver med ryggen hvis jeg vader rundt derover en halv dag... av av av 
jamen dan du må ud og købe ny pass sæt snart hehe... uhmmm det bliver så dejligt dyrt... DET ER SÅ SKØNT AT BRUGE PENGE...
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
hej dan
jeg lader mærke til der er alligevel lidt her.... tror der er relæet der gør det... snakkede med en ven igår som reparere meget hifi.. og er utrolig hård til det... og ikke mindst tålmodig hehe.. han mente relaet kunne " hænge " lidt som han sagde... men ikke noget alvorligt mente han da det ikke er særlig højt... kunne selvfølgelig lavet for næsten ingen penge... troede først det var noget med henriks el-instalation men har har det ikke med min forstærker...
er da også lidt ked af jeg ikke kommer til odense i dag men ved hvordan det bliver med ryggen hvis jeg vader rundt derover en halv dag... av av av 
jamen dan du må ud og købe ny pass sæt snart hehe... uhmmm det bliver så dejligt dyrt... DET ER SÅ SKØNT AT BRUGE PENGE... |
|
|
nej nej, john, den store penge pung er lukket for invistering i hifi for et godt stykke tid, men skulle man komme til penge som måtte bruges på hifi, så kunnne jensen fortælle at sæt prisen for de nye pass x260,5 mono amps kommer til at ligge omkring 42K, det syntes jeg lyder billigt, har ikke hørt dem i nu efter som de ikke er kommet til landet i nu, men mine forventninger til dette sæt er rigtig høje. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvor kedeligt dan det er aldrig så sjovt når ens penge pung forbliver lukket for nye store køb...men det er vel også begrænset hvor meget mere du for ikk... prisen skal jo kunne retfærdiggøres ikk... kender ikke pass men min erfaring er bare hvis man har et anlæg til mange penge... så skal der virkelig spyttes penge i før det virkelig batter.... har jeg ikke ret der
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
hvor kedeligt dan det er aldrig så sjovt når ens penge pung forbliver lukket for nye store køb...men det er vel også begrænset hvor meget mere du for ikk... prisen skal jo kunne retfærdiggøres ikk... kender ikke pass men min erfaring er bare hvis man har et anlæg til mange penge... så skal der virkelig spyttes penge i før det virkelig batter.... har jeg ikke ret der  |
|
|
Kan ikke være mere enig, der er heller ikke nødvendig at skifte, der er jo ikke noget som sådan jeg er utilfres med, når først jeg finder det signature ht kabel, så er jeg sikker på at de sidste par småting falder på plads. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
næ næ vi for det jo bare sådan at der skal ske noget nyt engang imellem... og lige nøjagtig der kan man godt falde i for fejlkøb ikk....det må jeg da indrømme at jeg har været igennem suk
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 10:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
jeg tror det bliver rigtig godt med de trolltek plader jeg har indtil videre... har tænkt på at købe nogle hele plader til loftet... ikke fylde hele loftet ud men bare en 3-4 hele plader... mit loft er jo beton så.... tror du ikke det vil blive godt....og ikke mindst billigt.. mener de koster ca 300 kr...
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
hej dan
jeg tror det bliver rigtig godt med de trolltek plader jeg har indtil videre... har tænkt på at købe nogle hele plader til loftet... ikke fylde hele loftet ud men bare en 3-4 hele plader... mit loft er jo beton så.... tror du ikke det vil blive godt....og ikke mindst billigt.. mener de koster ca 300 kr... |
|
|
jeg tror det vil være gavnlig for lyden, men personlig vil jeg mene det er en del pænere at sætte plader op på loftet i hele rummet, alternetivt bruge gips plader på loftet, de er ikke helt så effektive men stadig gavnlig og kønner. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
næ næ vi for det jo bare sådan at der skal ske noget nyt engang imellem... og lige nøjagtig der kan man godt falde i for fejlkøb ikk....det må jeg da indrømme at jeg har været igennem suk  |
|
|
ja, det er som regel billiger at spare pengene sammen og så købe det rigtige første gang. Jeg vil nu også mene at jeg har oplevet det. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
john pedersen skrev:
næ næ vi for det jo bare sådan at der skal ske noget nyt engang imellem... og lige nøjagtig der kan man godt falde i for fejlkøb ikk....det må jeg da indrømme at jeg har været igennem suk  |
|
|
ja, det er som regel billiger at spare pengene sammen og så købe det rigtige første gang. Jeg vil nu også mene at jeg har oplevet det. |
|
|
hehe ja mon ikk de fleste har prøvet det
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 15 Oktober 2009 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
....
__________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 15 Oktober 2009 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
uha uha dan det ser jo fint ud.... så fik du endeligt et sæt var 
mvh john
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 15 Oktober 2009 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
uha uha dan det ser jo fint ud.... så fik du endeligt et sæt var 
mvh john |
|
|
Jep, men tålmodigheden slap op, så de er købt her i dk. sættet er ca. 700 kr. dyre en hvis jeg havde haft tålmodigheden og fundet dem i england. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|