Forfatter |
|
Jakobsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
Sendt: 12 Juni 2010 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
Jakobsen skrev:
Jean M Jarre skrev:
Pioneer ejer TAD og TAD laver noget af verdens bedste studie udstyr, ja TAD er egentlig Pioneers highend Pro højttalere. Derfor er det TAD der har bygget dem da Pioneer HiFi/konsum henvendte sig til dem og sagde at de vil have bygget det bedste de kunne inden for HiFi højttalere og det blev til den store model til ca. 500.000. Man har så efterfølgende kunne bruge en masse fra udviklingen til de mindre modeller og EX-1 er et rigtig godt eksempel på dette, hvor udviklingen fra den dyre er brugt i en mindre model med stor succes, hvis man sætter sig ind i disse højttalere er de lidt af et unikum, og spiller op med alle de kendte hifi mærker, og ja gør det egentligt pris/ydelse bedre end mange af dem i mone øre, de er KLART de 60.000 værd som de kostede før Pioneer satte dem op til 70.000 og det er de også værd i mine øre, at de så bliver solgt til kun 22.000-24.000 brugte i perfekt stand kun mellem 1-3 år gamle gør at jeg ikke tror man finder bedre til de priser. Super højttaler med super lyd. Mvh jmj |
|
|
Ja hvis man kan få dem til så lav en pris.. er det da bare med at få dem købt ...
|
|
|
De priser er skam dem de bliver handlet til.
Jeg ved du selv har givet 22.000 for dine, og jeg solgte selv mine egne for 24.000, og min kammerat senser nu lofgren her inde fra solgte sine for 23.000 så det er skam de priser de bliver solgt for brugte.
Mvh jmj |
|
|
..... det var så den sidste PB du har fået af mig ... 
|
Til top |
|
|
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
Sendt: 12 Juni 2010 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prisen er den ikke lige gyldig, det er en super højttaler.
Og brugt prisen er omkring de 23-24 så kan intet se der er galt her, du har fået MEGET højttaler for dine penge.
Mvh
JMJ
__________________ Det første kvinder bliver døve på er øjnene.
Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
|
Til top |
|
|
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
Sendt: 12 Juni 2010 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakobsen skrev:
Jean M Jarre skrev:
Jakobsen skrev:
Jean M Jarre skrev:
Pioneer ejer TAD og TAD laver noget af verdens bedste studie udstyr, ja TAD er egentlig Pioneers highend Pro højttalere. Derfor er det TAD der har bygget dem da Pioneer HiFi/konsum henvendte sig til dem og sagde at de vil have bygget det bedste de kunne inden for HiFi højttalere og det blev til den store model til ca. 500.000. Man har så efterfølgende kunne bruge en masse fra udviklingen til de mindre modeller og EX-1 er et rigtig godt eksempel på dette, hvor udviklingen fra den dyre er brugt i en mindre model med stor succes, hvis man sætter sig ind i disse højttalere er de lidt af et unikum, og spiller op med alle de kendte hifi mærker, og ja gør det egentligt pris/ydelse bedre end mange af dem i mone øre, de er KLART de 60.000 værd som de kostede før Pioneer satte dem op til 70.000 og det er de også værd i mine øre, at de så bliver solgt til kun 22.000-24.000 brugte i perfekt stand kun mellem 1-3 år gamle gør at jeg ikke tror man finder bedre til de priser. Super højttaler med super lyd. Mvh jmj |
|
|
Ja hvis man kan få dem til så lav en pris.. er det da bare med at få dem købt ...
|
|
|
Jeg ved du selv har givet 22.000 for dine, og jeg solgte selv mine egne for 24.000, og min kammerat senser nu lofgren her inde fra solgte sine for 23.000 så det er skam de priser de bliver solgt for brugte.
Mvh jmj |
|
|
|
|
|
Ups! 
Så er alt vist kommet frem i den (pris) sag 
|
Til top |
|
|
Jakobsen Forum Bruger

|
Sendt: 12 Juni 2010 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
Jakobsen skrev:
Jean M Jarre skrev:
Jakobsen skrev:
Jean M Jarre skrev:
|
|
|
|
|
Mvh jmj |
|
|
|
|
|
Ups! 
Så er alt vist kommet frem i den (pris) sag 
|
|
|
Ja der er nogen der ikke fatter et vink med en vognstang ....
|
Til top |
|
|
Jakobsen Forum Bruger

|
Sendt: 12 Juni 2010 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
Prisen er den ikke lige gyldig, det er en super højttaler.
Og brugt prisen er omkring de 23-24 så kan intet se der er galt her, du har fået MEGET højttaler for dine penge.
Mvh JMJ |
|
|
hvis det var muligt kunne du så ikke finde en anden tråd at skrive i
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 15 Juni 2010 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakobsen skrev:
Jean M Jarre skrev:
Og brugt prisen er omkring de 23-24 så kan intet se der er galt her, du har fået MEGET højttaler for dine penge. |
|
|
hvis det var muligt kunne du så ikke finde en anden tråd at skrive i |
|
|
Hvis man synes prisen skal være hemmelig så fortæller man vel ikke nogen om den... Det der undrer mig er blot at den skal være hemmelig? Og at JMJ så er "sortlistet" fra din tråd efterfølgende?
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 15 Juni 2010 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
Jakobsen skrev:
Jean M Jarre skrev:
Og brugt prisen er omkring de 23-24 så kan intet se der er galt her, du har fået MEGET højttaler for dine penge. |
|
|
|
|
Hvis man synes prisen skal være hemmelig så fortæller man vel ikke nogen om den... Det der undrer mig er blot at den skal være hemmelig? Og at JMJ så er "sortlistet" fra din tråd efterfølgende?
|
|
|
Jeg har det nok lidt på samme måde som Jacobsen. En pris er personlig og den behøves ikke at "offentlig gøres" på et forum. Hvad der bliver skrevet om via PM er der nok en grund til at det er via PM og derfor ville jeg også se det som et tillids brud, vist der var en som offentlig gjorde vores private samtaler her på forummet. Så at man vælger at oplyse evt en pris til en som man skriver til privat, det ændre jo ikke på at den pris stadigvæk er en "hemmelighed" på forummet  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
Sendt: 15 Juni 2010 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis Jakobsen ville jeg skulle holde prisen hemmeligt burte han have gjort mig opmærksom på det, jeg har ikke engang spurgt ham hvad han gav
for dem, han skrev det selv til mig uden jeg spurgte.
Havde han skrevet at det skulle blive mellem os havde jeg da aldrig skrevet det.
Mvh
JMJ
__________________ Det første kvinder bliver døve på er øjnene.
Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
|
Til top |
|
|
Jakobsen Forum Bruger

|
Sendt: 15 Juni 2010 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
Jakobsen skrev:
Jean M Jarre skrev:
|
|
|
|
|
|
|
det hedder PB = Privat Besked ... det er underforstået i min verden man ikke "offentliggør" konference der ...
sådan er jeg sikker på de fleste har det ... ellers er det bare mig der er mærkelig jeg kan jo bare efterfølgende konkludere at jeg var for dum at oplyse manden om det derfor skriver jeg at det var den sidste PB mellem os
og når han så forstsætter blev jeg iriteret og det er faktisk min tråd...
hvis jeg nu havde fået dem til en spot pris og efterfølgende kunne sælge dem til en højere pris ville det jo være svært når en "venlig" mand har oplyst hvad jeg har givet ... er det svært at forstå ...
|
Til top |
|
|
Jakobsen Forum Bruger

|
Sendt: 15 Juni 2010 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Wymax skrev:
Jakobsen skrev:
Jean M Jarre skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Jeg har det nok lidt på samme måde som Jacobsen. En pris er personlig og den behøves ikke at "offentlig gøres" på et forum. Hvad der bliver skrevet om via PM er der nok en grund til at det er via PM og derfor ville jeg også se det som et tillids brud, vist der var en som offentlig gjorde vores private samtaler her på forummet. Så at man vælger at oplyse evt en pris til en som man skriver til privat, det ændre jo ikke på at den pris stadigvæk er en "hemmelighed" på forummet 
|
|
|
netop ...
|
Til top |
|
|
jjsilverstone Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 300
|
Sendt: 15 Juni 2010 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakobsen...du har lavet en rigtig god handel. Vær glad for det !!!
Hvis du kan få det samme for dem igen har du ikke tabt noget.
At du har fået dem billigt betyder ikke at du ikke kan sælge dem dyrere.
Jeg giver dig ret i at PB er PB.
Nyd vellyden istedet.
Jeg har fået det meste af mit isenkram til "alt-for-billigt".
Og det er jeg stolt af !!!
Med Venlig Hilsen
Jan Jepsen
|
Til top |
|
|
Jakobsen Forum Bruger

|
Sendt: 15 Juni 2010 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
Hvis Jakobsen ville jeg skulle holde prisen hemmeligt burte han have gjort mig opmærksom på det, jeg har ikke engang spurgt ham hvad han gav for dem, han skrev det selv til mig uden jeg spurgte.
Havde han skrevet at det skulle blive mellem os havde jeg da aldrig skrevet det.
Mvh JMJ
|
|
|
nej det er netop der du er forkert på den .. du forstår det bare ikke det er omvendt... du skulle have spurgt om lov når det var i en privat besked
men anyway forget it ... skriv venligst i en andens tråd.. med en din logik passer bedre sammen med .. tak
|
Til top |
|
|
Jakobsen Forum Bruger

|
Sendt: 15 Juni 2010 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
jjsilverstone skrev:
Jakobsen...du har lavet en rigtig god handel. Vær glad for det !!!
Hvis du kan få det samme for dem igen har du ikke tabt noget.
At du har fået dem billigt betyder ikke at du ikke kan sælge dem dyrere.
Jeg giver dig ret i at PB er PB.
Nyd vellyden istedet.
Jeg har fået det meste af mit isenkram til "alt-for-billigt".
Og det er jeg stolt af !!!
Med Venlig Hilsen
Jan Jepsen
|
|
|
du har ret ....
HT er den samme om prisen er den ene eller anden .. YES ... den spiller nøjagtig på samme måde om den koster 30000 eller 22000 brugt...
og jeg skal slet ikke sælge ... det er bare en principsag
jeg skal nok nyde vellyden
|
Til top |
|
|
jjsilverstone Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 300
|
Sendt: 15 Juni 2010 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Check !!!
|
Til top |
|
|
Jakobsen Forum Bruger

|
Sendt: 15 Juni 2010 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja så kan der vist ikke koges mere sur suppe på det ...
|
Til top |
|
|
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
Sendt: 15 Juni 2010 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakobsen skrev:
Wymax skrev:
Jakobsen skrev:
Jean M Jarre skrev:
|
|
|
|
|
|
|
det hedder PB = Privat Besked ... det er underforstået i min verden man ikke "offentliggør" konference der ...
sådan er jeg sikker på de fleste har det ... ellers er det bare mig der er mærkelig jeg kan jo bare efterfølgende konkludere at jeg var for dum at oplyse manden om det derfor skriver jeg at det var den sidste PB mellem os
hvis jeg nu havde fået dem til en spot pris og efterfølgende kunne sælge dem til en højere pris ville det jo være svært når en "venlig" mand har oplyst hvad jeg har givet ... er det svært at forstå ...
|
|
|
ja jeg synes man er 80 % dummer end våd bølgepap hvis man ikke forstår begrebet på pm... men det er så bare min mening... men burde være soleklar...
super fede højtaler du... hørte dem hos ekspert i varde og faldt for dem med det samme.... men desværre lidt uden for min liga.... mener de stod til 60k...
mvh
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 15 Juni 2010 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
ja jeg synes man er 80 % dummer end våd bølgepap hvis man ikke forstår begrebet på pm...
|
|
|
Det var sku en griner kommentar        __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 15 Juni 2010 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
 takker mem er man da ikke det
|
Til top |
|
|
Jakobsen Forum Bruger

|
Sendt: 15 Juni 2010 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
Jakobsen skrev:
Wymax skrev:
Jakobsen skrev:
Jean M Jarre skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja jeg synes man er 80 % dummer end våd bølgepap hvis man ikke forstår begrebet på pm... men det er så bare min mening... men burde være soleklar...
super fede højtaler du... hørte dem hos ekspert i varde og faldt for dem med det samme.... men desværre lidt uden for min liga.... mener de stod til 60k...
mvh
|
|
|
du kan købe mine til 30k ......
ja de er faktisk ret fede
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 15 Juni 2010 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe jamen tusind tak meeen må nok takke pænt nej... kommer nok til at mudder bryde med konen og det er jo puhaa.... man er vel mus ikk
|
Til top |
|
|